עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-786,00.html :

    • 7 תגובות
    • 712 צפיות
  2. שלום לפני יומים המורה שלי לאנגלית חילקה ציונים של סוף שנה כיתה ט' ואמרה לכל אחד לכמה יחידות הוא הולך אני קבלתי 97 למרות שהממוצע ציונים שלי הוא 88...המורה פשוט אוהבת אותי והיא אומרת שאני מבטא את עצמי טוב אבל יש לי המון שגיאות כתיב...(ממש הרבה..) היא הציעה לי לעשות איבחון ושאני אקבל פתור משגיאות כתיב באנגלית... אז האם אני בן אדם שלא יכול ללמוד יותר מרבע שעה למבחן יסתדר ב-7 יחידות?? האם הרמה של 7 יחידות הרבה יותר גבוה משל 5 יחידות? האם בכלל מתיחסים באוניברסיטה ל-7 יחידות?? או לפחות יחס מועדף? תודה לעוזרים.. p.s slimshady בהצלחהב-7 יחידות (אתה עדין לא יודע פשוט...המורה אמרה לי להגיד לך{תגידו לו בהצלחה!})

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  3. יש לי E1000 (מכשיר מעולה דרך אגב, ללא ספק נותן את התמורה הכי טובה לכסף), ואני בתוכנית של אורנג' - ולכן קיבלתי סים של דור שלישי. מתסמן שאני אקבל מכשיר מהעבודה. אחותי בדיוק מסיימת התחייבות לפלאפון - אבל אותה מעניין הרבה יותר העיצוב של המכשיר מהתכונות. אני רוצה לקנות לה מכשיר לא דרך רשת סלולרית ולהכניס לו את הסים של הE1000. האם זה יעבוד? אם לא, אז יש דרך להעתיק את המידע לסים של דור 2?

    • 4 תגובות
    • 957 צפיות
  4. שאלום! הכותרת מדברת בעד עצמה =] האמא: האבא: הגורים: יש מעוניינים? =]

    • 40 תגובות
    • 5.4k צפיות
  5. Started by PeaS,

    קול נשי, גבוה, איטי ושקט... השיר היה גם בפרסומת לסדרה של ההומואים בערוץ יס סטארז לפני כמה חודשים. המלים שהצלחתי לקלוט מהפזמון (אבל לא מצאתי את השיר כשחיפשתי בגוגל לפי הליריקס): i have to tell you everything by saying nothing tell me nothing או משהו כזה.. תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 548 צפיות
  6. Started by tombcatz,

    לעזאזל,אני מחפש כבר שבוע את המיקוד בספרות ואני לא מוצא למישהו יש לינק למיקוד של הספרות? [לחומר שיהיה בבגרות,לא לחומר שנשמט מהבגרות]

    • 2 תגובות
    • 494 צפיות
  7. Started by Master-Chipsets,

    אולי זה ספאם אבל היום יש לי יום הולדת 15

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by 1immortal,

    בוקר טוב לכולם . יש איזה משהו שמסתובב ברדיו , עד היום לא יצא לי לתפוס את השם של השיר , אבל כמה מילים ממנו נדבקו לי לראש : אני איתך כאן רק בנתיים , להחזיק ת'ראש מעל המים ... אין אנשים עם כנפיים שזה נראה לי מתוך הפזמון , יש שם עוד כמה שורות , כמה אהבה את מביאה , כמה תעבה את מביאה . איך קוראים לדבר הזה ?!?!?! תודה מראש . לורד יאבל השלישי .

    • 3 תגובות
    • 524 צפיות
  9. אני מחפש חנות בת"א שיש בא הרבה נגנים שאפשר לנסות אותם ... אני לא מעוניין לקנות שם אני רק רוצה לדעת פיזית במכשירים ולראות איזה הכי נוח להפעלה המכשירים שצריכים להיות בחנות : iAudio X5 60GB ZEN VISION:M IRiver H340 תודה

    • 6 תגובות
    • 694 צפיות
  10. Started by Doctor Robert,

    יש לי בבית את המכונה הזאת של סודה קלאב והגז במיכל התרוקן, התקשרתי אליהם כדי לבקש מילוי מיכל, והם לוקחים על זה 85 שקלים כולל משלוח! עכשיו, מה הם כבר עושים שהם גובים כזה סכום? סה"כ ממלאים את המיכל בגז... וכל מיכל מחזיק בערך חודש ימים, כך שהסכום הזה מצטבר. ההורים שלי קנו את המכשיר הזה בלי לדעת את המחיר השערורייתי הזה על הגז... ואין סיכוי שהם יזמינו בכזה מחיר מילוי גז, כבר עדיף לקנות את המשקה מוכן במקום להכין במכונה. למישהו יש כאן את המכשיר הזה? איזה עוד דרכים יש למלא את המיכל הזה? (חברות וכו'...)

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by Rrafi,

    ואללה אחים שלי תמיד יש לי ספקות כמה מרוויח עובד אלביט טכני רשתות (זה שמחחזיק שמה את כול המחשבים ואחרי שמה) יש מצב שאתם יודעים אולי או משו כזה..?

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by ptyahoo,

    אני זוכר את הדיון על Milk INC פה והיו פה לא מעט אנשים שאוהבים את ההרכב. בכל מקרה יש סינגל חדש שקוראים לו: Milk Inc.-Tainted Love שהוא חידוש לשיר המוכר. מי שרוצה, יקבל עזרה בלהשיגו בפרטי מכיוון שזה לא חוקי. וזהו, רק רציתי לעדכן אתכם. סופשבוע טוב.

    • 9 תגובות
    • 734 צפיות
  13. שלום חברים. לאחרונה שמעתי הרבה על אנשים שקונים מכולות סגורות\פתוחות או סחורה אחרת בנמלים, קונים מחסנים שלמים של חברות שפשטו רגל ועוד. יש לי כרגע סכום להשקיע, ויש לי כמה שאלות ספציפיות בנושא: 1) לגבי מכולות\ארגזים\פריטים בודדים שנחסמו במכס בנמלים אשדוד\חיפה, איפה בדיוק אני יכול להשיג מידע על סחורה כזאת? יש אולי אתרי אנטרנט המרכזים ציוד,מכרזים ומידע נוסף בנושא? 2) איפה אני יכול להשיג מידע על חברות שפושטות רגל? האם יש מכרזים אינטרנטיים או מידע באינטרנט או בכל מקום אחר על מכרזים על "שאריות" החברות האילה? תודה רבה מראש! סשה.

    • 4 תגובות
    • 11.8k צפיות
  14. Started by mrsph666,

    שלום! יש בעיה עם התקנת Flash. כאשר אני נכנס לאתר, לוחץ Install - כתוב משהו כמו "Installation has been completed succefully". אמור להיות בסדר - אבל כשאני מנסה להשתמש ביישום כלשהו שמצריך Flash, הוא פשוט מודיע לי שהוא לא מותקן! אנא עזרו לי - תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות
  15. טוב נתחיל בזה שדחיתי את הגיוס שלי מ 23 ליולי של השנה ל מרץ 2007. (סיבות אישיות) אפשר להגיד שיש לי "קשרים" בצבא ואני יוכל לעשיג קורסים של מחשבים אפילו שהפרופיל שלי 97. אבל הבעיה היא שאני לא מכיר מסלולים בצבא ...ואני בכלל רחוק מכל הקטע של הצבא. אני בוודעות לא רוצה שירות קרבי. אני עשיתי 5 יחידות מדעי המחשב השנה ובכלל יש לי עיניין בכל תחום המחשבים. רציתי שתמליצו לי מסלולים או קורסים שהצבא מעניק\שלוח. ומה דרישות הקבלה (אם אפשר) תודה מראש. 8)

    • 8 תגובות
    • 942 צפיות
  16. 50 שנה עשיר כמו ביל גייטס בלי הגבלה של כסף תשיגו כל מה שתרצו ובדיוק בגיל 50 תמותו או ש60 שנה לחיות בסדר בלי הרבה כסף ותמיד להיות לחוץ בכסף לא לקנות את ההכי יקר לחסוך וכו'..

    • 68 תגובות
    • 4.8k צפיות
  17. Started by kinggil,

    יש לי אותו מקורי שווה לצפות?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. יש לי יום ראשון מתכונת בספרות ורציתי לדעת כמה דברים : בפרק הראשון כמה שאלות יש וכמה צריך לבחור? [הפרק של השירה]. נתנו לי ללמוד למתכונת 15 שירים לפרק הראשון הזה [4 שירים בלי השיר ו11 עם השיר כתוב בדף] אני אישית החלטתי ללמוד רק 8 שהם דיי קלים [קלים להשגה גם... אין לי את החומר בקושי אלא רק במיקוד של רכס] האם זה יספיק לי? בפרק השני של הסיפור הקצר כמה שאלות יהיו וכמה צריך לבחור? נתנו לנו ללמוד למתכונת 8 סיפורים ואמרו גם שתהיה בטוח שאלה אחת על הסיפור "שפרה". אז החלטתי ללמוד 4 סיפורים [כולל הסיפור שפרה] האם יספיק למתכונת? פרק שלישי - צריך ללמוד את הסיפורים אנטיגונה וילדי הצל אבל אני החלטתי לדלג על הפרק ולא ללמוד אותו בכלל... יש בחירה של שני פרקים מתוך 3 + שני פרקים חובה שזה הסיפ…

    • 9 תגובות
    • 837 צפיות
  19. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    היתי ליפני שבוע בתיאוריה והגעתי בשעה 9 וחצי לשם,השומר אמר שזהו אי אפשר להיכנס היתה צריך לבוא ליפני 9 ולקחת מספר. [איך זה שבאתר של מישרד התחבורה לא מצויין שום דבר כזה? ]. חבר שלי שהיה שם ליפני חודש אמר שאפשר לבוא בכול שעה,מה זה השטויות האלה? אני חייב לציין כי התיאוריה היא באשדוד, ידידה שלי היתה בתיאוריה ברחובות ליפני יומיים ואמרה שאין כזאת הגבלה,כנ"ל לגבי קיריית מלאכי. מה זה החרא הזה האוטובוס הכי מוקדם שיוצא לאשדוד זה ב 8 וזה שעה נסיעה איך אני אמור להגיע לשם ליפני 9 עם איך להגיע לשם חוץ מאוטובוס

    • 6 תגובות
    • 617 צפיות
  20. Started by et_gershon,

    שלום, מישהו מכם היה פעם בתאילנד? עם כן ספרו חוויות וכל מה שיש לכם, ועם לא ספרו מה שאתם יודעים, כי אני טס עוד מעט לתאילנד ואני צריך קצת מידע מה קורה שם, הדבר שהכי מעניין אותי זה המחירים|!, כמה עולה למשל ps2 או psp או טיסה פנימית שם? אני טס בסוכות, ככה שיש לי קצת זמן. מחכה לתשובות, תודה

    • 9 תגובות
    • 743 צפיות
  21. Started by ofeky1,

    קיבלתי היום צו גיוס לתאריך ה 18/11/2007 משהו יכול להסביר לי איזה תאריך אם הוא קרבי או לא??

    • 29 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. היי אני מחפש לקנות אוטו חוץ מ YAD2 אתם מכירים עוד אתרים שמפרסמים שם? תודה

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  23. Started by overload,

    מה לעזזל הדבר הזה? אקש וטקסט סוג ז' אבל חוץ מזה הכל נראה אמיתי, ומושקע (משקע מדי...זה אמיתי?) http://www.drunkencat.com/media/1126241191

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  24. Started by GRiM,

    היום קיבלתי בדואר מעטפה מחיל המודיעין שכללה מכתב מאיתור חמ"ן (זימון למבחני התאמה לקראת גיוס לחיל המודיעין) והשני ספר קטן בנושא מסלול מופ"ת (מחקר ופענוח חזותי). אני כרגע בכיתה י"א ולומד בחיל האוויר, לכן אני לא חייב ללכת לחיל המודיעין כמו שהבנתי מהמכתב. אבל בכל זאת, מה אתם אומרים על חיל המודיעין? כדאי ללכת לשם? איזה תנאים? איזה משכורת חודשית (רגילה, מוגדלת או..)? על איזה מהמסלולים אתם ממליצים? יש כל מיני קורסים: טר"צ, בה"ד, OJT. מה עדיף לדעתכם (להסביר בבקשה)? http://www1.idf.il/aman

    • 38 תגובות
    • 9.5k צפיות
  25. Started by Symphozis,

    בשביל מה באמת צריך בגרות אם לא הולכים לאוניברסיטה והאם זה שווה משהו עם יש בגרות עם ממוצע של 60-70 איזה הטבות זה יביא בעתיד?

    • 1 תגובה
    • 616 צפיות

דיונים חדשים בפורומים