כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שתהיה קלאסית עם מקצב מודרני של תופים, שמעתי הרבה בסרטים ומה זה אהבתי... מישהו יודע איך זה נקרא? זה כמו קלאסיקה מעורב עם DRUM N BASS
-
- 7 תגובות
- 781 צפיות
-
-
מי שראה עכשיו את הקטע של שלום אסייג בתוכנית של יאיר לפיד,פשוט קרע אותי :lol: כמה דברים שהוא אמר הייתה ידיעה בעיתון על איזו אחת כוכבת פורנו מקרואטיה שתשתתף באירווזייון אז הוא אמר לאן נגיע שנה הבאה ישלחו קוקסינל אחר כך אמרו שהיא שומרת על מיתרי הקול שלה ובולעת 2 ביצים כל יום הוא דיבר על ל"ג בעומר ועל הילדים בהרצליה פיתוח הוא אמר שהם מזמינים קרשים מאיקאה קיצר הבן אדם ענק מי שראה את ההופעה שלו על הערסים גם אחד הדברים הכי חזקים שיש
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לצערי אין ביכולתי לבוא היום לת"א לראות את מופע הזיקוקים הגדול בארץ אז שאלתי היא האם מישהו יודע איפה ניתן לצפות בהם לייב?עריכה: היה מדהים בסופו של דבר ראיתי בטלוויזיה אני נהניתי
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
עזרו לי נידבקתי בשיר הזה: http://www.100fm.co.il/ מקום 11 של HILARI DUFF :-X
-
- 7 תגובות
- 649 צפיות
-
-
אני מעוניין לשדרג את הזיכרון שלי מג'יגה ל שתיים, אבל בגלל שבארץ אין סטים שכאלו במחיר שפוי (המחיר בארץ יותר מכפול) החלטתילהזמין מחו"ל. אחרי בדיקה מקיפה החלטתי ללכת על הסט הבא: http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16820231021 אני יכול לשלוח את זה לקרובת משפחה והיא תשלח לי את זה לארץ, הבעייה היא שבאתר הנ"ל לא מקבלים את כרטיס האשראי שלי בטענה שהוא "בינלאומי". יש דרך אחרת להזמין או מקום אחר בחו"ל שמוכר את המוצר הזה או מוצר דומה בתכונות? אני די נואש... :-(
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם יש פצצה החזקה יותר מ פצצת אטום?? כמה זמן חיי אנשטיין וממה הוא נפטר? :-X
-
- 93 תגובות
- 8.6k צפיות
-
-
אנשים היה אתר באנגלית( שחכתי את הכתובת שלו,אבל אני בטוח שהוא קיים גם עכשיו) שמעדכן חדשות כל כמה דקות.כאילו זה אתר שלוקח כותרות מהרבה מאוד אתרים ושם אותם ביחד באתר שלו ואם אתה לוחץ על הכותרת של הידיעה הוא מוביל אותך לאתר המקור של הכותרת. אני זוכר שזה היה נוח מאוד ותמיד בדקתי שם חדשות ספורט. אם אני לא טועה הסיומת שלו גם הייתה co.uk מישהו זוכר או מכיר תאתר? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 537 צפיות
-
-
שתי שאלות שלחתי מייל עם התשובות ולא קיבלתי מייל חזור זה בסדר ? רציתי לדעת מתי מסתיימת התחרות כי אני רוצה לרכוש קירור לכרטיסי ופשוט אני מחכה לראות אם אני אזכה ?
-
- 2 תגובות
- 530 צפיות
-
-
אני תוהה אם ניתן לקבל אישור אם קיבלתם את הדוא"ל עם התשובות והאם אני משתתף בהגרלה או לא. (אחרת איך אני אוכל לדעת שלא קרתה איזו תקלה?) שלחתי את התשבות ובנוסף ציינתי את הנ"ל אך לא קיבלתי כל תשובה.
-
- 5 תגובות
- 696 צפיות
-
-
??? מאיפה הלוגו שלהם מוכר לי ? http://2share.co.il/HomePage.aspx וגם הוא במצב BETA שזה בכלל מסגיר על משהו
-
- 5 תגובות
- 728 צפיות
-
-
אפשר מידע על זה? מה זה דורש? מה עושים שם? איזה ידע אמור להיות לי אם אני רוצה להתקבל?
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
מישהו יודע מה הקיצור של ST באתרי טורנט?? כמו ש TL זה torrentleech מישהו יודע מה זה ST??? זה דחוף בבקשה תעזרו...
-
- 9 תגובות
- 748 צפיות
-
-
http://www.one.co.il/msites/mondial/petition/ 120 אלף כבר הצביעו בכמעט 4 ימים!!! יאלה אנשים אנחנו רוצים להנות פעם ב4 שנים!!!! תעזרו לנו להצליח וכנסו תצביעו! כל קול חשוב!!! ***לבעלי פיירפוקס. אני מודע למגבלות. ממולץ להוריד תוסף ietab או להכנס פשוט מהאקספלורר!!! לא להתעצל!
-
- 111 תגובות
- 10.4k צפיות
-
-
-
-
שלום האם לדעתכם זה שווה לקנות זכרונות או רכיבים אחרים מארצות הברית דרך מאסטופ או בדרכים אחרות כאשר יש פער משמעותי במחיר? הדילמה היא כמובן (ברוב המקרים) מחיר זול מול אי אפשרות לממש אחריות בארץ....
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
סופה של תקופה :'( http://news.walla.co.il/?w=/8/906354
-
- 5 תגובות
- 798 צפיות
-
-
אני מקווה שזה שייך לפורום, אם לא אני מתנצל מראש בכל אופן התחלתי לעסוק בתחום... ואני מחפש מחירונים שונים של דילרים לחומרה באיזור השרון.. על מנת להשוות ולמצוא את הטובים ביותר... יש לכם המלצות בשבילי?!?!? תודה מראש...
-
- 1 תגובה
- 631 צפיות
-
-
לפי סדר חשיבות: 1.אחמד נאג'ין. 2.כיסא הכבוד במשחק הפתיחה של המונדיאל השמור למנכ"ל חברת צ'רלטון. 3.את הנייד. עריכה: גם את זה- ת'רד קליל עשו טובה שימרו אותו ככה... חג(חגון)שמח לכולם. יאללה הצעות:
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי איזה סטיקט שאני רוצה לערוך אותו ולהוסיף לו משהו וגם אני בעבודה וגם אין לי מושג איך אז אם מישהו יוכל לתת לי את המייל שלו ואני אשלח לו ויסביר לו מה בדיוק אני רוצה (ממש פשוט אבל אין לי מושג איך) אני אשמח מאוד.
-
- 3 תגובות
- 677 צפיות
-
-
מכירים את הקטע הזה שאתם מכינים סנביץ בן זונה מושקע והכל, מורחים הכל, שמים ירקות, ואז אתם באים להוציא את הפסטרמה מהמקרר ואתם מגלים שנגמר? או שאתם נתקפים חשק לחביתה ואתם יורדים להכין חביתה ומגלים שאין ביצים? או מכירים את הקטע שאם נגיד אתה שוטף ידיים יחד עם חבר, תמיד הוא ישים את היידים שלו מעל שלך? מכירים את הקטע שאתם יושבים מכינים שיעורים ואז נופל לכם העיפרון ואתם כמו אידיוטים מנסים להרים אותו עם הרווח שבין האצבעות לכף רגל? ונכון שתמיד שהולכים ביער יש מצבות של אנשים לא מוכרים? יאללה חבר'ה תוסיפו גם משלכם כל מיני "מכירים את הקטע ש...." :jump: (את מה שאני רשמתי-אני המצאתי, לא שמעתי את זה באיזה מופע)
-
- 11 תגובות
- 955 צפיות
-
-
קבלו איזה קטע היה לביל גייטס אתם ניקרעים :lol: http://www.funny-base.com/videos1/gatespie.wmv
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה לפי דעתכם כדאי לבקש? עד עכשיו רציתי טלויזית פלזמה\lcd של 28-30 אינץ' לחדר..אבל לא יודע אני חושב שזה סתם יקר מדיי ובהתחלה מתלהבים ואחר זה זה כבר נדוש ומשעמם (כמו שהיה לי עם המסך lcd),יש למישהו רעיון למשהו מעניין לבקש ליומהולדת?
-
- 69 תגובות
- 4.3k צפיות
-


