כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
http://img205.imageshack.us/my.php?image=alexk.jpg זה מין אתר כזה שאנשים מציירים בוא בזמן אמת מישהו אולי יודע איך מה האתר? מה הקישור לזה או איך קוראים לו? זה אתר כזה לא יודע של אנשים שמציירים ביחד ONLINE לא יודע חחחאני חייב דחוף הינה עוד אחד זה בעצם כזה עיגול שאנשים מציירים בתוכו מכול העולם ONLINE ככול שעושים זום זה מתקרב ואפשר לצייר קיצור http://img205.imageshack.us/my.php?image=piss2.jpg אני צריך קישור לאתר הזה פליז אולי מישהו מכיר?
-
- 2 תגובות
- 631 צפיות
-
-
-
אני כבר בן 22 וחברה רצינית אין ולא הייתה..חשבתי לנסות את מזלי באתרים האלו למרות שתמיד הסתייגתי מלנסות להכיר בחורות ככה אז..יש הצעות?
-
- 20 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אהלן! ברשותי מחשב נייד מדגם compaq 2105ea. זהו מחשב נייד עם מסך 14" בערך, CELERON 1.6GHZ, 256MB DDR1 20 ג'יגה הרדיסק. כמה כסף לדעתכם שווה מחשב כזה כיום? אני מודע לעובדה שהוא לא חדש בכלל. תודה רבה מראש לעונים! (אם אתם מצליחים לחלץ את המפרט שלו מאתר של COMPAQ, מה טוב.. - http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?lc=en&dlc=en&cc=us&product=297811〈=en& )
-
- 5 תגובות
- 869 צפיות
-
-
היי, קיבלתי אפשרות לבחור אחד מ-5 רכבים מחברת ליסינג... יש פה מישהו שמבין במכוניות ויוכל להכווין אותי אל ההחלטה הטובה ביותר? האפשרויות הן: 1. פג'ו 308, רמת גימור: COMFORT, נפח מנוע: 1.6, גיר אוטו' 2. סיטרואן C4, רמת גימור: SX, נפח מנוע: 1.6, גיר אוטו' 3. יונדאי I30, רמת גימור: INSPIRE, נפח מנוע: 1.6, גיר אוטו' 4. שברולט OPTRA, רמת גימור: 4 דלתות LS, נפח מנוע: 1.6, גיר אוטו' 5. מיצובישי LANCER, רמת גימור: EXECUTIVE, נפח מנוע: 1.6, גיר אוטו' תודה רבה לכל מי שיעזור
-
- 29 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
היי אנשים, מכיוון שגיליתי כי רוב בעלי המקצוע בתחום נוכלים, חשבתי האם יש באפשרותי לקנות ולהרכיב לבד רשת נגד יתושים ? או לחילופין בעל עסק בצפון שאינו גנב במחירים... למישהו יש פתרונות טובים ? תודה !
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אתמול הלכתי לסרט בקולנוע לב בדיזינגוף סנטר לסרט בשם פרידות אתה מגיע ב-8 וחצי יש בר בוץ עם שתיה חמה עוגות עוגיות שתיה קרה וכולם בחוץ בפנים יושבים מדברים {בדרך כלל מבוגרים-הלכתי עם ההורים סבתא ואחותי} ואז ב-9ניכנסים לאולם יש איזה מישו/מישי שמסביר חצי שעה על הרקע של הסרט קצת מנפח את השכל ואז סרט עם הומור יפה ובהמשך הסרט כולם בוכים אולם קולנוע שלם בוכה! {גם אני..} סרט יפה יפה!! למי שרוצה לבכות...
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי נגן Sandisk Sansa ובישביל ליראות בו סרטים צריכים תוכנה מיוחדת שהופכת את הסרט למתאים... איזה תוכנה אני צריך ואיפה אני יכול לירכוש אותה?
-
- 3 תגובות
- 837 צפיות
-
-
אני רוצה לפתוח חשבון חדש, אבל כשאני מנסה להוסיף את הכרטיס, הוא אומר לי שאי אפשר מכיוון שהוא כבר רשום בחשבון אחר (כנראה אחד שפתחתי לפני שנים ), ישבתי שעה על שיחזור אימייל, לא העלתי בחכה דבר. מה אפשר לעשות? הם יכולים למחוק לי את הקודם כדי שאפתח חדש? תודה ענקית! :-\
-
- 0 תגובות
- 579 צפיות
-
-
אהלן אי שם בשנת 2002~2003 שורדה בערוץ 22 סדרת המופת "פרנקו וספקטור", יש כאן מישהו שיודע מאיפה אפשר להשיג את אחת העונות? פרק אחד? משהו? תודה לכולם ^
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
סוף סוף קניתי גיטרה והתחלתי ללמוד לנגן (לבד). קניתי אקוסטית של מונטנה (עלתה 435 בכלי זמר), אני אוהב איך שהיא נשמעת וזה כיף לנגן! לפני כמה זמן היה פה אשכול ענקי על גיטרות ושמו שם תוכנה שאפשר להוריד טאבים והיא מלמדת איך לנגן, אז אם אפשר לינק עם קצת מידע אודה מאוד! (פשוט זה יותר מדי לחפש ) בנוסף לזה אם יש לכם טיפים לנגינה יותר טובה, שמירה על הגיטרה וכו' אז אשמח לשמוע!
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
*** חצי ספוילר *** למי שראה אותו - הבדיחה עם ההומלס והארנב פשוט קרעה אותי. למי שלא ראה - מומלץ וגם את הסרטים הקודמים ו/או את הסידרה.
-
- 2 תגובות
- 801 צפיות
-
-
אז שבוע הבא המסע לפולין..ו..אני כמעט בטוח שיהיה לי חסר שם משהו . אנשים שיצאו כבר למסע- האם יש לכם טיפים כלשהם של דברים שכדאי לקחת לשם? איך להתלבש בתקופה הזאת ? יש דברים שכדאי לדעת? וגם אם מישהו יודע מה מזג האוויר שם עכשיו זה יהיה מצויין . תודה רבה מראש!
-
- 43 תגובות
- 11.2k צפיות
-
-
אני מוריד דברים פתאום על 2-15 קיי, בלילה אולי זה יקפוץ ל200.. (במקום 500 כל הזמן) האם זה רק אצלי ?
-
- 5 תגובות
- 722 צפיות
-
-
כחייל משוחרר שרוצה לחסוך כסף לטיול ולימודים, מחפש עבודה שניתן להרויח בה הרבה כסף (כמה לא צפוי...). בתור חסר תואר כלשהו ובמצבו הנתון של המשק הישראלי, ככל הנראה אצטרך לעבוד בעבודה שחורה. בארץ העבודות שלמיטב ידיעתי עונות על הדרישות הן - עבודה בצומת, אוטו זבל, שטיפת גופות. היות וחלק מעבודות אלו דורשות קומבינה מטורפת ובחלקן האחר לא מוכן לעבוד בשום מצב, מחפש משהו בחו"ל. שמעתי על עבודות בספינות דיג/אסדות נפט/חוות, בהן ניתן לחסוף סכומים יפים מאוד. למישהו יש נסיון או ידע איך ניתן להגיע לעבודות כאלו או אחרות בסגנון? תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
היי קיצר הזמנתי לפני יומיים כרטיס מסך וספק ,ושלמתי בתשלום אחד בכרטיס אשראי והיום מתקשרים אליי ואמרים שאין את הספק הזה ( טוב באוור 500 וואט שעולה 320 שקל ) והציעו לי אחד HEC עם שנה אחת אחריות במקום 3 כמו של הטטפ פאוור יותר מרעיש ב 345 שקל ........!!!!!!! למה חייבו אותי לעזאזל אם הספק לא נמצא אצלהם באחד הסניפים .......? מה לעשות עכשיו לבטל את כל העסקה ?
-
- 85 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
חשבתי לעשות קהילה מחברי הפורום שיעזרו לעשות OC לאלו שלא יודעים ילכו אליהם הביתה ויעזרו .. בחינם או בתשלום סימלי מה ניראה לכם?
-
- 20 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם . אז ככה יש לי שאלה שמעניינת שלי אותי הרבה זמן . זה נכון שיש למשאית 16 הילוכים ? ואם כן בשביל מה זה טוב ? מנהלים בבקשה להעביר לכללי . חשבתי שאני בכללי.
-
- 5 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום אני מחפס בנאדם והקצה חוט היחיד שיש לי הוא מספר פלאפון שלו אם מישהו יוכל לעזור לי למצוא או לזהות אותו אני אודה מאוד
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני רוצה ללמוד מדעי המחשב במכללה טובה (אני יודע שעדיף אוניברסיטה, אבל זה לא כזה קריטי). האפשרויות שלי הן: המכללה למנהל, מכללת אשקלון, סמי שמעון (הנדסת תוכנה). הייתי הולך על המכללה למנהל, אבל זה שכר לימוד של 30K בשנה אז אם אני לא אקבל מלגה, אני איאלץ לחפש מקום אחר. מכללת אשקלון מעניקה B.Sc במדעי המחשב אבל אני לא יודע אם המכללה מוכרת ע''י מעסיקים בשוק ואם אפשר להמשיך לתואר שני אחרי תואר ראשון מהמכללה הזו. אז איך בכלל מזהים מכללה טובה?
-
- 8 תגובות
- 976 צפיות
-
-
למה צריך "לבדוק קוית"? ואיך עושים את זה? לפי מה שהבנתי צריך להציב x=0 ואז אין x^2 הבנתי נכון?
-
- 6 תגובות
- 915 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3691942,00.html פשוט עצוב, בדיוק כמו פנדורה ז"ל.. מכירים אלטרנטיבות טובות? חשוב לי מאוד שתהיה גם אפליקציה שתשב ב Tray.
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם אני לא לבד בעסק הזה....אז אם מישהו קיבל זימון למחר ב9 בשלישות ברמת גן, מוזמן להזדהות איתי... ואולי ניפגש שם. (;
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
אני מחפש משהו שיכול ליצור סרטון אנימציה פשוט שאמור לפרסם מוצר מסויים... כל מי שיכול ליצור סרטון כזה שייגיב פה ואני כבר אחזור אליו. תודה.
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-


