עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שמעתי שהולכים לצאת חוקים חדשים..האם זה נכון? שיחיבו שמונה שיעורי תאוריה שיעלו 600 שקל, בנוסף מלווה שש חודשים והתיאוריה הולכת להיות עם הרבה יותר שאלות יותר קשה ואולי יש משהו לגבי נהג חדש כאילו יעלו את הגיל אבל לזה אני לא בטוח.. זה ממש לחוץ לי כי אני לא התחלתי לוקח הכל בפאנן יש זמן..

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. טוב אני רושם את ההודעה כי שמתי לב שעכשיו התחילו לשדר מחדש את הסדרה "קרניבל",בYES+. אתמול שידרו את הפרק הראשון,והיום יש שידור חוזר ב16:27. נדמה לי שזה עכשיו ילך בכל יום ב23 ומשהו. בכל אופן זו סדרה מבית(איך לא?) HBO,הז'אנר דרמה על טבעית ולעוד פרטים חפשו בגוגל,או לפחות תקראו את התקציר בYES. (מצטער אבל אין לי כוח לפרט,כשבכל מקרה הכל רשום באינטרנט) עריכה-טוב נו,הנה סתם הדבר הראשון שיצא כשחיפשתי בגוגול. "קרניבל" הפקה נוספת מבית HBO. סדרת דרמה המשלבת את העל-טבעי ואף הושוותה ל"טווין פיקס" המיתולוגית של דיוויד לינץ'. אמו של בן הוקינס נפטרה (לא לדאוג, זה לא ספוילר, זה קורה בתחילת הפרק ממש) והוא מוצא עצמו נרדף ע"י החוק. הוא מוצא מקלט בקרקס נודד המאכלס טיפוסים שונים ומשונים, פריקים ה…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שלום לכולם. כבר זמן מה שאני עושה מאמצים בכדי להתקבל ליחידת ממר"ם בצבא, אך ללא הואיל. כל אחד אומר לי משהו אחר, ואני כבר לא יודע למי להקשיב.. אחרי מאמצים רבים והרבה "אי הבנות" כשרציתי לדבר עם איזה קצין שיוכל לאתר אותי ולקבל אותי ליחידה הם הביאו לי פקס, וביקשו ממני לישלוח את בקשתי בכתב. כאן אני פונה אליכם ומבקש את עזרתכם בעיניין, מה עלי לכתוב במכתב? האם כדי לציין שיש לי רקע במחשבים בכלל, ובתיכנות בפרט? האם יש נקודות חשובות שרצוי מאד לכתוב\לציין? ומה בעיקרון אני אמור לכתוב במכתב זה? חשוב לציין שאין לי פרופיל קרבי, ואני מעוניין להתעסק במחשבים בצבא, בעיקר בתיכנות. אם יש לכם עוד רעיונות למה עלי לעשות בכדי שאתקבל לממרם אשמח לשמוע עליהם! כל פיסת מידע חיונית אודות נושא ז…

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  4. Started by WhiteHaze,

    יש לו גם Podcasts: http://www.stevepavlina.com/audio/

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  5. טוב אז יש לחברה שלי עוד מעט יומולדת ואני רוצה לקנות לה גיטרה קלאסית (היא חופרת לי שהיא רוצה גיטרה כבר מלא זמן) הקטע הוא שהיא לא יודעת לנגן והיא צריכה משהו טוב למתחילים אבל שיהיה איכותי ובגודל מלא כדי שהיא תחזיק גם אחרי שהיא תלמד לנגן. מיותר לציין שאני בעצמי לא מבין בזה כלום , אז אני צריך עזרה ממי שכן מבין ויכול להמליץ לי על חברה+דגם שיתאימו התקציב שלי הוא 500 ש"ח +\- , מקווה שתוכלו לעזור

    • 3 תגובות
    • 591 צפיות
  6. Started by ofeky1,

    מה הכי כדאי לקנות שם סתם שאלה???

    • 60 תגובות
    • 4.5k צפיות
  7. http://www.wimp.com/cpu/ זה סירטון ישן רצח וזה לא נכון להיום אבל בכל זאת יפה ;D מצטער אם זה היה כבר

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by ParaNormal,

    אני שמח! אני יודע שגם אתם שמחים בשבילי וגם אותו בחור שינעל את התר'ד עוד כמה דקות! אבל בכל זאת

    • 50 תגובות
    • 4k צפיות
  9. הסרטון הוא כמו שעושים בסרטים מצויירים שמישהו פותח את הדלת, אז נופל הכדור, גורם לכדור היותר גדול ליפול, משחרר את המספריים שחותכות את החוט שמחזיק את הבלון, הבלון עף למעלה, פוגע הסיכה, הבלון מתפוצץ ומפיל את הביצה על הראש של הבנאדם, אתם בטח מכירים את זה, קיצר אז השאלה שלי זה שפירסמו פה לא מזמן סירטון שיש כזה דבר אבל אמיתי, כיאילו שבנאדם עשה את זה במציאות, אפשר אותו בבקשה...?

    • 4 תגובות
    • 572 צפיות
  10. Started by Vatos-Locos,

    עוד שרשור כמעט מיותר אבל עם זאת עם ניחוח של "וואלה בדיוק את זה חיפשתי"... או שלא?! כל מקרה, תכתבו תשם שלכם, אף אחד כאן לא זוכר את השני חוץ מכינויי חיבה כגון "רוקפורד" "ההוא שבצבא מאה שנה" "זה שתמיד עושה מיקסים לא ברורים" "ההוא עם הפיאט אונו וצפצפה של מוטורולה" "הצ'ונג הכי וותיק בצהל" "סמל מין בהתהוות" וכו... יום טוב ושבת שלום לכל בית ישראל.

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Vatos-Locos,

    • 22 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by Spirit Crusher,

    אני רוצה לנסוע עם חברים לכמה ימים לחרמון לא רוצה לקחת סיכון של גשם או לא יודע מה ולהדפק בחוץ בטבע קיצר שמעתי שיש שם דירות זולות כאלה 4 לילות ב1000 שקל וכל מני דברים זולים למישהו יש מושג על דירות מסויימות ופרטים? תודה

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  13. Started by Green,

    שלום פעם היתה חנות שמוכרת מחשבים של MSI הם פירסמו את עצמם פה בתחתית הדף ועכשיו כבר לא מישהו מכיר את האתר שלהם? תודה

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. זוהי שיחה שקיבלתי במייל, בין אשת מכירות לבין לקוח (סתום, סתום זאת לא מילה) בנקודת מכירה של אורנג'. כדאי להשקיע חמש דקות, זה משהו טוב.

    • 44 תגובות
    • 5.3k צפיות
  15. Started by TzV-EyE-GeR,

    שלום, האם אתם מכירים אתר שנותן שירות של שיתוף אלבום תמונות בחינם בעל נפח גדול(300 מגה ומעלה)? כל האתרים שהגעתי אליהם נותנים 50 מגה אודה לעזרתכם...

    • 4 תגובות
    • 618 צפיות
  16. Started by ezx,

    מחר שלישי חוגרים בפאצוס בחיפה תחרות אלכוהול פרס ראשון קורס ברמנים חינם ושתיה חינם כול הערב לכולל החברה כול המעונינים להירשם נא לפנות לפרטי מחיר כניסה רגילה 30 ולמוזמנים 20 אז קדימה למי אתם מחכים צרו קשרררר

    • 4 תגובות
    • 787 צפיות
  17. Started by aldema,

    יש לי מחר בוחן אישי (מה לעשות שהמורה שונא אותך ) ואין לי מושג את התשובות בתקשורת אז אני אשמח אם תענו לי על השאלות פה למטה בשתיים שלוש שורות כל תשובה.. תודה רבה. אני יודע שהשאלות פשוטות ולרוב גם מטופשות :kopfpatsch: 1) מה ההבדל בין מוליך למוליך למחצה? 2) מה ההבדל בין אות אנאלוגי לבין אות דיגיטלי? 3) מה החסרונות של השיטה הדיגיטלית? 4) מהו חוק הדיגמה לפי ניקווסט? 5) מהו תפקיד חיישן הצילום? 6) מהו אורך המוקד? 7) הגדירו את משמעות הקפיצות (סטופים) בצמצם(2,2.8,4,5.6...). 8) הסבר את עיקרון עומק חדות השדה. אני באמת יודה לכם אם תענו על השאלות.

    • 7 תגובות
    • 783 צפיות
  18. Started by J0HNiE,

    סתם רציתי לדעת אם אתם בישראל קולטים את הסידרה החדשה Black.White (כי אתם מקבלים lost, prison break וכו'...) אז הסידרה הזאת היא סידרה ששתי גזעים (שחור ולבן) משנים את הגזע שלהם (שחור הופך ללבן ולבן לשחור) וזה אמור להיות מצויין.. הנה האתר של הסידרה ויש גם את השיר הראשי של התוכנית של Ice Cube (יש באתר)

    • 8 תגובות
    • 711 צפיות
  19. http://www.condom.co.il/index.php?option=show&item=3f66ac1d992db317c088fb46b1b7f369 ועוד אחד http://www.condom.co.il/index.php?option=show&item=feac554a23150c291ea9c1981a017e13

  20. Started by ParaNormal,

    צונזר - קצת פורנוגרפי.

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  21. Started by kornov,

    שלום רב לכולם. אני משתמש חדש בפורום זה. אני מעוניין לקנות מחשב מבוסס על AMD X2 3800 השאלה שלי האם יש לכם איזה שהיא חנות מחשבים טובה וזולה שאפשר לקנות ממנה רכיבים ? האם יש בכלל דרך לקנות רכיבים הישר מהספקים ולא מחניות מחשבים ? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  22. Started by LazyBoy,

    Real Transformer Robot http://www.plsthx.com/Misc_videos/825_Real_Transformer_Robot.html

    • 6 תגובות
    • 781 צפיות
  23. החלטנו במשפחה לנסות אולי את זה רציתי קודם לברר כאן למישהו כאן יש את זה ? ...איפה הקא'צ כאן ? מחיר לריצפה בקושי עושים מזה רווח בכלל , מזה 50 שקל ל2000 דקות !? אז ישר נשאלת השאלה למה כל ה 6 מליון תושבים בארץ לא נמצאים בטלפוניית HOT ? איך איכות השמע ? תקלות ? האם זה יפגע באינטרנט בבית מבחינת ניתוקים ופינגים ? (חשוב לי מאוד) ? ושאלונת אחרונה : האם אני יכול להמיר את האלחותי שלי להוט הזה....?(עלה בסביבות ה900 שקל אחרי הכל..כסף!)

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. הנה רשימה של כמה מגדוליי הספורטאים בהסטוריה.אני מעוניין שכל אחד מכם יבחר את 5 הספורטאים הגדולים בהסטוריה,לדעתו.נסו לבחור בדיוק 5 ספורטאים שלדעתכם היו הכי גדולים-לא פחות ולא יותר מ5.

    • 21 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. שאלה מזורגגת,אין לי פשוט מושג מה הקאצ בה... אשמח עם מישהו יוכל לעזור תודה

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים