עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני רוצה להוסיף לסרטונים מסוימים תרגום עברי מובנה שנניח אני מתרגם ולעשות סנכרון כמה שיותר קרוב שזה ישב בול הבנתי שיש אפשרות לתרגם דרך האתר עצמו , ואז להוריד ולהוסיף את התרגום מתי שאני רוצה (יש אופצייה כזאת שנקראת CC, לוחצים עלייה ובעת הצורך זה מוריד/מוסיף את התרגום הקיים) ככה זה נראה איך אני עושה את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    תכלס כל דבר היום אפשר להשיג עם כסף (כן אפילו בריאות בצורה עקיפה וישירה).מי שיש לו כסף יכול לעשות הכול,כל דבר בגדר האפשרי (טוב נו כמעט הכול).אדם עם כסף יכול לגור בדירת פאר עם מכונית מפוארת צמודה ושומר ראש,אדם שיש לו כסף יכול לגרום לבנות להמשך אליו הרבה יותר (טבע האדם) וככה גם אפילו למצוא אהבה מהר יותר (ולא אני לא מדבר על להשיג בחורות בקטע של סקס אלא על אהבה) אפילו בקטע הרוחני כסף יכול לעזור מאוד,לדוגמא ציור ואפילו דת (צריך כסף כדי לבנות בתי כנסת ולקנות ספרי תורה וכשיש כסף אפשר לעשות את זה בצורה מרשימה).בעזרת כסף אפשר להשיג את העזרים הכי טובים וככה האפקטיביות וההנאה מדברים רוחניים היא גדולה יותר בקיצור...כמה שזה עצוב ושטחי כסף זה הכול בעולם? מי מסכים איתי ומי לא?

    • 175 תגובות
    • 16k צפיות
  3. אני מחפס פאב במרכז(חולון\ראשון\ת"א)..אפשר גם קצת יותר רחוק... מחפס פאב אם מסך גדול(כמה שיותר גדול יותר טוב... ) וסאונד חזק וטוב!!... בבקשה אשמח להמלצות לגבי פאבים......(יש גמר אלופות ברביעי!!!!!!)

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. לפני מעל 3 חודשים ביקשתי להתנתק מ012, ייבשו אותי שעות על הקו, העבירו אותי לקשרי לקוחות ואחרי שאמרתי להם בפירוש שאני לא מעוניין להשאר אצלהם אמרו שיחזור אלי נציג. בשעות הערב חזר אלי נציג שלהם ואמר לי שאני מנותק לחלוטין והביא לי מס' אסמכתא - הבעיה שהיא נאבדה. ב10 לחודש הזה התקשרתי אליהם שוב אחרי שראיתי שהם המשיכו לחייב אותי כל התקופה מאז ועד היום, הנציגה שלהם אמרה שהיא תשלח בקשה לזיכוי ושהיא תנתק אותי - אמרה שהמנוי בעצם לא נותק אז. עד היום לא חזרו אלי והיום התקשרתי שוב והנציג פשוט אומר לי בשיא החוצפה שלא יזכו אותי, שלא רשום לו בקשה להתנתקות ובעצם אומר לי שחבל לי על הזמן, צעקות ודיבור לליבו לא עזרו... הוא אמר שהוא העביר את זה למנהל שיחזור אלי תוך 24 שעות אבל אמר באותה נשימה ש…

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. מדובר במקרר ישן אמקור XL ואין לו שום כפתורים בהקפאה.. מה לעשות פשוט להשאיר את הדלת פתוחה ולחכות שהקרח יתפורר לו?

    • 26 תגובות
    • 25.5k צפיות
  6. Started by GWeizman,

    יום המגבת 2009, לציון 8 שנים ושבועיים למותו של דאגלס אדאמס. אל תשכחו את המגבת שלכם.

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  7. יש לי טלפון של מוטורולה v6 ופתאום נהייתה לי בעיה עם השיחה המזוהה כל מי שמתקשר אליי מופיע כמספר חסוי גם אם זה מספרים מהיומן טלפונים שלי , וגם אם זה המספר של הבית שלי או מספרים לא חסויים איך זה יכול להיות ? בדקתי כל דבר בהגדרות והכל נראה נורמלי ? אז מה זה יכול להיות ? מישהו מבין במכשיר הזה? יש הגדרות שיחה - זיהוי אישי זיהוי אישי שלי - הצג זיהוי כל השיחות : גם הצג זיהוי - ויש אפשרות של בקרת רשת ? או הסתר זיהוי וזה על הצג זיהוי אז מה הולך פה ? מישהו מבין בזה ? תודה

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  8. שלום לכולם, מחר הבגרות במתמטיקה שעות: 001=17:30 002=15:30 003=13:00 004=18:00 005=15:30 006=13:00 007=18:00 אני עושה את 005 בהצלחה לכולם ;D ערן.

    • 121 תגובות
    • 12.6k צפיות
  9. אנחנו מחפשים סט סאטן איכותי, כדי שיהיה וכדי לראות what all the fuss is about. בזאפ יש רק סאטן כותנה וגם את זה בקושי אפשר למצוא, שלא לדבר על לבחור צבעים. אז למישהו פה יש מושג איפה מוצאים וכמה זה עולה וכיוב'? (אנחנו רוצים סט 5 או 6 חלקים) כאלה, אבל בחורה יש לי (ויותר יפה )

    • 15 תגובות
    • 3.4k צפיות
  10. בחורף שעבר השלמתי מתמטיקה וספרות, ובקיץ הזה אני אגש להרשמה מאוחרת לבגרות בתנ"ך שתתקיים ב-6 ביוני. השאלה היא אם 13 ימים יספיקו ללמידה מתוך מיקודית, שתביא לי ציון של 90+? את הבגרות האחרונה עשיתי לפני כמה שנים, בלי ללמוד בכלל, ועברתי על הגבול 55. אם כן, המיקודית של רכס מומלצת? אין לי דרך להשיג סיכומים וכו' מתלמידים. מבחינת המיקוד, שמתי לב שיש שני נושאי חובה די גדולים, ועוד כמה נושאי חתך. מה הכוונה בנושאי חתך? מתוך שלושת הנושאים האלה, אני יכול לבחור רק אחד וללמוד אותו בלבד?

    • 12 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by approx,

    אשמח לקבל המלצה לסרטים בסיגנון הסרט הזה : http://sratim.co.il/movies/view.aspx?id=25104 או ביכלל סרטי מלחמת העולם השניה

    • 9 תגובות
    • 857 צפיות
  12. Started by Shoko,

    איך אני נפתר מכל החזקות ומגיע לתשובה ? 9m^5 - 29m^4 + 90m^3 + 106m^2 + 45m - 5

    • 3 תגובות
    • 689 צפיות
  13. Started by Kidney_stonE,

    Firefox (while on HWzone.co.il) --> tools --> page info --> security: Have i visited this website before today? --> Yes, 24,969 times

    • 73 תגובות
    • 4k צפיות
  14. Started by moog,

    :yelclap: מה אתם אומרים גדול איזה מצחיקים הם [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 855 צפיות
  15. Started by Domovoi,

    http://www.youtube.com/watch?v=yJ1Ft4fNfTU&feature=channel_page ו http://www.youtube.com/watch?v=PqIxLNUyztE&feature=channel_page ?

    • 4 תגובות
    • 762 צפיות
  16. Started by redead,

    קיבלתי מאחי חבילה של איזה 50 דפים כאלה שעל כל דף יש 2 מדבקות שאפשר להדפיס כדי להדביק על הדיסק. הבעיה שלי היא שבתוכנה שבא אני משתמש להדפסת עטיפות של קופסאות - coverXP יש המון המון תבניות ואף אחד לא ממש מתאימה לדף הזה.. איך אני מוצא את האחד הנכון בלי לבזבז סתם דפים על הדפסה ?

    • 3 תגובות
    • 887 צפיות
  17. אם אני בונה מפרט בKSP.. בסוף התוצאה שיוצאת לי זה עם הרכבה? או צריך גם להוסיף כסף על הרכבה?

    • 1 תגובה
    • 766 צפיות
  18. זימנו אותי לא מזמן לפרוייקט הזה וגם למחקר מודיעין מישהו יכול להסביר לי פחות או יותר מה עושים שם? או סתם להמליץ תודה!

    • 1 תגובה
    • 874 צפיות
  19. Started by Moty_p,

    רציתי לדעת למה מחקו את החתימה שלי.. החתימה שלי היתה טקסט וקישור לסרטון ב YOUTUBE....

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  20. Started by Tomerb1,

    בקרוב יש לי מתכונת בהיסטוריה ואז בגרות [ב"ה בגרות אחרונה בהיסטוריה]. יש למישהו שיטה \ רעיון איך ללמוד? בהנחה שאני בקושי זוכר את החומר. אני רק רואה את הכמות אני נעשה עייף ואין לי כוח ללמוד. אשמח לעצות \ רעיונות ללמידה. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by benor,

    לפי החוק מרגע שבו קבלת את הת. זהות אתה מחוייב לשאת אותה עליך. אני באופן אישי לא נושא תעודת זהות אלא רשיון נהיגה. התעודת זהות מאוד מגושמת ובקושי יכולה להכנס לארנק. האם תעודה מזהה כלשהי כגון רשיון יכולה להוות תחליף לתעודת זהות? האם קרו מקרים שבהם אדם נעצר על אי נשיאת ת. זהות? "תושב שמלאו לו 16 שנים חייב לשאת עמו תמיד תעודת זהות ולהציגה בפני קצין משטרה בכיר, ראש רשות מקומית, שוטר או חייל במילוי תפקידם, כשידרשו זאת ממנו." "העובר על הוראות חוק זה, דינו קנס 5,000 שקלים, ובלבד שלא יועמד אדם לדין על אי הצגת תעודה אם תוך חמישה ימים לאחר שנדרש לכך הוצגה התעודה לפני מי שדרש את הצגתה, או לפני שוטר בתחנת המשטרה, ונקבעה זהותו של האדם על פיה; נקבעה זהותו כאמור, יינתן לו, על פי דרישתו, …

    • 19 תגובות
    • 4.2k צפיות
  22. Started by Alexkmr,

    ביום שישי הזמנתי משם כמה דברים. איך אני יכול לדעת אם החבילה כבר נשלחה לארץ?

    • 4 תגובות
    • 764 צפיות
  23. Started by Ravivz,

    בדיקה

    • 1 תגובה
    • 654 צפיות
  24. אף אחד לא הולך לקולנוע וגם לא שוכרים בבלוקבסטר. אז ממה הם מרוויחים???

    • 44 תגובות
    • 3.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים