עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by kinggil,

    שלום, יש לי את הזבל הישן הזה סמסונג 514 של אורנ'ג , עכשיו צריך להתקשר לפעמים 3 4 פעמים עד שהפלאפון באמת מתקשר בכלל. לא שווה לתקן אותו גם ככה הוא בטח עולה איזה 100 שקל. אני צריך משהו זול וחשבתי על נוקיה 3100 כדאי? וראיתי גם משהו קצת יותר טוב סמסונג 944

    • 8 תגובות
    • 824 צפיות
  2. מה שצריך לעשות זה פשוט להרשם וללחוץ על מיכל מיני לינקים של פרסומות לקרוא מיילים .....למי שרוצה כמה ג'ובות מהצד מומלץ ***

  3. Started by com,

    תודה רבה

    • 3 תגובות
    • 731 צפיות
  4. Started by Kurt,

    סיימתי את יא' בציון של 57 ב5 יחידות (עזבו) , האם ישאר לי סיכוי לקבל מגנים נורמלים (90-100) בשלושת השאלונים שעושים ביב' (005 בחורף, 006 007 בקיץ) או שהגמול הוא קולקטיבי? :-[ נניח שהצלחה בבגרות עצמה אינה מוטלת בספק

    • 4 תגובות
    • 609 צפיות
  5. Started by alergic,

    מישהו יודע איך שמים ניקוד (סגול,צירה וכו) בWORD ?

    • 6 תגובות
    • 656 צפיות
  6. Started by Milford Cubicle,

    תרפפ"ו. אותה שנה מסתורית שנמצאת איפה שהוא בין "פעם" לבין "פעם ממש מזמן". האמנם? האם מישהו באמת ישב פעם וחישב מתי הייתה שנת תרפפ"ו? מסופקני. לפיכך, התחלתי לחשב מתי הייתה שנת תרפפ"ו. היום אנחנו בשנת 2006, שנת תשס"ו. איך הופכים משנה עברית לשנה לועזית? מחשבים בגימטריה את הערך של השנה העברית ומוסיפים 1240: תשס"ו=(ת=400)+(ש=300)+(ס=60)+(ו=6)= סה"כ 766. נוסיף 1240 = שנת 2006 לספירה. עכשיו, שימו לב לתגלית המאה: תרפפ"ו= (ת=400)+(ר=200)+(פ=80)+(פ=80)+(ו=6)= 766. נוסיף 1240 = שנת 2006 לספירה (!). המסקנה: במשך שנים הטעו אותנו. תרפפ"ו זה לא אז, זה היום!!!

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  7. Started by avivlevy,

    אתר ישראלי malamata חדש שהושק אתמול מאפשר לחפש ב3 מנועי חיפוש בו זמנית : Yahoo,Google,MSN ניתן גם לבחור באיזה מנועי חיפוש הוא ישתמש.... נראה לי נחמד נראה מה יצא ממנו

    • 0 תגובות
    • 561 צפיות
  8. http://rapidshare.de/files/23566747/ANATOMY.wma.html http://rapidshare.de/files/23566899/00_MC____ue.mp3.html http://rapidshare.de/files/23566963/A-EURO_1.wma.html יש לי עוד קטעים את תאהבו אני אעלה עוד...

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  9. Started by UltraWaveMUSA,

    זהווווו סיימנו עוד שנה!! [יש כאלה שסיימו בכלל אבל הם נדפקו כי יש להם עכשיו צבא... :-P ] כמה קיבלתם, מה קיבלתם??? בואו נשווה ביחד תעודות [ ] אני קיבלתי בתעודה של יא' ממוצע 86.5... דיי התבעסתי אבל חפיף... זה לא נכנס לתעודת בגרות.. מתמטיקה - 5 יח' מחצית ב' - 90 ספרות הגישו אותי על 90 כימיה 5 יח' - סופי 95 משפטים 5 יח' [לא הכניסו לי לתעודה ציון :-\ אפילו שיש לי 90] אנגלית - מחצית ב' 90 הציונים הכי גרועים : תעבורה - 75 [עשיתי את המבחן לפני שלמדתי לתיאוריה ] היסטוריה - 60 [אל תשאלו...] מקווה שהלך לכם טוב!!!

    • 69 תגובות
    • 3.9k צפיות
  10. שלום לכולם, אני צריך לשלוח היום חבילה לחו"ל, ובמשקל של 7KG אני רוצה לרפד אותה עד כמה שאפשר. אני כבר הזמנתי גליל של 75מטר של ניילון פצפצים, אבל הוא מגיע רק בעוד כמה ימים, ואני חייב לפחות 2 מטרים היום. מישהו יודע היכן ניתן לקנות אותם? עברתי בחנויות לחומרי בניין, ובסינף הדואר, להם אין. יש למישהו הצעות? תודה, Anatoli.

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  11. בבקשה לא למחוק יש לי כלב פיטבול ויש לי עוד כמה כלבים אז הוא רב איתם ואני רוצה למסור אותו לבית חם הינה כמה תמונות שלו.. http://img518.imageshack.us/img518/9269/dsc026636ft.jpg http://img518.imageshack.us/img518/2391/dsc026533uc.jpg http://img518.imageshack.us/img518/3551/dsc026567yb.jpg

    • 22 תגובות
    • 8.5k צפיות
  12. Started by skp333,

    בזמן האחרון שאני נכנס לפורום הכתב השתנה נהיה גדול יותר מוזר מאד לעוד משיהו יש את זה ? למשל נושאים בפורום שמופיעים בדביק והודעות חדשות שאני כותב אני רואה בכתב נורמלי לרזולוציה שאני משתמש 1280X960 אבל נושאים רגילים שזה רוב הפורום אני רואה בכתב גדול ומגושם וגם אחרי שאני שולח הודעה הכתב נהיה גדול??? באתרים אחרים אין לי תבעיה רק פהה

    • 4 תגובות
    • 577 צפיות
  13. Started by Your-AsSaSsiN,

    אז ככה, כפי שכולכם בטח יודעים ביום שישי הקרוב, ה-23.6 תתקים הבגרות בלשון לקראת הבגרות, יש לי שני נושאים שמדאיגים אותי: תצורת השם והבעה. אין לי מושג איך להבדיל בין שורש במשקל ובסיס + סופית ואשמח מאוד אם מישהו יוכל לתת לי כיוון אני די חושש מהבעה שיהיה שם טקסט קשה שאני לא אוכל להתמודד איתו ולכן אשמח אם מישהו ייתן לי גם טיפים בהבעה.... תודה מראש!

    • 1 תגובה
    • 733 צפיות
  14. Started by JUNGLE,

    נגיד ויש לרכת 5 קרונות.... אני אומר הרביעי ככה תהיה מכוסה גם מפגיעה מאחורה

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. מחר אני אמור להתייצב בתל השומר למבדקי צוות אוויר.בטופס זימון כתוב:"...תהליכי המיון לצ"א מתבצעים במקביל להשתתפות ביום שדה." יהיה איזה מבדק כושר גופני מחר? אם כן אני לא אעשה את הריצה שלי היום (ולכן זה כזה דחוף כי כבר מאוחר)

    • 29 תגובות
    • 2.6k צפיות
  16. http://www.lala.co.il/ :lol:

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  17. http://youtube.com/watch?v=SjNyHf65OUc&mode=related&search=

  18. Started by Mr Gadget,

    האם מישהו יודע אם יהיה המשך אחרי Blade trinity? לפי מה שאני יודע ב 28 לחודש אמורה לצאת סדרה הנקראת Blade Series http://nosheep.net/story/blade-series/

    • 1 תגובה
    • 626 צפיות
  19. Started by infer73,

    טוב, מחר יש לי בדיקת מאמץ עכשיו, יש לי אסטמה, אבל קלה למדי והייתי מעוניין לגרום לה להיות "חמורה" יותר... בכל מקרה, רציתי לדעת האם מישהו יודע איך אני יכול להוציא תוצאות גרועות בכוונה בבדיקת מאמץ?

    • 33 תגובות
    • 9.1k צפיות
  20. Started by ForresT,

    שאלה קצת מוזרה אני יכול להפעיל את הביטורנט ולבטל את אפשרות הdownload ולהישאר רק עם upload? תודה *כמובן שאני מתייחס לקובץ שלא סיימתי להוריד עדיין

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3264373,00.html ;D

  22. Started by NiTRo37,

    אין לי כוח עכשיו לחפש בכל העיר , אבל מישהו יודע אפו יש סניף של סופר פארם?

    • 2 תגובות
    • 510 צפיות
  23. Started by PayneBack3251,

    טוב,סליחה לא ידעתי שאסור לדבר פה על בעיות עם אתרים. --נמחק--

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  24. לא בטוח שזה במקום: אני צריך שרת זול שיתן לי בסביבות ה100MB(הSVN שלי כרגע 3.4MB Smile ) ויתן לי גישה REMOTE דרך SSH/RDP/NX או כל דרך אחרת,כל מה שאני צריך זה שיהיה זול יהיה BANDWIDTH לא רע,אמין ושאני יוכל להריץ עליו SVNSERVE כדאי לספק לי ולחבר שלי גישה לSVN,כרגע הSVN הוא במחשב שמחובר לאינטרנט רגיל לכן לעשות CHECKOUT ממנו זה סיוט. אפילו לא צריך הרבה RAM או CPU(בUNITS או מה שזה יהיה) כי כל מה שזה יריץ זה SSH+SVNSERVE ועוד כמה שטויות בעתיד. למישהו יש פיתרון טוב יותר? חשבתי על SVN על GMAILFS אבל לא בטוח כמה טוב זה יעבוד. בבקשה אני זקוק לזה להמשך פרוייקט לא קטן שאני עושה. ראיתי אפילו HOSTING פעם לPYTHON ב1$ לחודש אבל לא נדמה לי שזה טוב. בבקשה תעזרו לי פה. תודה נ.ב.:השר…

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  25. Started by בייגל טוסט,

    http://www.buzzhumor.com/videos/1242/Farting_Girlfriend

    • 2 תגובות
    • 721 צפיות

דיונים חדשים בפורומים