עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אוקי למי שלא שמע עדיין מחר זה יום השטן כביכול (06.06.06). וכן אני יודע שהשטן זה בעצם 616 ומחר בכלל ה שישי ליוני 2006. אבל בכל זאת מעניין אותי לדעת האם קרה לכם משהוא מוזר. אני אתחיל בעצמי: מחר ישלי להגיש פרוייקט באינטרנט. היום סיימתי את תיק העבודה שציפיתי שיצא בסביבות 40 דפים. יצא 150 ומפה זה נגרר... הלכו 50 ש"ח מהחסכון לגיטרה, לחבילה של דפים וניילונים שקופים לדפים. אחרי זה באמצע ההדפסה נגמר הצבע השחור במדפסת. עברתי לכחול.. אבל גם הוא בשבלבי גמירה. והכל בגלל מחר. מה איתך? איך המחר פוגש אותכם היום? ספרו גם מחר מה יקרה לכם.

    • 71 תגובות
    • 4.2k צפיות
  2. שווה ?! אנחנו מארגנים כמה חברים לחופש הגדול. חוות דעת על המקום יתקבלו בברכה.. כמו כן חוויות והמלצות ! תודה, ניאו.

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by GanJaval,

    איזה באסה לא למדתי טוב השנה אז שולחים אותי לפנימייה יעני לא שולחים אני גם רוצה בשביל העתיד שלי .. טיפה מתבאס למה להיות רק שישי שבת בבית בלי חברים וזה .... יש פה עוד מישהו אולי שהיה בפניימייה יסביר לי קצת איך הולך שם הפנימייה שאני הולך להיות בא (עוד לא בטוח למה אני צריך לעבור מבחנים )בחיפה את השם לא ממש זוכר משהו אולפנות הגליל לא יודע אהה ויש לי יומלדות עוד חודש תציאו רעינות למה לבקש ... אהה ואני עולה לכיתה ט'

    • 10 תגובות
    • 862 צפיות
  4. Started by CoolOne,

    תראו בעצמכם - זה דיסק שהגיע עם מחשב נייד HP [attachment deleted by admin]

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by SweeT_EviL,

    http://www.mytempdir.com/709644 קוראים לו Il Divo Y Toni Braxton-The Times Of Our Lives לפי דעתי הוא ממש לא קשור למונדיאל

    • 0 תגובות
    • 484 צפיות
  6. אני לא מבין מה הולך פה נכנסתי לאתר שיש בו הרבה מודים למחשקים, עכשיו כל מוד שאני מנסה להוריד מפנה אותי לאתר המזורגג הזה. עשיתי להם טובה ונרשמתי. אבל זה לא מספיק, כל פעם שאני מנסה להוריד משהו הוא שולח אותי לדף של רישום בתשלום!!! מה הולך פה לכל הרוחות??

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  7. Started by Kidney_stonE,

    • 9 תגובות
    • 842 צפיות
  8. Started by galCool,

    הורדתי סרט ואני רוצה שהוא יעבוד בDVD איזה סוג קובץ אני צריך שהסרט יהיה? תודה!!

    • 13 תגובות
    • 830 צפיות
  9. זה סתם מסקרן אותי מה אומרים כל המספרים!! אני יודע ש 00 זה בולשת 51 זה הסקודות בולשותהחדשות 25 זה של מוניות ספיישל 01 זה של אוטובוסים אם אני לא טועה משהו יודע עוד כאלה שיכול להגיד לי?? תודה!!

    • 19 תגובות
    • 2.3k צפיות
  10. Started by Kurt,

    בהצלחה לכל מי שבשעה 13:45 עומד לסיים עם המקצוע העלוקתי הזה, חירות is in the grasp of our hands

    • 36 תגובות
    • 3k צפיות
  11. Started by er0101,

    שמתי לב בזמן האחרון שאני גולש למעט אתרים. יש לכם רעיונות לאתרים מעניינים? (אני יודע שזו הגדרה סובייקטיבית...)

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. משהו היה? התרשם? התאכזב? לא הייתי כי נגמרו הכרטיסים וגם רוב הכרטיסים נמכרו ללקוחות אורנג' :-\ ספרו את החוויות שלכם

    • 34 תגובות
    • 2k צפיות
  13. על העוולות שהם גרמו לנו בתקופת העבדות במצרים?

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  14. Started by MasterDK,

    שלום אני מחפש להקות בסגנון evergrey. מישהוא מכיר? תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 473 צפיות
  15. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    בטוח יש איזה טריק או דרך.

    • 2 תגובות
    • 502 צפיות
  16. Started by x-boy_24,

    שלום יש לי חבר בן 16 והוא רוצה לעשות קעקוע על היד ועוד' חודש הוא עובר לגור באמריקה ואז אם הוא יעשה קעקוע יכולים לעשות לו בעיות בשדה תעופה או שבאמריקה לא יקבלו אותו לעבודות נורמליות ?

    • 59 תגובות
    • 3.2k צפיות
  17. שלום, חברים שלי ואני היינו היום אצל סוכנת נסיעות ולאחר דיון ממושך החלטנו שאנחנו נוסעים לקוס. ההחלטה נבעה מכמה סיבות: 1. לפי הסוכנת הקלאבים בטורקיה הרבה יותר רגועים מיוון והם בעיקר מאוכלסים ע"י משפחות ולא ע"י חברה צעירים כמונו. 2. הקלאבים בטורקיה יקרים יותר מהאופציה היוונית - 700$ ומעלה. עשינו חשבון ואף על פי שהקלאבים כוללים ארוחות יוון יוצא יותר זול. 3. נאפה בקפריסין נשמעת אופציה מאוד יקרה. המליצו לנו על מלון בשם Thalassa שיעלה לנו 585$ לשבוע כולל טיסות והסעות למלון. המלון הוא מלון שלושה כוכבים והוא כולל מזגן. הוא נמצא כשלושה ק"מ מהעיר, אך הוא נמצא על החוף שלפי מיטב הבנתי הוא מקום הבילוי העיקרי. בנוסף למלון הנ"ל עלו אופציות נוספות כמו Oceanis ו- Paritsa. לא חתמנו עוד כלום…

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. על פי מקור בכיר בחברות הכבלים עד כה נרכשו בסך הכול 9,000 חבילות מונדיאל. האם חרם הצרכנים ממשיך או נשבר? האם אתם משתתפים בחרם ? http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=77310&bz=21 תגובותיכם ...

    • 63 תגובות
    • 3.1k צפיות
  19. Started by mafisto00,

    שלום לכולם. אני מחפש לקנות מחשב כף יד, בעיקר לעבודה משרדית, כלומר עבודה על תוכנות אופיס. מה שכן רציתי לדעת מזה בדיוק מחשב כף יד. נשמע טיפשי אבל אני באמת רוצה לדעת מה בדיוק הולך שם.. מערכת הפעלה רגילה של וינדוס? מי מתקין ואיך? מה קורה אם יש בעיות? יכול להכנס וירוס? מה עם פירמוטים? יש בכלל פירמוטים לדבר כזה? איזה תוכנות רצות על מחשב כף יד? GPS וכדומה? וורד? אקסל? יש אימייל? אנטרנט? כל הדברים הנלווים שקשורים למזה מחשב כף יד , אני רוצה לדעת הכל מהכל. אני אשמח יש יש קישורים למאמרים על מחשבי כף יד כדי לקבל אנדיקציה מה כדאי לי לקנות מכל השוק הענק תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 672 צפיות
  20. Started by motiganot,

    שלום לכולם , בחודש הבא אני מתחיל קורס MCSA במכללה והבנתי שאני מקבל בתחילת כל שלב בקורס את הספרות הרלוונטית מבית מיקרוסופט ... השאלה שלי היא האם מישהו ידע היכן אפשר להשיג את החומר הכתוב בפורמט של doc או Html . אני פשוט מעדיף להשתמש בתוכנה להקראת הטקטס !!!

    • 5 תגובות
    • 923 צפיות
  21. Started by karpad,

    http://www.youtube.com/watch?v=JqVY04JVqiA :lol: (קרדיט לMYST שנתן לי את הלינק )

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by FatalZero,

    מה פירוש המילה בסנסיניו למתחכמים, לא מצאתי במילון.

    • 4 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by D-M-X,

    מי תזכה במונדיאל?

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום לכולם, אני כרגע בן 15 ואבא שלי מתכנן לקנות לי טרקטורון לגיל 16. יש לי מספר שאלות: 1)איזה טרקטרונים מכריחים רישיון למכונית ואילו רשיון טרקטור? 2)כמה עולה ביטוח לטרקטורון? צד שלישי. 3)באיזה גיל ניתן להתחיל ללמוד? 4)מה המחירון של ריינגר של פולאריס\מיול של קוואסקי ליד שנייה? וחדש? 5)על איזה טקטורון אתם ממליצים? למעט תומקאר שהוא יקר בטירוף. היו לי עוד שאלות אבל שכחתי,שאני יזכר אני יערוך. תודה לכל העונים

    • 13 תגובות
    • 2.3k צפיות
  25. ציקי מחליט לשים סוף לקיפוח של הצפונבונים מול הפריפריה, ויוצא לכבוש בסערה את התוכנית כוכב נולד ארבע שנים! כבר ארבע שנים שצביקה הדר מחליט מי הזמר שהכי יטחנו לנו במוח השנה. ארבע שנים שאיזה זמר ספרדי מהפריפריות בא ולוקח את כל הקופה. ארבע שנים שאנחנו האשכנזים הצפונבונים מקופחים. אני החלטתי שלא עוד! http://www.mymusic.co.il/MyMusic/magazine/20060525113804.htm?ToolID=BVZ2VT החלק של האודישן פשוט הפיל אותי

    • 7 תגובות
    • 692 צפיות

דיונים חדשים בפורומים