כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
בימים האחרונים אני מתקשה לפעמים להכנס לאתר (נפל) יש בעיה אצלכם בשרת או שאולי זה משהו אצלי? תודה.
-
- 4 תגובות
- 609 צפיות
-
-
ראיתי המלצה לאתר http://pandora.com/ נכנסתי, זה רדיו אינטרנט, אתה רושם את השם של הזמר (נתתי מישהו מה זה לא מוכר) הוא הכיר אותו (אין לי מושג איך), היה לו את כל הדיסקים שלו בקיצור הוא מתחיל להשמיע אותו, ועוד אומנים אחרים בסגנון, אתה מסמן אהבת את השיר או לא ככה הוא מוצא את הסגנון שלך במוזיקה מה שהוא מדהים בלי סוף מבחר שירים באיכות מעולה לא יאומן
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כמו שאפשר בFRAPS... להקליט סרטון של הGAMEPLAY... כי FRAPS משום מה לא עובד לי, וגם מה זה 30 שניות... תודה בהקדם PS: ולא משנה איזה פורמטים, העיקר שיעשה את העבודה!
-
- 2 תגובות
- 562 צפיות
-
-
-
למה לא באירופה? בדרום אמריקה? באפריקה?
-
- 23 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
שלום אני זוכר שפורסם כאן אתר שבו אפשר למצוא שירים cאמצעות הקלדת המנגינה שלו עם מקש הרווח. אני צריך את זה, האם מישהו זוכר? תודה
-
- 3 תגובות
- 607 צפיות
-
-
אחד המצחיקים חחחחחח http://www.heep.co.il/45-he/Heep.aspx?UserID=399 אם אהבתם אז תצביעו
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
[glow=red,2,300]יום שישי ה7/7 יש מלחמת מים ענקית בכיכר רבין בשעה [/glow] 15:55 שמהרגנים צוות Pharsh http://www.pharsh.com/images/ww2-v1.jpg[ftp][/ftp]
-
- 2 תגובות
- 733 צפיות
-
-
To make a long story short: אני יוצא עם מישהי ואני רוצה לקחת אותה לבית קפה על הים(תל-אביב). בהתחלה חשבתי על "שלוותא" אבל חבר שלי אמר לי שמ 19:00 בערך לא מכניסים לשם מתחת לגיל 18 אלא באישור הורים או משהו בסגנון.... אז, מישהו יכול לשפוך אור על המדיניות המוזרה הנ"ל, או פשוט להמליץ על בית קפה אחר על הים? איכות האוכל/שתייה לא כ"כ חשובה, רק שלא נקיא. בעיקר חשובה האווירה, אני רוצה מקום שקט שיהיה אפשר לדבר ולא יהיו טראנסים מסריחים או משהו בסגנון שיטחן את המוח ולא נוכל לשמוע אחד את השני. אם ממש ליד הבית קפה יש גישה לחוף כך שנוכל לטייל לאורכו אח"כ, אז בונוס. תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 839 צפיות
-
-
זה פשוט הורג אותי! יש איזה היגיון מאחורי סדר האותיות במקלדת ? ז"א למה האותיות במקלדת לא מסודרת עפ"י הא"ב למשל? תודה מראש לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 3k צפיות
-
-
1. כי ה צ האחרונה היא לא ץ. 2. הם חותכים שירים. 3. הם תוקעים גלגל"צ בהתחלת, סיום, ולפעמים גם אמצע של שירים (אי אפשר לתבוע אותם על השחטת שירים?). 4. יש להם פרסומות של מדליק מי שמקליק ראשון. 5. יש להם פלייליסט של 5 דקות. 6. העורך המוזיקלי שלהם בן 12. 7. המקום הראשון הנוכחי שלהם זה שיר של מדונה (רק בגלל שזה שיר של מדונה). אתם מוזמנים להמשיך את הרשימה.
-
- 48 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
טוב הרגע חזרתי מהפתיחה החגיגית של המגהפלקס החדש שנבנה מעל קניון איילון ברמת גן, הYES PLANET. כשהגעתי, מבחוץ הוא נראה מאוד מרשים וגדול. מבפנים הייתה תחושה יותר צפופה ואני לא רואה איך אפשר לאכלס איזה 4-5 אולמות מלאים בחוץ (כשהם מחכים לסרט). חוץ מזה הכל מאוד יפה, התאורה, מסכי פלזמה עם קדימונים לסרטים אחרים ומידע על הסרטים המוקרנים באותו הרגע ובהמשך היום, החלוקה למפלסים והסידור של חנויות של מזון מהיר ושל "אוכל קולנוע" (פופקורן, קולה וכו'). המסדרונות מאוד יפים עם שטיחים על כל הקירות והרצפות, כשהלוגו רקום עליהם, כנראה כדי לשמור על אקוסטיקה טובה. קיצור, נכנסנו לאולם, שעה וחצי אחרי שהגענו (קבלת פנים ארוכה). חיכינו עוד רבע שעה שכולם יכנסו. כשאני נכנסתי לאולם פשוט נפלה לי הלסת מהג…
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש אתרים שאפשר להוריד מהם טאפטים רנגטונים וכול מה שצריך לסלולרי בחינם כמובן ולא כמו כמה אתרים שלוקחים על כל תמונה 7 ש"ח
-
- 4 תגובות
- 706 צפיות
-
-
יש עכשיו את הפרסומת הזאת של לאומי נראה לי... יש למישהו מושג איך קוראים לשיר שמושמע ברקע? אני מניח שכולכם כבר ראיתם את הפרסומת הזאת עם המונדיאל רבוי הפרסומות הזה P: תודה
-
- 2 תגובות
- 525 צפיות
-
-
עוד כמה ימים אני נוסע לשבוע ל איטליה, למקומות בשם קאפרי,פוזיטינו,רומא, ועוד כל מיני מקומות שאני לא זוכר. תמונות יגיעו
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
טוב אז ככה הזמנתי מחשב לא משנה מאיזה חנות ואמרנו לחנות שאנחנו רוצים משלוח UPS EXPRESS החנות אמרו שהם מחר יעבירו את המחשב ל UPS אז מישהו יודע תוך כמה זמן זה יגיע אליי? (אני גר בדרום) תודה
-
- 1 תגובה
- 462 צפיות
-
-
-
טוב, לא כולם יודעים אבל היום אני טס לקנדה לחודש. אני אהיה בטורונטו וכנראה גם אבקר בארה"ב כמה ימים. בכל מיקרה אני אדבר משם יש להם שם אינטרנט והכל =] מה אני יכול לרשום? סיימת להארגן הכל וזהו. כעיקרון אני צריך עכשיו להיגמל מלהגיד את הדברים הבאים: Fuck Canada Mad Canadian Blame Canada למשך חודש ימים אבל לא נוראה =] כנראה אני קונה או XBOX360 או Gx2. אז יאללה נדבר. הטיסה יוצאת ב6, אז ב4 אני יוצא מהבית. כעיקרון אני רק יגיע לדודים שלי בסוף אחרי כמעט 24 שעות בגלל שאנחנו עוצרים עוד בפראג לכמה שעות מנוחה וכו'... אבל זה בסוף משתלם.
-
- 11 תגובות
- 925 צפיות
-
-
אני מניח שחלק מכם שמעתם את השיר באולפן של צ'ירלטון. השיר הוא כמו שהיה פעם של אריק אינשטיין שהוא מקריא את השמות של השחקנים במונדיאל. מישהו יכול להעלות לפה את השיר?? השיר נקרא: אסף פרישמן והחלוצים - ואלה שמות 2006 מונדיאל
-
- 1 תגובה
- 794 צפיות
-
-
אנשים אפשר לראות את הציונים במתמטיקה.. https://meyda.education.gov.il/tsiyuney%5Fbagrut/ אני עשיתי שאלות 003 וקבלתי סופי 100
-
- 0 תגובות
- 568 צפיות
-
-
-
את האבזור הזה לא תמצא בחוברת של פאררי. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3271514,00.html P: מחיר של אנזו חדשה (לא FXX) בסביבות ה $1,000,000 למי שנמצא ברשימה של פאררי.
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אז כמו שכתוב אני מחפש חנות שמתעסקת במודינג וקירור שקט הממוקמת באירופה (כדי שהמשלוח יהיה זול) הסיבה שאני מחפש בחו"ל היא כי נואשתי ברכישת מוצרי מודינג בארץ,כי בארץ שלנו יש רק חנות אחת שהיא מספיק מקצועית אבל יש להם ש"ל פשוט זוועה,אז אני לא רוצה להתעסק איתם. בקיצור...אני אשמח ללינקים. תודה
-
- 2 תגובות
- 520 צפיות
-
-
-
http://youtube.com/watch?v=py8EiO6DQb0&search=car%20accident ועוד אחד פסיכי, אבל עם המון מזל:
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-


