כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בHOT FUN וHOT GOLD היו בצהריים פריזים כל שנייה היה תקיעה רציתי לדעת אם זה לא בעיה אצלי או שגם אתם מרגישים? שאני לא אזמין טכנאי סתם! תודה רבה |כן| עזרתם לי מאוד
-
- 7 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, קניתי טלפון חדש באירופה T-Mobile G1 הטלפון מעולה אבל מעביר המון data. כרגע יש לי סים ישן שיש לו רק edge אני מעוניין לקנות חבילה של אינטרנט סלולרי 3G באורנג'. מישהו יודע מה החבילה הכי משתלמת? תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 633 צפיות
-
-
פתחתי " עוסק פטור " ואני עובד גם שכיר וגם עצמאי . עשיתי לי מחירון שירות : התקנה רכיב - 50 / 70 ש"ח . התקנה מערכת הפעלה ( בסיס ) + אנטי וירוס - 150 ש"ח . התקנה תוכנה - 50 / 100 ש"ח אני עובד רק בבית לא יוצא ללקוחות . נ.ב. חלקים אני לא מוכר אין בזה רווח סתם כאב ראש אם הלקוח מעוניין אני לוקח כסף מראש מביא חלקים והאחריות לא ממני שירות נטו . חוות דעת , תודה !!!
-
- 1 תגובה
- 647 צפיות
-
-
חשבתי לרגע לשאול את קהל היעד מה אין כיום בחדשות והייתם רוצים לראות שקשור במחשבים ? אני אישית מחפש תחומים חדשים אז הרי לכם במה לרעיונות.
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מפרט: Q6700 2.66 GHZ @ 3.00 ZOTAC GEFORCE GTX260 192C 4GB RAM KINGSTONE P45-DS3L GIGABYTE 600W THERMALTEK קירור למעבד FREEZER 7 PRO
-
- 4 תגובות
- 705 צפיות
-
-
-
-
-
אני לא מדבר רק על ספרד אלא על כל אירופה למשך כל תקופת האינקוויזיציה
-
- 21 תגובות
- 10.7k צפיות
-
-
טוב אני עוזב לחו"ל לתקופה די ארוכה ואני חושב לקחת את המחשב הנייח איתי גם כי השקעתי בו די המון וחבל להשאיר אותו אין מצב שיתנו לי לקחת אותו איתי למטוס כ'חפץ אישי'? או יגבו ממני תוספת תשלום ואם כן אז כמה גם לפרק את המחשב לחלקים לא ממש יעזור לי פה. מישהו פה היה המצב דומה? או שהבררה היחידה שלי זה חברה חיצונית ? ואם כן אז איזה יש במחיר שפוי תודה
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין בגישה לאתרים מהעבר (חומר, עיצוב). אני יודע שיש ארכיונים לשם כך. לדוגמה www.archive.org. השאלה שלי היא האם יש משהו יעיל יותר\ עוד אפשריות? סתם לצורך הדוגמה: גישה לפורום הישן של VGAMES.
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי תאריך גיוס ב 7.6 של מי תאריך הגיוס הזה? (איזה חייל)? אני אחרי סיום יד'. התמיינתי למודיעין ואמרו לי שנישאר לי סיווג בטחוני וכל הזמן אומרים לי שאני יעשה אותו אחרי הגיוס. יש איתי עוד 5 אנשים בערך שיש להם סיווג ב 26/27 לחודש מה זה יכול להיות שאין לי סיווג עכשיו?
-
- 17 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
IPOD TOUCH 32GB 2ND GENE + מגן מסך של ZAGG INVISIBLESHILD ב1650 ש''ח מחיר טוב?
-
- 6 תגובות
- 817 צפיות
-
-
זה רק אני או שאף אחד לא יכול לגלוש בזאפ???
-
- 5 תגובות
- 822 צפיות
-
-
יש לי חור בכל העניין של מוליכים ושיטת התמונות (זה מה שקורה כשמבריזים), לא ראיתי מספיק דוגמאות ולכן חסרה לי האינטואיציה של כיצד לתקוף בעייות מהסוג הנ"ל... הבעיה: נתונים שני מישורים חצי אינסופיים מוליכים ומאורקים הנפגשים בזווית של 60 מעלות. מטען q נמצא במרחק a מישר המפגש של המישורים (מהצד של הזווית בת ה60 ולא של זו בת ה 300). השאלה היא מהו הפוטנציאל החשמלי במרחב. כמובן שבכל החתך של המרחב שבו הזווית בין המישורים ה300 מעלות הניחוש העלוב לפתרון משוואת לאפלס +קיום תנאי שפה יניב פוטנציאל אפסי, הבעיה היא כמובן בחלק השני של המרחב. אינני מצליח בעליל למצוא קונפיגורציה של מטעני דמה (שיהיו כמובן בצד השני של המרחב (זה בעל ה300 מעלות)) שיאפסו לי את הפוטנציאל על המישורים......דרושה ראייה…
-
- 2 תגובות
- 639 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להרוויח כמה ג'ובות על המחשב הישן ישן שלי... זה המפרט: מעבד INTEL Celeron 2.66 GHz (ליבה אחת) + המאוורר המקורי זיכרונות: 1x DDR400 512MB 1x DDR400 256MB CL 2.5 כונן קשיח: 80GB 7200 RPM (כונן חדש של WESTERN DIGITAL WD800JD עלה לי 200 שקל) כרטיס מסך: Nvidia Geforce MSI 5200FX 128MB ללא מאוורר - רק גוף קירור [ככה הוא הגיע) לוח אם: Gigabyte 8VM800M 775 http://www.tfdn.net/Upload/2006910122027947.jpg מארז: מארז של אייבורי שעבר התעללות כונן דיסקים: SAMSUNG RW 52-24-52 ספק כוח: MONO MODE ATX 400 כמה לדעתכם אני אמור לדרוש על מחשב כזה? הוא עובד כמו סוס רק לידיעתכם, והוא בן 3 או 4... כבר הפסקתי לספור. מכיוון שאין לי עוד מסך בשבילו, התקנתי עליו WINDOWS SERVER 2003 ו…
-
- 4 תגובות
- 671 צפיות
-
-
שלום,יש לי מפרט והכל אבל אני לא קונה מחנות שמוכרת מחשבים אלה אני מעוניין לקנות את החלקים ולהרכיב את המחשב בעצמי למישהו יש חנות שמוכרת חלקי מחשב חדשים לא משומשים ? אם כן אני אשמח על המלצה שתוכל לעזור לי בבניית המחשב שלי . תודה,דור.
-
- 1 תגובה
- 818 צפיות
-
-
יש חנות שהשם שלה KRMA PC או משהו דומה לשם הזה אני רוצה לקנות חלקים למחשב אני רוצה לדעת אם קיימת חנות כזאת ! תעזרו לי בבקשה אם יש חנות כזאת תוסיפו לינק בבקשה ! תודה לעוזרים !
-
- 2 תגובות
- 764 צפיות
-
-
היי, שאלה שמעניינת אותי לאחרונה, אשמח לקבל הסבר שמניח את הדעת, סרטים ישנים, נאמר שצולמו לפני כ 13 שנים, 10 שנים וכו' מופיעים לאחרונה באתרי שיתוף קבצים בפורמט HD. הדבר היה לי מוזר שכן הם צולמו לפני הרבה שנים ואז לא היה פורמט והטכנולוגיה נפוצה/מקובלת אם בכלל היתה קיימת ( היתה ?) בכול אופן בדקתי גם באתרים לממכר סרטים ובחנויות ואכן ניתן למצוא סרטים משנת 1999, 1996 ב- HD. איך זה יכול להיות ? האם עובדים עלינו והאיכות לא באמת גבוהה או שבוצע פה איזה שהוא מחזור שרק המיר את הסרט לפורמט HD אך הסרט צולם בזמנו במצלמות רגילות ? אני מבולבל... מישהו יכול לסדר לי את הנושא ? אני אשמח, דוגמאות ? בבקשה : Enemy Of The State HD יצא בשנת 1998 Pulp Fiction HD יצא בשנת 1995 Fight Club HD יצא בשנת…
-
- 21 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
אני רוצה ללמוד לבד קורס טכנאי מחשבים ורק לגשת למבחן ב MATRIX...מישהו יודע מה המחיר של מבחן כזה שם?
-
- 5 תגובות
- 4k צפיות
-
-
אני צריך לברר את זה לקרוב שרוצה להרחיב עסק קים שלו בעיקרון הוא צריך את ההקמה\תחזוקה עצמה ואחסון ופרסום החנות אמורה להיות לפחות בשלב הראשוני רק על בסיס הזמנות גולשים ברשת -בלי טלפון ככה שחשוב שהאתר יהיה מספיק מאובטח לכרטיסי אשראי כל הפרטים האחרים יבוא\אכסון פיזי\וכו לא רלוונטי כי זה הרחבה של עסק ואם זה הוא יסתדר לבד ולפני שמישהו יתחיל לזיין במוח שאני מפרסם העסק לא קשור למחשבים ואני לא נותן שמות ופרטים בפורום רק צריך בערך לדעת עלויות צפויות והוא יחליט אם מתאים לו
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יום טוב לכולכם אז ככה, אני מחפש באינטרנט כבר כמה זמן בכל מיני פינות וחורים ואתרים ואחרים מגזין מדעי עתיק וישן. שם המגזין הוא Philosophical Magazine והוא משנת 1798 והלאה, הוצאה לאור של Taylor & Francis מגזינים מדעיים עתיקים אחרים אפשר למצוא, את זה ספציפי, כמעט ולא ואם כן, אז רק בחלקים עם חוסרים רבים. גילגוליו השונים של אותו מגזין הם : Philosophical Magazine Philosophical Magazine and Journal Philosophical Magazine and Annals of Philosophy The London and Edinburgh Philosophical Magazine and Journal of Science The London, Edinburgh and Dublin Philosophical Magazine and Journal of Science בחיפושי ושיטוטי במרחבי הסייברספייס, מצאתי כרך פה, עותק שם, חצי מאמר וכל …
-
- 0 תגובות
- 627 צפיות
-
-
שלום.. אני מעוניין להתחיל ללמוד "אבטחת מידע" באופן עצמאי רציתי לדעת מאיזה אתרים אני יכול להתחיל ללמוד. תודה.
-
- 0 תגובות
- 622 צפיות
-
-
בד"כ מפרקים משוואה ריבועית ע"י טרינום או ע"י הנוסחה לכפל מקוצר או הנוסחה השנייה שאני לא זוכר איך קוראים לה.. אבל אני יודע שאפשר להישתמש גם בנוסחאת השורשים, אני פשוט לא זוכר איך, צריך לעשות את הנוסחה ואז להציב את X1 ואת X2 באיזה נוסחה מסויימת ואז מקבלים בעצם את הפירוק של המשוואה, מישהו זוכר מהי הנוסחה ?
-
- 2 תגובות
- 621 צפיות
-
-
http://www.andkon.com/arcade/missiledefender/warzonetowerdefense/warzonetowerdefense.swf השיא שלי זה 25,000 (25 אלף ומשהו, לא זוכר בדיוק) תרשמו שיאים.
-
- 80 תגובות
- 7.2k צפיות
-


