עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by fl3r,

    האם מישהו מכיר חנות שהיא לא מישראל, אפשרי USA או אירופה, שמוכרת ציוד בכל הקשור למודינג? כבלים לאדים מאווררים מערכות קירור וכדומה? וכמובן שמבצעים משלוחים לישראל בתשלום סביר? אבקש רק מישהו שבאמת קנה בעבר ואומר מניסיון, תודה רבה שי.

    • 8 תגובות
    • 900 צפיות
  2. Started by The UnKnown,

    it says.. "over and over again" sound like french accent but the words are english ! help me reveal the name ! thnx !

    • 6 תגובות
    • 721 צפיות
  3. Started by orlupo,

    מזל טוב ל-Chevy (הידוע גם בשם דני) הוא היום בן 19!!! מזל טוב עד 150 לבחור...

    • 39 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. אם כן אז נגיד שנהרס, מה אני עושה עם זה? תודה

    • 2 תגובות
    • 672 צפיות
  5. Started by masterb,

    מכירים את זה שאתם אוכלים ארוחה עם כל המשפחה וכשאתם באים למזוג שתיה לכוס שלכם....? כל המשפחה מצטרפת ומביאה לכם את הכוסות שלהם כדי שתמזגו להם גם.... ?מכירים את זה שכל פעם שאתם מגיעים למכונת משקאות ואתם לבד אתם מתפללים או מקווים שמישהו השאיר שם עודף...? תמיד אתם מתים שיהיה שם איזה שקל אחד ,?זה מה שיעשה לכם את היום.... ?מכירים את זה שתוך כדי אכילה אתם קוראים את המרכיבים של השתייה? ?ואז אתם מתחילים כזה.. "?גליצרול GF3, C2, ?פרוטלקעקיו CVSD23" (?משו כזה) ?ולמרות שאתם לא מבינים כלום אתם ממשיכים לקרוא הכל? ?ויש את הקטע שאתם לא שמים לב שאתם נסחפים ואז אתם כזה.. "?בתוקף עד ה.." מכירים את זה שאתם קמים מהמיטה באמצע הלילה, נגיד לשירותים, הכל חשוך ולא רואים כלום, ואז אתם דופקים את…

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by 114508534,

    השיר הוא שיר רוק שמשודר ברדיו (שם שמעתי אותו ) והולך ככה בערך כל הלילה נה נה נה נה כל הלילה במיטה לבדי , כל הלילה נה נה נה נה משהו כזה, אני יודע שזה לא נשמע הכי הכי אבל ......

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  7. Started by LazyBoy,

    האתר אמנם ברוסית (ניחוש, אני לא יודע בוודאות) אבל תנו לסרטון לעלות... איייי! http://daynews.info/?act=show_news&id=939751

    • 42 תגובות
    • 3.4k צפיות
  8. Started by Ghosthunter,

    שלום, רציתי לדעת היכן יכולים להשיג קובצי MIDI עם מוזיקה דומה למוזיקה שיש בקיגנים של ORION. חיפשתי בGOOGLE ולא מצאתי כלום. תודה!!!

    • 5 תגובות
    • 647 צפיות
  9. יש ישראכרט דירקט צעיר, האם אני יכול לקנות איתו באינטרנט? ובכול התמונות של מספר כרטיס אשראי יש איזה 12 מספרים ואצלי מאחורה יש רק 7 ספרות. ואם אני יכול האם אני יכול לקנות משהו מעל 400 ש"ח? יש לי את הכסף בבנק אבל גם אם אני רוצה למשוך כסף אז זה נותן לי למשוך רק 400 ש"ח ביממה.

    • 3 תגובות
    • 29.7k צפיות
  10. Started by MoAv,

    רציתי לשאול ממי שהשתמש כבר , מה ההתרשמויות ? עושים בעיות ? זה בכלל עובד עם ויזה בארץ ? בנילאומית ?

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by fleshbone,

    יש לי תרמוס חנקן נוזלי בבית אם יש אנשים שמעוניינים במשהו כזה שייצרו איתי קשר כאן או בפרטי . לא פרסמתי את זה ב TRADE ZONE כי לא מצאתי שם מקום לפרסם את זה וזה לא מספיק בולט לעין ,אז אם יש מקום אחר שזה אמור להיות מפורסם אז אם יוכלו להעביר את זה אני אודה מראש . תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Gilo2005,

    אז ככה עוד מעט אני בן 16 וחצי והבנתי שאפשר להתחיל ללמוד לתאוריה מגיל 16 וחצי האם זה נכון ואם אני יתחיל ללמוד עכשיו אני יסיים עד גיל 17 מתי שאני יעשה את הטסטק עצמו ואם אפשר קצת מידע על כול העסק של הרישיון למכונית ועשיתתתתיו?

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  13. Started by american,

    http://hwzone.co.il/community/index.php?action=profile;u=15792;sa=showPosts;start=0

    • 1 תגובה
    • 632 צפיות
  14. אורח voodooman

    תורידו ותראו סרט באורך שעה וארבעים בערך!! הסרט לא בשפה האנלגית אז להוריד אם תגרום באנגלית!!! תראו לבד זה סרט פיני http://www-fi3.starwreck.com/

    • 2 תגובות
    • 647 צפיות
  15. http://vip.netsurf.ru/browse/?r=68554 איך לעזזל מורידים מפה

    • 1 תגובה
    • 502 צפיות
  16. Started by avi2014,

    היום בבוקר נפטר באורך מפתיע אדי גררו מתאבק בwwe.. אני מאמין שזה מעניין את חלקחם לפחות ת.נ.צ.ב.ה www.wwe.com

    • 54 תגובות
    • 4.4k צפיות
  17. Started by Armageddon1,

    מה בתכלס צריך לדעת בשביל לעבוד בתמיכה טכנית באחת מחברות התקשרות-אינטרנט?

    • 4 תגובות
    • 682 צפיות
  18. Started by The_overclocker,

    http://news.walla.co.il/?w=/4/807828

    • 5 תגובות
    • 783 צפיות
  19. Started by reuven5,

    היי חברים כנראה אני יוסיף שתי קתודות סגולות לאופנוע מלמטה מה שכן זה לא בעיה החיבורים הבעיה היא האם הם יאירו כמו שצריך כי יש לי פה שתיים סגולות של sunbeam הם לא מאירות הכי משהו הצעות נוספות התקבלו בברכה

    • 39 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. חנויות לכל רכיבי המחשב (לא כמו FROZENCPU) תודה, RED SHARK.

  21. Started by skyline,

    לא יודע אם כבר הביאו, אבל הנה : http://news.msn.co.il/news/Yellow/World/200510/20051029184715.htm הייתי מביא לכל אחת מהן וולה בראש שישחרר אותן משטיפת המוח שעברו...

    • 103 תגובות
    • 9.9k צפיות
  22. Started by icebreak,

    גולשים בפורום ב 3 בלילה ומשועממים ? סתם גולשים ואין לכם מה לעשות? בכל מקרה, הפתרון החדש מבית אייס-סקריפטינג, הלא הוא ה Random HWzone. מה זה אתם שואלים ? ובכן, בכל לחיצה עליו, הקישור לוקח אותכם לדיון אקראי בפורום זו השורה שצריך להעתיק: javascript:document.location='http://hwzone.co.il/community/index.php?topic='+Math.floor(Math.random()*151500); איך משתמשים בזה ? אתם יכולים פשוט להדביק את השורה מלמעלה בכתובת של הדפדפן שלכם (עובד עם כולם). או הפתרון העדיף, תעשו NEW BOOKMARK (או בתפריט או בסרגל כלים שלכם), ואז, להכניס בשם מה שאתם רוצים (כמו Random HWzone), ובכתובת (ה LOCATION), את מה שרשום למעלה בשורה הזו... ואז כל לחיצה תביא אותכם לדיון חדש. אזהרה הקוד הז…

  23. Started by Mr Gadget,

    אתר שטוען שהוא שולח דברים בחינם כגון Ipod,Notebook,psp וכדומה... אל תיפלו בפח אם תראו אתר שמציע דברים בחינם כי הדבר הזה למטרת Spam בלבד!!! למי שמועניין האתר הינו: http://www.gustonetwork.com/ והדברים שהוא מציע: http://notebook.gustonetwork.com/ http://psp.gustonetwork.com/

    • 0 תגובות
    • 727 צפיות
  24. Started by assos,

    איך משיגים כתובת IP של מישהו אחר תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 811 צפיות
  25. באדיבות פלוגת חרב "בואנה אחי איזו שמירה הייתה לי...אל תשאל...והקצין תורן הזה כזה מנייאק" "מה אמרת?!??!?!?!?" "מה? רק אמרתי ש...? "אל תגיד את זה!" "לא להגיד מה?" אל תגיד קצינים זה לא פוטיקיולרי קורקט. אתה פוגע באוכלוסיה שלמה! תגיד :מאותגרים נגדית,מגישי תלונות,חולי סג"מת,פלצנים,מש"קים בלי המש',בוגים קטנים... אבל אל תגיד קצינים זה פוגע בציבור שלם של אנשים! תגיד: מפחדים מהאזרחות,אוהבים את הצבא יותר מאשר את אמא ואבא,מדברים הרבה ועושים מעט,מורעלים,ישנים עם "רוח צה"ל מתחת לכרית,כאלו שעוצרים בדרך לאילת ליד בה"ד 1 ומצדיעים אבל לא להגיד קצינים-זה פוגע בציבור שלם של אנשים! תגיד: עתודאים שלא הצליחו להשתחרר מקבע,מתלים ניידים לM16,תופסי תחת,חותמי תוכניות,מופיעים במילון אבן שושן תחת ההג…

    • 16 תגובות
    • 2.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים