כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי נושא טיפה מוזר אבל בכל זאת... מישהו מבין בכובעים כאלה ? משהו בסגנון הזה : זה ה 59FIFTY, קראתי בביקורת של מישהו שהוא ממש גדול ונראה מצחיק. העניין הוא שפעם השאלתי כובע של אותה חברה מחבר והוא היה סבבה לגמרי יש למישהו כזה כובע ויכול להגיד לי אם הם בגדלים של כובעי מצחיה פשוטים ?
-
- 2 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
הדרישות שלי הן: באיזור ת"א-ר"ג איכות מחיר נמוך עד סביר אפשרות להדפיס גודל של חצי גליון (50*35 ס"מ) שהחתיכות פאזל לא יהיו גדולות מ25*25 מ"מ כל המקומות שאני מכיר נפלו באחת משני הדרישות האחרונות \:
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אז ככה, עוד כמה ימים אני ניגש לטסט ראשון ואני לחוץ מאוד, אם אפשר לקבל טיפים איך לעבור את הטסט הזה אני אשמח מאוד, בעיקר מאלה שנוהגים הרבה שנים, ואלה שעברו לא מזמן טסט, ואיך אני יכול להרשים את הטסטר? מקווה שזה לא דיון ספאם או משהו כזה.
-
- 15 תגובות
- 3k צפיות
-
-
ראיתי שמוכרים בEBAY משקפי RAY BAN שאני רוצה כבר הרבה זמן, בשליש מהמחיר בארץ השאלה היא האם אלו משקפיים מקוריים? יש הרבה מוכרים שם ששולחים מהונג קונג, סין וכו... ואני לא יודע אם לסמוך עליהם אפילו שהרייטינג שלהם חיובי. אשמח אם מישהו מכיר\שמע על מישהו שקנה ויוכל לעזור לי.
-
- 15 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
שלום לכולם! תיראו יש לי ממש בעיה בשאלות הפתחות... ז"א באמריקאיות אני די טוב , אבל אני נופל על הפתוחות... ואני מבין כיאלו ממש טוב את הסיפור אבל קשה לי לנסח את התשובה... אז לקראת המועד ב' מחר אולי תשתפו אותנו בטיפים שעוזרים באנסין תודה מראש !
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אשמח לשמוע דעות ממי שמכיר, לי אישית יצאה חוויה מחורבנת ואני ממליץ להיתרחק כמו מאש...
-
- 31 תגובות
- 6.1k צפיות
-
-
לפעמים מקבלים עם העיתון כזה דף קטן ובו כל מיני מוצרים דיי זולים להזמנה.. עכישו ברור ש99 אחוז מהדברים שם הם זבל אבל נגיד וכישהו יש משהו שנראה לי שאני רוצה להמזי ןוהמחיר שלו ממש מצחיק אז אין לי בעיה גם להזמין ומקסימום קיבלתי זבל. השאלה רק אם למישהו יש ניסיון עם החברה הזאת שנקרא דיירקט סחר כי אין לי כוח להסתבך עם נתינת מספר אשראי..
-
- 0 תגובות
- 502 צפיות
-
-
נמאס לי שבכל סרטו אני צריך ללחוץ ידנית על האפשרות של HQ כדי שהוא ירוץ באיכות טובה יותר. יש אפשרות באתר שתעלה את האופציה הזאת באופן אוטומטי במידה והיא קיימת בסרטון?
-
- 5 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני הולך לקנות מכונת גילוח של פנסוניק את ה er160 או את ה er1610 עכשיו הכי נמוך זה 0.8 ורציתי לדעת שמסתפרים מה זה חצי ומה זה אפס איזה גובה זה ?? תודה רבה לעוזרים ומישהו יכול להגיד לי מה ההבדל בין ה 2 וסליחהה אבל אין לי מושכ איפה יכלתי לרשום את זה אז פה זה היה ניראה לי המקום הנכון לעשות את זה
-
- 6 תגובות
- 10.9k צפיות
-
-
ראו תמונה. תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום, יש לי דואר שאני מקבל תמיד מאותו שולח, אני רוצה להעביר את כל הדואר שקיבלתי מאותו שולח לתווית מסויימת. יש לי Gmail. איך אני עושה זאת?
-
- 3 תגובות
- 774 צפיות
-
-
אני די חובב גיימינג וגם אוהב את הסרטוני - ביקורות של יאצי, ולפני כמה ימים חבר סיפר לי שיש בחור (נראה לי שקוראים לו אבישי - ככה קוראים לאתר) שעושה בלוג גיימינג שהוא כמו שילוב של יאצי ובלוג רגיל (לא אנימציה), התוצאה של השילוב הזה מדברת בעד עצמה ויש שמה טענות ממש טובות שמלוות בהרבה הומור משובח (רוב הזמן) על גיימנינגותרבות הגיימינג בכלל. אני אישית די התלהבתי מהאתר ומחכה לבלוגים נוספים בקרוב! נראה מבטיח, וחוץ מזה צריץ לתמוך ביוצרים ישראליים! הכתובת היא - www.avishee.com תהנו!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני לא זוכר אם היה כזה או לא, אבל אם לא אז אני אתחיל.. שאתה כבר מוכן לישון בשיא העייפות עם השמיכה עליך, ואז השלט של הטלוויזיה נופל על הריצפה והבטריות נופלות ממנו, ואז צריך בשיא העייפות לקום ולאסוף הכל. תורכם
-
- 412 תגובות
- 39k צפיות
-
-
קבלו להקה ישראלית קרועה במיוחד, הם מתחזים ללהקה גרמנית ועושים פאדיחות. (בתור בדיחה כמובן) http://www.youtube.com/watch?v=JStMglkRiwA&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Nx2RRy0gtm0&feature=player_embedded
-
- 5 תגובות
- 950 צפיות
-
-
היי, יש לי מספר התלבטויות קשות בנוגע ללימודים לתואר ראשון במדעי המחשב. כיום אני תלמיד תיכון ומזה זמן רב התענינתי בלימודים אקדמיים, בימים האחרונים, אחרי שכבר שקלתי להרשם לאו"פ, הופיעה כתבה בעיתון על "פרוייקט אתגר" מטעם אוניברסיטת חיפה, במסגרת הפרוייקט ילדים מצטיינים מתחילים ללמוד לתואר ראשון במדעי המחשב, זאת בסביבה הרבה יותר תומכת וקלה מהאו"פ. הבעיה היחידה היא שאני לא יודע מהו טיבו של תואר מאוניברסיטת חיפה, אבי, שעובד הרבה שנים בהייטק שלל את האפשרות מייד ואמר כי תואר במדעים מאוניברסיטת חיפה לא שווה הרבה, מה גם שהם החליטו שתואר במדמ"ח שייך למדעי הרוח. ( ) האפשרויות העומדות בפניי: 1) להתחיל ללמוד באו"פ ולקוות לסיים שם את התואר. 2) להתחיל ללמוד באו"פ במסגרת של אפיק מעבר…
-
- 129 תגובות
- 14.2k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות זוג משקולות יד (5 ק"ג), והמקום היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה מגה ספורט. שם בטח יקרעו אותי במחיר... יש המלצות למקומות טובים לקנות? חוצמזה... יש סוגים? מה עדיף? מצופה, לא מצופה וכו'...
-
- 15 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
יש לי חשבון נפרד ששם אני רשום לPAYPAL,DX,וEBAY,STEAM זה רושם לי שהסיסמה לא נכונה. אני שיניתי אותה אתמול, אבל לאחר מכן, ניכנסתי לחשבון והכל עבד. יש מייל של גוגל שאליו אני יכול לפנות? יש לציין שאני לא יודע את התשובה הסודית
-
- 8 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
כל אחד אומר לי משהו אחר האם לכל מקצוע של 5 יחידות (אפילו אלקטרוניקה למשל) מגיע בונוס? יש איזה אתר שמאפשר חישוב של ציון תעודת בגרות? (לא מדבר על אתר של אוניברסיטה כלשהי, בכל אחד מהם זה שונה..) תודה!
-
- 10 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
גדול. אין גדול מזה. מאוסף ההזויים שעוד לא הגיעו לטיפול: http://haarchionsheldoreendotan.blogspot.com/2009/07/blog-post_03.html רק החייזרים חסרים כאן.
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
משחק החידות הכי קשה שקיים אתם כבר תיקראו בפנים ידע במחשבים באמת יעזור לכם בחלק מהשלבים אני וחבר שלי הגענו עד ל 70+ עם כמה רייג' קוויטים ל פתרנות. http://www.deathball.net/notpron/ רק שתדעו יש שלבי מינוס וגמא אלף בטא וכו' ומה שהכי מצחיק פרסמתי ממזמן את המשחק ב FXP וחצי מהפורום נתקע ב שלב 1 ו 2 XDDDDDDDDDDD
-
- 29 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מנסה להירשם למסלול החודשי של ASTRAWEB אבל כל פעם שאני לוחץ על הקישור של הPAYPAL לא קורה כלום. עוד מישהו נתקל בבעיות איתם? אני מנסה להירשם לSPECIAL OFFER ב11$ לחודש. כ"כ למי שמעוניין הם עושים מבצע של 96$ לשנה UNLIMITED.
-
- 0 תגובות
- 714 צפיות
-
-
עברתי מסניף אחד לסניף אחר של בנק לאומי ובמקום לעשות לי אותו הכרטיס מסטרקארד מולטי של לאומי עשו לי כרטיס לאומי סטודנט פשוט.. בנתיים אני ישאר איתו כי אין לי צורך בזמן הקרוב בכרטיס בינלאומי אבל חשבתי לעצמי אם יש כרטיס אחר שניתן לעשות אולי שלא קשור לבנק? יש איזה כרטיס מומלץ?
-
- 6 תגובות
- 693 צפיות
-
-
שלום לכולם, מי שלא לרוחו הת'רד הזה יכול להרגיש חופשי לא להגיב בו, אני בוחר לשאול פה מפני שאין לי מושג איפה אני יכול לשאול, וכי אני יודע שיש פה אנשים שהתנסו עם הרבה מאד דברים, בניהם אני שישמחו לעזור. אז ככה, אני תקליטן, אני צריך גנרטור לאירועים בחוץ, הגנרטור יסחוב הגברה של 2 קילוואט, ותאורת לדים בסיסית (הספק זניח) בואו נגיד, שאם יהיו לי שני אירועים בחודש בחוץ אני ממש אשמח עכשיו, ישנה חברה ישראלית של ציוד בניה, שנקראת שאטאל, שמייצרת גנרטורים עם מנועים יפניים, באיכות פצצה אבל מחירי הגנרטורים שלה, פי 3 מהסינים. עכשיו השאלה היא האם יהיה שווה לי לשלם את ההפרש הזה, במיוחד לאור העובדה שהגנרטור יעבוד בין פעם ל4 בחודש, ל8-10 שעות... זהו בערך ותודה רבה לכולם!
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-


