כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מתכנן לעשות דלת ואינטרקום בבניין שאני גר בו, עכשיו יש לי שתי אופציות לגבי האינטרקום, קוי או דרך קווי בזק (ישנם עוד אופציות אבל הם יקרות ולא ראליות). עכשיו קוי זה מגעיל ולא נח (ישנן שתי נשים זקנות שגרות בבניין), אז מה שנשאר לי זה דרך קווי בזק (שזה גם הרבה יותר נח), הבנאדם שנתן לי הצעת מחיר אמר שיש סיכוי שאינטרקום דרך קווי בזק יכול לגרום לשיבוש הקו. האם זה נכון, אם למישהו יש אינטרקום דרך קווי בזק וזה אכן גורם לשיבוש כלשהו, עד כמה זה מפריע? תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני כבר ממש מצטער על שהתחלתי עם העסק הזה פעם היה לי רק ידע בסיסי בחומרה והייתי משחק המון. היום אני מתעסק כל היום עם חומרה במטרה להתעדכן ולהרביץ משחקים כבדים כמו שצריך. אממה, מרוב התעסקות עם החומרה כבר לא יוצא לי לשחק כמו שצריך..... ..... מישהו מכיר את התופעה או שזה רק אני
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם קניתי היום קופסא חיצונית לדיסק של מחשב נייד קישור : http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=12327 קניתי אותה דרך חנות מחשבים שילמתי במזומן עכשיו כשבאתי הבייתה להתקין בה את הקשיח. שיש לי הבנתי שהקופסא מיועדת לקשיח שהוא Slim דק והקשיח שיש לי הוא רגיל עכשיו אני לא צריך את הקופסא הזואת לא נעשה בה שימוש כלל לא הספקתי עכשיו יש לי שאלה עם אני יבוא לחנות ויראה להם חשבונית שהם נתנו לי ויבקש את כספי חזרה אני יקבל אותם ???... ממה שאני יודע שיש לי זכות מלאה בתור הקונה להחזיר את המוצר תוך 14 ימי עבודה באריזה מקורית ללא כול פגם פיזי האם אני צודק ?..
-
- 5 תגובות
- 691 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה חוקי אבל אני בעבודה ומת לשמוע את הפרוייקט של עידן רייכל - יש בי עוד כח מישהו אולי ??? איכשהו אולי ???
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%A8%D7%A4%D7%93%D7%94_%D7%9E%D7%AA%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%A6%D7%AA הם עושים ממני צחוק? יש באמת דבר כזה? או שויקיפדיה אמינה כמו מוכר פלאפל?
-
- 6 תגובות
- 991 צפיות
-
-
בחמישי הזה... יש עצות? הקטע הוא שאני פותר תרגילים ותמיד אני מגלה טעויות שעשיתי וזה לא שאני לא יודע את החומר אלא שפשוט באותו זמן זה לא עלה לי בראש.. מאוד מתסכל! מה לעשות? יש גם למישהו מתכונות לתרגל באינטרנט או סתם חומר? יש לי רק 10 ועשיתי בינתיים 7 [עוד 2 אני אעשה היום ומחר 1] תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 533 צפיות
-
-
היי חברים, התרגיל פשוט מאוד ואני רק רוצה לוודא את התשובה. 16-1/2 > 1/2 1/16 שרש 1/16 האם צדקתי ?
-
- 3 תגובות
- 726 צפיות
-
-
שלום אני התחלתי לעבוד דרך כוח אדם המרומי אצלי ביוקנעם ואני עובד כבר יום שלישי במיפעל פלסטיק עכשיו אמרו לי שהתשלום הוא לפי שעה והוא 18 שקל לשעת עבודה. כשהסיעו אותי לעבודה אתמול שאלו אותי איזה מישמרת אני עובד אז עניתי בצהריים 3וחצי -11 וחצי והנהג אמר שיש לי מזל כי משלמים יותר משו כמו 21 שקל לשעה אני כולי היתי מבסוט ויום למחרת נסעתי עם נהג אחר והוא אמר שהשינוי בתעריף הוא רק משעה מסויימת נידמה לי שהוא אמר 6 בערב או משו כזה... אני אשמח אם תוכלי להגיד לי בדיוק איזה תעריף הוא לאיזה תווח שעות או להפנות אותי למקום שאפשר לימצוא את זה שם תודה
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
אני לא מצליח להבין אם זה הגיוני יצור כזה...
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני צריך עזרה, איך להגיע מנתניה לקניון איילון.. שמעתי זה ברמת גן, או באיזור של בני ברק. מישהו יכול למצוא לי מפה או להסביר לי איך להגיע לשם ? אמרו לי להמשיך בגני התערוכה עד הסוף וזה שם באיזור, הגיוני ? תודה.
-
- 3 תגובות
- 976 צפיות
-
-
האם מישהו נתקל בבעיות כרגע עם google. אני מגיע לדף הבית שלהם אבל החיפשושים נתקעים ולא מחזירים תןצאה. יש בעיה ב google או רק אצלי :-[
-
- 7 תגובות
- 845 צפיות
-
-
מי שיגיד לי איך קוראים לשיר שיש פה שזה בפורטוגזית http://he.metacafe.com/watch/110649/brazil_team_dance_the_samba/ הוא מלך!! ואני ממש אודה לו... (השיר מתחיל בערך ב-00:25)
-
- 0 תגובות
- 592 צפיות
-
-
-
יש למשהו מושג מה שם השיר שמככב בסרטון הבא? רב תודות 8)
-
- 1 תגובה
- 546 צפיות
-
-
יש לי ספק אצל KSP שיש לה חנות בירושלים אבל הבנתי שהשרות שלה על הפנים ואת רוב הדברים היא מייבאת בעצמה כך שלך תדע איפה היא ממשת את האחריות... ויש לי גם ספק אצל מור לוי אבל אין חנות בירושלים... אני מחפש אז חנות מחשבים עם אפשר להיות ספק שלהם או סתם מקום רק לספקים, שממוקמים בירושלים . חשבתי על CD LOG הם נראו לי מקצועיים אבל שוב אין להם חנות בירושלים... =\ אשמח לאיזה מקום(לא על איזה חנות שהקימו אתמול), תודה.
-
- 6 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני מחפש חנויות שמוכרות את ה-iAudio X5L בלונדון (תאמינו לי חיפשתי הרבה ומצאתי רק אייפודים ) וגם רציתי לשאול אם אני קונה מחו"ל יש אחריות בארץ ובמקרה של תקלה לא צריך לשלוח את הנגן לחו"ל ? לגבי המכס והמע"מ הכוונה שאחותי נמצאת עכשיו בלונדון- אם היא קונה שם את הנגן ומביאה אותו עליה צריך לשלם עליו מכס או מע"מ ? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 556 צפיות
-
-
הבגרות מתחילה ב 12:00. טיפים \טריקים?
-
- 10 תגובות
- 4.6k צפיות
-
-
http://www.qinetiq.nl/movies/chris.html : ילדים ראו אוזהרתם! :errrr:
-
- 67 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
נגיד אני קונה מוצר ומשלם עליו בפייפאל. מה השלב הבא? אני אמור לדעת אם החבילה נשלחה או רק לחכות לקבל את זה בדואר?
-
- 32 תגובות
- 2k צפיות
-
-
במה קבלן בניין מתחמה ? אותה שאלה לגבי צלם אופנה.
-
- 7 תגובות
- 797 צפיות
-
-
אולי נראה פשוט, אבל נרדמתי בשיעור P: ולשאלה: מכונית שמסתה 800 קילוגרם, נוסעת על כביש חלק ומגבירה את מהירותה מ10 מטרים לשנייה ל30 מטרים לשנייה ב 10 שניות. א) חשבו את הספק תוספת אנרגית התנועה של המכונית ב)האם הספק זה היה זהה אילו נסעה המכונית על הירח, שבו אין אוויר. הסבירו. ג) האם הספק זה היה זהה בכביש מחוספס על פני כדור הארץ? הסבירו. תודה, יש מבחן מחר P:
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ה360 הגיע לארץ! עכשיו הוא במכס.. :-\ איך אני מוציא אותו משם? מה העלויות? ואיך בגדול כל העסק עובד? (אתרי המכס חסרי ערך ממה שניסתי לבדוק...)
-
- 19 תגובות
- 7.4k צפיות
-
-
אני גולש לי באינטרנט ורואה שמישהו מזיז את העכבר ... פעם 1 אחרי שזה קרה חשבתי שפרצו לי ולא הבנתי איך אז בבדקתי את כל התוכנות והכול היה סבבה.. שיניתי איפי והתחברתי שוב לאינטרנט.. עוד הפעם המקרה הזה... אני מסובב את הראש אחורה לטלויזיה אני רואה שהכלבה שלי שוכבת על העכבר השני שגם הוא מחובר למחשב והיא זאת שהזיזה את העכבר *בטעות השארתי את העכבר השני מחובר למחשב..
-
- 33 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
אז ככה שבוע הבא יש לי בגרות בעל פה באנגלית זה של ה - 5 יחידות שבה הבוחן מדבר איתך ואתה מדבר איתו על עצמך אחרי שהוא שואל אותך שאלות עליך הוא גם שואל שאלות על הפרוויקט שעושים אני בחרתי בטלפונים סלולריים ואני בוחר להציג את הקטע של ההיסטוריה של הפלאפונים,אז יש לי בעיה חבר טוב שלי שעשה איתי את העבודה עיבד אותה :\ וכול החומר בא אז רציתי לקבל עזרה אם מישהו יכול לכתוב לי כמה דברים או להביא לי אתר שבו יש מידע על המצאת הפלאפון והיסטוריה כללית ואם אפשר כמה עצות למי שעבר את הבגרות הזו :s05:
-
- 8 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
http://www.youtube.com/w/Crazy-German-Guy?v=cNQPYY9ZzzU&feature=Views&page=3&t=t&f=b
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-


