כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
-
-
-
איך לעזאזל הגיע ג'וק לשירותים בבית שלי? יש שם רק חלון אחד שהוא סגור והוא גבוהה וזהו! מאיפה הוא יכול להגיע? המקק לא נכנס מהחלון ואז לשירותים כי היינו שמים לב. חור אין למה כשראיתי אותו ישר רצתי להביא נעל להרוג אותו וכשחזרתי הוא נעלם ותאמינו לי שחיפשתי בכל מקום ! חיפשתי אפילו בצדדים של הצינורות של האסלה [התכופפתי ונשכבתי על הרצפה.. לא יודע איך עשיתי את זה כשידעתי שיכול להיות שיהיה ג'וק ענק לידי]. אין מצב שהוא יצא גם למה הייתי רואה. חיפשתי בקירות חיפשתי בכל מקום אז לאן לעזאזל הוא נעלם ואיך הוא הגיע למקום סגור כזה? ועוד בקומה כזו גבוהה?
-
- 18 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
תגידו מה אתם חושבים על צביקה פיק??? אני ראיתי עכשיו את התוכנית ריאליטי עליו (כבר 3 פרקים) והגעתי למסכנה שהוא מעורר רחמים לחלוטין! כאילו הבנאדם חי באשליות חמורות ומנותק לגמרי מהמציאות.. ועוד לא התחלתי לדבר עם שירה החברה שלו שבכלל שוברת שיאים!
-
-
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=6031070369 זה של piratebay
-
- 8 תגובות
- 609 צפיות
-
-
-
-
היום ניקיתי תמגירה שאני שם בא תדריברים והתוכנות שלי וראיתי הרבה זבל שאני בחים לא ישתמש יותר דריברים של עכברים ישנים תוכנות ישנות וכו ומענין אותי לדעת מה אתם עושים איתם סך הכל יום אחד הארד דיסק ימות וצריך לפחות תדיסק התקנה של מערכת ההפעלה
-
- 9 תגובות
- 618 צפיות
-
-
-
קיצר תקעו אותי בנתיים בתפקיד הקטן של אחראי הסברה שבועית (קצת מידע מקדים, אני משרת בבה"ד 13, וכרגע בקורס מצ"ח פלילי) המליצו לי לחשוב על רעיונות בשביל ההסברה השבועית (שאני צריך לבצע בסוף השבוע) על האקטואליה שהייתה באותו שבוע יש לכם רעיונות?
-
- 3 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
חברה אני חייב לשתף אותכם במשהו מוזר לאללה...פעם אחת ראיתי כזה על הקיר בבית שלי מין גליל אבק עגול כזה דבוק לקיר,התקרבתי וראיתי שיש בפנים מאין תועלת כזאתי שכל פעם יוצאת קצת ונכנסת...נגעלתי רצחח והעפתי אותה לעזאזל עם נייר דרך החלון...טוב עברו כמה ימים פתאום אני רואה עוד יצור מוזר כזה שכלוא בתוך גליל אבק כזה דבוק במקום אחר בבית....עוד פעם זרקתי אותו מהחלון,היום אני סתם מציץ מתחת למעמד של המסך שלי ופתאום אני רואה משהו מאוד מוכר....אותו דבר מגעיל רק שהפעם זה תלוי ישר (כאילו הגליל לא דבוק במקביל למעמד,אלה דבוק מהקצה שלו כלפי מטה מתחתית המעמד של המסך) ועוד פעם תועלת מגעילה וחוצפנית מוציאה חלק מהגוף שלה החוצה) עכשיו אין לי איך להעיף את החרא הזה משמה כי אין ממש גישה...זה מגעיל אותי…
-
- 30 תגובות
- 14k צפיות
-
-
איפה אפשר לקנות את המשחק Final Fantasy VII לPS1? אני ממש חייב את המשחק הזה
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
למשל עבדתי 144.87 שעות, איך הנוסחה עובדת והאם יש converters שיכולים לעשות את זה בפשטות? ומצאתי פה תשובה בחיפוש לגבי חישוב שעות עבודה באקסל אבל דיי פשטנית, כמישהו שלא עובד עם אקסל וצריך להסביר למישהו אחר שלא עבד אף פעם עם אקסל, איך זה עובד בדיוק (יום - שעת הגעה - שעת סיום - ושאקסל יחשב את השעות+דקות..אם אפשר, step by step). תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז בעיקרון אני רואה די הרבה אתרים שמציעים כסף בתמורה לפרסומות,אבל הסכומים שהאתרים האלו מציעים הם פשוט לא הגיוניים וגבוהים במידה מאוד חשודה. מה העוקץ שם? שאנשים רואים פרסומות ובסוף האתר לא משלם? ואני יודע שהרי כן יש דבר כזה להרוויח על הצפיה,אז איך אפשר להפריד בין הכשר לטפל במקרה הזה? מישהו אולי יכול להמליץ לי על אתרים אמינים שהוא מכיר שמביאים רווח בתמורה לפעולות כלשהן שאני עושה(כגון הקלקה,לענות על שאלון, וכו')? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
נראה מטופש ביותר, אבל טוב העיצוב מזכיר מאוד את "האלמנט החמישי"(...שגם שם היא שחיקה בתור משהו מהונדס שהוא "מושלם" ) ואת "אילנד", אני מת על סרטים כאלה, נקווה רק שהעלילה והבמאי נורמאלים. http://www.ugo.com/channels/filmtv/features/ultraviolet_trailer/playerWin.asp השאלה היא- איזה שיר יש ברקע לקראת הסוף של הטרילר? אני יודע שהוא מוכר אבל אני לא מצליח להיזכר בשם.
-
- 11 תגובות
- 862 צפיות
-
-
מצטער על הכותרת הכללית.. רציתי לדעת איזה יחידות בצבא של מחשבים יש שלא צריך שום ידע מוקדם ושהיחידה עצמה תעזור מאוד באזרחות.. יחידה כמו שתיארתי זה ממר"ם לדוגמא נכון?? מלמדים אותך הכל שם לפי מיטב הבנתי .. אם יש לי פרופיל קרבי אז אני עדיין יכול ללכת לממ"רם או ליחידות מחשבים אחרות?? מי שהולך לקד"צ של ממר"ם זה רק אנשים עם ידע מוקדם?? אשמח גם אם תפרטו על יחידות 8200 ,שחקים ול"א.. תודה וסליחה על חוסר הידע.
-
- 3 תגובות
- 669 צפיות
-
-
בטעות נכנסתי לאתר של הספקית שלי (iServ) בשביל לבדוק מה הpop3 והsmtp למייל ואז אני נכנס לsupport ואני רואה שהספקית שלי מאפשרת לכל הלקוחות איכסון :cool2: :cool2: :smile1: :smile1: אני הולך לחגוג עם ה"שירות" הזה קיצר קשה לי להאמין איזה שירות, לא להאמין.... הנה ה"אתר" שלי www.iserv.net/~ashdod בנתיים יש שם רק קובץ אחד מוצפן מ25 מגה שעשיתי נ.ב מצטער על הדבאל-טופיק, לא יודע מה קרה אבל הטופיק השני לא מציג את התוכן :\
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
זה חדש? סופסוף תרגום האתרים של נזגול עובד: www.nazgol.co.il אולי תרגום קצת עילג בגלל הסלנג, אבל זה עושה את זה ממש בצורה מצויינת.. מה אתם אומרים? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
-
טוב,אז כמו שניתן להסיק מהכותרת,אני רוצה להרשם לאיביי. וכמו שניתן להסיק מהכותרת אני לא מעוניין לתת את כרטיס האשראי שלי. מה אפשר לעשות? בעיקרון אני מוניין לקנות\למכור בEBAY,פתחתי חשבון ב PAYPAL(ללא הכנסת כרטיס אשראי כמובן) והכל,אבל לאיביי אני לא מצליח לעשות registration בלי כרטיס. מה אתם עושים? או שלכולם פה יש כרטיס אשראי? תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אחרי שבצורה מיסתורית קניתי כבר מnewegg אפילו שרשום במפורש שאי אפשר (אל תשאלו אותיא איך זה קרה אבל הכל הגיע ושולם כרגיל...) אני אברר מראש לגבי dell, האתר שלהם בנוי ממש עקום ולא הצלחתי לברר את העניין אז מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 568 צפיות
-


