עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by overload,

    BUY A MAC USER FRIENDLY

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. יש לי הרבה פרסומות של לייקוס באתר שלי איך אפשר לבטל אותם?

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  3. אני עומד לסיים יג' ולהתחיל את השירות שלי היום קיבלתי את השאלון הזה ואלה הן האופציות שלי: 1. חיל האוויר 2. חיל הים 3. חיל התקשוב 4. חיל מודיעין ( שלפי מה שהבנתי צריך בשבילו יד' ) 5. חיל חימוש הבקשה שלי היא אם תוכלו להסביר לי מה יותר טוב, איפה התנאים יותר טובים ( לפי התנאי שירות של חיל האוויר זה נראה גן עדן שם ), מה יותר יתן לי בחיים, איזה חיל יותר מעניין? תגובות שלכם נורא חשובות לי, אשמח לקבל כמה שיותר תגובות על מנת שאני יותר שקט עם עצמי והבחירה שאני עושה תודה

    • 4 תגובות
    • 775 צפיות
  4. Started by T-Flash,

    סתם רציתי לדעת... למה הסדר הוא מבולגן? מיילא הוא היה מבולגן בשפה אחת, אבל זה בכל השפות!! אני מתכוון שהאות ד לדוגמא לא במקום של האות D...

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום. טוב, אין יותר מידי מה לפרט מעבר לכותרת... אני שובר את הראש בלמצוא שיר שיהיה בעצם הפס קול בסרט ליום הולדת 18 של חבר. הסרט הוא בעצם מקבץ של תמונות וקטעי וידאו מהילדות. ז'אנר השיר צריך להיות או משהו עצוב-מלודי או משהו יותר שמח-קצבי. כדאי שלמילות השיר תהיינה משמעות אך אין הדבר הכרחי אם המוזיקה מספיק טובה. עדיף שהשיר יהיה באנגלית או בעברית כדי שמילות השיר יובנו. תודה!

    • 12 תגובות
    • 12.3k צפיות
  6. Started by ZorD,

    שלום לכולם! אני שמח לחזור לפורום לאחר תקופה קשה של כ-3 חודשים בלי אינטרנט, למעשה אינטרנט כבר היה לי לפני כחודש.. הבעיה הייתה במחשב ה"חדש" שלא היה מוכן לקבל את החיבור לאינטרנט בעליל. כעת הבעיה נפתרה, וחזרתי ל-NET הושלמה, אני נרגש. אז שלום לכל האנשים האיכותיים שמכירים אותי ולפורום כולו ok, אז לעינייננו: בפרק הקודם של "עינייני צבא, מבקש את עזרתכם" ההודעה האחרונה שלי הייתה זו: ***שלום לכולם! מצטער שנעלמתי כך פתאום, יצאתי לשבוע חופש אחרון באילת.. היה נחמד (באסה שחזרתי ליפני יומיים וכבר צריך להתכונן לבצפר..) אני רואה שהעשרתם את התראד בעוד מידע חיוני, אני מודה לכם על זה! בסוף הייתי בתל השומר לבדיקות נוספות וכל שאר השטויות, אבל רציתי שידחו לי את הפסיכוטכני, מהסיבה שהיי…

    • 18 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. יש לי קטע שכתבתי, אבל נדפק לי הוורד ולא שולח לי להדפסה אני חייב אז דרך הפוטושופ אבל יש שם עברית הפוכה אז אני צריך להפוך את סדר האותיות למישהו יש אתר? או תוכנה? משהו?!

    • 3 תגובות
    • 672 צפיות
  8. Started by [NOS],

    השיר שמופיע אחרי כמה שניות ברקע http://www.dumpalink.com/media/1118218414/Andrew_has_something_to_celebrate :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  9. מישהו יודע איך אפשר לשדר דרך האינטרנט שירים? אמרו לי שצריך שרת רדיו שעולה כסף אפשר גם בלי? או יש בחינם? תודה לעונים.

    • 2 תגובות
    • 726 צפיות
  10. Started by [NOS],

    אני ניסיתי לעשות להרבה קבצים leech וזה פשוט לא מעלה ... מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 698 צפיות
  11. Started by [NOS],

    :xyxthumbs:

    • 10 תגובות
    • 829 צפיות
  12. Started by Mr.Heat,

    Full House הוא מגזין רשת שהתחיל להיות פעיל החל מדצמבר, למרות שהוא היה קיים כבר מתחילת אוקטובר (ראה "אודות" באתר). למרות שהמגזין רק התחיל את דרכו, הוא כבר הספיק להופיע במעריב לנוער ולקבל מעט גולשים יחסית לזמן שהוא קיים. המוטו הוא "על הכל, כלום וכל דבר"- ידיעות על כל מיני דברים מעניינים מהארץ ומהעולם, סרטונים מעניינים, תמונות וחדשות על הגאדג'טים הלוהטים,ב Full House כל גולש ימצא משהו שיעניין אותו, הבטחה. http://Full-House.co.il אני אשמח לשמוע ביקורת בונה, A.H

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. יש לי מכשיר של מוטורולה C650. הוא תומך ברינגטונים MP3. אבל החבילה של הדריברים והכבל USB לא הגיעה איתו בקופסא, כנראה שזה עולה כסף (#$@%...), יש לי את הכבל, מאיפה אני משיג את התוכנות? חיפשתי באתר של מוטורולה ואין, חיפשתי בגוגל ולא ממש מצאתי. אם למישהו יש את הדיסק אז בבקשה שיפנה אלי בפרטי זה יעזור לי מאוד, תודה. יום טוב. עריכה: אם צריך, להעביר לתוכנה תעבירו, לא שמתי לב.

    • 5 תגובות
    • 818 צפיות
  14. Started by icebreak,

    http://video.google.com/videoplay?docid=-1867155040270429847 וגם סתם כל מני דברים פופלרים ב GOOGLE VIDEO: http://homepage.mac.com/pockyrevolution/Personal25.html

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. לא יודע אם זה המקום אבל חברים בבקשה אני חיייבבבבבבבב

    • 5 תגובות
    • 774 צפיות
  16. http://www.gagreport.com/funny_videos_crazy_christmas_lights.htm כל הכבוד למי שעשה את זה ... המוזיקה מצחיקה ברמות... מעיין אם אפשר להשכיר את השירותים שלו כדי שיעשה משהו כזה רק בקטן יותר כתאורה למחשב...

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  17. Started by payback,

    איך מתבצע כל התהליך אצלו? ומתי רואים אותו? לפני או אחרי הכניסה לאוטובוסים בגיוס? הוא מביא את כל התפקידים שהינך רשאי לשרת בהם..אתה בוחר אחד ואתה שם? הוא נותן לך יותר תפקידים מאשר מה שמצוין במנילה? תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 10.1k צפיות
  18. Started by PayneBack3251,

    קיבלתי היום בועדה רפואית פרופיל 45 רציתי לדעת מה זה אומר הפרופיל הזה ? תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by L-E,

    יש לי שאלה קטנה אליכם!!!!!!!! אם אני קונה מארה"ב את ה - xbox360 אני יכול להפעיל אותו פה בארץ?????????? אני שואל שאלה זאת מכיוון שבארה"ב המערכת היא NTSC ופה בארץ זה PAL תענוו לי בהקדם כי זה חשוב מאוד!!!!!!!!!!!! תודה רבה לכם שיהיה לכם אחלה של יום!!!!!!!!

    • 3 תגובות
    • 670 צפיות
  20. Started by Dante_9,

    יום ראשון אני מתחיל את הקורס בן שלושת השבועות. רציתי קצת פרטים על הקורס וחומר הלימוד אם אפשר תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  21. קיבלתי היום מנילה ואיתה חוברת המסבירה על כול התפקידים שהוצעו לי. יש כמה תפקידים שמעניינים אותי אבל כפי שכבר הבנתי הצבא אוהב להציג דברים בצורה הנוחה לו ולפעמים מה שנראה טוב ומעניין הוא בעצם שיעמום גמור. יש לי שאלות על 2 אפשרויות: 1. חיל הים-ספינות טילים..., האם למישהו יש ניסיון או שמע ממישהו על התפקיד? האם התפקיד באמת מעניין כמו שהוא נראה? 2. לוחם איסוף- התפקיד נשמע די מעניין גם קרבי וגם איסוף מודיעין האם זה באמת טוב ומעניין כמו שזה מתואר?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by SupeRnovA,

    מחפש מקום טוב, בעל מגוון רחב של מוצרים וסוגים של כל מיני אביזרים ושטויות לרכב כגון: מדבקות, כיסויים, טסות וכו עדיף מאוד מאוד שהמקום הזה יהיה באזור המרכז אחרת זה לא יעזור לי תודה

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  23. Started by Yaron-Cohen,

    אז אני רוצה לדעת כמה ימים יש?. אחרי שמורידים את החגים ואת החופש הגדול..ומורידים את כל הימי שישי שבת שלא לומדים.... תודה רבה למי שעוזר...

    • 17 תגובות
    • 3.1k צפיות
  24. Started by POD,

    מישהו יכול להמליץ לי על אתר שהוא קנה ממנו? עשיתי סקר ומצאתי את זה שווה לקנות באינטרנט, חצי מחיר ממה שחברות הסלולר מציעות (אורנג' לפחות). תודה.

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  25. שלום לכולם בימים האחרונים אני מקבל מבול של שיחות טלפון מחברות סקרים שונות ומשונות - למרות שאני מסרב לענות אני מקבל מדי יום לפחות 2 שיחות. דיברתי עם הטלפן והוא אמר לי שאם אני רוצה להסיר את עצמי מהרשימה אני צריך לפנות לכל חברה בנפרד במקרה למשל - גיאוקרטוגרפיה. לא ממש מצאתי מס' טלפון מייל או משו כזה.. האם זה בכלל חוקי ויש מה לעשות לגבי זה? הם מממש מעצבנים רעיונות ואפשרויות יתקבלו בברכה .

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים