עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by nadavtwtw,

    לא ראיתי אותו מלא זמן ואי אפשר משהו מתוק (סכרת)

    • 23 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Jaman,

    אני צריך להרשם לתואר כפול להנדסת חשמל ואלק' ופיזיקה. באפשרויות להרשם (דרך פה https://www.ims.tau.ac.il/Md/rishum/smdr000.asp ) אפשר לבחור בהנדסת חשמל ואלק', או בהנדסת חשמל ופיזיקה, בשניהם זה מסמן אוטומטית את אופן הלימוד כ"מורחב". חוץ ממורחב עבור חלק מהמסלולים האחרים אפשר לבחור ב"דו-חוגי". השאלה שלי היא מה אני צריך לעשות כדי להרשם למסלול המבוקש? מה ההבדלים בין דו-חוגי, תואר כפול, מורחב, ורגיל? בקיצור מה עלי לעשות? נ"ב- הייתי מתקשר אליהם אם הם היו עונים עכשיו, אבל זה די דחוף לי להרשם כמה שיותר מהר, לכן אני שואל פה.

    • 4 תגובות
    • 818 צפיות
  3. אתם מוזמנים להכנס/לבדוק/לתת פידבק/להשחיט את האתר הבא: http://aspspider.info/NuclearEnergy אם לא בא לכם להרשם אז: משתמש רגיל: שם וסיסמא - web1 "המנהל": (כל האתר אצלי על המחשב ככה שאין בעיה אם תמחקו משתמש ) שם וסיסמא web מי שרוצה לבדוק את הקוד/לגנוב ממנו אז הנה כל הדפים (בלי הDB והתמונות) [attachment deleted by admin]

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by yigael_o,

    "http://news.cnet.com/8301-1001_3-10209580-92.html"

  5. Started by ariel-ro,

    החלטתי לפתוח ת'ראד על הקטעים הכי מביכים שקרו לכם. אז הנה קטע שקרא לי: בהפסקה בכיתה חבר שלי עיצבן אותי והיה דורש לעשות לו ווג'י אז עשיתי לו(הוא היה בפינה של הכיתה) והמכנסים שלו נפלו והוא בצעקות והכל. ואז המורה נכנסה וראתה אותנו בזמן שהוא צועק עם התחת לכיוון שלי ועם המכנסיים למטה שהוא נשען כזה על הקיר. היא קיבלה את השוק של החיים שלה :lol: תורכם

    • 28 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. Started by Zadu,

    הביאו לי מייל חדש ואני רוצה להיכנס אליו . הסיום שלו זה @msn.com .. לאיזה אתר צריך להיכנס בשביל להיכנס למייל הזה ?

    • 4 תגובות
    • 753 צפיות
  7. Started by Iko89,

    תוכלו להמליץ לי על סרטים טובים ? בסגנון 'אני האגדה', 'האויב שבפנים' או 'קלוברפילד' וכל דבר אחר בסגנון ? ד"א, סרטים כגון המערה 1+2, הנוסע השמיני נגד הטורף וכד' גם יתקבלו בברכה חוצמיזה, אתם יכולים להמליץ על סתם סרטים שאתם ממש אוהבים .. ההמלצה שלי היא פעולה (מכות) Never Back Down קומדיה - Superhero Movie ומדע בדיוני - The Number 23

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. נסיך מצרים ראיתי כבר וממש נהנתי. יש עוד איזה סרט המדבר על עשרת המכות ויציאת מצרים וכדומה ?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  9. Started by nineball,

    אני מחפש דרמל פשוט לעבודות עם עץ ומתכת, לא צריך משהו בומבסטי עם צג שמראה את ה RPM וניתן לתכנות וכל מיני חירטוטים כאלו.... בעיקרון, ראיתי שהמחיר לאחד פשוט הוא כ 300 שקל עם 25 אביזרים בסיסיים. עם הנסיון שלי, בד"כ הדגמים הפשוטים ביותר הם זבל מוחלט, האם זה נכון גם לגבי המקרה הספציפי הזה? אני אשמח אם תוכלו לתת לי המלצה למשהו בסביבות ה 300-400 שקל, רצוי יותר לכיוון ה 300, סה"כ אני לא הולך לעשות בו ממש הרבה שימוש. -עדיפות למשהו שטווח המהירויות שלו מתחיל בפחות מ 10,000RPM, אם יש, ולמעשה- עדיף כמה שיותר לאט. תודה.

    • 5 תגובות
    • 996 צפיות
  10. Started by DeaglinG,

    אהלן אני מעוניין להזמין מחו"ל נעלי ריצה של נייק עם ה- nike+ שמאפשר לחבר את האייפוד. יש להם באתר מלא סוגים שונים ואין לי מושג מה יותר טוב ומה פחות. מה עדיף לקחת? מישהו יכול לתת לי הסבר או לינק לאתר שמסביר על כל הסוגים שלהם?

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by DarkMoh,

    שמתי לב שבווידאו-טוקבקים בוואלה תמיד מופיעה אישה פסיכית בשם רינה שמתלוננת על אולמרט וממשלת קדימה בכל ידיעה שקשורה לביטחון... האם גם אתם יכולים למצוא את רינה? ;D הנה רינה! http://news.walla.co.il/?w=/1/1463799 הנה רינה מסתתרת מאחורי שמן שרוצה לחלוק את דעתו (תעבירו לווידאו השני): http://news.walla.co.il/?w=/9/1463772 הנה מישהו צוחק על רינה, ערס שמן שמח ורינה! (להעביר בעזרת החצים) http://news.walla.co.il/?w=/9/1463650 עכשיו תורכם למצוא את רינה! עריכה: מצאתי את רינה מסתתרת באפלה! http://news.walla.co.il/?w=/22/1463824

    • 2 תגובות
    • 727 צפיות
  12. היי לכולם, קצת רקע לפני הכל, אני בוגר קורס ברמנים של זמן אמיתי, בינתיים נסיתי לחפש עבודה דרך החברה שהם עובדים איתה ,וורקוהוליק, אבל איך להגיד..כל קשר בין מציאת עבודה לבין האתר עצמו מקרי בהחלט. נסיתי גם קצת באינטרנט בדרושים, ללא הצלחה. מכשול נוסף הוא שאני עובד ביום יום בעבודה קבועה, ולהיות ברמן אני מחפש רק בסופי שבוע\ בערב (עדיף בסופי שבוע..). קשה למצוא מעסיק שיעסיק גם מישהו חדש בלי נסיון וגם רק בסופי שבוע.. אז רגע לפני שאני שוכח מה זה וודקה (סיימתי את הקורס לפני חודשיים..) תעזרו לי! בבקשה! אני אשמח לשמוע על שיטות וטיפים למציאת עבודה, או אולי יש פה אנשים שעובדים כברמנים וצריך אצלם מישהו אז בכלל יהיה מעולה(: תודה לכל מצילי החיים!

    • 7 תגובות
    • 5.5k צפיות
  13. שלום לכם , לקראת פסח הקרב ובא אני מעדיף לשמור כשרות (מטעם כיבוד הדת) ולשתות אלכוהול אשר לא מיוצר מדגנים. אחד מהמשקאות האלכוהולים הכשרים הוא לימונצ'לו,המיוצר מקליפות לימונים בתוספת אלכוהול, מים וסוכר. ולכן נחשב כשר, לא כמו רוב הוודקות כיום שמיוצרות מדגנים (פעם וודקה היתה מיוצרת מתפוחי אדמה בלבד) . למרות שקיימות וודקות דיי עממיות ומסריחות אשר כשרות : קיקלויץ' (כולל לימון) , וודקה גולד וכו'. ההיתי שמח אם תוכלו להאיר את עיניי בחג הזה לגבי הלימונצ'לו , כמה עולה , מה הם החברות האיכותיות ומה האיכותיות פחות. איך מומלץ לשתות , אחוז אלכוהול וכו'..... תודה רבה ושיהיה לנו חג בנ"ז. ד"א,אם אתם תוהים למה אני מפרסם את זה בפורום מחשבים .. כזכור לי יש פה כמה אנשים שכן מבינים באל…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by neogod,

    מה התוכנה שאיתה אתה רואים סרטים בHD - קבצי MKV ?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by H.I.V,

    שלום לכם אני רוצה לספר לכם מה קרה לי ושתנסו להסביר לי את זה לפני שבוע אני ועוד מישהו שתינו וודקה פינלנדיה וזה היה הפעם הראשונה שאני שותה דבר כזה שתיתי 7 שוטים ואז איבדתי תהכרה לכמה דקות ומאז משהו מאוד מוזר קרה לי חוש הריח שלי נהיה ממש מפותח ואני לא מתכוון לסתם שאני מריח יותר טוב אלא שזה ממש נהיה משהו מדהים למשל פגשתי בן אדם לפני יומיים וישר הרחתי שהוא שתה אלכוהול אז שאלתי אותו מה שתית? הוא ענה איך אתה יודע לקחתי רק כוסית אחת ואז אמרתי לו בדיוק מה הוא שתה אני מריח סיגריות ממרחק ועד היום זה לא ממש הפריע לי אבל עכשיו שאני ליד מישהו מעשן אני מרגיש ממש כאילו אני מעשן בעצמי כשאמא שלי מבשלת או מטגנת משהו אני לא יכול להתקרב בגלל שאני מרגיש תריח כל כך חזק האם שמעתם פעם על מקרה כזה…

    • 10 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by factor,

    אם הייתה ניתנת לכם בחירה כיצד תרצו למות, באיזו דרך הייתם בוחרים?

    • 64 תגובות
    • 9.9k צפיות
  17. Started by iem,

    למישהו יש מושג איך אני עובד עם RSS של IDEN על I335 שלהם ? כאשר אני מנסה להתחבר בכלל לנייד כאשר הקצב בנייד מתאים להודעה המצורפת, הוא לא מתחבר אליו... מה אני עושה ? יש לציין כי קניתי אותו בארה"ב והוא בא עם כרטיס NEXTEL כאשר אותו מנוי סגר אותו, אבל עם ה- NEXTEL ניתן להדליק את המכשיר, ועם סים של מירס הוא דורש קוד סודי... הבנתי שעם ה- RSS אני בכלל לא צריך להכניס את הקוד אלא רק לשנות קוד מדינה +תחום תדרים ולאחר מכן לעדכן תוכנה למכשיר מאתר IDEN. איך אני עושה את זה ? תודה מראש !! :'( [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. Started by PrefaceAlumni,

    מישהו יכול להמליץ על פנסים מDX? יש שם מלא פנסי CREE ואין לי מושג מה כדאי. התקציב מקסימום מקסימום 20$. אם מישהו הזמין פעם פנס משם אשמח לחוות דעת. תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 2.2k צפיות
  19. בהנחה שהשימוש זהה בכל עונות השנה

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=402249.0 בלי הסבר בלי כלום סתם נעלו אשכול מתוך שעמום ביזיון

    • 5 תגובות
    • 694 צפיות
  21. Started by sgt_flippy,

    האם יש כנסים או הרצאות או תערוכות בפסח ובחול המועד?

    • 0 תגובות
    • 593 צפיות
  22. כתוב עליהם שלא ממלאים אותם מחדש אז זו לא אופציה ואם אני אזרוק אותם לפח ויופעל עליהם לחץ שדוחסים את הזבל זה יכול להיות לא נחמד. אז, מה אני עושה עם זה?

    • 8 תגובות
    • 13.5k צפיות
  23. Started by DUDEnamE,

    אז ככה אני עושה שם טירונות כרגע מיודע למת'מ ? דיברתי עם כמה מהקורססתים שם אמרו לי לחתום וויתור לפני שיהיה מאוחר מידי זה עד כדי כך נורא?

    • 11 תגובות
    • 3.9k צפיות
  24. Started by IG,

    בהשראת ריבוי השירשורים על מכוניות בזמן האחרון, יש לי כמה שאלות.. מדובר על טויוטה קורולה אוטומטית משנת 02 (או 03...), ועל הכפתור הקטן שנמצא על מוט ההילוכים (מתחת לכפתור השחרור...) כמה שאלות: 1. איך בדיוק קוראים לכפתור הזה (אני משער שזה אובר משהו... ) 2. מה בדיוק הוא עושה (עד כמה שאני מרגיש בנסיעה, כשהוא כבוי הוא נותן יותר כוח לגלגלים, מה שגורם להם להסתובב במקום כשנותנים יותר מידי גז- דבר שלא קורה כשהO\D מופעל) 3. הכי חשוב- האים הוא משפיע על צריכת הדלק ואיך. תודה לעונים

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות
  25. Started by EcSm,

    שלום. מצאתי קפיץ יד בבית בדרגה קשה יחסית ואני מעוניין לעבוד קצת עליו. לא מצאתי מידע בשום מקום, ובשום מקום אין התייחסות מיוחדת למכשיר. אז איך אפשר להתאמן כמו שצריך? תודה לעונים.

    • 11 תגובות
    • 14.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים