כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מחפש ספר (אפילו לרכישה אם יש אותו למישהו כאן, אבל גם אסתפק בשמו בשביל למצוא בחנות..) של ע.הלל, זה היה ספר סיפורים, ואני חושב שהסיפור האחרון עסק בשני חתולים - שחור ולבן, שבסוף התחבקו עם הזנבות שלהם או משהו כזה יש למישהו מושג ?
-
- 7 תגובות
- 910 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/w/Barbie-Girl-LOL--ISR?v=zU1zG2TwM0M&search=isr
-
- 28 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש תוכנה שמאפשרת לי לשמור קובץ וידאו מאתר ? לדוגמא : http://www.avid.co.uk/uk/video/studio/avidXpressPro.shtml תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
במסגרת הבגרות במחשבים אנו אמורים לבנות אתרי אינטרנט אני רוצה לבנות אבל אין לי שמץ של רעיון אסור שיהיו אתרים על מחשבים מוסיקה ספורט וכד' מישהו יכול להושיע ?!?!?!?!
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
שכר של 19.5 לשעה....אני סטודנט[טוב לא ממש סטודנט,אלא מכפר על טעויות העבר ].
-
- 6 תגובות
- 925 צפיות
-
-
שבוע הבא יהיה השני, הפרקים אמורים להיות ממש טובים ובעלי עלילה שלא מחייבת הכרה מוקדמת עם הסדרה מומלץ לאוהבי טרנטינו בכלל והסדרה בפרט
-
- 0 תגובות
- 503 צפיות
-
-
תוצאות המבחן יאבחנו את סוג האדם שאתם ואיך הסביבה רואה אתכם, מבחן זה משמש חברות כח אדם בארה"ב לאיבחון עובדים לפני קבלתם לעבודה . התשובות צריכות להיות רלוונטיות להיום . הכינו דף ועיפרון , שימו לב ישנם 10 שאלות . תוצאות המבחן מאד מדויקות , בהצלחה לכם ! המבחן : 1. באיזו שעה ביום אני מרגיש במיטבי? א) בבוקר ב) בצהרים ובתחילת הערב. ג) בשעות הלילה. 2. בדרך כלל ההליכה שלי... א) מהירה עם צעדים גדולים. ב) יחסית מהירה עם צעדים קטנים. ג) לא מאד מהירה, עם הראש מורם ומסתכל לכולם בעיניים. ד) לא מאד מהירה עם הגוף מכופף. ה) איטית מאד. 3 . תוך כדי שיחה אני... א) עומד(ת) עם הזרועות שלובות. ב) שומר(ת) על ידיים שלובות. ג) שם(ה) יד אחת או שתיים על המותניים או בכי…
-
- 31 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
נגיד אני מזמין מחשב נייד או סתם חלק מחו"ל, מישהו יודע כמה מס אני צריך לשלם? ואיך אני משלם אותו? כלומר אחרי שאני מבקש מהאתר לשלוח לי אותו בFEDEX לארץ, מה הצעד הבא?
-
- 2 תגובות
- 768 צפיות
-
-
מכירים את המשחק ג'אז הארנב 2? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש להם אתר מיוחד של שחקנים וכאלה מצאתי היום משהו קורע מצחוק שמה, איזה האקר וונאבי הרס את המשחק לתמיד (רציני) הנה הלינק לנושא: http://www.jazz2online.com/jcf/showthread.php?p=348046#post348046
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל הבילאומי (GOOGLE.COM ) קצת מידע על המשטרה וזכויותה. להפתעתי ראיתי משהו קצת שונה: אין צורך לציין שאחרי שיצאתי מגוגל ונכנסתי שוב המראה השתנה למראה הרגיל. [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 970 צפיות
-
-
היי לכולם יש לי ראיון עבודה .. אני לא אנקוב בשם .. אני רק יודע שזה במתן תמיכה לאינטרנט וכו' שירותי אינטרנט ...... רציתי לדעת איזה שאלות טכניות יכולים לשאול אותי ? אמרו לי שיש מבחנים טכניים השאלה היא באיזה רמה ?
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
http://www.metacafe.com/watch/66404/peek_a_boo/ עוד 1 http://www.metacafe.com/watch/40812/nobody_to_play_with/
-
- 1 תגובה
- 528 צפיות
-
-
היי חבר'ס!! תחרות החיוכים של אורביט מתקרבת לסיומה, ואני מנסה לעלות לגמר שלהם, כאשר היום זה יום ההצבעה האחרון! פתאום שמתי לב שכן אישרו את התמונה שלי והיא משתתפת!! כל מי שמוכן ורוצה לעזור מוזמן לבוא ולהצביע לי בלינק הבא: http://orbit.msn.co.il/vote.asp?UserID=NDA4MDI1NjM אם אני זוכה במכונית אני מבטיח לכולם סיבוב.. חחחח עד כמה שיכנסו במיני!! תודה מראש לכל מי שמוכן לעזור! :-* אגב הם מגרילים פרסים גם בין המצביעים..
-
- 69 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
-
-
הינה הכתבה בעיניין: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3214093,00.html נראה שהוא עומד להרצות על דברים מעניינים, שקשורים בין היתר לספרו "The Art Of Deception" האם זה אפשרי להגיע למקום ולישמוע את דבריו?
-
- 4 תגובות
- 625 צפיות
-
-
אני רוצה את ה DVDים של עונה 1 ו 2.... באיזור תל אביב.... למישהו יש מושג?
-
- 3 תגובות
- 559 צפיות
-
-
http://www.filecabi.net/video/curry-n-rice-girl.html
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה,שאלה: איך מכינים פופקורן ביתי? בסיר? כמה שמן לשים לערבב? תודה לעונים....
-
- 18 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
מה אתם אומרים עליו אני רוצה לקנות אותו אבל יש פאק אחד גדול הוא יגיע לסניף פסגת זאב רק בעוד חודשיים בסוף מרץ(בערך בתחילת פסח) בגלל מחסור כללי ברשת פלאפון ובנתיים אני תקוע בלי פלאפון מישהו קנה אותו בזמן האחרון מסניף אחר(אולי נשאר להם אחד או שתיים שאני יכול לקנות)
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
עד עכשיו לא הצלחתי לקבל תשובה חד-משמעית. בית החולים אסף הרופא, הכולל גם את אחד מהשערים הראשיים למחנה צריפין. מה הוא שם השער - יפו או ירושלים? זה חשוב, תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהו במקרה מכיר את ההרכב\להקה? יש לי שיר אחד שלהם, הוא מדהים, מהטובים ששמעתי בחיים שלי. http://rapidshare.de/files/13627740/01___1512___1510___1493___1506___1492__1.wma.html ניסיתי אבל ללא הצלחה למצא את החומר שלהם ברשת, פשוט אין. אגב למדתי שיש דבר כזה Trip Hop"", אין לי מושג מה ההגדרה אבל כנראה שזה הסגנון שאני אוהב אני חושב לקנות את הדיסק (או 2) שלהם. http://www.amazon.com/gp/product/B000A2H2AY/qid=1140375392/sr=11-1/ref=sr_11_1/104-3890371-2915960?n=5174 ורציתי לדעת לפני: אולי מישהו שמע אותם כבר? או יודע איפה בארץ אפשר לקנות אותם? או מוכן למכור אותם?
-
- 10 תגובות
- 902 צפיות
-
-
שלום הזמנתי מארה"ב משלוח (דואר אויר), תוך כמה זמן לוקח לו להגיע בערך (כולל מכס וכו')
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-


