עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by OmriF,

    מישהו מכיר אתרים מחו"ל שיש בהם מחירים משתלמים לחומרה פלוס אפשרות למשלוח לארץ?

    • 10 תגובות
    • 944 צפיות
  2. Started by Iko89,

    ברצוני להתחיל לפרסם מודעות באיביי פתחתי חשבון פאי פאל וחשבון באיביי איך אני עושה שהם יעבדו ביחד ? לא מצאתי שום מקום לעריכת הפרופיל באיביי כדי להכניס מס' חשבון או משהו דומה .. ועוד שאלה האם יש דרך לפרסם מודעה באיביי ללא תשלום ?

    • 0 תגובות
    • 522 צפיות
  3. Started by DOGMA,

    ההשקעה הכי נבונה ל20 שנה הקרובות זה בטוח...

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by amir85,

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Sweet Ass Tuesday http://coedmagazine.com/2009/04/14/sweet-ass-tuesday-april-14th-2009/ Tribute to the Glorious Underboob http://coedmagazine.com/2009/04/13/tribute-to-the-glorious-underboob/

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  6. Started by Eden 6600,

    לא מבייש אפילו את המומחים של HW ;D

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  7. http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=75251807458 ברגע שלוחצים על הלינק להתקנת האפפליקציה הוא אומר שלא הזמנת מספיק חברים... מישו יכול לאשר שאכן אחריי שמזמינים האפפליקצייה באמת מראה מי צפה בפרופיל?

  8. Started by i-pink,

    http://electronrun.com/wp_er/wp-content/uploads/2008/06/vw_apple_icar.jpg

    • 7 תגובות
    • 982 צפיות
  9. Started by urich,

    שלום נרשמתי לפייפל ב21 לחודש ועוד לא קיבלתי חיוב באשראי (יותר משבועיים) כמה זמן יקח עד שאני אקבל את החיוב בויזה (יש לי כרטיס בינ"ל). שלחתי לפני שבוע חיוב נוסף לויזה אך גם זה טרם נקלט בחיוב- אני בודק את החיובים באינטרנט!

    • 10 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. שלחו לי את הקישור הזה ל"מופע" שמתרחש באמצע תחנת רכבת ומכיוון שהתרשמתי עמוקות מאיכות ה"הפקה" החלטתי לשתף. המידע היחיד שהצלחתי להסיק זה המיקום (תחנת רכבת באנטוורפן בלגיה) אבל אני עדיין מנסה להבין מי הרים הפקה ענקית שכזו בחינם (כך אני מניח מכיוון שזה בתחנת רכבת ולא באולם עם כרטיסים בתשלום).

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אני מחפש סרטים (טריילרים, משהו חינמי),מקודדים ב H264, עם ביטרייט כמה שיותר גבוהה וברזולוציה של 1080I (או שזה P?) ו720P

    • 4 תגובות
    • 872 צפיות
  12. שלום היום הבאיו לי מחשב דיי ישן (מפרט בהמשך) שישמש כשרת (לא יודע למה עדיין). ברצוני להשאיר את המחשב 24 שעות ביממה דלוק. מה תיהיה התוספת לחשבון החשמל? מפרט המחשב הוא פנטים 4 2.8 1גיגה זכרון הארד דיסק, סידירום 2 מאוורים קטנים (יותר קטן מהסטנדרטי) ללא ציוד היקפי (לא רמקולים/מקלדת/עכבר/מסך וכו') מחובר לחשמל ולראוטר. תודה רבה מראש!

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. כיום ידוע לי כי רשויות המכס עושים צרות עבור מוצרי חשמל שעלותם עולה על 50$ ומוצרי ביגוד שעוברים 80$. היכן אפשר לראות את התנהגות המכס כלפי כל סוג מוצר? אני מעוניין להזמין מארה"ב כמה פריטי מטבח (צלחות, קומקום דברים כאלו, לא חשמליים אלא פשוט...סטים של מטבח) שעלותם נעה בין ה 30-45דולר לפריט. הצרה שהמשלוח יקר - ועולה בין 30-40 דולר עבור כל מוצר. אינני יודע כיצד יגיבו לכך רשויות המכס, ולכן אני נמנע מלבצע את ההזמנה עד שאשיג מידע מדויק יותר. מעבר לכך, האם בשקלול עבור תקרת העלות כדי שהמוצר יעוכב במכס לוקחים בחשבון גם את עלות המשלוח? האם ישנה התייחסות למשקל? כי מדובר במוצרים ששוקלים כמה וכמה מאות גרמים.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. כותרת.

    • 3 תגובות
    • 697 צפיות
  15. במהלך ניסיון רישום לשירות isracard web התבקשתי להזין מספר רישום ראשוני, שזהו מספר המופיע בפירוט החיובים של ישראכרט הנשלח בדואר (צד שמאל למעלה). הבעיה היא שאני מקבל את הפירוט דרך האתר של ישראכרט ולא דרך הדואר, ושם לא נתקלתי באותו מספר רישום ראשוני. האם המידע קיים בכל זאת באתר או שעלי להזמין חיוב בדואר?

    • 6 תגובות
    • 5.5k צפיות
  16. כחול - לבן ורוד - __

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by BedB0y,

    איפה אתם עשיתם? מה אתם ממליצים?

    • 22 תגובות
    • 2.5k צפיות
  18. Started by nadavtwtw,

    תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. היי לדעתי מגיעה לנו לראות פיינל פור בחינם ולא בערוצי התשלום קראתי איפה שהוא באינטרנט שמשדרים את זה אונלין באיזה תוכנה אם מישו יש לו משוג איזו תוכנה או אתר שמשדר היום תמשחקים של ברצלונה נגד מסוקבה או פנא נגד אולימפיקוס אני מודה לו מאוד!!!!

    • 31 תגובות
    • 4k צפיות
  20. לכל מי שעושה את כל 4 היחידות במבחן אחד, ביחידה ה4, יש חלק פסיכולוגיה מ"הפסיכולוגיה של הספורט, בר אלי, חלק ב' " אני כנבחן אקסטרני לא מצליח להשיג את הספר הזה בשום מקום, וגם לא בספריות 2 בתי ספר שמלמדות חנ"ג ב5 יח"ל. אם למישהו יש את החומר על המחשב סרוק, ויכול לשלוח לי את זה, אני אודה לו מאוד ! אפילו אתן צ'יפור קטן בPAYPAL. תודה !

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  21. * אחרי שהבנת שיש לך פנצ'ר ולא מצפצפים כי מתחילים איתך, אותתי ימינה, תשתלבי לנתיב הימני ועצרי בשוליים * יופי, גילית שהאיתות פועל מאז שיצאת מהחניה * עכשיו תשתלבי לנתיב הימני * עכשיו את יכולה * כן עכשיו, הוא עוד רחוק * פספסת, תנסי עכשיו * נו יש לך מלא זמן! * יופי הגענו לשוליים, תרימי המברקס וכבי את האוטו * אם את לא מצליחה להרים את ההמברקס, זה בגלל שהוא היה כבר למעלה, תשאירי אותו ככה. (תדאגי בהזדמנות שיבדקו לך את הבלמים) * לבשי את האפוד הזוהר * לא, זה לא משמין אותך * נשבע נו * את לא יכולה בלי * אבל את חייבת * את יפה בכל מקרה * נו אני לא סתם אומר * לא אל תבכי, את יכולה להוריד אותו כשתסיימי * יופי * תפתחי את התא מטען * תסגרי את המכסה מנוע, התא מטען מאחורה * תוציאי את הג'ק,המפתח…

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. האוצר החדש יובל שטייניץ מכין תוכנית כדי לממן את הממשלה הרחבה ואת המדיניות הבטחונית והפיננסית החדשה. התוכנית תתפרסם בעוד כמה שבועות. התוכנית היא להטיל מס על האינטרנט!!! המס ייגבה דרך ספקי האינטרנט והמחירון יהיה כך: - שליחת מייל: 15 אגורות. - כל קובץ מצורף (attachment) למייל: 9 אגורות. - גלישה: 11 אגורות למגהבייט (בדומה לאינטרנט הסלולרי). - הודעת איי.סי.קיו (או אם.אס.אן או כל תוכנית הודעות מיידיות אחרת): 7 אגורות. חייבים לעצור את התוכנית ולהציל את חופש הביטוי!!! איך אתם יכולים לעזור? בשתי דרכים: * תעבירו את זה הלאה שכמה שיותר אנשים ידעו. * השתתפו ביום ללא אינטרנט! ב-1.5.2009 לא נגלוש. תעבירו הלאה כדי שעד ה-1.5.2009 כמה שיותר אנשים ידעו וישתתפו במחאה!! לא ניתן לעשוק אותנו!!!…

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. אני מחפש תרמיל לטיול בנפאל, עדיפות שיהיה קל. הקנייה תהיה בחול כנראה, תקציב נכון לעכשיו לארוע יהיה באזור ה-300 דולר גג גודל התרמיל צריך להיות באזור ה-70 ליטרים אני אשמח לשמוע דעות אישית אם משהו מכיר תרמיל יוצא דופן ונוח מאוד. האופציות שעלו עד עכשיו: 1. Lowe Alpine TFX Summit 65+152. Gregory Baltoro 70 3. The North Face Primero 70 4. The North Face Prophet 65L 5. Osprey Aether 70 תודה על העזרה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by NuNaTaK,

    נמאס לי מהזבל האמריקאי ועל הסרטים הזרים שאני מכיר כבר חרשתי, למישהו יש המלצה לקומדיה/דרמה טובה לא באנגלית? כל שפה תהיה בסדר. תודה.

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים