עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by UltraWaveMUSA,

    סליחה... לא הייתי הכי מודע למה שאני עושה חחחח

    • 3 תגובות
    • 677 צפיות
  2. Started by kinggil,

    הורדתי כמה שירים שלהם וזה משהו מעולה. אחלה של טרנסים כאלה, רק אני לא יודע באיזה שפה זה נראה לי הודית http://www.basshunter.se/ זה האתר שלהם

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  3. שלום לכולם יש לי פלאפון דגם lg u8120i האם אפשר לצרוב לו קשוחה של ה-u8331i ? תודה רבה לעוזרים אלי.

    • 0 תגובות
    • 584 צפיות
  4. שלום לכל אוהדי הכדורגל האיכותי, אנרכיסטים ושונאי צ'רלטון בעיקבות השערוריה הישראלית הבלתי נתפסת לגבי תנאי הצפיה במונדיאל החלטתי לנסות ולרכז מידע מועיל כדי שנוכל כולנו להנות מהמונדיאל בלי התשלום השערורייתי, קשה לי להאמין שאיזו עצומה תעשה שינוי כל שהוא(הלוואי ואני טועה), לכן הת'רד הזה ינסה למצא אלטרנטיבות טובות - חינמיות - לצפייה בהצגה הטובה בעולם בשבועות הקרובים אני יעלה מידע מפורט(אמין עד כמה שניתן) לגבי הדרכים(החוקיות) לצפייה כאמור ללא תשלום ו או בהשקעה סמלית, אני מבקש מכל מי שיש לו מידע/מדריכים, עצות מועילות וכו' לשתף פה הת'רד(אנטנות,אינטרנט,מבצעים וכו' וכו' וכו') שתי בקשות חשבות בנוסף לנ"ל: 1.מידע מוצק ומפורט עד כמה שניתן. 2.בלי הודעות ספאם וכו' מפני שהת'רד הופך …

    • 31 תגובות
    • 2.3k צפיות
  5. Started by pyro_man,

    סליחה!!! למחוק!!

    • 0 תגובות
    • 539 צפיות
  6. Started by kinggil,

    http://www.miniclip.com/alphattack.htm השיא שלי: 31424

    • 9 תגובות
    • 968 צפיות
  7. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3252790,00.html על פי חוק הלבוש הלאומי החדש באיראן יחוייבו היהודים לענוד על חזית בגדיהם סרט צהוב, מעין טלאי צהוב של המאה ה-21. על פי דיווח בעיתון קנדי יחוייבו הנוצרים לענוד סרט אדום. במכון ויזנטל אומרים כי "איראן מתקרבת במהירות לאידיאולוגיה הנאצית" מזעזע. כל מה שיש לי להגיד זה Nuke the fuck out of them NOW. צריך להשתמש בכל דבר שעולה על המוח, בכל נשק לא אנושי שיש, נשק סייסמולוגי, פצצות תרמו-גרעיניות, פצצות ניוטרונים... הכל כדי להשתיק את הממזר הזה, או שמא נקרא לו, היטלר השני. פשוט... מזעזע. לא נתפס. הוא רוצה לשחזר אירוע כל כך מזעזע כמו השואה... הוא פשוט חולה נפש.

    • 2 תגובות
    • 725 צפיות
  8. איזה אנשים קרועים באים לשם חחחחחחחחחח אני לא מפסיק לצחוק והתוכנית בכלל מחפשת פחות קול אלא אנשים צעירים ראיתי כמה אנשים קצת מבוגרים ולא העבירו אותם עכשיו אלא ששרו את האקונה מטטה קרעו אותי וזה שהיה אתמול אשתו יולדת והוא בכוכב נולד צביקה הדר אומר לו למה אתה לא איתה הוא אומר לו מה אני יעזוב הכול אני במבחנים חחחחח קיצר מלא אנשים קרועים

    • 29 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. (אין לי מושג איפה לפרסם את זה, מקסימום מנהלים להעביר בבקשה) אני רוצה לדעת כמה עולה לי להשאיר את המחשב דולק בלילה. הסתכלתי באתר של חברת חשמל ובמחשבונים שלהם אבל איבדתי את הידיים והרגלים (אין לי שמץ במונחי חשמל) המחשבונים: http://www.israel-electric.co.il/bin/en.jsp?enVersion=4&enDispWhat=object&enZone=calc&enDispWho=General%5El769&enPage=IP&enDisplay=view& אם מישהו יוכל לעזור לי לגלות את התשובה אשמח מאוד.

    • 5 תגובות
    • 816 צפיות
  10. אני רוצה לקנות מסך אבל לא לפני שאני אראה אותו במציאות, אז מישהו יודע אולי איפה אוכל לראות מסכים בתצוגה? באופיס דיפו ובאג אין את המסך הזה. LG L2000C מקווה שזה המקום הנכון לכתוב את ההודעה.

    • 4 תגובות
    • 648 צפיות
  11. Started by moshe55501,

    ואם תוכלו לתת אתר בנושא אני ישמח

    • 0 תגובות
    • 481 צפיות
  12. Started by R9547655G,

    Hi Everyone Im Back After A Waiting My New Computer Arvived: Pentium D 805 Stock GIGABYTE GA-8i945P-G-RH SAMSUNG 256X2 667 DDR2 + COOLING GIGABYTE Geforce 6200TC HEC 400W + 6 CASE Fans ---- CPU IDLE 30-29 STOCK GPU IDLE 54~ Stock Fanless HDD - 26 4 front fan -- I Assemblied This Computer By myself (im only 14). thats why i didnt went here

    • 9 תגובות
    • 829 צפיות
  13. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3252725,00.html#n

    • 26 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. http://wwitv.com/ http://beelinetv.com/ ;D

  15. "הקוד לפתיחת ערוץ המונדיאל בyes- להכנס להגדרות הלווין ולשנות ללווין AMOS 1-5 לאחר מכן תתבקשו להקיש קוד טכנאים שהוא : 541256 במידה ולא תתבקשו להקיש קוד טכנאים, רצוי לבצע אתחול מחדש ולהגדיר את הלווין הרצוי. בhot להכנס לבקרת הורים ולהקיש את הקוד הבא : 252839 לכבות את הממיר ולהדליק מחדש לאחר כמה שניות. מצב זה משנה את הכרטיס החכם לפיילוט. מה שאומר שיהיה ניתן ליראות את כל הערוצים , כולל את ערוץ המונדיאל"

    • 33 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. Started by kinggil,

    אני חושב שאם הייה תוכנית כזאת זה הייה דבר אדיר! ולשפץ מחשב יותר פשוט וזול ממכונית.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. חברה נשברה לי הרגל ורציתי לדעת עם מורידים על זה פרופיל..? ויש לי ב 30 לחודש הזה צו ראשון....!! ושבורה לי הרגל מה אני אמור לעשות..!? ללכת לצו או לא..? תודה לעוזרים..!

    • 17 תגובות
    • 11k צפיות
  18. יש כאן אנשים שמשתמשים בדפדפן מסוג Maxthon? אני משתמש בדפדפן הזה וכשאני גולש כאן אני שם לב שהדף אינו נטען במלואו, נשארים כל הזמן עוד 2 פריטים שלא נטענים וזה מציק שזה נתקע כך. שאני גולש באקספלורר הדף נטען עד הסוף, משום מה במקסטון 2 פריטים מסרבים להטען... עוד מישהו עם הבעיה הזאת ?

    • 4 תגובות
    • 757 צפיות
  19. לא להאמין שיש יותר מכוערים מימני ועוד בתפקיד כזה גבוה

    • 6 תגובות
    • 759 צפיות
  20. Started by kinggil,

    שלום.! מכירים את השיר היי היי קאקלין קאקלין??? תנו לי את השם שלו בבקשה. תודה

    • 181 תגובות
    • 12.9k צפיות
  21. שלום רציתי לדעת מי מגיע לLP הקרוב. אני רוצה להשתתף אם המארז שלי BLACK SCORPIO בתחרות ל מודינג. הבעיה שאני גר בקריות. אולי עוד מישהו נוסע מקריות?

    • 8 תגובות
    • 782 צפיות
  22. Started by stone cold,

    אני בנארוטו בפרק 177 וכבר הרבה פרקים הסידרה לא חוזרת לעלילה הראשית מישהו יודע מתי לעזזל הסידרה תחזור לעלילה הראשית? וכמה פרקים יצאו בינתים? דרך אגב יש סידרה בשם One Piece איך הסידרה הזות? וכמה פרקים יצאו לה ?

    • 6 תגובות
    • 818 צפיות
  23. Started by cleric,

    http://www.explosm.net/movies/124/

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. התקנתי את התוכנה...וכל הthemes מכוערים כאילו גם האלה שהם נראים בסדר תמיד יש להם איזה פאק (הציר של הגלגלת גדול מדיי,הצבעים במחשב שלי מגעילים,העיצוב בחלק מהמקומות לא יפה),יש למישהו איזה theme טוב באמת שאין בו פאקים? תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 568 צפיות

דיונים חדשים בפורומים