עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני פשוט לא מצליח לגלח אותו!! ועוד יש לי את ה philips arcitec שאמורה לעשות את זה יותר קל! לא נראה לי שעשיתי גילוח שאוי של הצואר מאז שהתחלתי להתגלח! יש למישהו רעיון איך לגלח את הצואר עם מכונה (ולהשאיר אותו במקום ומחובר לכל שאר הגוף תוך כדי)?

    • 58 תגובות
    • 7k צפיות
  2. פיירפוקס יודע לעשות ככה?

    • 9 תגובות
    • 894 צפיות
  3. מצטער שאני מפרסם דברים כאלה כאן אבל זה די דחוף עם אורך איבר מיני 18ס"מ וההיקף שלו 14ס"מ, כמה מ"מ צריך שיהיה כתוב באריזת קונדומים? הם מודדים ברוחב, לא בהיקף תודה

    • 53 תגובות
    • 6.7k צפיות
  4. Started by amir85,

    http://imgur.com/NybKN.png התשובה שתקבלו ממנוע החיפוש החדש של MS (לפחות אחת שקיבלתם לפני שהם תיקנו את זה)

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  5. היי רציתי לדעת איזה חנויות נחשבות בארצינו . שכוללים מבחר גדול , שירות טוב גם אחרי קנייה וכמובן מחירים סבירים. כמו כן האם אתם רוכשים מחשב ONLINE או בסופו של דבר הולכים לחנות ? תודה, שאול.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by GaLmgnT,

    שלום אנשים מחר אני ומשפחתי יורדים לאילת לנופש, ומכיוון שזו הפעם הראשונה שאני נוסע לאילת ברכב הפרטי אשמח לדעת באילו מקומות מומלץ לעצור להתרעננות בדרך. אני נוסע ממרכז הארץ (ראשון לציון) עד לאילת, ואת הדרך עצמה למדתי דרך אתר eMap. אשמח לטיפים לנסיעה הארוכה! תודה!

    • 20 תגובות
    • 15.2k צפיות
  7. אני רוצה לשים בהודעה של הפורום צילום מסך איך אני עושה זאת?

    • 1 תגובה
    • 539 צפיות
  8. Started by deadwolf,

    שלום אני מחפש חברות שמספקות חומרה כמו cd-log וביחוד חברות מימוש כלומר חברות שסמות חומרה בחנות ומקבלות כסף אחרי שהחומרה נמכרה תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 775 צפיות
  9. Started by 3d7,

    אני מחפש נעליים של גאספו דגם Gaspo Light Run Black. למישהו יש מושג איפה אפשר להשיג את הנעליים האלה בארץ, ובמחיר זול?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by yotam360,

    אח שלי רוצה לקנות iPod Touch מ-ebay. בסכום של 365$ כמה יעלה לו המס על המכשיר?

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  11. Started by GetRich,

    למשל אם אני מסתפר ואז אוכל את השיער של עצמי, זה בריא?

    • 19 תגובות
    • 2k צפיות
  12. - זה באמת לא פרסום - סתם לצומת ליבכם, התוכנית "מנהרת הזמן" חוגגת 9 שנות שידור ! ולא תאמינו את מי הם מביאים להפלגה החגיגית לכבוד זה, אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמם מישהו עוד זוכר אותה? מה דעתכם על כך ?

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by Elijah Baley,

    שלום, בחרתי את כל החלקים שאני רוצה באתר, ולרגע לא הייתי בטוח אם הם ירכיבו את המשחב לבד או שאני צריך לומר להם או שהם לא עושים את זה בכלל. תודה

    • 24 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. היי אנשים נהרס לי הכיסוי סיליקון לאייפוד ננו שלי. אני מחפשת כיסוי סיליקון שחור לדור ראשון של אייפוד ננו אני לא רוצה לקנות באינטרנט, אלא ללכת ממש לחכות ולקנות משם לכן החנות צריכה להיות ב:חולון, תל אביב, רמת גן, ראשון לציון, בת ים... הבנתם אני לא רוצה את הכיסוי סיליקון שיש לו בצד מן לולאה כזאת לא קשורה, אלא את הרגיל מצורפת תמונה של מה שאני מחפשת וכמובן שזה לא יהיה יקר כל כך בערך עד 30 שקל לא יותר מזה. תודה אנשים, מורן [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 2.1k צפיות
  15. יש לי דיסק קשיח מהמחשב שלי עם 2 סקטורים פגומים ואני רוצה לגבות את המידע יש לי את 2 הכבלים שאני צריך - אחד של הכוח ואחד דק כזה, SATA נראה לי עכשיו השאלה היא אם כל פעם שאני מחבר/מנתק את הדיסק אני אצטרך קודם לכבות את המחשב? וזה בסדר אם אני אשאיר את הצד של המארז פתוח בזמן שהמחשב עובד? תודה איל

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. (לא עבורי...) תחזוקה שוטפת של טיפול בבעיות, בדיקה \ ניקוי \ DEFRAG מדי פעם וכו'. תן\תני כמה מילים עליך בה"פ ואחזור. עשוי להתאים גם לתלמיד \ סטודנט. תודה ויום טוב !

    • 5 תגובות
    • 788 צפיות
  17. Started by niv251,

    יש לי אייפון 3G והיום שידרגתי לגרסא 3.0 מאז יש אינטרנט באייפון גם כשאין WI-FI וגם יש E למעלה איפה שהשעון שזה סימן לאינט' עכשיו לפני יומיים התקשרתי לסלקום וביקשתי מהם לבטל את האינטרנט ולבטל את האפשרות הזאת בכלל שלא תהיה אפשרות... ובכל זאת יש לי אינטרנט עכשיו. מישהו יודע אם אפשר לבטל את זה דרך המכשיר? לכבות את זה? עד שאני אתקשר אליהם ואברר מה זה?

    • 1 תגובה
    • 731 צפיות
  18. Started by eladh16,

    שלום לכולם. סיימתי סוף סוף יא, נשאר לי רק הבגרות בלשון. אז ככה, אני דיי חושש בקשר לבגרות כי אני לא יודע כלום על ה"פועל". כל הנושאים האחרים אני יודע, חוץ מה"פועל" שבו אני בכלל לא יודע מזה גזרות. והנושא הזה הוא תופס 25 נקודות בבגרות, שזה המון וחבל לי לבזבז אותם. מאיפה אני יכול ללמוד בחינם על נושא ה"פועל" בלשון? יש איזה אתר לימוד טוב שמלמש הכול על הנושא? אני חייב עזרה, כדי לעבור את הבגרות הזאת! תודה זה מאוד חשוב לי.

    • 5 תגובות
    • 718 צפיות
  19. Started by TaMiRn2,

    שלום. אני מחפש אפקט לגיטרה חשמלית שיגרום לה להישמע כמו גיטרה אוקוסטית.. אני יודע שזה לא יהיה הדבר האמיתי וכל זה... ולא ישמע הכי איכותי... יש בכלל דבר כזה או שזה בלגן ענקי וכמעט בלתי אפשרי? איפה אפשר בארץ למצוא כזה?

    • 30 תגובות
    • 2.6k צפיות
  20. שלום לכולם, לכל אוהבי ההומור של הסדרה המצויירת FAMILY GUY (וגם למי שלא בהכרח מכיר ..) יש מלא קטעים מטורפים וגסים שיצאו רק ב DVD שאין להם קשר לסדרה עצמה ולדמויות שם - http://www.sethcomedy.com/ זה לא חדש אמנם, אבל עדיין יש המון שלא מכירים את זה (כמוני) נסו להשיג את ה DVD בדרך כזו או אחרת.. *חובה לראות את הקטע שם עם מאריו ..

    • 2 תגובות
    • 967 צפיות
  21. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה...יש לי רישון B קרוב ל5 שנים....רשיון לA2 באיזור השנה... אני רוצה להגדיל לA1....מה אני צריך?... לפני הבנתי זה תיאוריה חדשה...ושיעורי נהיגה...כמה חובה?? יש אתרים חינמיים שאני יכול ללמוד תיאוריה של אופנוע דרכם?? או כל אתר שיעזור לי...אני חייב להתעדכן בלוח תמרורים לחזור על זכות קדימה, פניות וכל התוספות של אופנוע.... תודה רבה...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. אני שיניתי תמונת פרופיל והוא לא מראה לי אותה.

    • 0 תגובות
    • 600 צפיות
  23. Started by Iv0ry,

    1.תאר 4 תהליכי שינוי במער. 2.תאר 2 הבדלים בין המער הראשי למער המשני

    • 2 תגובות
    • 905 צפיות
  24. Started by GOM(h)z,

    לא יודע אם נפתח כבר ת'רד בנושא הזה,אבל בהצלחה לכל מי שעושה מחר בגרות במחשבים ואלקט' שאלון א'\מערכות ספרתיות\לוגיקה\וואטר אבר. מקצוע קל אבל לא תזיק בהצלחה.

    • 0 תגובות
    • 548 צפיות
  25. Started by BloodFist,

    איך אני מגיע מתחנה מרכזית ת"א לבה"ד 7 (צריפין?) הייתי שם כבר פעם אחת אבל הקפיצו אותי, ככה שאין לי מושג לגבי קווי אוטובוס שמגיעים לשם ומשם. אני צריך להגיע בעיקרון לצומת שם, איפה שיש גשר כזה להולכי רגל, שאפשר לעבור לצד השני כשיורדים ליד המין קניון הזה או מה שזה לא יהיה.. איזה קווים מגיעים לשם? וחזרה לתחנה מרכזית אפשר לעשות עם אותם קווים?

    • 7 תגובות
    • 6.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים