עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. הסטטוס שלי הוא על Verified. שאני ניכנס ללשונית Add founds, יש לי שם אפשרות להוסיף רק דרך בנק אמריקאי.

    • 5 תגובות
    • 873 צפיות
  2. Started by timac,

    יש לי בעיה אני לא מצליח להוסיף אנשים זה מראה לי את התמונה הבאה:

    • 6 תגובות
    • 901 צפיות
  3. Started by qwerty1987,

    אחרי נסיון עם מס' מאווררי תקרה שלאחר חודש-חודשיים החלו להשמיע רעש בעוצמה של מפוח עלים, מחפש משהו יותר שקט. האם מישהו יכול להמליץ מנסיון על חברה איכותית? תודה.

    • 14 תגובות
    • 11.3k צפיות
  4. יש למישהו שלמד ביולוגיה עבודת ביוטופ להשאיל לי? העבודה לא תועתק העבודה לא בשבילי, אני סיימתי ללמוד אין צורך בהטפות מוסר שמישהו קרע על זה את התחת ואני ילד רע כי- אני נחמד, אתן לכם שוקו או שירותי מין בתמורה

    • 0 תגובות
    • 851 צפיות
  5. שלום לכולם! אני צריך עזרה בלמצוא את השאלון במוט"ב של קיץ 2009 נא לא לשאול למה... תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 2.4k צפיות
  6. כרגע היתה כתבה בערוץ 2 על המפעל של אינטל בקריית גט .. מישהו ראה ? עוד מעט היא תעלה לאתר אז אני ישים לינק מי שלא זוכר היתה גם כתבה באתר .. http://hwzone.co.il/news/1214942223/84526/

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Born2Kill,

    ... ש-2 מהם ראיתי בלייב ולא בטלויזיה, גורם לי לחשוב לפעמים שמי שאומר לך "אופנוע זה מסוכן ומכונית זה לא - טועה ובגדול". תרגישו חופשיים לקנות אופנוע, קורקינט או כל דבר שחשקה נפשיכם בו. החיים לרוב תלויים בנהג וגם במזל, ככה אני חושב לפחות.... הניסיון מלמד שזה לא משנה אם זה אופנוע או מכונית, זה אתה בלבד! מקווה שיהיה לנו דיון פורה. קללות, האשמות מיותרות, התנגחויות לא יהיו בדיון זה. כל הנאמר על ידי נאמר לפי דעתי האישית.

    • 73 תגובות
    • 7.1k צפיות
  8. מוצ"ש האחרון הלכתי עם חברים לקולנוע וראיתי את זה [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 810 צפיות
  9. Started by motogt,

    שמתי לב שברכבים כבדים(אוטובוס ומיניבוס) הנהג מזיז בירידות תלולות מחוג בצד ימין של ההגה, איפה שברכב רגיל זה מפעיל את הווישרים. מה זה המחוג הזה? ומה הוא עושה?

    • 20 תגובות
    • 3.8k צפיות
  10. Started by x-boy_24,

    שלום . חבר שלי היה ממזמן בצו הראשון . והוא אמר לרופא שיש לו אסטמה ועכשיו שלחו לו צו "התרעה לפני מעצר" . או צריך ללכת לצבא בשביל בדיקות שקשורות לאסטמה . הבעיה היא שהוא לק קיבל את הצו שלפני ההתרעה . עכשיו הוא צריך ללכת לצבא ביום רביעי הקרוב. לפני יומיים הוא התחיל להרגיש לא טוב . ובצא הוא צריך לעשות כל מיני בדיקות כי בצו רשום שצריך להביא בגדי ספורט . ובגלל שהוא לא מרגיש טוב הוא רוצה לדחות את הצו . השאלה שלי זה אם אפשר לדחות צו של ההתרעה לפני מעצר ? תדודה מראש .

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. http://www.zed.co.i המחירים שלהם כמעט לא הגיונים וזה תמיד דבר חשוד מישהו מכיר אותם? יכול לתת לי חוות דעת לגביהם?

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. שלום! קוראים לי יורי ואני חוזר חזרה לגור לראשון ושכרנו דירה רקה! אז ההורים שלי בקשו ממני למצוא עבודה ובקשתי מכמה חברים שלי שאם יוכלי למצוא אבל כמובן אי אפשר רק לסמוך עליהם אז אם אתם יכולים לעזור לי בבקשה אני בן 15.5 (יש לי ב20.10.93 יום הולדת) ואני רוצה שהעבודה הזו תיהיה בראשון לציון ושכר מינימום זה 13 שקל שיהיה תודה לעוזרים ואני מוכן להמשיך לעבוד גם אחרי חופש הגדול

    • 4 תגובות
    • 907 צפיות
  13. Started by benor,

    התחלתי מדן בצפון והגעתי עד איזור מישור החוף בנתניה. השביל הזה הוא אחד הדברים המדהימים אני באמת מאחל לכל אחד שילך לעשות אותו. כמה רגעים מהשביל: [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. שלום... יש לי (יותר נכון לאבא שלי ואני מתחזק ובודק בשבילו) חנות בנושא ציוד לגני ילדים ובתי ספר. האתר הנוכחי שלו הוא www.gan-li.co.il האתר בנויי בצורה הזויה ללא דף ייחודי לכל מוצר, ללא התאמה לפיירפוקס ובכלל-עלה המון כסף ונותן כלום תועלת. באמת שלא ראיתי עבודה כזו לא מקצועית הרבה זמן (לא להתקרב לYBAY) בכל מקרה אני לא רוצה להשאר עם המצב הקיים ופניתי לכמה חברות שונות בשביל לקבל הצעת מחיר לאתר שיכבד אותי.(אני מוחק את האתר הקודם) החלטתי ללכת על אתר מוכר הפעם.סיננתי את הרשימה שלי ל-2 חברות ופה אני צריך אתכם שתעזו לי להתייעץ מה לבחור=חשוב מאוד המחיר אבל לא פחות מזה גם האיכות.חשובה מאוד גם האיכות לא רוצה להדפק שוב. אז ככה החברות נקראות B-SHOP ו-LIVESHOP (שלLIVENDS) ההצעות שקיבלתי ב…

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  15. Started by mrsegev,

    חזרתי מהמילואים ואיתי הסטריפים. תהנו. http://mrsegev.blogspot.com/2009/05/easy-money-party-part-2-8.html

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  16. Started by Alex89,

    האם אני יכול לעשות כך שאני יוכל לשלוט ברוחב המסך של ה LCD מהשלט של YES?

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  17. אם אני כותב חתימה כזאת , זה אומר שאני חסין לתביעות על הוצאת דיבה לשון הרע וכולי ? למשל אם אני משמיץ חנות מחשבים זה אומר שלא יכולים לתבוע אותי על ההשמצה ?

    • 2 תגובות
    • 789 צפיות
  18. ידוע כי אם בוחרים באקראי 3 אורחים בבית מלון מסוים באילת, ההסתברות שכל השלושה הם דוברי עברית היא 0.027 א. בוחרים באקראי אורח בבית המלון. מה ההסתברות שאינו דובר עברית? ב.בוחרים באקראי 7 אורחים בבית המלון. מה ההסתברות שלפחות אחד מהם דובר עברית?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by TNT2009,

    זה פורום כללי אז אני מניח שמותר לפתוח נושא כזה. בכול אופן לא מזמן לפני כחצי שנה פגשתי מישהיא שהכרתי מהצבא,ראית אותה פנים מול פנים היא השתחררה לפני ולפתע נפגשנו.אקיצר היה רגע שבו רציתי לפנות אליה,אך היא הפנה את העורף שלה-הבנתי את הרמז שהיא לא רוצה לדבר אז הלכתי.אקציר לאחר כחצי שנה אני פוגש בה באחת ההופעות,הקטע המצחיק הוא שהיא פונה אלי,(אפילו לא ראית אותה).עכשיו אני בקונפליקט עכשיו,אני מכיר אותה מהצבא,אהבתי אותה מהרגע הראשון,אבל היא תמיד הסתובבה עם ערסים ולא מהחברה שלי,אקיצר יצאתי די חננה בזמנו ,ואני מפחד שהתדמית הזאת תדבק בי ותמנע ממני ליצור קשר עמוק יותר איתה. בזמנו פירשת את התעלמות שלה כ"אני לא שמה עליך" ועכשיו פתאום היא יוצרת קשר או שסתם אומרת שלום. בכלל להתחיל עם בחו…

    • 28 תגובות
    • 3k צפיות
  20. Started by amd,

    חברה תוכלו לאמר לי מה היו התשובות שאני אדע אם עשיתי נכון? תודה מראש, איתי.

    • 39 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. אני עושה במדעי המחשב א' בפסקל+java סהכ 3 יח''ל הבגרות מדעי המחשב א-מתחילה ב12 וחצי. הבגרות מדעי המחשב ב-מתחילה ב9. שאלה במדעי המחשב א יהיה אובייקטים? תודה מראש ובהצלחה ערן.

    • 45 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. לפני שנה בערך התחלתי להתמיין לגאמא במודיעין, וגם העליתי פה שאלות על הפרוייקט, בסופו של דבר עברתי את המבחנים והתמיינתי רק למסלול אחד של QA השתדלתי כל השנה להגיע לרמה מסויימת בתיכנות כדי שאני אוכל לעבור את הריאיון, אז התחלתי לכתוב בnetbeans וקצת להרחיב את הידע בריאיון סיפרתי על העובדה שאני 5 יחידות מחשבים, ועל מה עשיתי באופן עצמאי בבית בnetbeans, ולא שיקרתי למראיינים או אמרתי להם דברים לא נכונים, הם גם ככה עקצו קצת בריאיון ושאלו אותי איך עושים דברים מסויימים בתיכנות, כדי לראות אם אני מחרטטת אותם בכל מקרה, הם התרשמו ממני בריאיון, הם אפילו בסוף הריאיון רמזו לי שעברתי אותו, וחשבתי שאני בטוח מתקבלת למסלול אם הצלחתי להרשים אותם ככה. באמת עברתי את הריאיון והיה לי תחקיר, אבל בערך …

    • 26 תגובות
    • 8.8k צפיות
  23. מישהו מכיר change עם מעט עמלה ועם התנאים הכי טובים להמרה של קרונה דנית לשקל?

    • 1 תגובה
    • 3.5k צפיות
  24. שלום קיבלתי זימון להגיע לקד"צ טכני חיל חימוש מישהו יודע מה זה התפקיד הזה?זה תפקיד שקשור למחשבים או משהו כזה?או שזה לא מעניין ולא שווה ללכת מראש? תודה

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים