עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. שלום חברים אני קונה מחשב נייד מתוצרת ASUS בחו"ל חיפשתי ולא הצלחתי למצוא (לא כאן וגם לא בגוגל...) מי בישראל הינו הנציג הרשמי של ASUS? מי יכול לתת לי מענה של אחריות ותמיכה טכנית למחשב הנייד? היכן בישראל ישנה מעבדה מוסמכת מטעם חברת ASUS לתת שירות טכני למחשביה הניידים? ASUS העולמית מתחייבת לאחריות בינלאומית על מוצריה. באתר העולמי של ASUS ישראל לא מופיעה באף מקום.... אני חושש שאני אקנה את המחשב ושבישראל לא אקבל את התמיכה שתצדיק לפחות את המחיר הגבוה עליו אני משלם (בכסף...) אודה לעזרתכם במציאת הנציג שיתן לי מענה לסוגיה תודה fibrook

    • 2 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by Meir787,

    אני יכול להשיג את הפלאפון הנ"ל ב550 שקל בערך, אולי אפילו בפחות. שווה לקנות ? אם כן, כמה עולים אביזרים כמו כבל USB ?

    • 3 תגובות
    • 554 צפיות
  3. Started by yigal33,

    כמה ביטים יש במגה בייט מישהו יודע? תודה לכול העונים

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by DJDAVID,

    [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. שלום לכולם, אני קונה מכשיר חדש בעוד מספר ימים, אבל אני עדיין לא סגור על הדגם. אני רוצה מכשיר שיתמוך ב-GPS, ולכן ממה שהבנתי אני חייב לקחת או נוקיה 6230i, או נוקיה 6111, או אריקסון W800. השאלה שלי היא מה מהם עדיף, ומאיזו סיבה. כיוון שהם עולים אותו הדבר, אני רוצה לדעת מה המכשיר הטוב ביותר מבינהם, ומה ההבדלים בינהם. עד עכשיו חשבתי שהנוקיה 6230i אמור להיות העדיף מבין השלושה, אך לאחר שהסתכלתי קצת במפרטים ש להמכשירים אני לא ממש בטוח. כיוון שהניסיון שלי עם המכשירים האילו הוא אפסי, אני פונה אליכם, חבריי לפורום בבקשת עזרה. תודה רבה מראש, Anatoli.

    • 30 תגובות
    • 2k צפיות
  6. Started by andarianlb,

    היי לכולם, אני וחברים שלי החלטנו לארגן LAN PARTY בערך כל חודש חודשיים בגלל שפשוט אין מספיק כאלה בארץ! מדובר ב LANים קטנים עם שאיפה לגדול... www.purelan.net

    • 1 תגובה
    • 811 צפיות
  7. לילה טוב אנשי פורום יקרים ונכבדים מחר יש לי בחינת מגן של מעבדת אקסל בביולוגיה אשמח לקבל כל עצה שתוכלו לתת לי שתוכל לסייע לי, אין מה להוסיף. תודה רבה !

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  8. Started by yigal33,

    אייך מזייפים רטיו באתר הזה? http://www.bitsoup.org/browse.php תודה יש לי תוכנה והיא לא עושה תעבודה? לכל המומחים תודה

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות
  9. מזה וזה רק בזמן האחרון אני לא יכול לשחק משחקי רשת :nixweiss: לפעמים יש לפעמים אין אני חושב שזה בעיה בבזק, אני מחובר בADSL אני משחק RAKION ושמתחיל לשחק הMS קופץ ל :nixweiss: :pissed:5000 זה רק אצלי? ד"א איך אני בודק פינגים?

    • 1 תגובה
    • 523 צפיות
  10. Started by Gilo2005,

    אז ככה אני בכיתה יא אין לי מקצוע הגברה אני עושה 4יחידות מתמטיקה 4 יחידות אנגלית אזרחות לשון תנך תושבע היסטוריה ספרות אין לי מקתוע של 5 יחידות אני מנסה להתקבל לספרות ל-5 יחידות האם זה בסדר והאם זה יתן לי תעודת בגרות מלאה?

    • 11 תגובות
    • 892 צפיות
  11. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי (אולי משום שהיה צריך לרשום משהו אחר). מישהו יכול אולי לעזור לי ??? אני מחפש מכוניות,מטוסים וכו'. תודה.

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  12. חיפשתי בזאפ טלפונים אלחוטיים בטכנולוגיית DECT ושמתי לב שהם גם זולים נורא ויש גם שלוחה וגם בסיס: http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=E-Telephone&orderby=price&DB2093=5047&DB5051=5052&pageInfo=1 השאלה היא האם שלוחה יכולה לעבוד בלי בסיס? ובהזדמנות, האם יש למישהו המלצה לטלפון כזה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by Decktor,

    לא אל תדאגו לא הולכים לעשות סרט הוליוודי על זה מישהו פשוט ישב על המשחק שיחק את כולו והקליט את זה ואחר כך ערך את זה בשביל שזה יראה כמו סרט (לא רואים את הממשק וכו') לפי דעתי זה קלאסיקה אמיתית http://www.gamershell.com/download_12100.shtml דרך אגב האופציית הורדה הראשונה לא עבדה לי אז השתמשתי בשנייה (רוסיה) אני מנחש שזה בעייה בשרת של הולנד

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  14. Started by DOGMA,

    אני רוצה לראות את המסטרקארד שמכסה את זה מושיק אמרתי לך לשלם עוד 3000 שקל בשביל החלונות החשמליים! עלות הפינוק 182255 דולר

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. שלום, לפני כמה שבועות הייתי בראיון עבודה בחברת היי טק גדולה. בזמן הראיון שאל אותי המראין חידה קשה אולי קשה מדי, להלן החידה: ישנם 2 משתתפים - לכל משתתף יש עיגול קטן (בעל קוטר וגודל זהה) ובנוסף יש עיגול במרכז הדף, עיגול גדול יותר מהעיגולים של 2 המשתתפים. כל משתתף מכניס לתוך העיגול הגדול עיגול קטן בתורו ובכך בעצם "ממלא" את העיגול הגדול בעיגולים קטנים (כמובן שלא ניתן שעיגול קטן יהיה על עיגול קטן של משתתף אחר). המנצח במשחק הוא זה שמכניס את העיגול שלו אחרון. איך תבטיח שאתה הוא זה שינצח???!

    • 21 תגובות
    • 8.7k צפיות
  16. Started by kisin,

    שלום, האם ניתן לראות שידור ישיר של ערוץ 11 באינטרנט? לצערי אני מחר תקוע בעבודה ואני חייב לראות את המשחק חצי גמר גביע המדינה... יש למישהו פתרון בשבילי?!

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. טוב, יש לי אפשרות לקנות אחד משלושת הדברים הבאים, כעיקרון אני לא קונה אותם בארץ וגם אני קונה אותם בהנחה בחו"ל אז רק תעזרו לי לבחור. Mac Mini or Xbox 360 or G.Card G.Card - כ.מסך שיהיה הכי גבוה לאותו זמן.(בנתיים יש לי 6200 עם פתיחת צינורות וOC וטפו טפו טפו הכל עובד מצויין...) אם לכם הייתה את האופציה מה אתם בוחרים ? כי אני באמת לא יודע מה לבחור. תודה על העזרה.

    • 5 תגובות
    • 678 צפיות
  18. Started by HiperPsY,

    http://www.youtube.com/watch?v=xbu_0b1Zwrc&search=baby%20got%20back%20anim מצוייר אבל לא לילדים.

    • 41 תגובות
    • 3k צפיות
  19. Started by joni,

    אני לא מצליח את התרגילים האלה ויש לי מחר בוחן עליהם , @___@ מה יותר גדול : 1) שורש של שלוש + שורש של שש או שורש של 17 ,אם תצליחו תראו לי את הדרך 2) שורש של 7 + שורש של חמש או שורש של 2 +שורש של 12 גם כאן אם תצליחו תראו לי איך תודה גדולה לעוזרים !

    • 10 תגובות
    • 786 צפיות
  20. יאללה חברה תצביעו לו מגיע לו והוא משלנו יאללה יוסי הצביעו והשפיעו: http://www.thefa.com/forms/competitions/potr/20068RP/ אם בא לכם להצביע שוב בשביל הפרוטוקול: http://www.thefa.com רדו למטה זה שם :xyxthumbs:

    • 4 תגובות
    • 587 צפיות
  21. האקונט הראשון hl1 + cs 1.6 hl2 + css yeshel@bezeqint.net ססימא hwzone הוא רשום בקלאבים על הניק org-e וזה האקונט שלי אז אל תדאגו קחו תשחקו עליהם אני לא רוצה יותר תמשחק הזה אצלי אז תעשו מה שבא לכם האקונט השני cs + cz shaiberko סססימא hwzone תהנו

    • 39 תגובות
    • 2.5k צפיות
  22. Started by com,

    אחרי הרבה זמן שלא היה לי פלאפון בכלל (קשה מאוד) קניתי 3100. בכל מקרה, ניסיתי להכנס לפלאמניה, ולא הצלחתי. הוא נסגר? אם כן, יש עוד אתרים על אותה פלטפורמה? הורדת טפטים רינגטונים וכו בחינם רק על חשבון זמן הגלישה בWAP? תודה.

    • 2 תגובות
    • 826 צפיות
  23. Started by iCe_bLaSt,

    טוב צריך דיון כזה מדי פעם לא ? אז מה האלכוהול האהוב עליכם ? אני אישית לא ממש מתלהב מבירות, אני שותה עם חברים כשיוצאים לפאב, אבל זה יותר כדי לשתות עם כולם ולקבל טיפה מצברוח מאשר בשביל הטעם, למרות שקרה לי פעם שממש נהנתי לישתות גינס בפאב, כשחזרתי לאותו פאב אחרי שבוע נגעלתי לגמרי מהגינס, לא יודע מה הולך איתי. אבל בכל מקרה אם כן בירה אז : גורדון פיינסט גולד (10%) אחלה טעם, רק קצת חזקה, קרלסברג מחבית זה גם יכול להיות נחמד, פעם גם לקחתי שלוק של ניוטון מחבר והיה די טוב - אבל לא שתיתי אף פעם כוס מלאה. בקשר למשקאות אחרים - טעמתי כמה וויסקים, לא סובל את המשקה הזה, מעצבן אותי איך שהוא מחליק על הלשון וממלא את האף באדים. יגר, טעמתי פעם, היה נחמד, לא שתיתי אף פעם כמות רצינית. ו…

    • 131 תגובות
    • 13.8k צפיות
  24. Started by IceCold,

    http://www.metacafe.com/watch/114818/thank_god_for_september_11/ :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות

דיונים חדשים בפורומים