כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
חברת סלולר יכולה להכריח אותי לשלם כל חודש על "חבילת דור שלישי" אפילו אם אני לא משתמש ולא רוצה להשתמש באף פיצ'ר של הדור השלישי ואפילו שאני לא מחובר לרשת שלה עם מכשיר דור שלישי (העברתי את מכשיר הדור השלישי לרשת אחרת) ואני לא בהתחייבות?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מרכז זימון תורים של חיל הרפואה מספר 03-948-9999 אפשר ללחוץ 1 הרבה פעמים עד שזה יגיע להמתנה ויש את המוזיקה מישהו מזהה אולי?
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני צריך הערכת שווי למחשב הבא: E8400 EP43-DS3L 4GIGA A-DATA VIETESTA EXTREME 800mhz cl4 זכרונות מעולים! בקלי קלות מגיעים ל1100MHZ!! צורב DVD LG-GH22NS HDD: 250GB WESTERN DIGITAL 500GB SEAGATE 32MB THERMALTAKE V1 2*KAMA FLEX ספק: SPIRE JEWEL 550 (ספק מעולה, לא יודע למה אתם לא אוהבים אותו) מסך: SAMSUNG 226BW מארז TRITON של GIGABYTE כרטיס מסך ZOTAC 260GTX זהו פחות או יותר, אם צריך להוסיף משהו..תגידו. אבקש חוות דעת והערכת שווי למחשב הזה. -תודה!, נחום. נ.ב. עריכה: מחשב חדש יעלה סביב ה5000 ש''ח אני מניח.
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
סעמק! העכבר שלי כל כך חם שאני קושי יכול להחזיק אותו. מישהו יודע באיזה טמפ' העכבר יכול לשרוד? (עכבר לוג'יטק פשוט... שכחתי את הדגם)
-
- 61 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
אני לא ממש אוהב את הכיוון הזה אבל אני מוכרח לציין שיש כמה יציאות איכותיות אני מחפש המלצה לשירים ספציפיים לא להקות ודיסקים דברים בכיוון LostProphets - Ride Bullet for my valentine - All these things i hate/The tears dont fall The Rasmus - In the shadows Tokio Hotel - Through the monsoon Underoath - A boy brushed red living in black and white Avenged sevenfold - Chapter Four Enter Shikari - Sorry youre not a winner Trivium - Dying in your arms תודה רבה אנשים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי, נתחיל בכך שאני בן 17 וחצי , סיימתי כיתה יא'. מצטיין בלימודים - מתעניין מאוד בכל תחום המחשבים , כולל רשתות. יש לי תעודת A+ וCCNA. אפשר להגיד שממלפני הרבה זמן אני חושב ללכת לעתודה וללמוד הנדסת תוכנה. קיבלתי לא ממזמן 2 מכתבים מהמודיעין ובהם נאמר כי אני מוזמן למיונים ל" מודיעין אלקטרוני" ול" פרוייקט גאמ"א". שמעתי כמה תגובות טובות על פרוייקט גאמ"א, וכמה שהוא טוב . כמו כן קראתי את ההסבר על הפרוייקט באתר חיל המודיעין , ולא מי יודע מה מעניין - כנראה בגלל שזה לא ממש מובן. לגבי המודיעין אלקטרוני - לאחר שקראתי את ההסבר על יחידה זו , מאוד התלהבתי , ואישית זה מאוד מעניין אותי. לגבי עתודה - אני בן יחיד, לאמא חד הורית. כל התמיכה הכספית של הצבא יכולה מאוד לעזור ללימודים, אבל…
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ידוע שמחשב לא עושה שום דבר לבד כי אין לי מחשבה ודעה מישל עצמו כל מה שהוא עושה תיכננו לו וכתבו לו אז איך יכול להיות שיש תוכנות שבוחרות דברים לפי סדר אקראי ? כלומר בטוח יש איזהשהו פרמנט שלפיו התוכנה בוחרת.. למשל להריץ את כל הקבצים לפי סדר מסויים ולעצור כשעוברות X שניות ככה שהתוצאה בעצם ידועה מראש.. לא ?
-
- 29 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
אני לא מבין מה מצחיק בתוכנית המסריחה הזאת עם "רק ביבי" המזדיין הזה של רותם אבוהב והחיילת שאומרת "סבבה-סבבה" נשבע לכם אני רואה ת'תוכנית הזאת בא לי לירות לעצמי בראש או מיקי גבע הזה....לא חשוב שמות
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יאלה שתפו בגיטריסטים שאתם מעריכים ואוהבים
-
- 30 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני יודע שאלה קצת לא במקום. אבל אני מת מת לדעת איפה או יותר נכון מה לקנות ! יש ל012 עסקי מוזיקת המתנה שפשוט מטריפה אותי - שאלתי מספר תומכים שלהם מי היוצר או שם השיר ונעניתי שהם לא יודעים. אותו דבר עם השירות לקוחות. המספר שלהם לצורך העניין הוא 0722001000 באמת שחשוב לי לדעת , שאלתי גם את הנציגות שירות אם יש גורם לפנות אליו שיוכל לעזור לי בנסיוני לדעת מי האומן ונעניתי בשלילה. אשמח לעזרה !
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הוידאו שמוצג פה: http://news.softpedia.com/news/Mark-Shuttleworth-Talks-About-Ubuntu-9-04-108552.shtml איך אני יכול להוריד אותו? לא הצלחתי תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 842 צפיות
-
-
זה רק אני או שהיועצת המשפטית לראש הממשלה (משמאל) הייתה בקלות לוקחת את התפקיד הראשי בTHE DARK KNIGHT בגירסאה הפמיניסטית שלו?!
-
- 3 תגובות
- 668 צפיות
-
-
אוקיי שלום אני חייב את העזרה שלכם דחוף יש לי אפשרות לטוס ב7 ליולי לרוסיה אבל הבעיה היא שהטיסה שלי עוצרת בהתחלה במוסקבה ואז צריך במוסקבה לחכות 8 שעות עד הטיסה הבאה שלי ואני טס לבד לבד ואני רק בן 16 וההורים שלי מפחדים לשלוח אותי מה לעשות? האם זה באמת מסוכן וזה שדה תעופה ענק והם אני ילך לעיבוד מה לעשות? אני צריך עזרה מאנשים רציניים תודה..
-
- 40 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=k6K4KOEgv2M אחד השירים הטובים חח (למרות שהוא ממש מסכן הבנאדם קיבל סריטה חזקה)... מה דעתכם??
-
- 3 תגובות
- 971 צפיות
-
-
אני צריך זיקוקים גדולים כמו שעושים ביום העצמאות אבל לא כל כך הרבה ליום הולדת איפה אפשר לקנות ?
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
שלום! שאלה קצת טיפשית.. מכירים את זה שמצרפים קובץ בשביל לשלוח למישהו (השאלה מופנית למי שיש GMAIL), ולפעמים הוא סתם מראה את הקובץ שרוצים לטעון, ולפעמים הוא ממש מראה את תהליך הטעינה. איך עושים שהוא יראה את תהליך הטעינה?..
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חמישי הבא אני נוסע לחוף ניצנים (מופע ה-20 של אינפקטד), רציתי לדעת עם יש פה מישהו שגר באזור ויודע מאיזו עיר המונית לחוף ניצנים תעלה לי פחות? מתחנת הרכבת באשדוד או תחנת הרכבת מאשקלון? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אחמיניגאד בבלאנדר JOE CARTOONS (למי שזוכר אתSUPERFLY בזמנו) http://joecartoon.atom.com/cartoons/972-ahmadinejad_in_a_blender
-
- 3 תגובות
- 938 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות משקפי שמש, כנראה הולך על Ray-Ban. למרות שלא סגור, ראיתי את הפרינס האלו והן עולות רק 500 ש"ח. קראתי בעיתון, וגם יש לי חבר שהחליף את העדשות של המשקפיים בעדשות אחרות שכוללות את המספר בראיה שלו. מדובר על http://erroca.co.il/news_next.asp?MainID=199 . החיסרונות: - מחיר - 400/200 ש"ח, אבל בעיקר זה העדשות של ראי באן יוחלפו בעדשות אחרות. - השאלה שלי האם באמת העדשות שאני מקבל עם המשקפי שמש הן איכותיות בטירוף ואם יהיו הבדלים בין המקוריות למוחלפות? היתרון : - לא צריך להרכיב עדשות, מתמרנים בין משקפי הראיה למשקפי השמש. אני בדילמה אם כדאי להחליף לי את העדשות או להשאיר אותם... ושאלה נוספת.. כרגע ראיתי פרסומת של אופטיקנה של מסגרת ב99 ש"ח (לכל המסגרות של 549 ש"ח) יש קאצ' כא…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 572 צפיות
-
-
מה ההבדל בין זיון טוב לחירבון טוב? [glow=black,2,300]אחרי חירבון טוב אתה לא צריך לחבק את האסלה חצי שעה ולהגיד לה שאתה אוהב אותה[/glow] לסמן את הקו השחור כדי לראות את התשובה... (מי שלא יודע איך עושים את זה זה בG ירוק כזה..פשוט תשנו את הred לblack קדימה! לפרסם בדיחות!
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מתעניין בה כיוון שיש להם סניף בכפר סבא וזה מאוד קרוב למקום מגוריי. איך המחירים? ואיך השירות והאמינות? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מחפש תחתונים של Kler (זאת חברה ספרדית). יש להם מבחר גדול יחסית של תחתונים בעיצובים ממש יפים (אני אוהב את הבוקסרים הצמודים שלהם), ואיכות הבד שלהם מאוד גבוהה והוא נעים למגע כמו לייקרה. מישהו יודע אולי איפה אפשר להשיג את התחתונים שלהם בארץ, או להזמין אותם מהאינטרנט מאתרים מהארץ או מחו"ל מתוך קטלוג של תמונות? קניתי פעם תחתונים שלהם בMENZ בדיזינגוף סנטר. אבל, החנות הזאת נסגרה ואני לא יודע איפה יש להם עוד סניפים. היה להם גם אתר אינטרנט (www.menz.co.il), אבל הוא לא פעיל. לגבי המידות שלהם, אני יודע שLarge זה G (בספרדית זה Grande), אבל זאת מידה יותר קטנה מLarge בארץ.
-
- 12 תגובות
- 2k צפיות
-


