עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Guarding angel,

    http://www.vgames.co.il/website/vgames_Comics.asp?curpage=1

    • 0 תגובות
    • 789 צפיות
  2. Started by Guarding angel,

    עשו מהמשחק סרטון פרסומת למסטיק מנטוס משו מה זה מצחיק אבל אני לא מוצא את זה בשום מקום... משהו אז פרסם את זה בVGAMES אך לא מצאתי את זה

    • 0 תגובות
    • 597 צפיות
  3. אוקי אנשים אני מכין דיסקים לאוטו של מוזיקה, החל מטראנסים, האוסים, פופ, היפ הופ, להיטים, בקיצור כל מה שיפה תהיתי אם חברי הפורום יוכלו לשתף אותי ברשימה שלהם לשירים המומלצים ביותר שחייבים להיות בכל אוטו. תרגישו חופשי לשפוך פליי ליסטים תודה

    • 35 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by borg,

    אני רוצה לאתר מספר טלפון של אדם בחו"ל (ארה"ב) לפי שם פרטי, שם משפחה ועיר מגורים. במרכזיה הבינלאומית של בזק בינלאומי (1848) גובים עבור השירות כ-20 ש"ח. מישהו מכיר אתרים בחו"ל (כדוגמת אתר 144 של בזק) שאפשר לאתר בהם מספרי טלפון בחינם?

    • 7 תגובות
    • 56.8k צפיות
  5. Started by overload,

    קודם כל, אחד הסרטים הכי טובים אם לא הכי טוב שראיתי. יש לי 2 שאלות בקשר לסרט שממש בילבלו אתי: 1- הפרק הראשון....? 2- אני לא טועה אבל חוץ מהעובדה שהם מתרחשים בSIN CITY אין שום קשר לסיפורים נכון?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. ראיתי כמה תוכנות שיש באתר אבל ברגע שאני לוחץ לעשות סימולציה היא לא מאפשרת.. מישהו מכיר אחת כזאת?

    • 0 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by eladbu,

    שלום לכולם! זה כבר 4-5 שנים שאני שומע פינק פלויד לד זפלין דורס דייב מטיוס וכו תמיד רציתי לשמוע את בוב דילן! אבל באמנים מסוגו צריך לדעת איפה להתחיל איך לאכול אותם ואיך להתענג או לא רציתי לדעת מה האלבום הכי מוצלח של בוב דילן שבאמת מייצג את המוזיקה שלו במיטבה! בתודה מראש

  8. Started by exXxTreAm,

    חחחחחחחחחחח קבלו איזה שולט http://www.zooloo.co.il/games/cool/thai/

    • 18 תגובות
    • 3.1k צפיות
  9. שלום לכולם! אני תלמיד בכיתה י"א, הלומד במסגרת חמש יחידות לימוד במתימטיקה. אנחנו לומדים 8 שעות בשבוע(+עוד שעה שהמורה הוסיפה לנו). שמתי לב שאני "מבזבז" הרבה מהזמן הפנוי שלי בלימודי המתימטיקה, בהשוואה לתלמידי ה-4 יחידות שנראה כאילו הם פשוט נהנים מהחיים... 6 שעות שבועיות, בקושי מקבלים שיעורי בית ומקבלים ציונים די טובים במבחנים. אני בטוח ב-100% שאם אני ארד ל-4 יח"ל אני אצטיין במבחנים ללא מאמץ מיוחד. עכשיו השאלה שלי היא כזאת, ואני מבקש שרק אנשים עם נסיון של כמה שנים מעליי יענו ברצינות. האם השארות ב-5 יחידות במתימטיקה תעזור לי משמעותית על תלמיד של 4 יח"ל להתקבל למשהו באוניברסיטה או בכל דבר אחר המצריך תעודת בגרות, או שהדבר תלוי בציוניי. נניח ואני אקבל בבגרות[מקרה הגרוע ביותר] 85 …

    • 33 תגובות
    • 3.8k צפיות
  10. למה כשאני כותב מילות חיפוש בגוגל סי או איי אל התוצאות אומנם מוצגות בעברית תקינה ורגילה אך הם בצד שמאל של המסך גם לכם ? באג בגוגל ?

    • 3 תגובות
    • 7.8k צפיות
  11. לפתוח בIE http://www.o-i.co.il/ ללחוץ על הדבר היחידי שתאו על המסך האדום תגידו לי שזה לא גאוני?? פשוט גאוני!@

    • 4 תגובות
    • 793 צפיות
  12. Started by aldema,

    אחותי רצתה ליום הולדת אקווריום ומספר דגים יפים.. אז רציתי לשאול אותכם כמה אמור לעלות כל הסיפור הזה של פילטרים ,אקווריום לא גדול ,דגים וכל ההוצאות בפעם הראשונה.. אם יש לכם הצעות או דעות בנושא אז אני אשמח מאוד... ד"א אם אני קונה את האקווריום הקטן הזה השלושת רבעי עיגול כמו בטלוויזיה אז גם בשבילו חייבים פילטר?? יש לכם אולי גם המלצות לאיזה דגים יפים ולא יקרים??

    • 3 תגובות
    • 660 צפיות
  13. Started by shuy,

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3178907,00.html אכן תמהוני, אבל אשכרה רעיון מדליק...

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  14. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    לנעול להגנה מפני מפגרים ונובים בפורום HWZ לנעול לנעול!! לפני שיגיבו עוד הומואים מפגרים :kopfpatsch:

    • 11 תגובות
    • 673 צפיות
  15. דגמים לא יקרים מידי, האמת היא שבכלל לא תכננתי לעבור את ה400 שקל, אבל ראיתי שזה דיי הכרחי והמחירים עוברים את האלף... יש דגמים שאתם ממליצים? והכי חשוב, אתרים! בנתיים אני נצמד ל shiki של שקם אלקטריק, כי האחריות תיהיה זמינה אני מאמין גם בקניונים, וקצת בעייתי לרוץ אחרי יבואנים. עוד דבר, אני לא רוצה לעשות חבר מועדון בתשלום חודשי כי אני בטח לא יקנה שוב באותו מקום, ואני גם לא מתכוון להשתתף במכרזים, גם מכירות קבוצתיות אני לא הכי אוהב כי לוקח זמן עד שהיא נסגרת וזה רק מעקב את הקניה, עדיפות גבוהה לקניות רגילות אם לא אז כמובן קבוצתית אין ברירה. אם יש למישהו ממכם מכונה של פיליפס ויש לו מה לכתוב, הייתי שמח לשמוע המלצות על דגמים מדוייקים.

  16. Started by aldema,

    סליחה על ההתפרצות.. אני צריך ידע מוקדם כדי להגיע לגאמא??? במה גאמא שונה ממר"ם?? אם אתה מתקבל לגאמא אתה בוחר איזה תפקיד לשרת שם??? מה יש במבחנים לגאמא - כאילו איזה נושאים?? אם אני ב 3 יח"ל מתימטיקה עדיין אני יכול להתקבל?? למה לחלק שולחים את האופציה להיות תוכניתן ולחלק לא?? זה די דחוף אני מתבלט אם לנסות ללכת לקרבי(יש לי פרופיל לזה..) או לנסות ללכת למחשבים... אם אני לא מתקבל גם לגאמא וגם לממר"ם אני יכול לנסות ללכת לקרבי???

    • 44 תגובות
    • 28.8k צפיות
  17. Started by MadCat125,

    שלום!! יש לי תופעה מאוד מוזרה. לא עשיתי כלום ופתאום הגוגל (בעיברית)מראה לי רק באנגלית. לא בשום שפה אחרת.הוא מסרב לקבל עיברית. אמרתי,טוב אפשר לחיות עם אנגלית. אבל הבעיה היא שכל חיפוש אני עושה הוא מראה לי את אותו המשפט: The summary for this English page contains characters that cannot be correctly displayed in this language/character set ניסיתי עם דפדפן שונה וגם זה לא עזר. http://img112.imageshack.us/img112/9790/prob6gw.jpg http://img112.imageshack.us/img112/2128/prob29wd.jpg תסתכלו בכתובות המצורפות עשיתי חיפוש למילה: "מחשבים"......ותראו מה הוא מציג לי: ובכל מקום המשפט: The summary for this English page contains characters that cannot be correctly displayed in this languag…

    • 0 תגובות
    • 529 צפיות
  18. [attachment deleted by admin]

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. Started by FatalZero,

    היי, תגידו חבר'ה כדאי להרשם לפורומים האקסלוסיבים של rotter.net (הפורומים שבתשלום) איך ההורדות שהם מביאים שם? ("ההורדות החוקיות כמובן") והאם זה שווה את הכסף? אני מעוניין בעיקר לשמוע אנשים שחברים\היו חברים בפורומים שלהם...

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. לנפי כמה ימים בחדשות הראו קורקיננט חדש שיבאו לארץ אם אני לא טועה הוא מתקדם ע"י כוח הכבידה צריך להיעשן קדימה והוא זז (לפי מה שהבנתי לא כ"כ הקשבי לכתבה הייתי במחשב) מחפש לדעת על זה פרטים אם מישהו ראה כמו כמה עולה ? על מה עובד? יש לו אתר ?

    • 38 תגובות
    • 2.4k צפיות
  21. אני צריך עזרה בבקשה למי שיודע ויכול לעזור לי להבין איך פותרים את התרגיל הבא: 2x+1*3x=72 אני יודע שהתרגיל מממש ממש פשוט, פשוט אני לא מבין את הדרך של הפתרון, אם משהו בבקשה יכול לתת לי פתרון כמה שיותר מפורט תודה רבה ניר

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. אני חייב שתגידו לי אני ממש לא יודע מה זה חחח ובאיזה הקשר ראיתי את זה במעבדים ובכרטסי מסך לדוגמא

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  23. Started by havivt,

    grid computing! אין כל השפעה על העבודה מול המחשב, אבל תוכלו לעזור לעולם.. http://www.worldcommunitygrid.org/viewJoinNow.do כנסו ללינק, תשקיעו 5 דק' בלקרוא ואז הצטרפו. לאחר שהצטרפתם לפרוייקט, תוסיפו עצמכם לקבוצה Israel : http://www.worldcommunitygrid.org/team/viewTeamInfo.do?teamId=CR5RSMBR9N1 * אני מקווה שהשרשור בפורום הנכון. אם לא - אנא העבירו אותו לפורום המתאים. תודה.

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by DOR_2911,

    פחות חתימה, יותר מפרט תוצר של שעמום בשעות הלילה המאוחרות http://img231.imageshack.us/img231/413/amgd4st.jpg או משהו יותר קלאסי... http://img231.imageshack.us/img231/4350/amg20events8ui.jpg כדאי לשנות משהו?

    • 13 תגובות
    • 788 צפיות
  25. Started by J0HNiE,

    18 שנים.... ההיום הולדת התחיל ברע - יום לפני ההיום הולדת שלי רבתי עם אמא שלי אבל בסוף הכל הסתדר. זה ההיום הולדת הראשונה שלי בארה"ב ואבא שלי שנשאר בארץ שלח לי שרשרת של מגן דוד ואמא שלי קנתה לי כל מיני בגדים ועוד הרבה דברים וזהו אני מקווה לקבל עבודה בקרוב

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים