כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
פשוט לא יאמן. חבר שלי הראה לי את זה, ולא האמנתי שזה באמת שודר בערוץ 10. (מתוך תוכנית "הדוגמניות"). אני הייתי בטוח שמדובר במשו מבויים או שהיא מסתלבטת עליה. רמת הידע של הבולנדינית הזאתי במצב קשה מאוד. קשה, קשה קשה קשה מאוד! תהנו! כפתור ימני שמירה בשם
-
- 117 תגובות
- 10.9k צפיות
-
-
שלום, לאחרונה התחלתי בחיפוש אחר מחשב נייד מבוסס AMD64 ביט (ואל תתחילו עכשיו למה 64 זה לא שווה בלה בלה בלה או לא צריך לקנות כרגע וכו', יש סיבה וזו לא המטרה) לאחר שהתחלתי לחפש אילו דגמים נמכרים בארץ נתקלתי בדבר מוזר מאוד: http://www.nrgshops.co.il/sale.php?sale=2764677 איך זה יכול להיות שה- Turion 64 תומך / מסופק עם DDR2 533?!?!?!? האם זה אפשרי או שזו פשוט רמאות לשמה? חחחח
-
- 2 תגובות
- 515 צפיות
-
-
מה ההבדל בין המפלגות ה"איחוד הלאומי" ו"ישראל ביתנו" ולמי יש סיכוי לקבל יותר מנדטים??
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
-
שלום חברי הפורום אני לא יודע אם זה קשור לפה אבל מרוב פורומים אני כבר לא יודע איפה לכתוב....אז באתי לפה כדי שלא יעיפו אותי לפורום אחר.. והנושא היום הוא : מה אנו עושים במחשב . האם מישהו חשב פעם למה אנו צריכים מחשב חזק?? מדוע צריך לרדוף אחרי הטכנולוגיה.לא אשקר ואודה שהודעה זו ניכתבה ממחשב אתלון 64....אבל במקביל גם יש לי מחשב אתלון XP.אבל השימושים שלי היום הם בעיקר סרטים ואינטרנט.דבר שגם אתלון XP יכול לעשות בלי שום בעיה. אם כך מדוע צריך לחדש כל חצי שנה את המחשב?? כאשר יש למשתמש מחשב בעוצמה של 1600 עד 2 גיגה למה לקנות חדש??.האם אנו כמשתמשים חייבים להכנע לדרישות השוק??? בסופו של דבר יצרני התוכנה \חומרה מכתיבים לנו מה לקנות.הרי גלישה היום אפשרית גם ממחשב עם עוצמה של 450 מ…
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום רציתי לדעת כמה דברים על מחשבי כף יד ועל הJJ ביחוד 1)האם ניתן לגלוש באינטרנט כמו בכל מחשב ביתי אחר (לראות אתרים רגילים, להוריד קבצים וכו) על גבי WIFI? 2)בקשר לתוכנות כמו מסנגר ICQ וסקייפ יש תמיכה למלאה וניתן להישתמש כמו במחשב הביתי על גבי WIFI? 3)במיוחד במסנגר הבנתי ל JJ יש מצלמה קידמית ניתן לדבר גם בוידיו על גבי המסנגר בWIFI ובVOIP במסנגר ובסקייפ כמו במחשב על WIFI? 4)כמה זמן הJJ מחזיק לכם עם סוללה מלאה? 5)איך אתם מסתובבים איתו בכל מקום ואיפה אתם שמים אותו שאתם בחוץ? 6)איך הוא בתור פלאפון האפ שומעים טוב וברור והאם התמיכה באוזניות BT טובה? 7)האם אתם מרוצים בכללי מהמכשיר? תודה מראש...
-
- 2 תגובות
- 642 צפיות
-
-
רינגטון Depeche Mode-Shake the Disease תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 557 צפיות
-
-
תודה למשתתפים בסקר, ואגב - אני מאד ממליץ לשמוע את שלושת האלבומים האחרונים שלהם: Into (2001) Dead Letters (2003) Hide From The Sun (2005) יש להם עוד כמה אלבומים (שאותם אישית לא ממש אהבתי): Peep (1996) Playboys (1997) Hellofatester (1998) ככה זה שם האלבום, למרות שאם מפרקים יוצא Hell of a Tester
-
- 0 תגובות
- 460 צפיות
-
-
תהנו http://s23.yousendit.com/d.aspx?id=1BV2J6CUA2WJO0FKKNN9RBWY4A
-
- 12 תגובות
- 4.7k צפיות
-
-
יש לי מחר מבחן באופטיקה יישומית ואין לי את החומר אז חשבתי אם אתם מכירים איזה אתר שיש בו את החומר הבא: הכל ברמה בסיסית.. -ספרות בינאריות BIT ,בייטים וכל זה.. - סריקה משולבת - PAL ,NTSC ושיטות שידור, הסברים על ה"שורות".. - רזולוצייה,פיקסלים.. כל הנושאים הללו של אופטיקה ברמה הבנה.. זה דחוף :-[ :-[ :-[
-
- 2 תגובות
- 809 צפיות
-
-
אני עושה את העבודה על מרתין לותר קינג ויש לי בעיה קטנה. אני צריך לראיין מישהו בקשר אליו אך אין לי שום שמץ של מושג מה לשאול [גם את מי לשאול אבל בזה לא נראה לי שתוכלו לעזור.. אני כנראה אשאל את המורה וזהו] ורציתי לדעת אם החלק הבא בעבודה הוא טוב : Martin Luther King's contribution to society and the effects they had done Today, we stand 38 years after King's assassination, and can easily see his attribution to the human kind. Martin Luther King seceded to change our point of view toward the different ones. To give us another perspective on the meaning of the racism and how the society should look like. He gave us the chance to live in a better world, where black people can ea…
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
-
אחרי שהחלטתי לקנות טרקטורון אני עומד עכשיו בהחלטה , איזה טרק' לבחור מכיוון שהגיעו שתי דגמים חדשים: שתיהם 250 אז בגלל זה ההתלבטות כי אתם לא חושבים שזה קצת חלש מדי?.. הונדה אקסטרים(השחורה בתמונות..) שאפשר לייבא אותה במחיר כולל דרך חיפה במחיר של 25 ש"ח חדש חדש.. קימקו מונגוס \250 אם יש הבדל בכלל ביניהן.. במחיר דומה . מה עדיף משניהם? ואם אני רוכב מתחיל אז אפשר להסתפק באחד מאלה לטיולים או עדיין כדי לחפש סקרמבלר יד שנייה או שלישית..? תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 827 צפיות
-
-
שלום לכולם. האם מישהו מכיר אתר טוב שמראה מחירים של חלקי חילוף לרכב ועושה השוואה בין מוסכים שונים בארץ? (משהו בסיגנון ה-ZAP רק לרכבים) סוג הרכב הוא סוזוקי באלנו שנת 96, נכון לעכשיו רק הרדיאטור שווק חיים, וברצוני למצוא אתר אשר יתן לי השוואת מחירים מכמה מוסכים בארץ וכך אוכל להחליף את החלק הפגום במינימום מחיר, הרכב לא שלי אלא של אחי. תודה מראש לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 474 צפיות
-
-
מקום חנות ...בית דפוס ובכלל אני שמעתי שיש מקום כזה שיש מכונה שעולה 5שקל ואתה מניילן לבד שזה עדיף מבחינתי.. תודה..
-
- 3 תגובות
- 6.9k צפיות
-
-
למישהו יש מושג איפה בירושלים אני יכול לעשות צמות בשיער??? רצוי במרכז העיר
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני עובד כשוטף כלים/עוזר טבח/טועם ראשי במסעדה ולאחרונה מצאתי עבודה חדשה בתור דייל. אני מתגייס עוד חודש ונמאס לי לשטוף כלים אז חשבתי על רעיון יצירתי לצאת מהעבודה הזו... מה להכניס למכונה? ??? חשוב: אני רוצה להשבית את המכונה לחלוטין. סוף חשוב.
-
- 4 תגובות
- 572 צפיות
-
-
היום כתבתי הרבה תגובות בנושאים שונים בפורומים שונים - אך מניין התגובות שלי לא עולה! :-[ כתוב שיש לי 16 תגובות, וזה מה שהיה לי לפני היום, אך היום כתבתי עוד לפחות 6-7 תגובות, ומניין התגובות משום מה לא עלה. למה???
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
http://www.fat-pie.com/salad7.htm
-
- 13 תגובות
- 963 צפיות
-
-
-
קנינו מראה חדשה ותראו מה היא עושה :lol: אם זה דפוק וזה ספאם אז מצטער פשוט חשבתי שזה יהיה מגניב לכמה אנשים פה או שאולי אני פשוט שרוט זה על השטח איכסון של הספקית שלי :D:D: http://www.iserv.net/~ashdod/ לינק ישיר http://www.iserv.net/~ashdod/WTF.MOV אם הסיומת לא תעבוד לכם תגידו לי ואני ישנה
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.google.com/webhp?complete=1&hl=en למי שעדיין לא התנסה בפלא הזה, הרשו לי להמליץ על Google Suggest. בהסתמך על חיפושים של אנשים אחרים מנוע החיפוש מנסה להציע מילות חיפוש נפוצות. עובד גם בעברית. התחילו להקליד מילת חיפוש ומייד תקבלו רשימה של מילות חיפוש וצירופים נפוצים. בנוסף תוכלו לראות את מספר התוצאות שיתקבלו לחיפוש וכך להעריך את התוצאות. בעזרת העכבר ניתן לבחור מהרשימה ולבצע את החיפוש המוצע. ניתן גם לגלות דברים מעניינים על החיפושים שאנשים עושים. כאן רשמתי את המילה "רכבת" וקיבלתי רשימה של הצעות. אני חושב שחלק מההצעות גובלות בקריאת מחשבות. ופה המילה "סקס". תראו מה אנשים מחפשים - "סקס בחינם", נו באמת.
-
- 1 תגובה
- 972 צפיות
-
-
אני פותח שוב את הדיון בכדי שאנשים שעוד לא יקבלו הזמנה (אני) גם יקבלו. אם מישהו יוכל לשלוח הזמנה לכתובת etaithq@gmail.com זה יהיה נחמד. תודה. ד"א : http://www.livemessenger.net/
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
היום אחרי ניקוי שיניים אני, אחותי ואמא שלי החלטנו ללכת לאכול איפשהו, עכשיו אני כבר דיברתי על הTriple Whopper מבורג קינג ממזמן אבל אמא שלי לא אמרה לאן נלך אז היא לקחה אותנו לPita House שזה פשוט בושה לפיתה (זה בכלל בצד דק דק דק עם כמה פלאפלים מסכנים פשוט גועל נפש !(אני גר בארה"ב) אז הייתי עצבני כי אמרתי לאמא שלי שאני לא רוצה לאכול פה והיא ואחותי אכלו אז אמא שלי עשה החלטה לא נכונה בכך שלא הסכימה לקחת אותי לאכול בבורגר קינג אז נסעו עוד קצת וקנינו את הTriple Whopper של בורגר קינג והנה התמונות : 1) השתייה הענקית הזאת + שאפשר למלא אם נגמר, עד הסוף היום 2) השתיה + ההמבורגר (3) :smile1: 3) השתיה + ההמבורגר + הציפ'ס 4) השתיה + ההמבורגר + הציפ'ס + השקית ולקח לי לגמ…
-
- 48 תגובות
- 4.1k צפיות
-


