עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by dorman2,

    אני מתכוון לרכוש בקרוב מחשב חדש. חשוב לי מאד לרכוש את המחשב בחנות עם טכנאים מיומנים ורציניים. ב 2002 קניתי מחשב ב "למיר" הרצליה. הטכנאים היו יהירים ולא מקצועיים לחלוטין. ב 2005 קניתי מחשב ב "גולדטופ". הטכנאי שהיה אז היה מאד נחמד אבל לא מקצועי. כתוצאה מכך נגרמו לי נזקים למצלמת וידאו חדשה שחיברתי ל firewire. כשהחזרתי את המחשב לתיקון חזר בעל העסק מחו"ל ומיד פיטר את הטכנאי והחליף לי לוח אם. מאחר הותר לי לשהות במעבדה במהלך התיקון ראיתי שבעל העסק מאד מיומן ומאד רציני. בעקבות טיפולו של בעל העסק, חזרתי ל"גולדטופ" ב2006 ובצעתי שדרוג מוצלח למחשב מ2002. סה"כ הייתי מרוצה מהם. מאחר וחלף זמן ומאחר ואני רואה באתר שמות חנויות רבות שחוזרות על עצמן הייתי מבקש לקבל חוות דעת מחברים שעברו חו…

    • 8 תגובות
    • 862 צפיות
  2. Started by ben-zone,

    השרשור המקורי - http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=399340.0;topicseen הלכתי לפי ההמלצה של yz101.. והתוצאה בתמונה המצורפת. (המערכת : Arch 64, LVM. ext4, KDE4.2) ושוב, תודה על הייעוץ בן [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 801 צפיות
  3. Started by Invisible person,

    היי, התקבלתי למדעי המחשב בכמה מוסדות אבל הרקע המתמטי שלי הוא 4 יחידות ורציתי לדעת אם יש פה כאלה שגם להם יש 4 יחידות והם הצליחו לשרוד את הקורסים הקשים של סמסטר א' בחדו''א 1, אלגברה ליניארית, אינפי' וכו'.

    • 27 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. אני מחפש אתרים שנותנים ציונים וביקורות של סרטים אבל אני לא מדבר על הגועל נפש האמריקאי בשם imdb או rotten tomato אני רוצה אתר שנותן ציון גבוהה לסרטים לא בגלל שהוא פופולרי אלה מפני שהו סרט טוב וכמובן שיכלול הרבה סרטים בין לאומיים ולא רק אמריקאים (כי אמריקאים מיצרים אולי 5 סרטים טובים בשנה)

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by premier,

    זה משחק של גלדיאטורים קטנים, כאשר אתה נכנס את מגריל דמות ואת היכולות שלו, הכל רנדומלי לגמרי. כנסו ותנסו !!!!! http://nheregver-awf.mybrute.com

    • 2 תגובות
    • 966 צפיות
  6. אני מחפש משהו חינמי לחלוטין. זה אתר סטטי, קטן מאד. תודה מראש!.

    • 4 תגובות
    • 742 צפיות
  7. שלום חבר'ה, יש לי זוג חברים תאומים ,יש ברשותם שני מחשבים : מערכת 1: E7400 2GB 250GB IDE P43 9800GT מערכת 2: E5200 2GB 500 SATA2 P31 9800GT השאר זהה, מארז, ספק וכו'..היה בנינו ויכוח סוער שבו טענתי שהמערכות יתנו ביצועים דומים אם לא זהים בגיימינג, והם טענו שאין סיכוי ושהמערכת המבוססת 7400 תתן ביצועים אחרים לחלוטין (ד"א ה7400 הוזמן כרגע ואין איך לבדוק את זה ), אני רק צריך שתגידו לי אם אני צודק או טועה, כי המערכת שמבוססת 5200 עובדת יפה מאוד בקרייסיס ובכל שאר המשחקים. אשמח לקבל חוות דעת/השוואות ביצועים. תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 749 צפיות
  8. שמי שרשום יכול לשאול שאלות בנושאים שונים ולענות לאחרים על שאלות שהם שאלו אני חושב שהכתובת זה משהו עם 4 אותיות בערך או 5, קצר. תודה

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  9. היי אני מעוניין להתחיל ללמוד את הקורס הזה ואני לא יודע איפה כדי לי להתחיל ללמוד אם אפשר מישהו אם נסיון שימלי לי על מקום טוב ללמוד אני מחיפה ככה שרק בצפון תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 824 צפיות
  10. Started by hag911,

    פתחתי אתר של רקעים HD.. http://hdesktop.net/ אם יש לכם עצות,רעיונות... משהו אני אשמח לשמוע... תהנו...

    • 83 תגובות
    • 13.4k צפיות
  11. Started by amirsource,

    שלום לכולם, אני לא יודע אם זה המקום המתאים אבל איפ נימצאת החנות FOXPC בחיפה?.

    • 4 תגובות
    • 943 צפיות
  12. אני מחפש רעיונות מקוריים לצביעת החדר החדש שלי תיכננתי לצבוע 3 קירות בצבע אחד, וקיר רביעי (קיר עם חלון, הקיר השמאלי של החדר) לצבוע בצבע שונה, ועל הקיר שממול הדלת (הקיר הראשון שרואים כשנכנסים) לשים לוגו / ציור קיר כלשהו. לא משהו מסובך, ולא משהו ילדותי. יש פה הרבה אנשים שמתעסקים במודינג, אז אני מצפה לרעיונות מקוריים אילוסטרציה: http://www.siz.co.il/my.php?i=cnnemgy1qdxg.jpg

    • 26 תגובות
    • 5.5k צפיות
  13. Started by GWeizman,

    כולם בטח מכירים את הפתיח של MGM, זה עם האריה השואג. מה שאני מחפש בעצם זה פתיח דומה, עם תרנגול במקום האריה. (או, וגם זה יהיה מעולה, פשוט שוט של תרנגול מקרקר עם רקע כמה שיותר ריק - אין לי בעיה לעשות את העריכה בעצמי, פשוט לא הצלחתי למצוא שום דבר כזה) לא ידעתי אם זה מתאים יותר לפה או לפורום עיצוב (שבכלל לא עוסק ממש בעריכת ווידאו מילא), אני מקווה שניחשתי כמו שצריך ^^ תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. מישהו יודע איפה קונים?? אגב חשוב מאוד......כדי לשבת ביציע של חולון שונא את מכבי

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. אני מנסה להתנתק מהם, ובתמיכה הבכירה אמרו שאין להם איך לפתור לי את ה"תקלה", ועכשיו מנסים להעלות תומך EXPERT מישהו יודע אם הם סתם מבלבלים את המוח?

    • 3 תגובות
    • 740 צפיות
  16. Started by Iko89,

    אני מדבר על מתיחות גדולות באמת .. כמו רבקה מחברת מקורות: אחת המתיחות הטובות .. גם זאת ענקית: אבל הצחוקים מתחילים ב1:30 בערך .. יש לכם עוד המלצות ?

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. Started by benor,

    מה אתם אומרים על אתרים כמו www.neobux.com www.bux.gs הם אמינים לדעתכם? מישהו התנסה בעבר בסוג כזה של אתרים?

    • 1 תגובה
    • 740 צפיות
  18. Started by approx,

    היום דיפדפתי בערוצי הספורט וראיתי WWE זאת פעם ראשונה שראיתי את התוכנית הזאת, ואני יודע שהיא די מצליחה, אני פשוט לא מבין איך לעזאזל ?! הכל שם מזיוף כל המכות והכל גם היה שם איזה סיפור נקמה מהתחת מי מבזבז את הזמן והכסף שלו על הדבר מחורבן הזה ?

    • 17 תגובות
    • 2.9k צפיות
  19. Started by רונן י.,

    שלום לכולם. אני חוזר על חומר טכנאות P.C, ונתקלתי בנושא 'מבנה הזיכרון הלוגי'. אני אשמח אם תקשרו אותי לחומר בנושא, או לחלופין, תפרטו לי מה הוא (עשיתי חיפוש בגוגל, ולא מצאתי דבר). כמו כן, ישנה תכנה שבוחנת אותי למבחן הסמכה A+? אשמח אם תכוונו אותי. המון תודה. רונן.

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  20. סרט המשך ל"מבצע סבתא" **שווה צפייה** חלק א' חלק ב' תגובות בבקשה

    • 8 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. Started by J0n1,

    אני רוצה לעשות משהו כזה: אבל אני לא יודע מאיפה אפשר להשיג את המצרכים. אני צריך: 1. קסדה, מאיפה אפשר להשיג כזה דבר? אולי תחפושת של כבאי? (היי אתה, הכבאי שמסתובב בפורום, יש לך אחד כזה? ;D ) 2. צנרת ומחברים, אפשר להשיג משהו כזה בACE, או שצריך לגנוב לאיזה מודר? וצריך לחשוב על דרך לחבר את הפחיות/בקבוקים לקסדה, כמו הסל הזה שיש

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. לילה טוב לכולם, אני מתכנן להתחיל השנה לימודי הנדסת חשמל ואלקטרוניקה. נרשמתי לאוניברסיטת תל אביב ולאוניברסיטת בן גוריון והתקבלתי לשתיהן. כרגע אני בהתלבטות באיזה מוסד לבחור. אני גר במרכז ככה שלימודים בתל אביב משמע נסיעות יומיות, שעה לכל כיוון. במידה ואבחר בבן גוריון אעבור לגור בבאר שבע. הייתי שמח לשמוע מסטודנטים להנדסת חשמל במוסדות הנ"ל על חווית הלמידה האישית שלהם, קצת על המסלול וכל מה שמסביב. לימודים בטכניון לא עומדים על הפרק מבחינתי. תודה לעוזרים

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. נמאס לי מהם, אני רוצה לנקום. להלביש להם כפכף זה לא טוב כי הם נמרחים על הקיר. מוסקיטו לא ממש עוזר... יש דרך יותר "נקייה" לעשות זאת (יעיל ואפקטיבי)? איזה שיטות וחומרים אתם ממליצים? אשמח לשמוע הצעות.

    • 31 תגובות
    • 3.6k צפיות
  24. Started by matessim,

    שלום, שמי מתן ואני גר בירושלים. עקב זה שכנראה אין הרבה אנשים מי-ם כאן, לא מצאתי חנות בירושלים שמוכרת רכיבים או מרכיבה מפרטים חוץ מ KSP, שמהם אני ממש רוצה להימנע. אם מישהו מכיר מקום טוב בטווח החצי שעה נסיעה מירושלים, אני אשמח לדעת אני פרסמתי בפורום הזה כי אין משהו כמו פורום צרכנים או משהו.. וזה הפורום שמצאתי הכי קרוב תודה מתן

    • 4 תגובות
    • 659 צפיות

דיונים חדשים בפורומים