כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מישהו מכיר אתר שאפשר להוריד ממנו שירים שלו או שאולי למישהו יש שירים שלו?
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אחרי 4 עונות אדירות סיימתי לצפות היום בעונה החמישית והאדירה שפשוט הותירה אותי ללא מילים. פשוט ענק. עוד מישהו רואה ויש לו תגובות?
-
- 12 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
-
http://sg.vr-zone.com/?i=3716 100 תמונות שפשוט הייתי חייב..במיוחד היפניות/סיניות של ATI...
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
תסבירו לי בבקשה מה זה אורות מעומעמים ואיך אני יעשה את זה לדוגמה: נר אוו פנד אוו כול דבר אחר תסבירו לי תודה! :s05:
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.kotaku.com/gaming/tekken/tekken-with-actual-humans-178609.php לא רע בכלל!
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259245,00.html מה שמפחיד זה שהמדינה שלנו מלאה במספיק מטומטמים שיקשיבו לו (עובדה שיש מטומטם שהעסיק אותו).
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3259517,00.html לא מים לא חשמל איזה מסכנים מדינת עולם שלישית
-
- 1 תגובה
- 591 צפיות
-
-
השאלה בכותרת. תודה מראש.
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם כן תנו לי לינק להורדה אני מת על הדברים האלה של הקללות ברוסית..
-
- 6 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אתר מומלץ מאוד המאפשר לגולש לשתף את האתרים המועדפים עליו ולמיין אותם לפי תגיות - מילה המתארת אתר מסויים בנוסף ניתן לשמור את המועדפים ובכך אפשרות גישה אליהם בכל זמן נתון מכל מקום בעולם. באתר מגוון רחב נוסף של אפשרויות .. כנסו לא תחמיצו מקשרים - http://www.mekashrim.co.il תהנו :-* אתר זה דומה בדיוק ל del.icio.us רק שמקשרים הוא הגרסא בעברית
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
Happy Beast Day As many of you are aware, tomorrow is the anniversity of D-Day. What you may not be cognizant of is that the date when expressed in double digits is 06-06-06. 666 Biblical Number of the Beast 660 Approximate Number of the Beast DCLXVI Roman Numeral of the Beast 665 Number of the Beast's Older Brother 667 Number of the Beast's Younger Sister 668 Number of the Beast's Neighbor 999 Number of the Australian Beast 333 Number of the Semi-Beast 66 Number of the Downsized Beast 6, uh..., I forget Number of the Blond Beast 666.0000 Number of the High Precision Beast 665.9997856 Number of the Beast on a Pentium 0.66…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי שאלה בקשר לאנטישמיות האם מישהו יכול לסכם לי מה ההבדל בין האנטישמיות המודרנית למסורתית ממש בכמה מילים עשיתי חיפוש קצר באינטרנט ולא מצאתי מידע בויקפדיה מוספר קצת אך לא בהקשר .
-
- 8 תגובות
- 694 צפיות
-
-
the broken laptop i sold on ebay Wikipedia- Amir Massoud Tofangsazan ולמי שאין כוח לקרוא, בחור בשם אמיר מבריטניה מכר מחשב נייד פגום וחלש יותר ממש שתואר, לתומס מארה"ב דרך האתר של איביי. תומאס ניסה להחזיר את הכסף, אבל אמיר לא התייחס ברצינות. תומאס החליט לנקום (תכנסו ללינקים).
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
תראו איזה רומנטי הוא לעשות את זה בשידור חי :-* http://www.virob.com/virob/videos/840.html
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
-
קצת לא קשור אבל בטוח יש פה חלק שכבר עברו את זה , מסיימים י"ב ורוצים חוויה אחרונה עם כל החבר'ה לפני שכל אחד ממשיך עם החיים שלו בצבא וכו ... בגלל מועדי ב' ותאריכי הגיוס אין אפשרות לדילים כי אני מוגבל לתאריכים 13-20 ליולי ... אין לי יותר מדי מושג במלונות ,אבל מה שכן אני יודע שעל המלון\אכסנייה החבר'ה רוצים לשלם כמה שפחות , 500-650 לכל אחד ( אנחנו שישה אנשים ) . אז ככה , אם תוכלו לתת לי שמות של אכסניות\מלונות ( עדיף כאלו שהייתם בהם ) טובים ושיתאימו לבני נוער ( כלומר קרובים לחוף ..מקומות בילו וכו ), אני וחבריי מאוד נודה לכם .
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שדרגתי את האינטרנט ל2.5 ואני אמור לקבל בתוספת של 70ש"ח גם MP4, למשהו יש מושג איזה? חברה? גודל? משהו?
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה לבנות זולה אבל אני לא יודע ממש מאיפה להתחיל דבר ראשון מקלט-אין אפשרות-ליד הבית אין אפשרות לכן יש לי בעייה מבחינת האור ..יש למישהו רעיון איך לייצר אור אולי עם סוללות נטענות..וכו' תודה
-
- 5 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אהלן אז ככה, מאז ומתמיד יש לי פרוייקט עצמי , של להעביר את כל התמונות מכל האלבומים הישנים בבית, למחשב. גם קניתי לפני שנה ומשהו סורק בשביל זה אבל מסתבר שזאת הרבה מאוד עבודה סיזיפית לשבת ולסרוק את זה לבד במיוחד שיש אלפי תמונות (לא מגזים) והסורק יכול להכיל גג 4 לסריקה, הסריקה איטית (מהירה תכלס, אבל איטית בשביל פרוייקט כזה) וה CROP האוטומטי לא אופטימלי (http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=130525.0) יש למישהו פתרון לכזה פרוייקט ? יש שירותים או חנויות מיוחדות שעושות סריקות בכמות עצומה כזאת תמורת תשלום ? (המון תמונות, בגדלים שונים - לא אחיד, חלק באלבומים)
-
- 5 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
למישהו יש את הפונט? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי זה בשביל ידידה, היא צריכה את זה עד מחר, אם למישהו יש או שהוא יודע איפה למצוא, אני אשמח אם תגידו לי תודה
-
- 0 תגובות
- 520 צפיות
-
-
שלום אני מודע לכך שאסור ואני מדגיש שאסור לפרסם כאן חנויות בארץ שאלת היא כך אני נוסע לארה"ב למשך חודש פלוס מינוס רציתי לשאול האם משהוא מכיר אתרים באינטרנט של חנויות זולות שם אני יודע שרובם עושות משלוחים רק בתוך ארה"ב ולכן ארצה לבדוק זאת לפני הטיסה בתודה מראש לאחראי הפורום בדקתי בכללי הפורום זה ואין זכר על יזכור חנויות בחו"ל והדגש בחו"ל אם אני עובר על כללי הפורום זה רק בתמים ואבקש שתנעל או תמחוק את הבקשה וסליחה מראש
-
- 0 תגובות
- 552 צפיות
-
-


