כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו יודע איפה יש ואם יש
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם.. קניתי כרטיס מסך של ASUS לפני קצת יותר משנה. מ KSP.. הוא נהרס. לא רוצה לעלות משחקים.. פניתי ל KSP והם אמרו אין אחריות... אבל על כל הכרטיסים של ASUS יש 3 שנים אחריות.. רציתי לדעת איך אני יכול ליצור קשר עם ASUS ישראל תמיכה שאני ישלח להם את הכרטיס.. תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 7.2k צפיות
-
-
-
-
האתר THE REGISTER ערך תחרות לגולשים למציאת מקומות מעניינים באמצעות תוכנת המפות של גוגל - GOOGLE EARTH. את התמונות מהתחרות תמצאו כאן: http://www.theregister.co.uk/2005/10/14/google_earth_competition_results/ התמונה שמשכה את תשומת הלב שלי היא דווקא לא תמונה של כלי צבאי כמו רוב התמונות שפורסמו, אלא התמונה הזו: http://www.theregister.co.uk/2005/10/13/fort_hood.jpg או מיותר קרוב: http://www.theregister.co.uk/2005/10/13/fort_hood_two.jpg וזה הכיתוב: Found this bombing range at Ft. Hood Texas. Just looked like a normal range with the guiding lines, and even a normal bullseye made with circles down the range, but when zooming in... לא הייתי בטוח שהתמונה מקורית אז החלטתי לחפש. כתב…
-
- 7 תגובות
- 855 צפיות
-
-
מה קרה פתאום ? משרד הפנים ניהיה לארג' ? מה זאת הצביעות הזאת ? אולי זאת הסיבה שבכל העולם שונאים אותנו ? מגיע שחקן סוג ז' נותן כמה שערים בליגה והופה אזרחות ! למה ? כי יש תקשורת יש מצלמות יש בחירות בקרוב כולם לארג'ים פתאום .. הוא זר לכל דבר ! והוא צריך לעוף מפה לכל הרוחות יש עוד 1000 כמוהו בארץ למה אותם לא מאזרחים ? כי הם לא משחקים בהפועל פ"ת ? איזה עסקן סוג י"ז ' עם "עבר" בכדורגל אמר בכתבה לערוץ 5 שהוא חשוב לנבחרת וחייב לאזרח אותו יש בארץ זידאן ואני לא יודע ? טוטו זידאן תמוז ? טוטו תמוז צריך להיות בגיל 18 בניגריה ! אבל זאת מדינה צבועה וזאת התוצאה. אם זה היה מישהו אחר מזמן הוא היה עם האריות והפילים בחום של אפריקה.
-
- 38 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
-
כמו בכותרת שמישהו יסביר לי את הסיום כי הקטע היחיד שהבנתי זה שההיא מהמסור אחד, היא הממשיכה של המסור המקורי... אז מה הלך שם?
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה אני לא מרוצה מהמשחת השיניים שהשתמשתי עד כה, ורציתי לדעת על איזו משחה לא גנרית אתם ממליצים ?
-
- 26 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
פשוט חבורה של ילדים מפגרים. ואם כבר מצלמים כזה דבר, שלפחות ידעו קצת לשחק מבלי להסתכל כל שניה למצלמה ולחייך כמו באמת ישראלי אמיתי.. http://video.google.com/videoplay?docid=-4522911106171767034&q=israel אבל בכל זאת, קצת מצחיק!
-
- 19 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
איך הג'וב הזה טכנאי רשתות בצבא זה טוב? מישהו מכיר?
-
- 4 תגובות
- 910 צפיות
-
-
קיצר נמאס לי לבוא כל פעם הביתה ולהתרחק מההורים שלי כדי שלא יריחו את הריח של הסיגריות ושום סבון לא מוריד את הריח הזה מהידיים!! מישהו מכיר איזה סבון או איזה משהו מהיום יום שיכול להוריד את הריח ולא להזיק או להסריח (כמו אקונומיקה) לידיים תודה לעוזרים
-
- 85 תגובות
- 9.5k צפיות
-
-
-
איך הג'וב הזה טכנאי רשתות בצבא זה טוב? מישהו מכיר?
-
- 11 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
מישהו נתקל בסופגניה בלי אקמול עם סוכר מומס וצבע מאכל ? נא לדווח. נ.ב למי שלא יודע, ריבה עושים מפירות.
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אחים ואחיות יקרים שלום ברצוני לקבל הזמנה לחשבון ב Gmail. נא לשלוח את ההזמנה לדואר : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx בברכת חג שמח ותודה מראש Epsilon
-
- 6 תגובות
- 702 צפיות
-
-
מישהו יודע מי היבואן הרשמי של לוחות DFI בארץ? מכיוון ששמעתי מאנשים ומחנויות שאין להם יבואן רשמי כמו כן אם במידה והלוח נדפק אתה מחכה חודשיים עד להחלפה... האם מישהו נתקל בתופעה שהיה צריך להחליף אחת מלוחות DFI?
-
- 4 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.gnd.co.il/Temp/lior/shrekbymosheshabah.wmv נקרעתי מזה
-
- 21 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש לאחותי רדיאטור איכותי היא בהתחלה רצתה ליקנות Delonghi ב200 שקל ואני אמרתי לה שאני יבדוק כדי שהיא לא תיקנה סתם רדיאטור גנרי מישהו יודע איזה דגמים טובים יש ברדיאטורים ואיזה חברות טובות ואיזה גנריות??
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
? אבל לא מה שקונים ב100 שקל בכפר כאסם... אלה יותר משהו כזה http://www.kapowwe.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=PROD&Product_Code=airsoft-combo-ca-m4&Category_Code=classicarmy עם כדורי ברזל אז יש חנות או מישהו בארץ שמוכרים את זה?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
הזאלה בכותרת....קיצר לא יודע אבא שלי הזמין אינטרנט של כלבים.....במה הוא יותר טוב חוץ מהמחיר....
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-


