עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Judas Iscariot,

    התעורר ויכוח לשוני קל ביני לבין אבי בקשר למילה "תורות". אבי טוען ש"תורות" = תורה ברבים. אני מסכים איתו אבל טוען ש"תורות"= רבים של תור(לדוגמא, משחק קופסא אשר כל שחקן משחק בתורו(כמו למשל מונופול) = משחק בתורות). אבי טוען ש"תורות" למשמעות שאני מתייחס אליה זה סלנג ואמורים להגיד משחק בתורים. יש פוסק אשר יגיע להכרעת דין ביניכם?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. מדובר על זיכוי בחנות ולא על זיכוי לקניית ראש דיו חדש

    • 1 תגובה
    • 723 צפיות
  3. ירדתי לשלוש יחידות במתמטיקה ואני צריך קצת עזרה למשהו האתר של משרד החינוך לא עובד לי ורציתי לדעת מה המיקוד לטופס 001 וטופס 002 לשלוש יחידות ואם אפשר דוגמאות למבחנים כי אני פשוט לא מוצא תודה לעוזרים אני שונא מתמטיקה

    • 5 תגובות
    • 595 צפיות
  4. Started by UltraWaveMUSA,

    יש לי מבטא מוזר ומציק באנגלית שמשלב מבטא מקסיקני, ישראלי ואנגלי. הדבר מקשה מאוד על יכולת הדיבור שלי ואף כי יש אנשים שמוצאים את המבטא שלי "חמוד", זה מאוד מעיק ולא מאפשר לי לבטא את עצמי כפי שרציתי בגלל ההגייה הקשה של מספר מילים. הבעיה הכי קשה אצלי זה להגות את האות R. דמיינו לעצמכם אדם בעל מבטא מקסיקני שמנסה להטביע בעצמו את המבטא האנגלי וזה אני... בבית ספר, מפאת מחסור בשעות זמינות ללימוד אנגלית, המורה שלנו החליטה שלא לרדת משולי דרך מערכת החינוך, כלומר, לא למד אותנו דברים כמו תיקון מבטא וכדומה. אשמח אם תייעצו לי מה לעשות ואיך לשפר את המבטא שלי. אציין ואדגיש כי אין לי זמן ללכת לקורס מסויים שלרוב מיועד גם לאנשים עם מבטא ישראלי כבד במיוחד. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 886 צפיות
  5. השגתי מלא שרתים בחו"ל בחינם ויש כמה מתכנתים שישמחו לעזור לי אני צריך רק רעיון. אני צריך רעיון טוב שידחף אותי קדימה לדוגמא: סתכלו על האתר Imageshack שהצליח בצורה אדירה ביגלל הרעיון הקליל שלו להעלאת תמונות בזריזות, הרעיון של האתר הזה התבסס על צורכי הגולש הביתי וסיפק לו מענה חינמי. אני רוצה להקים משהו באותו קוו מחשבה שיתן לגולש פיתרון ולכן אני צריך לדעת מימכם רעיונות מה אתם ממליצים לי לפתוח בשביל גולשים שיהיה שימושי ביותר ויש לו ביקוש אדיר (רק חוקי) . תודה רבה לכולם , מחכה לתשובות

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום. התחלתי קורס טכנאי פי סי ורשתות במכללת מדיאטק השלוחה הצפונית (צומת קריית אתא). סה"כ הרמה נראית גבוהה מקום רציני וכדומה. רציתי לשאול אותכם, מי שיודע כמובן, עד כמה מדיאטק מציעה חלופה למקומות נוספים ( טכניות לא בר השוואה), והאם הרמה אכן מאוד גבוהה והאם התעודות (MCDST, אכן נותנות משהו בשוק העבודה. אשמח לתשובות, תודה.

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  7. Started by eranRohatyn,

    איך המכונה הזאת? http://www.braun.com/arabia/en/cruzer/cruzer.html

    • 0 תגובות
    • 517 צפיות
  8. Started by ZorD,

    שלום לכולם. כפי שידוע לכם (לרובכם..) יש מחר בגרות בהבעה ב2:30~ אז קודם כל בהצלחה לכולם. שנית כל, בבית הספר שלי התחילו ללמד הבעה באמצע המחצית השנייה של השנה (כלומר מאד מאוחר) ומאחר ולי באופן אישי היה ביולוגיה וכימיה על הראש ניכנסתי לחצי מהשיעורים שהתנהלו.. (כדי שתיהיו בעיניינים היו לנו כ-10 שיעורים~) בנוסף עוד לא עשו לנו מתכונת בצורה מסודרת.. יש לנו ציון מגן רק משני חיבורים שעשינו.. וכנראה שאנחנו נעשה מחר מתכונת לפני הבגרות או משהו.. בכל מקרה.. הידע שלי בהבעה הוא דל בצורה מיוחדת, לכן רציתי לשאול אתכם אם תוכלו לתת לי כמה מכוונים, "טריקים", ושיטות לכתיבת חיבור טוב. הבנתי שהנושא לא קשה, אבל אנני רוצה לברר זאת על בשרי מחר. אם ישנו חומר באיזה אתר או משהו דומה ללימוד הבעה…

    • 13 תגובות
    • 987 צפיות
  9. Started by PyroGhost,

    אפשר לשים בו כרטיס מיקרו SD של גי'גה או שהוא מוגבל בנפח?

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  10. אני מנסה כבר כמה שבועות לחפש דרך למכור/להחליף את זכרונות ddr 400Mhz 2*256 של חברת ceon דרך לוח יד שניה ודרך אתרים נוספים ברשת אך ללא קונים. רציתי לשאול אם מישהו מכיר חנויות מחשבים שמוכנות לעשות טרייד אין לזכרונות או לקנות אותם במכיר סביר. ברצוני לשדרג לפחות לג'יגה זכרון ללא צורך בoc. תודה

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  11. Started by LazyBoy,

    http://computers.walla.co.il/?w=/4000/903563 :lol: בשעה טובה! מזל"ט

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  12. האם מותר לי להקליט תוכנית שמשודרת בטלוויזייה לשימוש פרטי (בלי לשלם על מכשיר מיוחד שעושה את זה לחברת הכבלים\לווין)?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. לא הצהירה קיבלה 3 אלף שקל קנס +החרימו לה את השתייה החריפה!!! ואני חושב על זה שאני עברתי עם מלא מלא מתנות לכל העולם מהדיוטי פרי עם מלא בקבוקים של שתייה חריפה כנראה כפול ממה שהיא הביאה אם לא יותר ,הייתי חוטף התקף לב ישר. גנבים המכס האלה

    • 85 תגובות
    • 6.7k צפיות
  14. Started by the king2006,

    שלום ממצב ?? רציתי לשאול האם יש הפרש בין התואר של אונ' ת"א והאוני' הפתוחה ?? כאילו יש עדיפות ?? אם אני רוצה לעבוד ומישהו מאוני' ת"א גם אז מקבלים את זה שמת"א או אין הפרש?? תודה בייי

    • 1 תגובה
    • 499 צפיות
  15. איך האונייה מג'יק 1? הדיוטי פרי באמת דיוטי פרי כמו בטיסה? ויש משהו מעניין לקנות ביוון או בטורקיה?

    • 0 תגובות
    • 513 צפיות
  16. Started by tom123,

    איזה רכבים חייב איתוראן/פויינטר לרכב בשביל הביטוח? איך אני יכול לדעת? זה ממחיר מסויים/ נפח מנוע משהו?

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  17. Started by roie13,

    הבא שמפרסם את האתר הזה מקבל באן לצמיתות במקום.

    • 1 תגובה
    • 644 צפיות
  18. יש כמה שאלות ואני צריך תשובות רציניות תודה הנח שאתה עובד בארגון בינוני המתמחה בייצור סחורות בנפח גבוה ובמחיר נצוך ללקוחות קצה בעלי מחזור מסחרי שנתי של 20 מיליון דולר הארגון החליט לישם מערכת ICT במטרה לנהל את יחסיה עם הספקים עם הלקוחות ובתוך הארגון עצמו לארגון יש כרגע מערכת PC בסיסית ובה קיימת מערכת של הזמנות ממוחשבות ותוכנת הנהלת חשבונות א.הסבר את ההיתרונות העסקיים שיתרחשו בארגון קבלת החלטות טקטיות ואסטרטגיות ברמות השונות בארגון ב.הסבר את תפקידיהם של החומרה, התוכנה , הציוד ההקיפי ורשתות התקשורת בהקמת מערכת המידע וזהה את הרכיבים האופיניים שישלימו האחד את השני. ג.מהם ההתחשבויות המרכזיות שעל הארגון לקחת בחשבון כאשר הוא מחליט על פלטפורמת התוכנה המתאימה ביותר(שרת מחשבי מיני וכ…

    • 8 תגובות
    • 753 צפיות
  19. Started by D-M-X,

    איך קוראים לשיר בפרסומת של ילדות רעות והוא גם מופיע באוסטין פאוארס 3 כשהם בכלא

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  20. כותרת ואם צריך להביא משהו מיוחד ואיך אני לוקח תבקשה...

    • 1 תגובה
    • 555 צפיות
  21. Started by Doctor Robert,

    היי , ההורים שלי החליטו להזמין HOT MAGIC וממה שידוע לי הוט גובים על זה 2500 שקלים, ובדקתי על המכשיר TiVo וראיתי שהמחיר שלו פחות מ-1000 שקלים, השאלה שלי היא למה אנשים קונים את מה שהכבלים מציעים להם ולא TiVo? במחירים אין בכלל מה להשוות, אז למה בעצם? ??? יש כאן מישהו שיש לו TiVo? מה החסרונות של TiVo לעומת המכשירים שמציעים HOT ו-YES? האם המכשירים שהם מציעים יותר איכותיים? האם אפשר לסנכרן את ה-tivo עם לוח השידורים? כך לדוגמא שאני אבקש ממנו להקליט תוכנית מסויימת הוא פשוט יעשה את זה לפי התוכנית? או שחייבים לתת לו את השעות של התוכניות ?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. רציתי לברר מחירים ואולי לקבל המלצות , להכנס ולהתרשם קצת על חדר הכושר הנ"ל

    • 0 תגובות
    • 482 צפיות
  23. Started by the_gamer,

    שלום חברים כאשר אני משחק במחשב הטמפרטורה של הכרטיס מסך היא 85 מעלות בערך (בדקתי עם תוכנה) יש לי כ.מסך 256mb G-force 6800GS זכרון המשחקים שבדקתי הם F.E.A.R , FARCRY ו COMMAND & CONQUER GENERALS במצב של WINDOWS הטמפרטורה היא 35 מעלות האם זה הגיוני או שצריך קירור חזק יותר ? תודה

    • 0 תגובות
    • 802 צפיות
  24. אתם לא מאמינים, זה הפרק המדהים ביותר עד כה! אחרי מסוף הדקה הרביעית עד סוף הפרק הלב שלי היה בקצב כזה כאילו אני בסוף ריצת 2,500! אני לא מאמין איזה פרק גדול. מי שראה - תגובותתתתתתתתתתתתתתת נראה לי לחץ הדם שלי היה 160/100 ב20 הדק' הראשונות! אני אדוםםםםםםםםםםם הייתי ככה חצי פרק: :o :o :o :o :o :o מ-ד-ה-י-ם עריכה: ציון לפרק הזה מTV.COM: Score: 9.8 Superb 119 votes לא היה ציון כזה לתוכנית TV. לעולם.

    • 55 תגובות
    • 3.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים