עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by elad the master,

    באתר של אסוס לא מצאתי.. [attachment deleted by admin]

  2. Started by HeaT-SinK,

    תראו בד"כ אני לא אוהב את הז'אנר שהסרט משתייך אליו - שילוב פעולה ומדע בדיוני. התחלתי לראות את הסרט בבאסה כי כמו שאמרתי אני לא אוהב תסוג שלו וגם עוד לפני שצפיתי בו הבנתי שהוא בשחור לבן. בדיעבד, כל שניה מהסרט הייתה שווה - הסרט הוא לא רק שחור לבן רגיל כמו של סרטים ישנים הוא משלב הרבה גוונים של שחור לבן ואפור ומבליט עצמים כלשהם בצבעים לדוגמא דם הוא בצבע אדום או עיניים של דמות כלשהי בצבע האמיתי שלה ולא בשחור לבן. מדובר על עיר שקוראים לה אם זכרוני לא מטעה אותי BESIN CITY שיש בה את הצד השפל העיר שבה יש מקרי זוועה ורציחות. מסופר על כמה מקרים שם - 3 מקרי זוועה שנפתרים או לא נפתרים אבל לבסוף כל שלושתם מתקשרים אחד לשני בצורה כלשהי. תקציר: לי יש את הגרסא המורחבת - 2 חלקים של …

    • 10 תגובות
    • 741 צפיות
  3. חברים שלום לכולם רציתי לדעת איך אני מעלה תמונה אחרת לפרופיל שלי לא מאלו שיש שם לבחירה רשומה לי שם מין כתובת של אתר נכנסתי לאתר העלתי תמונה אבל אני לא יודע לאן הוא העלה לי את התמונה אם אפשר איזה הסבר מדויק אני אשמח תודה לכל העוזרים

    • 4 תגובות
    • 610 צפיות
  4. נגיד אתם רואים סדרה Lost וכל העונה ה1 של הסדרה במחשב...אחרי שסיימתם לראות את כל העונה, אתם צורבים או מוחקים? סתם שאלה תודה

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by EagleX2,

    ההורים שלי, בצעד מפתיע, החליטו לקנות לי טלוויזיה לחדר. המחיר לא צריך לעלות על 1500, על LCD או פלסמה אני אפילו לא שואל. אשמח אם תמליצו לי על משהו, ואם אפשר, אז גם על חנות. תודה.

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  6. Started by BeNzZy-BoY,

    אני לא בטוח שזה התרגום הנכון בעברית אבל באנגלית זה המחזה.. בקיצור אני צריך סיכום כלשהו בעברית או באנגלית על המחזה תודה רבה בן.

    • 4 תגובות
    • 6.8k צפיות
  7. מה נחשב ליותר שווה ? לקבל 100 במתמטיקה או אנגלית 3 יחידות או לקבל ציון של 55 ב4 יח"ל ?

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Shadowman,

    נקלתי בזה באיזה פורום... Junior asks his dad, "Daddy, how was I born?" His dad sighs and replies, "Ah, my son, I knew that you would ask this some day." "Well, you see your Mom and I first got together in a chat room on MSN. Then I set up a date via e-mail with your mom and we met at a cyber-cafe. We sneaked into a secluded room, where your mother agreed to a download from my hard drive. As soon as I was ready to upload, we discovered that neither one of us had used a firewall, but it was too late to hit the delete button." "Six weeks later your mom sent me an instant message saying that her operating system was showing signs of unauthorized program activity from …

    • 7 תגובות
    • 870 צפיות
  9. חחחחחחחחחח קצת מצחיק אבל שלום לכולם ...לפני איזה שנה וחצי ככה היה מין סרטון פרסומת שמצולם באנגליה או באוסטרליה של כמה חברה שנוסעים במכונית אחד מהם לא חגור ואז עושים תאונה וזה שהיה לא חגור עף שם והורג שניים ופוצע אחת ...עכשיו היה שם שיר יפה שנראה לי עשו לו חידוש לשיר של דיוויד בואי אני חושב מישהו אולי יכול לעזור מי הלהקה או המבצע נראה לי קוראים לשיר body to body תודה לכל התותחים והעוזרים למינייהם......

    • 2 תגובות
    • 607 צפיות
  10. Started by idanmal,

    שלום לכולם .... יש פרסומת חדשה ומדליקה למוטורולה עם שיר חמוד שאני מעוניין לדעת מה השם של השיר ושל מי הוא אני רק יודע שהזמר אומר שם Abra Kadbra בבקשה עזרה........... :s05:

    • 7 תגובות
    • 647 צפיות
  11. Started by yaadetgar,

    שלום... רציתי להציג בפניכם כתבה קצרצרה שכתבתי באוגוסט האחרון על הילד כפיר שלזינגר ז"ל שנפטר בשנה שעברה... אני אשמח אם תעבירו את הסיפור הזה לעוד אנשים שאתם מכירים. תודה. --------------------------------------------------------------------------------------------------- כפיר שלזינגר ז"ל כפיר שלזינגר נולד ב 18 ליוני 1996, בבית החולים "העמק" בעפולה, בן ראשון לפנינה ואבי. בגיל שנתיים, בשל מה שנראה אז כצפצופים אסטמתיים, הוא חזר לבית החולים, שם איבחנו אותו עם מחלה הנקראת "יתר לחץ דם ריאתי" מחלה נדירה שבה מתכווצים הוורידים בריאות מה שגורם לכך שהדם בקושי זורם בהן ובקושי מעביר חמצן. דבר זה גורם גם ללב לעבוד יותר ויותר קשה, עד כדי הרס עצמי. עם השנים כפיר גדל והתמודד עם המחלה…

    • 20 תגובות
    • 2.3k צפיות
  12. אני די חדשה לכל העניין של המחשבים ואין לי שמץ של מושג איך להעלות קובץ זיפ ככה שיהיה אפשר להביא לינק שלו וההורדה תתחיל. ובגלל שאני חדשה לכל עניין המחשבים אני אפילו לא בטוחה שזה המקום לפנות אליו... אבל אם מישהו יודע במקרה, אני ממש צריכה עזרה בעניין ואני מוכנה גם לצאת בריקוד אם מישהו יענה לי על זה : אז...אמ...בבקשה בבקשה?

    • 2 תגובות
    • 515 צפיות
  13. אני מחפש תוכנה לפלאפון (Motorola E1000) שבעזרתה ניתן לקרוא ולהזין טקסטים ארוכים, יש לי את הטקסטים על המחשב ואני רוצה להעביר אותם כמו שהם לפלאפון ושתהיה אפשרות לקריאה בהם בצורה נוחה כמו קריאת SMS. נ.ב יש לי כבל נתונים שמחבר את הפלאפון למחשב רב תודות! (שמתי את זה בכוונה פה, זה לא ממש קשור לפורום תוכנות כי זה "פלאפוני" וזה דיי OT, אם המודרים רואים לנכון הם מוזמנים להעביר)

    • 0 תגובות
    • 689 צפיות
  14. סליחה על הספאם חיפשתי הרבה ולא מצאתי למישהו יש מושג אך אומרים חומר תשמורת באנגלית? חומר התשמורת בגוף האדם זה הגליקוגן. נגיד ואני רוצה להגיד שגליקוגן זה חומר תשמורת אז איך אני אומר The Glycogen is the HOMER TISHMORET in the body.

    • 4 תגובות
    • 3.3k צפיות
  15. Started by avivlevy,

    רצוי שיהיה על רצולציה 1280*1024

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. אם ידעתם או לא ידעתם www.nazgol.co.il הוציאו שירות חדש לתרגום אתרים... החלטתי לבדוק מה שוות יכולות התרגום שלו ולכן לקחתי אתר מלא סלנגים,והתוצאות-אני על הרצפה עם דמעות מרוב צחוק קצת דוגמאות: [קודם טקסט מקורי אח"כ מתורגם מנזגול] Latest SA Mods הכי מאחר סא מגב Can it be? LCS for PS2 + New Handheld GTA Well here's a bit of news for you, Liberty City Stories has been officially announced for release on the Playstation 2, coming out in Q2, 2006. Here's the official word: Additional products expected for fiscal 2006 include the newly announced Grand Theft Auto: Liberty City Stories for PlayStation 2, tentatively planned for release in the second quarter There you ha…

    • 40 תגובות
    • 2.9k צפיות
  17. Started by shtrodel,

    אני הייתי הורג אותו! חחחח.... מסכן... http://ja.metacafe.com/watch/62172/pisa_tower/

    • 8 תגובות
    • 850 צפיות
  18. Started by H A Q,

    איך אני יכול להזמיו מוצרי מודינג מ Jab-Tech.com ? נכנסתי שמה כדי להירשם ולא מצאתי Israel ???

    • 0 תגובות
    • 530 צפיות
  19. http://video.google.com/videoplay?docid=-196770868214562445&q=crash

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. ראיתי פעם (לפני 1-3 שנים~) אתר של איש אחד שמן קצת שהתחיל להתאמן בחדר כושר תוך כדי שהוא מצלם את ההתקדמות שלו כל יום עד שהוא נהיה כבר ממש שרירי מה שנוצר זה ממש תיעוד של תאליך "האבולוציה" של השרירים מאפס עד משהו מפחיד כבר (היו שם עשרות תמונות+) מישהו זוכר\מכיר את האתר הזה ? ואולי יודע גם מה הכתובת ? תודה מראש

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  21. http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=2FNCQTG8L0LEA18YGAA8YGPYFK

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. היי עשיתי סריקת מחירים קטנה בזאפ למחסניות דיו והשוותי עם DMO למרבה הפלא מצאתי מחסנית שחורה לדגם שאני מחפש כמעט בשליש מהמחיר ש-DMO מציעים! 35 שקל במקום 90! אז רציתי לשמוע רק ממי שקנה משם פעם איך האיכות דיו (למרות שזה לא כזה חשוב...זה רק לעבודות אבל שהשחור לא ייראה כמו לבן כן D; ) ואיך הם מבחינת משלוחים וכו' בקיצור התרשמות מהחנות http://www.comjet.co.il/Product_page.asp?PID=245&b=refzap תודה מראש לעונים, לירן.

    • 0 תגובות
    • 531 צפיות
  23. Started by irav,

    נולדתי ב"כז' באייר ואני צריך לדעת מה פרשת השבוע .... אז מה הפרשה בתאריך כט באייר ?(כי כט באייר... זה יום שישי)

    • 1 תגובה
    • 741 צפיות
  24. Started by T-Flash,

    מזל טוב!! היום יום ההולדת ה 20 של הווירוס הראישון בעולם! כתבה בוואלה : http://computers.walla.co.il/?w=/4/846632 :itschy: למה למה למה?? ?? ?? ?? שימותו!!! תקפו אותי פעם! וזה מזה מגעיל :'( (תגיבו, ספרו "חוויות" וכו'...)

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים