עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אני כל שנה מתבאס כי אין לי יותר מדי עם מי לחגוג.. \= רוב האנשים שאני מכיר נשארים בטווח המסגרות השונות, אם זה עבודה אז זה רק חברים לעבודה..וכו'..להם כבר יש את הקבוצה שלהם אז קשה להפתח.. איך מכירים חברים טובים לחיים איךךךך? טוב סטיתי קצת מהנושא בכל מקרה מה אתם אומרים? לעשות אולי משהו מאוד מאוד מצומצם בבית? אנערף אין לי ממש רעיונות..

    • 86 תגובות
    • 4.6k צפיות
  2. היי לכולם, אחרי נסיון גרוע במיוחד של כל המשפחה שלי עם אופטיקנה שהמשקפיים שלנו פשוט נהרסות מרגע לרגע, החלטתי לקנות זוג חדש של משקפי שמש אופטיות בחנות אחרת. לא מזמן קיבלתי במתנה משקפי טייסים נדירות של רייבאן, וחשבתי שאני כבר אקנה עדשות בשבילן. הבעיה היא המחיר- 800 ש"ח בזגי שאול, באופטיקה דורון העדשות עולות 2000 ש"ח לעובי רגיל ו2800 ש"ח לעדשות דקות שמתאימות למסגרת. עכשיו, בארוקה עדשות עולות 200 או 400 שקל. הייתה שם מסגרת שאהבתי שיחד עם העדשות ב200 הכל יעלה 600, וכנראה שלרייבן אם הם יסכימו למכור לי רק עדשות זה יעלה לי רק 400 שקל. הבעיה היא שהלכתי לסניף בגראנד קניון, ואין להם שם אפשרות לעשות בדיקת ראיה. אני לא יודע אם יש להם בדיקות ראיה בסניפים אחרים בחיפה ועד כמה החנות הזא…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by eladh16,

    שלום לכולם יש לי שאלה על זמו אוויר בפלאפונים. אם מישהו מתקשר אלי לפלאפון ואני עונה לו זה נחשב גם מאצלי זמן אוויר, כלומר גם אני ישלם לדקת שיחה ולא רק הוא? או שרק הוא משלם? תודה

    • 4 תגובות
    • 650 צפיות
  4. Started by lubian,

    היום נכנסתי לחנות KSP בסניף נצרת-עילית כי אני מפה, רציתי לקנות 2 דיסקים קשיחים של טרה HD103UJ, ביקשתי ממוכר (לא יודע איך קוראים לו, בחור עם קוקו) והוא הלך להביא אותם. אחרי כמה דקות של המתנה הוא הגיע עם דיסקים. אני בדקתי את הדיסק ראשון ויזואלית וראיתי שיש לו 2-3 שריטות באמצע ליד עיגול, שאלתי אותו מה זה , למה זה שרוט, הוא אמר שכנראה פתחו את הכופסה עם דיסק לפני זה. אני הבנתי שהוא מנסה למקור לי דיסק משומש או מתוקן, כי שריטות כאלה באמצע יכולות להופיע או משימוש או מנפילה של דיסק, אבל לא מפתיחה של אריזה. בדקתי ויזואלית דיסק שני והוא נראה בסדר, ביקשתי ממנו להחליף את הדיסק ראשון ולהביא לי אחר, אבל הוא אמר שאין להם ויש רק את 2 האלה מהסוג הזה. אני אמרתי שאז אני לא רוצה לקנות אכשיו ו…

    • 86 תגובות
    • 8.1k צפיות
  5. Started by redead,

    על מה לכוון את המזגן בימים טרופים אלה? יש 2 אפשרויות קירור, האחת קירור רגיל והשניה מה שנקרא קירור יבש( בדרך כלל מסומן בשלט במין טיפה כזאת). אז מה עדיף ?

    • 8 תגובות
    • 8.1k צפיות
  6. לא מצאתי את האופציה..כוסאומו האתר הזה.

    • 4 תגובות
    • 798 צפיות
  7. Started by R3gM4n,

    את הבאן כבר נתנו לו, אבל עדיין הספקתי לתפוס תמונה קטנה שמתעדת את החוסר חיים ומחלת הנפש העמוקה אשר שררה באחד ממשתמשי הפורום המרוגזים בשעות הלילה הקטנות: (וכן, גם אני משחק בMAFIA WARS )

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Dimka,

    בוקר טוב לכולם... התעניינתי לאחרונה בלימודים באוניברסיטה פתוחה (הנדסת תוכנה). בעיה שאני שוחה פה במים עמוקים, לא יודע על תנאי קבלה, איזה מבחנים/קורסים עליי לקחת לפני כן (שלחתי להם מייל עם בקשה לפרטים, אבל כידוע, או"פ זה גוף כלכלי קודם כל שרוצה להרוויח כסף, לא בטוח שאקבל מידע רלוונטי). איפשהו גם חפרתי וראיתי שצריך לעשות מבחן באנגלית או משהו... (אין לי פסיכומטרי) תודה למי שיודע ויכול לעזור... * רק אל תגידו לי "חפש בגוגל" כי יש עומס מידע שרובו זה פרסומות ולא מוצא מה שצריך בעצם.

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות
  9. Started by rap_tr,

    שלום לכולם, אני רק אציין שהשאלות פה מופנות לחבר'ה שהתקבלו/היו מועמדים/יכולים לעזור(שאלות נורא ספציפיות) אז ככה,קיבלתי מועמדות לפרויקט גאמ"א, נתבקשתי לענות על שאלון אינטרנטי לגבי מספר נושאים,ביניהם - אילו שפות תכנות אני מכיר ו/או יודע. זה מה שתמיד רציתי(מודיעין,תכנות) ומה שביקשתי בראיון אישי בזמנו. התחלתי למידה של VB אך הפסקתי באמצע מכל מיני סיבות,השאלה שלי היא האם כדאי להמשיך עם ה-VB או שזה לא "מוערך" וכדאי לי לעבור לשפת תכנות אחרת?(אני אוכל לסיים את הלימוד של ה-VB אך לגבי שפות אחרות לא בטוח - יש לי כחודש של למידה[אינטנסיבית נורא] ולא בטוח שזה יספיק.) האם ישנה חובה לדעת שפות תכנות ברמה גבוה או שרמה בינינות תספיק? (ז"א - מספיק ללמוד או צריך ללמוד ולתרגל המון,פרט לתרגול שבס…

    • 81 תגובות
    • 16.6k צפיות
  10. ממלא 1\5 כוס, לוקח כפית סוכר וטובל בפנים. מדליק ונותן לסוכר לימוס ולאבסנט להדלק. זורק הכל בפנים, מערבב טוב טוב, מכבה בנשיפה (הכוס לוהטת!! אי אפשר לכבות אחרת) וישר שואף את אדי האלכוהול, נותן לזה חצי דקה להתקרר ושותה הכל בשוט. איך אתם שותים אבסנט?

    • 26 תגובות
    • 5.6k צפיות
  11. אין כמו לשטוף קצת את העיניים בשביל להתפנק כמו שצריך בסוף השבוע: שיהיה סוף שבוע טוב חברה!

    • 16 תגובות
    • 2.7k צפיות
  12. Started by alex.turovsky,

    טוב, נגמר שבוע העבודה, זמן לשטוף את העיניים בקצת יופי נשי. נדיר ויפה כאחד (להיזהר עם התגובות, לא לרשום את הדבר הראשון שעולה בראש, לרשום את הדבר השני לאחר מחשבה תחילה) : http://www.youtube.com/watch?v=GG1dxJQjMbM

    • 46 תגובות
    • 4.1k צפיות
  13. Started by MaXiK,

    יש לי שאלה בקשר לעתודה האקדמית של צה"ל. התקבלתי לאוניברסיטת בן גוריון להנדסת תוכנה, אבל לת"א או לטכניון לא התקבלתי. שמעתי שיש מקומות מסוימים בצבא כמו חיל המודיעין שלשם לוקחים אנשים רק מהטכניון או מת"א. עד כמה השמועה הזאת נכונה? וגם אם אסיים עם ציון טוב בבגן גוריון, עד כמה יש לי סיכוי להגיע למקום טוב בצבא , ולא לצאת מהצבא בגיל 28 בלי שום תועלת אישית?

    • 5 תגובות
    • 863 צפיות
  14. Started by Alex89,

    מה אתם חושבים? אתר שווה? שימו לב כתוב שם עידכונים מדיי יום. לפי מה שראיתי זה אתר חדש ולמרות זאת יש כמה תמונות ממש נחמדות. עריכה: לול איזה דפוק אני.............. www.img4u.com

    • 3 תגובות
    • 912 צפיות
  15. Started by C991Now,

    היי חברה האם אפשר לעשות מתח כאשר יש שבר מאמץ בגב? כלומר האם שעושים מתח מאמצים משהו מהגב? אני חושב שזה רק שירי הידיים והכתף אבל אני לא בטוח תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. אני בא מתחום ה RF ויש לי ניסיון עשיר בתשתית ביתית (-: באו אלי חברת קבלן של HOT בשם : ROTAL זוג טכנאים עם מודם ישן " פלסטיקה צועקת הצילו " MOTOROLA לבן , איך שראיתי את השיטה החאפרית לא עברו שתי דקות ושלחתי את הצוות הביתה , הם נתנו לי לדבר עם " מנהל התקנות " שבשיא חוצפתו אמר לי " רוצה התקנה לפעם אחרת ? " שאלות : 1. איך באים ללקוח חדש עם מודם ישן / מחודש שעבר 200 לקוחות והפלסטיקה ניראת מזעזעת ? 2. למה משתמשים במודם כל כך בעייתי ? ברשת הוא סכנה , ויש לו כל הזמן בעיות בחזור . נ.ב. המודמים הטובים : " אין במלאי " . ממירים זמינים ב TV : SAMSUNG , ADB למה ? כי זה זבל (: מודמים זמינים : MOTOROLA , TARYON למה ? כי המודמים על הפנים , הטריון בינוני מינוס (: שלחתי מייל : או שתתקינו לי …

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  17. Started by Morphine,

    הגעתי למסקנה שאני בן אדם חכם, עם הרבה תובנות מעניינות על החיים, וזה יהיה רווח אדיר לאנושות אם אני אכתוב בלוג ואשתף את כולם בהשקפות, רעיונות, פילוסופיה ושאר הדברים המגניבים האלה שיכולים רק לתרום לכל מי שיקרא אותם. הממ..יצא לי קצת שחצני (למרות שאין בן אדם יותר צנוע ממני). בכל מקרה, איזה אתר בלוגים נחשב הכי פופולארי כיום? חשוב לי שזה יהיה אתר שיש בו הכי הרבה גולשים. תודה

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by redti,

    אני מחפש תוכנה טובה "לשיתוף" שרים..איזו הייתם ממליצים ?

    • 8 תגובות
    • 759 צפיות
  19. Started by vk,

    יש לי מעורבות קהילתית בבית הספר. בהתחלה אמרו שזה סתם ויתנו לי תעודה בסוף שהתנדבתי ואוניברסיטאות מעדיפים אנשים שהתנדבו. היום איזה מורה אמר שאני לא אקבל תעודת בגרות עד שלא אסיים את השעות שלי (נשמע הזוי).. כמובן שאין לי שעות בכלל, ואני גם לא רוצה להתנדב, זה כפייה מה שהם עושים פה ובחלק מבתי הספר אין את זה בכלל, אז מה נסגר?

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  20. Started by whitiger19,

    .......................................

    • 44 תגובות
    • 4.3k צפיות
  21. Started by eegg,

    הסתכלתי קצת בDEALEXTREME והפנסי XREE שלהם. אני מתעניין בפנס קטן של 1AAA או בטריה דומה נטענת בשביל צרור המפתחות. יש למישהו חוות דעת על החנות ועל הפנסים שלהם. תודה.

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  22. בהמשך לדיון "דיון בעד ונגד ליגליזציה ו או שימוש בסמים "קלים"" (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=416644.0) אני מביא לכם פה עבודת גמר של בן אדם שכינויו הוא "smoking dragon" מפורום "המחירון" (joint.co.il) אשמח אם תקראו את המאמר או חלקו ותתנו דעה. באמת חשוב לי ולכמה אנשים פה להראות לכם כמה מיתוסים סובבים סביב הקנאביס , כמה שקרים - כמה עבודה בעיניים שהממשל האכיל אותנו כנ"ל האגודה למלחמה בסמים. אז כמו שאמרתי , תקראו ותגיבו. כל הזכויות שמורות לsmoking dragon. מי שבאמת רציני גם יקרא את המאמר כולו ויתן דעה אמיתית. אני מניח שאמיר ואלכס במוו יתעצלו לקרוא את זה מפאת בעיות כאלה ואחרות שקיימות אצלהם (בין היתר הכחשה סביבתית ואטימות לסביבה).

    • 26 תגובות
    • 3.9k צפיות
  23. זה די נפוץ כאן באתר ולא הצלחתי למצוא. אשמח להסבר.

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  24. שלום לכם! בשעה טובה בעוד 15 יום נגמרת לי ההתחיבות לנטוויז'ן. אני רוצה לעבור לאקספון, המחירים זולים ולאא התחיבות. איך הם, טובים? אריאל

    • 5 תגובות
    • 687 צפיות
  25. יש כזה הסכם? ואם כן באילו תנאים?

    • 14 תגובות
    • 5.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים