כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני בדילמה של החיים שלי אם ללכת או לא... מצד אחד יש עליו ביקורות מעולות, מצד שני אני לא אוהב סרטי הרפתקאות מה אתם אומרים? כדאי ללכת? סרט יפה?
-
- 2 תגובות
- 529 צפיות
-
-
גגגגררררררררעעעעעעעעעעעעעפפפפפפפפפפפססססססססססססססססססססססססססס אאאאאוווייייייייייייייייייייייייייי :-X נ.ב, היבבה ברקע זה ה Vantec Tornado מסורס ב 7 וועלט (רק שתבינו עד כמה הדבר הזה רועש - למי שעדיין שוקל ת'קניה של הדבר הזה). http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=339IOZI16OSJ01JKJQ75E0TM3X
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת אם יש אתר האקרים ישראלי עם מדריכים,כתבות ופורום בנושא פריצה?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב אני לא יודע אם זה חוקי לפרסם פה או לא אני רק צריך תיעוץ שלכם http://img416.imageshack.us/my.php?image=wtf2jj.jpg אוקי חבר שלי השתמש בתוכנה הזאת באופן....ממ...... אז הוא קיבל את זה.. הוא חושש מתביעה..מה אתם אומרים יכולים לעשות לו משהו? לי נראה שלא..צריך עוד דעות
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקי זהו הולך להיות הדף בית שלי שאמור לחסוך ממני כניסה לכמה אתרים לצורך התעדכנות... הוא עדיין לא גמור אך הוא כ60% ממה שהוא יהיה... http://www.yahav-s.co.il/HomePage מה דעתכם..? מה לדעתכם אני צריך להוסיף לשם..?
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רציתי לדעת עם יש טלוויזיות רגילות שהם לא lcd או פלזמה שתומכות ב-hdtv שלא עוברות ה-3000-3500. עם יש תוכלו לתת לי שם בבקשה.
-
- 5 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין להחליף לוח כרטיס מסך ומעבד, כמה לדעתכם אוכל לקבל על החלקים האלו, ראו מפרט מחשב.. תודה
-
- 8 תגובות
- 710 צפיות
-
-
http://news.walla.co.il/?w=//830173
-
- 5 תגובות
- 711 צפיות
-
-
הרצועה הראשונה היא מלודיית גיטרות לא רעה בכלל, אך עם ההתקדמות ברצועות, העסק הולך וניהיה "מורכב" יותר ויותר... סגנונות של Dark Jazz/Ambient ו Techno משלימים את האלבום. למי שאהב את Aphex, BoC, Tangerine Dream והרכבים נוספים בסגנון, בהחלט עשוי לאהוב את החומר של Plaid. זה לבינתיים האלבום הראשון שיצא לי לשמוע מבית היוצר של Plaid ובהחלט אהבתי. מאמין שלא יאכזבו בהמשך. האזנת איכות.
-
- 0 תגובות
- 544 צפיות
-
-
אני מחפש את כל המילים של השיר " תרקוד כמו שאף אחד לא רואה אותך תאהב כמו שלא אהבת מעולם"..... אשמח לקישורים או לקבצים. תודה
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
http://www.dumpalink.com/media/1127671208/Crazy_Asian_Game_Show נראה מי ינחש מה המטרה של המשחק עריכה: WOW! תראו מזה מהדורת חדשות בFOX http://www.dumpalink.com/media/1118569606/Micheal_Crook_Gets_Laid_In_To_Live_On_Fox_News
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
סירטון של קטעים כואבים ויש כמה די מצחיקים אבל בעיקר כואבים :-X http://media.putfile.com/Owned-Video--13823456235697803
-
- 11 תגובות
- 900 צפיות
-
-
-
-
-
כדור נזרק אופקית מגגו של בנין במהירות של 30m\s, הכדור חלף כעבור 4 שניות בקצה העליון של גדר שגבהה 8.2 מטר מעל הקרקע א.באיזו מהירות חלף הכדור ליד הגדר? ב.מהו המרחק האופקי של הגדר מהבניין? ג.באיזה מרחק מן הגדר נפל הכדור לקרקע? תשובות א.50m\s ב.120 מטר ג.6 מטר משהו יכול להסביר לי את הדרך?
-
- 2 תגובות
- 538 צפיות
-
-
לפני כמה ימים היה לי מבחן בפיסיקה והייתה לי את השאלה הזאת : ( הניסוח לא משהו כי אני לא זוכר וגם בגלל שאני בט'' אז החומר שאנחנו לומדים לא משהו ) אם יש מטוטלת והיא זזה ואז היא נעצרת זה בגלל ... ואז יש כמה אפשרויות ואני שימנת שזה בגלל כח המשיכה בהתבסס על חוקי ניטון אולם המורה שלי אמרה לי שאני טועה וזה בגלל החיכוך .. למרות שאני מבין שזה גם נכון אני חושב שזה מזער לעוןמת כח המשיכה עכשיו מה שאני צריך זה שתגדו לי אם אני צודק או שטעיתי ?
-
- 4 תגובות
- 481 צפיות
-
-
יש ברשותי נגן נייד אמפי3 , 512 מגה .. השאלה היא האם יש אפשרות לשפר לזיכרון בנפח ג'יגה? תודה.
-
- 9 תגובות
- 667 צפיות
-
-
-
-
- 2 תגובות
- 577 צפיות
-
-
שאני נוסע ברכב הגוף שלי מקבל את התאוצה של הרכב כי זה שאני יושב ברכב גורם לי להאיץ בגלל הרכב שמאיץ אבל מעניין שאם יש זבוב באוטו שאין מגע בינו לבין הגוף של הרכב הוא לא נידבק לשמשה האחורית?
-
- 12 תגובות
- 958 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת איפה הכי משתלם לפתוח חשבון בנק לצעירים.. מבחינת הכל מתנות הטבות וכו... ואם איפשר לפתוח חשבון לבד? אני בן 16.5 ויש לי תעודת זהות.. תודה לכל מי שיענה לי..
-
- 23 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אני מצאתי את החנות הזאת וראיתי כשפותחים משתמש חדש יש ISRAEL, אז זה אומר שניתן להזמין. http://www.tigerdirect.com יש עוד אתרים שאפשר להזמין מהם? כי המחיר פשוט מטורף, לכרטיס GEFORCE 7800GT עם HDTV עולה 359.99$ שזה 1500 שקל במקום 2400 בארץ , גרררר. יאללה תעזרו בזה ושכולם יוכלו להזמין משם זה יחסוך לכם יותר מ 4000 שקל ועוד תקנו מחשב פי 7 ממה שתקנו ב 10000 פה. בעיקרון כן צריך MASTERCARD או VISA, לא איכפת לי אני יוציא, העיקר שיהיה אפשר להזמין, וזה גם UPS יגיע תוך 3-6 ימים.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-


