עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ^ תודה.

    • 1 תגובה
    • 683 צפיות
  2. Started by vitush,

    היי אתמול קיבלתי צו הצבה לימ''ם בשדה דב להיום... היום הייתי בשדה דב נתנו לי צו סמיכות למחר לימ''ם.., רציתי לדעת מזה הצו סמיכות הזה ומה יעשו לי שם מחר? אין לי תפיקיד כי יצאתי מהטכני בגלל שהוצאתי פרופיל 45 נפשי... ויש מצב שאני ישאר בשדה דדב?? תודה לעונים =]]

    • 3 תגובות
    • 4.2k צפיות
  3. Started by evyatar_el,

    אהלן רציתי להתייעץ אתכם בקשר לקורס שקיבלתי שחיל האוויר התגייסתי לחיל האוויר לפני חודש בערך ואחרי שבוע מיונים שיבצו אותי לקורס קשר קרקע קיבלתי שבוע חופש כי המפקד של הקורס לא נמצא והוא יגיע עוד שבוע אני מתלבט אם לסרב קורס לנסות לעבור לקורס אבנט כחול או משהו שקשור למחשבים במיון שלי לא פתחו את הקורס כי זה היה מיון גדול והוא נפתח רק לאנשי טכ"מ (כאלו שעשו י"ג י"ד מחשבים ...אני עשיתי אלק') אם יש פה מישהו שיודע פחות או יותר מה עושים בקורס קשר קרקע ובסדיר זה ממש יעזור לי כי אני מתלבט אם לנסות לסרב ואולי להגיע לאבנט כחול אני יודע שזה קשה אבל אני לא יודע אם שווה לי לפסול את הקורס הזה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. שלום, מישהו מכיר פורום שמאפשר להגיב או לפתוח טופיק באמצעות וידיאו? הכוונה היא שבמקום לכתוב, אנשים מקליטים את עצמם. אם מישהו מכיר משהו כזה, או משהו דומה אני אשמח ללינק. תודה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. אני מנוי ב Rapidsahre ולפני כיומיים קיבלתי דוא"ל מהם בו מצויין שהחל מה 29/06/2010 (היום) משתנה המודל העסקי ומודל התמחור. להלן ציטוט מהאתר שלהם: RapidShare is launching a new currency: Rapids. This will allow users to take up various packages from June 29, 2010. Rapids can be acquired in the following increments: Prepaid funds 400 Rapids € 4,99 1.000 Rapids € 9,95 2.000 Rapids € 19,90 5.000 Rapids € 49,75 20.000 Rapids € 199,00 Many users will already have Rapids in their accounts from the start as both the remaining days in existing Premium accounts and unused traffic share will be converted automatically into Rapids. For each remaining day, th…

    • 74 תגובות
    • 7.4k צפיות
  6. http://www.hometheater.co.il אני לא מצליח לגשת לאתר למרות שדרך פרוקסי הוא עולה, לעוד מישהו יש בעיות לגלוש אליו?

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. יש לי תעלומה שאני ממש לא מבין אותה כל כמעט כל יום החשמל נופל בבית וכשבודקים בארון חשמל אז המפסק הראשי למטה כמובן וכשמרימים אותו המפסק של החדר שלי נופל אז מאשימים את החדר שלי השעה שהחשמל נופל היא בסביבות 7 וחצי בבוקר אני אומר לאמא שלי שתביא חשמלאי, מה היא אומרת לי בתגובה? שהחשמלאי אמר לה קודם להוציא אחד אחד וכל יום לראות אם זה מפסיק ואיך זה קשור לזה שבשעה מסויימת החשמל נופל??

    • 20 תגובות
    • 5.7k צפיות
  8. אני מנגן כבר כמעט 10 שנים ואני לא יכול בלי מוסיקה. הבעיה היא שאני קיבוצניק ועכשיו עברתי לעיר. אין איפה לנגן פה! אם מישהו מכיר מקום בבאר שבע או אם יש כם פיתרון אני אשמח

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Evil Activities,

    האמת שאני מתעניין בכל העסק וחשבתי על להרשם ולקבל כל שבוע? / חודש? איזה גליון למישו יש את זה? ואיזה הכי טוב שמסקר הכל יפה ותמונות טובות?

    • 3 תגובות
    • 872 צפיות
  10. נגיד יש לי חבילה של GB אחד אז איך אני יודע כמה נותר?

  11. Started by QQQ,

    כרגע התאריך גיוס שלי הוא ה-3 באוגוסט ויעד השיבוץ שלי הוא תותחנים. למישהו יש מושג לגבי תאריכים נוספים שמתגייסים בהם לתותחנים? אני רוצה לדחות אבל לא בהכרח לשנות תפקיד ויעזור לי לדעת אם יש תאריכים נוספים לתפקיד הזה... כדאי לנסות להתקשר למיטב ולשאול אותם? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Born2Kill,

    היי, אחת מבזק התקשרה אליי ואמרה ששודרגתי ל-10M, האם זה הגיוני שזה יורד במהירות 650Kb/s? זאת אומרת אם אני לא טועה שאני צריך להתקשר לבזק בינלאומי ולעדכן אצלם?

    • 20 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. יש שעון Seiko , Tissot אלגנטי עם תאורה פנימית?

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות
  14. שלום, האם יש למישהו ניסיון עם הכלים האלו? אני מתכוון לאופניים עם מנוע עזר חשמלי תודה, גבריאל

    • 17 תגובות
    • 3.2k צפיות
  15. Started by gtabak_37,

    כל הפרטים כאן: http://www.facebook.com/event.php?eid=126426257391449

    • 0 תגובות
    • 848 צפיות
  16. Started by TheHungryOne,

    היי. אני מבקש לדעת איך מעלים לפורום תמונה כלינק קטן שכשלוחצים עליו הוא מציג את התמונה בגודל המקורי. תודה.

    • 8 תגובות
    • 880 צפיות
  17. Started by BedB0y,

    בזמן האחרון זה מתחיל לעלות לי על העצבים, פתאום ב4 בבוקר אני מקבל SMS "התחזית האסטרולוגית שלך..." או "הטיפ שלך להיום" וכל מיני חרטות כאלה. יש מצב שלחלקם באמת נרשמתי באינטרנט אבל כששולחים לי את זה לא מוצג מספר של השולח, או שמוצג מספר מוזר כזה שאין מה לעשות איתו. איך אפשר לבטל את העינוי הזה? ולגבי "שירותים" שלא נרשמתי אליהם, אני לא ממש עוקב, אבל לא יצא חוק כזה נגד דואר זבל שכלול בו גם הודעות SMS?

    • 28 תגובות
    • 2.3k צפיות
  18. Started by אור כהן,

    שלום היום בעודי נהנה מחלה שנרכשה בשופרסל שלי ויוצרה ע"י גידרון תעשיות בע"מ, אני חש בכאב חד באחת משיניי (עכשיו השן הפכה ליותר עמוקה :'( ) בעודי מנסה לעכל מה פשר הדבר אני מסלק את החלה מפי ומגלה בין שאריות הממרח והחלה מוצק קטן מאוד שנראה כמו סומסום ענננק. כאשר הכאבים החדים לא מרפים אני מנקה את אותו עצם ומגלה כי מדובר באבן, אבן בגודל סומסום ענק איך יכול להיות דבר כזה שיש אבן בתוך חלה? מה אין בקרת איכות? אין מסננים מיוחדים? אין בידוד כלשהו? מה עושים את החלות במדבר? האם יש לי כאן עילה לתלונה? למי אני בכלל אמור להתלונן? לשופרסל? לגידרון? עדיין כואבת לי השן ואני דיי בטוח שנגרם לה נזק (היא יותר "עמוקה" עכשיו) אני לא הזמנתי חלת שופרסל "טרי טרי, נאפה במקום." עם אבן. htt…

    • 47 תגובות
    • 3.8k צפיות
  19. אני מחפש נואשות עבודה לשעות הבוקר, אני בן 18, מתגייס בגיל 19, ובעל ידע רב בחומרה(ידע על רוב חלקיי החומרה בעיקר לגיימינג וציוד היקפי ויכולת לבנות מחשב) שלחתי לk.sp, zigzag 2000 ואייבורי קורות חיים ואף אחד לא חזר עליי, אני בן אדם גמיש לרוב משרות העבודה העיקר שיהיו משמרות בוקר, אני עובד כשליח פיצה וגם מילצרתי אבל אני מחפש משו יותר קבוע ורציני רצוי בתחום המחשבים, האם קיימת עבודה כזאת בגילי? מה אתם ממליצים לי לעשות?(אני יודע שזה קצת לא קשור אבל אני מתאר לעצמי שהרבה אנשים פה עובדים בעבודות בסגנון של מה שאני מחפש אז אני מבקש קצת הדרכה).

    • 22 תגובות
    • 3k צפיות
  20. Started by elad-k1,

    שלום יש לי סרטון שהוא על דיסק דיודי העתקתי אותו למחשב ואני רוצה לעלות אותו לאינטרנט הוא שוקל משהו כמו 700 מגה בשביל שיוכלו להוריד אותו במחשב אחר איך אני עושה זאת? תודה

    • 1 תגובה
    • 782 צפיות
  21. Started by Iko89,

    האם מישהו מכיר חנות הידרו (דברים כמו אדמה, תאורה, דשן מערכות השקיה וכאלה לצמחים) בחיפה ?

    • 23 תגובות
    • 5k צפיות
  22. Started by sir f,

    8 hours, 47 minutes, and 03 seconds until the next season of Top Gear starts. מעניין מה יהיה בעונה החדשה. סוף סוף! (ספירה לאחור ניתן למצוא בראש העמוד)

    • 47 תגובות
    • 4.9k צפיות
  23. Started by Chamuelm,

    http://rapidshare.com/news.html מישהו מוכן להסביר לי את השיטה החדשה?

    • 1 תגובה
    • 894 צפיות
  24. למה ? איך זה ? בשביל מה ? זה העיר אותי משינה עמוקה וטובה ,בכלל איך זה הגיוני בחודש היבש ביותר בשנה ?

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by Ghosthunter,

    אני מתפלא שעדיין לא רשמו את זה כאן. זה הליפ דאב הישראלי הראשון (קליפ בו כמה אנשים הולכים ועושים עצמם שרים שיר מסויים, תוך כדי משחק). תהנו:

    • 26 תגובות
    • 2.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים