כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים אני קונה מחשב נייד מתוצרת ASUS בחו"ל חיפשתי ולא הצלחתי למצוא (לא כאן וגם לא בגוגל...) מי בישראל הינו הנציג הרשמי של ASUS? מי יכול לתת לי מענה של אחריות ותמיכה טכנית למחשב הנייד? היכן בישראל ישנה מעבדה מוסמכת מטעם חברת ASUS לתת שירות טכני למחשביה הניידים? ASUS העולמית מתחייבת לאחריות בינלאומית על מוצריה. באתר העולמי של ASUS ישראל לא מופיעה באף מקום.... אני חושש שאני אקנה את המחשב ושבישראל לא אקבל את התמיכה שתצדיק לפחות את המחיר הגבוה עליו אני משלם (בכסף...) אודה לעזרתכם במציאת הנציג שיתן לי מענה לסוגיה תודה fibrook
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אני יכול להשיג את הפלאפון הנ"ל ב550 שקל בערך, אולי אפילו בפחות. שווה לקנות ? אם כן, כמה עולים אביזרים כמו כבל USB ?
-
- 3 תגובות
- 554 צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם, אני קונה מכשיר חדש בעוד מספר ימים, אבל אני עדיין לא סגור על הדגם. אני רוצה מכשיר שיתמוך ב-GPS, ולכן ממה שהבנתי אני חייב לקחת או נוקיה 6230i, או נוקיה 6111, או אריקסון W800. השאלה שלי היא מה מהם עדיף, ומאיזו סיבה. כיוון שהם עולים אותו הדבר, אני רוצה לדעת מה המכשיר הטוב ביותר מבינהם, ומה ההבדלים בינהם. עד עכשיו חשבתי שהנוקיה 6230i אמור להיות העדיף מבין השלושה, אך לאחר שהסתכלתי קצת במפרטים ש להמכשירים אני לא ממש בטוח. כיוון שהניסיון שלי עם המכשירים האילו הוא אפסי, אני פונה אליכם, חבריי לפורום בבקשת עזרה. תודה רבה מראש, Anatoli.
-
- 30 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
לילה טוב אנשי פורום יקרים ונכבדים מחר יש לי בחינת מגן של מעבדת אקסל בביולוגיה אשמח לקבל כל עצה שתוכלו לתת לי שתוכל לסייע לי, אין מה להוסיף. תודה רבה !
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אייך מזייפים רטיו באתר הזה? http://www.bitsoup.org/browse.php תודה יש לי תוכנה והיא לא עושה תעבודה? לכל המומחים תודה
-
- 4 תגובות
- 717 צפיות
-
-
מזה וזה רק בזמן האחרון אני לא יכול לשחק משחקי רשת :nixweiss: לפעמים יש לפעמים אין אני חושב שזה בעיה בבזק, אני מחובר בADSL אני משחק RAKION ושמתחיל לשחק הMS קופץ ל :nixweiss: :pissed:5000 זה רק אצלי? ד"א איך אני בודק פינגים?
-
- 1 תגובה
- 523 צפיות
-
-
אז ככה אני בכיתה יא אין לי מקצוע הגברה אני עושה 4יחידות מתמטיקה 4 יחידות אנגלית אזרחות לשון תנך תושבע היסטוריה ספרות אין לי מקתוע של 5 יחידות אני מנסה להתקבל לספרות ל-5 יחידות האם זה בסדר והאם זה יתן לי תעודת בגרות מלאה?
-
- 11 תגובות
- 892 צפיות
-
-
חיפשתי בגוגל ולא מצאתי (אולי משום שהיה צריך לרשום משהו אחר). מישהו יכול אולי לעזור לי ??? אני מחפש מכוניות,מטוסים וכו'. תודה.
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
חיפשתי בזאפ טלפונים אלחוטיים בטכנולוגיית DECT ושמתי לב שהם גם זולים נורא ויש גם שלוחה וגם בסיס: http://www.zap.co.il/models.asp?Sog=E-Telephone&orderby=price&DB2093=5047&DB5051=5052&pageInfo=1 השאלה היא האם שלוחה יכולה לעבוד בלי בסיס? ובהזדמנות, האם יש למישהו המלצה לטלפון כזה?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו מכיר ?
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
לא אל תדאגו לא הולכים לעשות סרט הוליוודי על זה מישהו פשוט ישב על המשחק שיחק את כולו והקליט את זה ואחר כך ערך את זה בשביל שזה יראה כמו סרט (לא רואים את הממשק וכו') לפי דעתי זה קלאסיקה אמיתית http://www.gamershell.com/download_12100.shtml דרך אגב האופציית הורדה הראשונה לא עבדה לי אז השתמשתי בשנייה (רוסיה) אני מנחש שזה בעייה בשרת של הולנד
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
אני רוצה לראות את המסטרקארד שמכסה את זה מושיק אמרתי לך לשלם עוד 3000 שקל בשביל החלונות החשמליים! עלות הפינוק 182255 דולר
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, לפני כמה שבועות הייתי בראיון עבודה בחברת היי טק גדולה. בזמן הראיון שאל אותי המראין חידה קשה אולי קשה מדי, להלן החידה: ישנם 2 משתתפים - לכל משתתף יש עיגול קטן (בעל קוטר וגודל זהה) ובנוסף יש עיגול במרכז הדף, עיגול גדול יותר מהעיגולים של 2 המשתתפים. כל משתתף מכניס לתוך העיגול הגדול עיגול קטן בתורו ובכך בעצם "ממלא" את העיגול הגדול בעיגולים קטנים (כמובן שלא ניתן שעיגול קטן יהיה על עיגול קטן של משתתף אחר). המנצח במשחק הוא זה שמכניס את העיגול שלו אחרון. איך תבטיח שאתה הוא זה שינצח???!
-
- 21 תגובות
- 8.7k צפיות
-
-
שלום, האם ניתן לראות שידור ישיר של ערוץ 11 באינטרנט? לצערי אני מחר תקוע בעבודה ואני חייב לראות את המשחק חצי גמר גביע המדינה... יש למישהו פתרון בשבילי?!
-
- 3 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
טוב, יש לי אפשרות לקנות אחד משלושת הדברים הבאים, כעיקרון אני לא קונה אותם בארץ וגם אני קונה אותם בהנחה בחו"ל אז רק תעזרו לי לבחור. Mac Mini or Xbox 360 or G.Card G.Card - כ.מסך שיהיה הכי גבוה לאותו זמן.(בנתיים יש לי 6200 עם פתיחת צינורות וOC וטפו טפו טפו הכל עובד מצויין...) אם לכם הייתה את האופציה מה אתם בוחרים ? כי אני באמת לא יודע מה לבחור. תודה על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 678 צפיות
-
-
-
אני לא מצליח את התרגילים האלה ויש לי מחר בוחן עליהם , @___@ מה יותר גדול : 1) שורש של שלוש + שורש של שש או שורש של 17 ,אם תצליחו תראו לי את הדרך 2) שורש של 7 + שורש של חמש או שורש של 2 +שורש של 12 גם כאן אם תצליחו תראו לי איך תודה גדולה לעוזרים !
-
- 10 תגובות
- 786 צפיות
-
-
יאללה חברה תצביעו לו מגיע לו והוא משלנו יאללה יוסי הצביעו והשפיעו: http://www.thefa.com/forms/competitions/potr/20068RP/ אם בא לכם להצביע שוב בשביל הפרוטוקול: http://www.thefa.com רדו למטה זה שם :xyxthumbs:
-
- 4 תגובות
- 587 צפיות
-
-
האקונט הראשון hl1 + cs 1.6 hl2 + css yeshel@bezeqint.net ססימא hwzone הוא רשום בקלאבים על הניק org-e וזה האקונט שלי אז אל תדאגו קחו תשחקו עליהם אני לא רוצה יותר תמשחק הזה אצלי אז תעשו מה שבא לכם האקונט השני cs + cz shaiberko סססימא hwzone תהנו
-
- 39 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
-
טוב צריך דיון כזה מדי פעם לא ? אז מה האלכוהול האהוב עליכם ? אני אישית לא ממש מתלהב מבירות, אני שותה עם חברים כשיוצאים לפאב, אבל זה יותר כדי לשתות עם כולם ולקבל טיפה מצברוח מאשר בשביל הטעם, למרות שקרה לי פעם שממש נהנתי לישתות גינס בפאב, כשחזרתי לאותו פאב אחרי שבוע נגעלתי לגמרי מהגינס, לא יודע מה הולך איתי. אבל בכל מקרה אם כן בירה אז : גורדון פיינסט גולד (10%) אחלה טעם, רק קצת חזקה, קרלסברג מחבית זה גם יכול להיות נחמד, פעם גם לקחתי שלוק של ניוטון מחבר והיה די טוב - אבל לא שתיתי אף פעם כוס מלאה. בקשר למשקאות אחרים - טעמתי כמה וויסקים, לא סובל את המשקה הזה, מעצבן אותי איך שהוא מחליק על הלשון וממלא את האף באדים. יגר, טעמתי פעם, היה נחמד, לא שתיתי אף פעם כמות רצינית. ו…
-
- 131 תגובות
- 13.8k צפיות
-
-
http://www.metacafe.com/watch/114818/thank_god_for_september_11/ :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy: :screwy:
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-


