עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by tombcatz,

    אנשים אני יודע שזה יישמע הזוי במקצת,אבל HERE WE GO: אני עושה עבודת שורשים ואני צריך תמונות של תל אביב של פעם [שנות ה-30 עד ה-70] ותמונות של תל אביב היום זה ממש דחוף ואני ממש מתקשה למצוא תמונות למרות מאמצים רבים שהשקעתי בכך אודה לכל מי שיעזור...

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  2. Started by SupeRnovA,

    שלום, לפני כמה שבועות עברתי את המבחנים של חיל מודיעין וגם את הראיון שלהם עשיתי עכשיו קיבלתי בדואר שאני מוזמן לתחקיר בטחוני, האם זה אומר שהתקבלתי? ואם אני לא אלך בסופו של דבר לחיל מודיעין זה שיש לי כבר סיווג בטחוני יכול לשבץ אותי בתפקידים יותר חשובים במקום שאני אהיה בו? תודה

    • 36 תגובות
    • 10k צפיות
  3. Started by SpiderMan11,

    אני מקבל אי מייל ממישהו רוצה להעביר הלאה...משמע FORWORDING אני לוחץ על FORWORDING עכשיו איך אני מעביר לאנשים שברשימת CONTACT LIST שלי ??? יש אפשרות רק לכתוב ידנית ? ???

    • 10 תגובות
    • 682 צפיות
  4. Started by the_big,

    ראיתי הרבה נושאים ומודעות עם המילים האלו מישהו יכול להסביר לי מה זה

    • 16 תגובות
    • 2.9k צפיות
  5. Started by J.allmighty,

    אני מחפש לעבור קורס CCNA של Cisco משהוא יודע איפה באזור רמת גן ? רצינית אם מדריכים טובים , בית טוב בקיצור.... וכן אם משהוא עבר את הקורס שישתף קצת...

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  6. Started by Idan-h,

    אני צריך למלא את המנילה באינטרנט עד ה2/2, עכשיו ממה שאני חושב ומבין אני יכול מחר (ה2/2) במשך כל היום עד 12 בלילה למלא את ההעדפות. חבר שלי אמר לי שהוא חושב שאפשר עד 5 בערב ככה לא יותר. מישהו יודע מה נכון ? תודה רבה. זה חשוב כי אולי אני אוכל להשיג חוות דעת נוספות. ואני מבקש לא לבוא עכשיו בגישה "מה עשית עד עכשיו" כי זה לא ממש יעזור לי.

    • 3 תגובות
    • 587 צפיות
  7. Started by ariel7766,

    שלום משהו כאן מוכר אולי חזיזים או נפצים סופר טייגר או רמדאן או איזה משהו?

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. אני הייתי מעוניין לקבל מספר אחד של 6 או 7 ספרות עם ססמא לפרטי. אני פשוט מעדיף אחד קליט אין לי שום מספר עכשיו. לא האקינג לא כלום רק עם למישהו יש. תודה רבה לכל מי שיכול לעזור

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by miki16,

    מה זה חיישן מהירות שמעתי שייש דבר כזה במאורר או במארז לא זוכר.. משהו יכול להסביר לי..?

  10. Started by joni,

    אני וחברים שלי שמענו על זה שעם אתה שם מנטוס בתוך קלוה אז זה מתפרץ . חשבתי על זה ומעניין אותי בעצם מהו ההסבר הכימי אם מישהו יודע אני אשמח תודה ...

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  11. Started by ashkenazone,

    הי, מישהו כאן משחק Empireswar ומעוניין בכסף קל? דברו איתי, הודעה פרטית או מה שבא לכם. אני מעוניין למכור כסף תמורת כוחות מאגים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  12. מכירים? המליצו לי על http://www.rapidshare.de/ אבל לא ממש אהבתי אותו תודה!

    • 5 תגובות
    • 750 צפיות
  13. Started by Scorpion17,

    שלום, אנ יצריך לינקים של אתרים להורדת אנמציות,רקעים ורינגטונים לפלאפון. שאני יוכל להוריד דרך הודעת SMS. תודה.

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  14. שימו לב: http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=222554&sid=10 נענע פירסמו שגירסאת בטא של אקספלורר 7 ניתנת להורדה לכל בעלי WINDOWS במסגרת הכתבה נענע כתבו את ההזהרה הבאה: "לבעלי עותקים לא חוקיים של חלונות מומלץ להמנע מלהתקין את הדפדפן, מכיוון שהוא דורש אימות מול שרתי מיקרוסופט. הדפדפן החדש לא מומלץ לשימוש גם עבור משתמשים מתחילים, בשל העובדה שמדובר בגרסא ניסיונית שאין לדעת את השפעתה על תפקוד המחשב." ומה שהרשים אותי זה היה תגובה מס' 4: "אם אני עם גרסת חלונות חוקית שהורדתי באמיול, זה תופס גם לגב??י, ההתראה הזאת: "לבעלי עותקים לא חוקיים של חלונות מומלץ להמנע מלהתקין את הדפדפן, מכיוון שהוא דורש אימות מול שרתי מיקרוסופט"??? "

  15. Started by NJorl,

    לינקים לחברות ומידע רלבנטי נוסף

    • 0 תגובות
    • 505 צפיות
  16. Started by easyuri,

    חבר'ה אני מפרמט את המחשב של חברתי קרן יש לי כמה שאלות חשובות א. יש לי כמה הורדות קריטיות באי מיול שאני רוצה להעביר. מה עליי לעשות למען שהללו יישארו? ב. אילו קבצי מערכת עליי להגדיר בהגדירי את המחשב? (FAT32, NTFS וכיוצ"ב) וכיצד אני עושה זאת? ג. האם אפשר לפרמט רק את C: ולא את D:, אבל בשיטה שתבטיח שכונן D: לא יוגדר כ"בלתי-מפורמט" ובלתי ניתן לגישה אחרי שאתקין מחדש את ווינדוז על C:? תודה איזי אורי והבי קרן

    • 4 תגובות
    • 653 צפיות
  17. Started by Rinkadink,

    עכשיו אחרי 12 בלילה אז אפשר לפרסם פוסטים כאלה אני בן 18 בדיוק היום

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by Ghosthunter,

    האם אני היחיד שGMAIL לא עובד לו עכשיו?

    • 4 תגובות
    • 634 צפיות
  19. Started by MOFRA,

    משהוא יודע מתי עתודאים של "עתידים" אמורים לקבל מחשב נייד ואיזה(או לפחות איזה היה שנה שעברה)

    • 11 תגובות
    • 755 צפיות
  20. http://www.dumpalink.com/media/1116225457/Funny_cats_compilation :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: טוב אולי רק החתולים האלו ... :-\

    • 38 תגובות
    • 2.5k צפיות
  21. אני צריך צלילים של מחיאות כפיים ומשהו כמו של קהל שעומד בהופעה עם שריקות וזה.. ושהם יהיו כמה שיותר ארוכים.. אם למישהו יש קבצים כאלה או מכיר אתר שאני יכול למצוא בהם משהו דומה אני אודה לו. יכול להיות שיש לכם איזה שיר מהופעה ושם לפני השיר או בסופו יש קטע ששומעים את הקהל ואפשר לחתוך, זה גם יעזור לי.. תדוה רבה לעוזרים!

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  22. Started by picasso,

    שלום, הצטברו אצלי מספר זכרונות של ELIXIR לא תקינים. מישהו יודע מי מייבא זכרונות אלה לארץ? או אולי מישהו מכיר חברה בשם S.I.C ? (מדבקה נוספת שמודבקת על הזיכרון)? תודה ויום טוב,

    • 1 תגובה
    • 599 צפיות
  23. Started by IAF.ofek,

    יש לכם נעליי קרוקס (Crocs)? אני כנראה קונה היום,בצבע כחול\NAVI מה דעתכם על הנעל?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by J.allmighty,

    http://rapidshare.de/files/10904957/jesus1.wmv.html

    • 11 תגובות
    • 868 צפיות
  25. Started by malcolmx9,

    אני צריך עזרה בזיהוי שיר שרץ ברקע הווידאו שצירפתי (כנסו ללינק ותורידו). יש למישהו מושג מה שם הלהקה/שיר? http://rapidshare.de/files/12232324/csi.ny.212.hdtv-lol.mpg.html

    • 0 תגובות
    • 537 צפיות

דיונים חדשים בפורומים