עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Red Sparowes,

    פרט קטן ומפתיע שגיליתי שצפיתי ב Watchmen בקולנוע David Hayter המדובב את solid snake בסדרת המשחקים Metal Gear http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hayter הוא אחד משני תסריטאים של Watchmen http://en.wikipedia.org/wiki/Watchmen_(film) גם אחראי על התסריטים של X-Men1\2 The Scorpion King

    • 0 תגובות
    • 661 צפיות
  2. Started by LazyBurger,

    שמעתי שיר שלהם בburnout paradise, ראיתי עוד אחד בyoutube, וחוץ מזה אין עליהם כלום באינטרנט... הם שינו את השם או משהו... מישהו יודע מה איתם? אני מחפש לקנות אלבום שלהם לפחות כי הם נשמעים ממש טוב

    • 2 תגובות
    • 849 צפיות
  3. לכל נשות הפורום (ואני מקווה שיש כאלה) ברצוני לאחל לכן חג שמח! הרבה בריאות, אושר ואהבה. וכל מה שאשא צריכה. ממני מקס ;D אגב פרחים עלי אני אשלח בהודעה פרטית למי שרוצה

    • 0 תגובות
    • 674 צפיות
  4. Started by huber,

    שלום אנשים. "נפלה" עליי חופשה באילת ממחר עד יום חמישי (די בהפתעה) ולמרות שאילת זה לא המקום הראשון שהיה בוחר לחופשה מכיוון שזה כמעט חינם הלכתי על זה. הבעייה שלא הייתי באילת כ 15 שנה ולכן אשמח לקבל כל המלצה שהיא לבילויים במהלך החופשה, החל מאטרקציות מעניינות שחוויתם וכלה במסעדות איכותיות ושאר טיפים. רק כד"א - את האטרקציות ה"מרכזיות" (כגון המצפה התת ימי, ה IMAX וכו') אני כבר מכיר/מודע להם, אשמח להמלצות לדברים אחרים כגון טיול במדבר ואירוח במאהל בדואי (סתם כדגומא ראשונה שקפצה לי לראש). כמובן שההמלצות צריכות להיות ממקור ראשון/חוויה אישית ולא מ"קראתי ש X נורא נחמד"... מישהו יכול להמליץ על אירוח בדואי איכותי? אני מגיע עם "תיירים" ואני רוצה להראות להם קצת אוטנטיות. בנוסף אשמח להמ…

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by E-R-P,

    אהלן כיום אני מנוי בחברת בזק, טלפון ותשתית לאינטרנט. יש לי בעיית תשתית באזור בו אני גר, איני יכול לגלוש מעל 750KB היות ואני רחוק מהמרכזייה. לאחר ניסיונות רבים ודיבור עם חברת בזק, בשורה התחתונה הם מציגים לי את העובדה שהם לא יכוללים לספק לי מהירות יותר גבוהה, כמובן ואני רוצה להשתדרג למהיריות גבוהות יותר. אני בטוח שחברה כמו בזק יכולה לשדרג את התשתית באזור מגורי, רק שכנראה הם "מתקמצנים" לשדרג את האזור, וטוב להם המצב הנוכחי. דבר נוסף כיוון שזה אזור יחסית גדול, כיום אני יודע שבטווח שלי יש כ 100 בתים שסובלים מאותו מצב, (פשוט אני יודע מחבר שגר 100 בתים אחרי שהוא באותה בעיה רק שהוא יכול לגלוש לכל היותר על 1.5MB והוא לא יכול לשדרג ל 2.5MB או יותר). כלומר בטווח של ה 100 בתים יש כאל…

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. שלום, אבא שלי לפני כמה ימים קנה 2 פלאפונים, אחד לי ואחד לו. זה התחיל בזה שהוא לא סבל את התשלום של אורנג', זה הגיע למחירים דיי גבוהים, אז הוא חיפש משהו אחר, ואז פגש סוכן מכירות של מירס וייעץ לו "בלה בלה בלה... אנחנו יותר זולים". אבא שלי מרוב שהיה מיואש (באמת שלא יודע מה קרה לו באותו רגע) חתם על העיסקה והביא 2 פלאפונים, בלי לשאול אותי ובלי להתייעץ בין כל החברות וכו'... יישר עשה עיסקה. אני כמובן כעסתי, דבר ראשון: הוא לא עשה סקר שוק. דבר שני: הוא קנה פלאפון גם בשבילי, פלאפון מעפאן שמתאים יותר לעבודה מאשר לשימוש רגיל. ועוד אני צריך לרשום מחדש את כל הפלאפונים שיש לי (חתיכת סיוט). קיצר, אבא שלי הבין שעשה טעות שיישר חתם. השאלה היא, האם זה אפשרי להתחרט ולהחזיר להם את הפלא…

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by ag43,

    http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&Item=110360446565&Category=51071 לאחר מכס,מע"מ מס גולגולת וכו'

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. פעם מישהו הביא לינק שמראה איך נראה HWzone בשנים הראשונות שלו אני פה רק מ 2006 ומאוד מענין אותי לראות איך נראה האתר הזה בשנים הראשונות שלו .

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  9. Redback - Blundstone - אני מאוד רוצה לקנות זוג נעליים אוסטרליות כאלה. צבע שחור, מה הכי מומלץ מבינהם? אני האמת יותר נוטה לכיוון הרדבק, אהבתי את הסגנון שלהם. איפה אפשר למצוא כאלה באיזור השרון? באיזה טווח מחירים נעים הנעליים האלו? ולמי שיש, איך הם לעבודה? או בכללי על הרגל. תודה.

    • 3 תגובות
    • 9.9k צפיות
  10. שלום אדונים נכבדים שכמותכם... רק רציתי לאחל חג שמח. וכשאני אומר חג שמח, כך יהיה... I'm a man of my word. תצפו להפתעה במהלך השבוע הזה! בעצם, אל תצפו לה... תופתעו! חה חה חה!

    • 45 תגובות
    • 4.4k צפיות
  11. Started by timac,

    מישהו יודע איך קוראים לשיר של הפרומו מהפרסומת?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Iv0ry,

    מצא את האיבר העשירי בסדרה חשבונית בה מתקיים: א)האיבר הראשון גדול ב-12 מהאיבר הרביעי, וסכום האיברים השביעי והשני הוא 18- עכשיו נתקעתי בשלב הזה: a1=a4+12 a7+a2=-18 עכשיו איך אני פותר זאת? ניסיתי לעשות משוואה עם 2 נעלמים אבל כנראה לא זו הדרך.. ב)האיבר השישי גדול פי 9 מהאיבר השני, והאיבר החמישי גדול ב-8 מהאיבר השלישי. תודה לעוזרים

    • 21 תגובות
    • 2.7k צפיות
  13. Started by Born2Kill,

    מישהו היה ויכול להעלאות תמונות? מבחינתי היה מפגש פצצה! כמה אימפרזות ואיבויים... ועוד כמה אופנועי RR שלחצו (מבחינתי ה-Rים היו הכי מרגשים)! שכחתי להטעין את הסוללות לכן לא הבאתי את המצלמה.

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. זה ממש מטומטם שאין בחולון מוניות שירות! צריך לעשות עם זה משהו... :s07:

    • 18 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. Started by davidreznic,

    יש לי חולצה שחורה עם הדפס לבן, על התווית כתוב שצריך לכבס על 30 מעלות, אני לא יודע אם להפוך את החולצה או לא...למישהו יש מושג? :-\

    • 6 תגובות
    • 691 צפיות
  16. שלום! אני זקוק להמלצה לנגן מוזיקה וסרטים (לא חייב עם מסך ענקי... יותר קומפקטי, נגיד 2.5") התקציב הוא 480 ש"ח, מומלץ פחות ומומלץ חנות באיזור רחובות אבל לא חייב! חשבתי על creative zen... מה אתם אומרים? זה הכי טוב שאני יכול להביא בטווח המחירים הזה?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  17. Started by nineball,

    בזמן האחרון קראתי פה כ"כ הרבה על DX ואיך שמהללים אותם, שהחלטתי לעשות השוואה קטנה. יש 2 דברים שאני צריך, את שניהם אפשר למצוא בשני המקומות. הזמנתי אחד מפה ואחד משם, לראות אם האתר אכן שווה את כל השבחים שממטירים עליו. נכון לעכשיו, המצב מ DX: יום ביצוע ההזמנה: Date: 2/25/2009 2:20:13 PM היום ה 06/03 Status: Packaging כלומר, החבילה עוד לא נשלחה אפילו. Dealextreme? more like SLOWextreme איביי: יום ביצוע ההזמנה: Wed, Mar 4, 2009 at 6:28 PM מצב ההזמנה: Thu, Mar 5, 2009 at 4:51 PM Order Status: Shipped מיותר להגיד שבאותו המייל קיבלתי גם מספר משלוח. מה לגבי הנסיון שלכם? כמה זמן בד"כ לוקח ל DX לשלוח ולדברים להגיע? קשה לי לחשוב על להזמין שם שוב שבאיביי המחירים זהים, והכל פשוט הולך...…

    • 21 תגובות
    • 3.2k צפיות
  18. אני לא מבין, הביקורת אמורה ליהיות על כרטיסי מסך, אבל לא מצויין שם ולו דגם אחד של כרטיס מסך, והשוואות ביצועים. אולי יש טעות ולא העלתם את הכל.

    • 3 תגובות
    • 636 צפיות
  19. אהלן, אני מחפש חנויות מחשבים שעושות משלוחים בינ"ל... מישהו מכיר?

    • 6 תגובות
    • 867 צפיות
  20. http://www.zulanews.com/view_article.php?aid=54215 לא נורמלי.

  21. רצח בני אדם וגזענות קרה לאורך כל ההיסטוריה וגם היום ולא זכורה לי יותר מיד התערבות משאר העולם מה קרה בדרום אפריקה שעשו עליהם חרם? (שהצליח כל כך יפה)

    • 1 תגובה
    • 737 צפיות
  22. כל המיטות ששכבתי עליהם מרגישות אותו דבר. נראה כאילו ההבדלים היחידים זה סוג הבד, הצבע, והרגליים. אמרתי נשאל כאן, מקסימום לא נקבל תשובה. אבל לא יזיק אולי נקבל כאן עיצות טובות. סאונד (מיטה וחצי מסדרת Silver) לינקים: http://www.israhit.co.il/product/%D7%A2%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%97_%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%94_%D7%95%D7%97%D7%A6%D7%99_Silver_%D7%A1%D7%90%D7%95%D7%A0%D7%93/517,id http://www.isleep.co.il/products/118916 יתרונות: המרכז הבריאותי Plus,. חסאונות: רגליים פחות יפות, לא ניתן לקנות עם שכבת viscojel. מחיר: 4290 ש"ח. תמונה מהקטלוג : http://img5.imageshack.us/img5/7632/dscf2130.jpg איזי (ניתן לקנות רק דרך רשת "גוד נייט") לא מצאתי תמונת/קישורים ברשת: יתרונות: הרגליות יותר יפות(?…

    • 1 תגובה
    • 2.6k צפיות
  23. http://www.youtube.com/watch?v=hwYxRGV-kBc שצאק מחרבן יוצא ברוס ל שהכלב הזה מחברן יוצא צאק.. עריכה: לא יודע אם מותר לפרסם פה אבל מצאתי אתר שמראה איך הכלב הזה אוכל כל פעם לפי התור: פיטבולים, רוטווילרים..

    • 2 תגובות
    • 904 צפיות
  24. http://www.youtube.com/watch?v=XnMDrv8Mx3E Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet movie theater. Interior-Crocodile-Alligator. I drive a Chevrolet …

    • 3 תגובות
    • 894 צפיות

דיונים חדשים בפורומים