עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. מעין שאלות כלליות שאני לא יודע כ"כ איפה למצוא להן תשובה, אולי תוכלו לעזור לי. מה אכפת לכם, גם ככה משעמם לכם. 1. בתור חייל יוצא לי לחוות די הרבה את מערכת התחבורה הציבורית הנפלאה המתקראת "רכבת ישראל" ושמתי לב לדבר מה משונה - כיוון התנועה ברכבת הינו בצד שמאל של המסילה, בניגוד לכיוון התנועה של כלי רכב בארץ ובדומה לתנועת כלי רכב בבריטניה - האם מדובר בשריד עוד מתקופת המנדט? זה מסקרן אותי באופן מוזר. 2. לפני כמה זמן יצא לי לראות בניין משופץ שבקידמתו השלט בעל הכיתוב "שרואים אותי, כולם מתפעלים!" אם אני לא טועה, "להתפעל" בא מן השורש "פלא" או בתירגום חופשי "להתלהב ממשהו מופלא" - השאלה היא, מדוע כותבים "מתפעל" ולא "מתפאל"? למה הא' הפכה לה לע'?

    • 17 תגובות
    • 7k צפיות
  2. קניתי אתמול כמה דברים בחנות לחיות מחמד, שילמתי במזומן והמשלוח אמור לצאת אליי היום בשעה 18:00. חשבתי על זה במהלך הלילה, והרגשתי שחלק מהדברים שקניתי די מטומטמים אז התקשרתי היום בצהריים לבטל. אני לא מעוניין לבטל את כל ההזמנה, רק חלק מהמוצרים שבה, ולקבל עליהם החזר כספי (ולא זיכוי). בחנות עצמה לא מוכנים, השאלה היא מה אומר החוק בנושא? את הכסף כבר שילמתי במזומן, המוצרים עדיין נמצאים בחנות עצמה ולא יצאו אליי, והתקשרתי אליהם יום אחרי ביצוע התשלום (הייתי בחנות עצמה). אם החוק לא ברור בנושא, אז אני אתפשר ואקח את הזיכוי. גם כך קונה מאותה חנות בעתיד, למרות שזה יהיה בעוד חודש-חודשיים, כשהאוכל ייגמר.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  3. תגידו שלום לחבילה החדשה והגרועה, שתגרום לנו להפסיק להשתמש באינטרנט בטלפון הסלולרי, התחילו להזין אותה לאנשים. לא יודע אם לכולם במקביל או לפי תאריכי סגירת חשבונית. גם ללקוחות שהייתה חבילה גלישה בדור השני הם החליפו על דעת עצמם את החבילה, בלי שום אישור ובלי כלום. אני בעד לנסות לארגן תביעה יצוגית נגדם במידה וההליך אינו חוקי. לפי אחד החוקים האחרונים שנכנסו לתחום הסלולרי אסור לחברות הסלולר לשנות את התעריפים בחוזה שהאדם חתום עליו (לפחות למי שחתם על חוזה מתחילת השנה), ושינוי כזה דרסטי של חבילות הגלישה בסופו של דבר כן גורם לשינוי מחירים. אז כל מי שמכיר עו"ד טוב, שמתעסק בתחום הזה, אשמח שיביא לנו לכאן הסבר האם הפעולה חוקית, ואם לא מה אפשר לעשות כנגד. למי שלא יודע על מה אני מדבר בעבר …

    • 37 תגובות
    • 3.5k צפיות
  4. באזור המרכז. תל אביב,חולון,בתים,ראשון.

    • 11 תגובות
    • 7.2k צפיות
  5. Started by ORrrr,

    שלום חברה, רכשו ממני מוצר דרך האינטרנט, התשלום הועבר דרך PAYPAL והמוצר נשלח לפני יומיים. עכשיו קיבלתי את ההודעה הזאת: Thanks for contacting PayPal, We are Sorry for the Late reply, We have Detected on Our System that the PayPal Transfer sent to you by Ebora Abolaso is an International PayPal Transfer from UNITED KINGDOM to USA , So due to this we are unable to transfer the Payment to your PayPal Account because the Amount sent to you $220.00 USD is Not Sufficient/Low for the System to Transfer/Activate it to your PayPal Account So we will like you to Contact the Buyer (Ebora Abolaso) to send to you the Sum of $180.00 USD additional so that we can be able to Transfer th…

    • 58 תגובות
    • 4.9k צפיות
  6. Started by רומן גרוס,

    שכן שלי הגיע אלי עם מערכת הפעלה דפוקה לגמרי ומאוורר של CPU גמור . יש לי מאוורר חדש בקופסא S775 שקניתי ב 110 ש"ח אין לי משהו אחר כמה לקחת עליו ? אני לא יבואן אז לא לתת מחירים של 5 אחוז . ואני מתקין לו מערכת הפעלה מקורית שלו עם עוד כמה תוכנות חינמיות מהאינטרנט . כמה צריך לקחת על המאוורר וכמה על העבודה בכלל ? תודה על העונים . כמה שתגידו אני אקח (-:

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by ChrisBrown,

    אני גר עם אחותו של אבא שלי ועם אמא שלה שהיא סבתא שלי . אבא שלי גר בעיר אחרת ויש לו ילד שלא מהאמא שלי שנמצא בחו"ל . לאחותו של אבא שלי יש 2 ילדים בגילאי 2-10 שגרים יחד איתנו. אמא שלי נמצאת בחו"ל ואני לא בקשר איתה. לפי החוק סבתא שלי חתומה כהאפוטרופס שלי . האם אני נחשב כבן יחיד ע"י הצבא?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by Wingedbull,

    רציתי לדעת קצת יותר על המקרא של השלט ששייך למזגן. מה כדאי ומה רצוי בקיץ החם? יש מן פתית שלג, שמש שזה כמובן בטח על חום, ויש מן משולש כזה , וטיפת מים. מה כל אחד מהם אומר? מה כדאי לשים? וכמובן על מה שבצד, כמה פסים שהמהירות זרימת האוויר תהיה. טמפ' מומלצת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 12.1k צפיות
  9. Started by rap_tr,

    שלום לכולם, לאחר שקיבלתי מועמדות למסלול גאמ"א היום קיבלתי זימון למבחן. רציתי לדעת מה עושים שם? כיצד ניתן להתכונן? מה שכן,האמת היא שחירטטתי אותם קצת,רשמתי שאני יודע C על רמה של 1/5 ובתאכלס אני לא יודע.. (יש לי חבר שקיבל גם כן זימון ואמר לי שמילא 3/5 על שפות שהוא לא יודע בכלל ושזה טוב ולא יכול להזיק ובלהבלה) התכוונתי לשנות היום,להוסיף דברים(כמו מועמדויות נוספות שקיבלתי),שפות(רוסית,אנגלית) שכנראה לא הערכתי את עצמי מספיק וכו.. מה לעשות? כמה חמור זה יראה אם אני לא אתייצב?ישפיע על ההמשך?כמה חמור זה יראה כשיגלו שאני חרטטן מדרגה א'? חח תודה מראש.

    • 34 תגובות
    • 20.5k צפיות
  10. Started by stingeR-,

    קיבלתי היום ב9 וחצי בבוקר גימל אחד.. עד מתי הוא תקף? בעיקרון לפי מה שאני קורא בגוגל זה תקף ל24 שעות זאת אומרת מכיוון שזה מסתיים ב9 וחצי מחר(חמישי) אז אני אצטרך להגיע לבסיס אך ורק ב8 בבוקר יום שישי. האם יש חוק חדש שאני אמור להכיר או משהו בסגנון, ואם כן מה הוא? מכיוון שמפקדי הישיר מבקש ממני לחזור מחר על הבוקר מכיוון שהגימל הוצע לפני 12 בצהריים. רק רציתי לוודא.

    • 5 תגובות
    • 3.1k צפיות
  11. Started by gonikman0,

    אם למישהו יש מושג איך לפתור את המערכת משוואות הבאה ??? x+y+z=0 x^2+y^2+z^2=h^2 x^3+y^3+z^3=0 x,y,z הם נעלמים h הוא פרמטר תודה לכול המגיבים

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  12. Started by tulicooli,

    אני נפקד מאתמול מהצבא. אני במודיעין שדה , הייתי אמור ליהיות בפלוגה מסוימת ושלחו אותי לפלוגה אחרת. עכשיו הפלוגה הזאת יש בה אנשים שאני לא יכול ליהיות איתם שם אם אני יהיה איתם אני פשוט יפוצץ אותם בסוף אני רואה אותם אני מקבל שבזה אלה אנשים שהיו איתי בהכשרה וכל הצהובים הכבדים שם. לא מתחבר אליהם בכלל לא בשיחות שלהם לא בצחוקים שלהם ולא ברעל שלהם. שמעתי את זה שאני מיועד ללכת לשם קיבלתי חום! המוטיבציה שלי ירדה מ100 ל0 נהייתי בשבזה מטורפת שאפילו בהכשרה לא הייתה לי. ובבוקר פשוט הלכתי. מה הסכוי שאני יקבל מה שאני רוצה או לפחות לא ליהיות שם? מתי זה נחשב כבר לעריקות? כמה זמן אני ישב בכלא? מה הסכוי שישלחו אותי לג'וב? מה הם אמורים לעשות מבחינת זה שאני נפקד? ומה קורה אם מבחינה רפואית אני ל…

    • 20 תגובות
    • 4k צפיות
  13. טוב אז אני בן 17 נהג חדש.. אני יודע שמותר לי לעלות על הרכב של אמא כי יש ביטוח חובה אבל במקרה ואני עושה נזק התשלום נופל עליי אני צודק?(אבל חוקית אני יכול לנהוג ברכב?) לאבא יש ליסינג תיפעולי של אוויס ממקום עבודתו, האם אני צריך לעשות לו ביטוח נהג חדש?והאם גם עליו אני יכול לנהוג בלי ביטוח אבל במקרה של נזק נופל עליי התשלום? בתודה מראש

    • 9 תגובות
    • 7.1k צפיות
  14. Started by sbarbz,

    בס"ד אהלן חבר'ה אני מתנצל פשוט אל מצאתי מקום מתאים לנושא הזה, וגם לא מצאתי פורום "משוב" אם מנהל שיכול להעביר מוצא מקום מתאים יותר לנושא, תודה רבה לו בכל מקרה לשאלה שלי, סרט כלשהו רשום אחריו "DVDSCR" לא הבנתי אם זה סוג של איכות סרט כמו DVDRIP מה עדיף?, אם אפשר לקבל תירגום שלהם? מה הכוונה בDVDRIP וכל השאר תודה רבה לכולם תבורכו

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. קיים איפשהו? חיפשתי בנרות ולא מצאתי, האנשים שאני רוצה להקרין בפניהם את הסרט לא יבינו הכל בלי תרגום. מקווה שזה לא נכנס תחת הקטגוריה של WAREZ, אם כן אבקש לנעול. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. "בית המשפט זיכה את שי דרומי מהריגה" http://news.walla.co.il/?w=/1/1520138 האם באמת קרה משהו לבתי המשפט בארץ ? דרורי זכאי ,העבריין ההוא שדקר ילד במסיבה נשלח ל25 שנה בפנים ומתלבשים עכשיו על כל משפחות הפשע בארץ !!! סוף סוף מתחילים להרגיש שבתי המשפט מתחילים לעשות צדק במשפטים ולא הבדיחות שהיו עד עתה ! כל הכבוד !!! ועכשיו נותר רק להוציא מחוץ לחוק את כל יפי הנפש שמונעים עשיית דין עם פושעים ועבריינים כמו הנ"ל : http://news.walla.co.il/?w=/1/1520260

    • 2 תגובות
    • 740 צפיות
  17. בסרטון רואים גמד הודי שרוקד כמו מייקל ג'קסון כזה ויש שם עוד הודי אחד (לא גמד) שמפעיל ועוצר את המוזיקה ובכל פעם שהמוזיקה עוצרת גם הגמד נעצר. ראיתי את זה פעם בוואלה נראה לי, מוכר למישהו?

    • 1 תגובה
    • 875 צפיות
  18. Started by urdead,

    אני לא מכיר את החנות הזאת אבל ראיתי מחשב ממש זול ושווה בוואלה שופס שמסופק ע"י החנות.. http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1IWWellPC_HInew3 מחיר ממש טוב 1250 לאחר הנחה ולאחר הובלה... אז אני רוצה חוות דעת על החנות ... תודה מראש לעוזרים

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. ובמיוחד בקטע של ה"תן מחיר". מה הקטע עם זה בדיוק? ראיתי שמפרסמים הרדדיסק נייד 1TB הצעות החל מ- 399 . יש שם איזה טריק או שכדי לקנות? תודה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by nency,

    היי מהיכן ניתן להשיג מוזיקה לאתר בצורה חוקית וחינמית? אשמח להפנייה ולעזרה תודה ננסי :-\[

    • 6 תגובות
    • 683 צפיות
  21. Started by Kidney_stonE,

    מקור וסיפור הרקע: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3746298,00.html מכתב התגובה של פיילבלוג לספר השיאים של גינס: http://failblog.org/2009/07/13/omg-u-fail-so-hard/ לא לשכוח ללחוץ על הלינק בסוף המכתב - (The full legal response can be read here: icanhaz.com/legalresponse) אחרי שקראתם - תקראו שוב - קודם את המכתב של GWRL (שבתמונה שם) ואז שוב את התגובה של פיילבלוג. זה פשוט אדיר!

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות
  22. משום מה הסטנדאפיסטים הישראליים לא כל כך מצחיקים אותי. תנו המלצות לאנשים לא-ישראליים שיש להם מופעים טובים ומצחיקים.

    • 39 תגובות
    • 4.1k צפיות
  23. Started by zahav5289,

    אני מחפש מקום זול באירופה לצעירים שהוא לא מלא ישראלים כמו איה נאפה...שמעתי שבכריתים לא רע אבל החיי לילהלא משהו יש הצעות ?

    • 1 תגובה
    • 612 צפיות
  24. Started by Morphine,

    פלאפון זה כבר מזמן לא רק אמצעי תקשורת להעברת קול דו כיוונית. עם השנים, נכנסו במכשיר עוד ועוד פונקציות כמו מצלמה, נגן...טוב קיצר אין לי כוח לכתוב כמו בן אדם אינטליגנטי אז ניגש ישר ולעניין. איך לדעתכם יראו הפלאפונים בעוד כ10 שנים? איזה דברים ניתן יהיה לעשות איתם?

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. תודה מראש^

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים