עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by KOBRA CHOPER,

    http://www.youtube.com/watch?v=KGRkkLE-_kU&mode=related&search=toilet%20joke

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by H-nover,

    רציתי לשתף אותכם בסרטון שעלה ב youtube צולם במושבה הגרמנית בחיפה מי שמכיר. מי שגר בחיפה או בכלל בצפון בוודאי מרגיש וחווה מה שבסרטון.

    • 1 תגובה
    • 736 צפיות
  3. http://rapidshare.de/files/26107125/c_____.rar.html (12mb) טוב אני קיבלתי מצלמת אינטרנט והתלהבתי ממנה ומצאתי תוכנה שמקליטה את המצלמה לסרט והתחלתי "לנסות את מזלי" עשיתי כמה סרטים קצרים אבל אני מביא רק את זה כי הוא הכי נורמאלי ומצחיק בסרטון אני מספר על אחות שלי ועל אח שלי אח קטן אחות בינונית ואני הגדול אני בעקרון יורד עליהם בסרטון שללא עריכה ולא התכוננתי מראש ככה שהכל בו אילתוריםולכן על תקחו את זה ברצינות כי כל מה שאני אומר זה שטויות בשביל הצחוק ולא יותר מזה טוב תהנו ותנו תגובות על "כישוריי"

    • 30 תגובות
    • 3.9k צפיות
  4. איפשהו? תודה.

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  5. Started by itaysp,

    לפני שנה וחצי ראיתי את זה איפשהו... במקרה היום נזכרתי ועוד 3 ימים זה היום המתוכנן.. http://www.worldjumpday.org מה אתם אומרים?

    • 5 תגובות
    • 865 צפיות
  6. באתר לא רשום כלום ביצעתי הזמנה כיומיים לפני התחלת ה"מלחמה" ואני לא יודע אם להתקשר או לא האם עסקים כרגיל או מה אני לא יודע כלום..מישהו יכול להעיר את עיניי?

    • 7 תגובות
    • 816 צפיות
  7. Started by Salwaby,

    עם שאר ציוני הבגרויות? כי עשיתי מועד ב' למתמטיקה שאלון 005, למרות שקיבלתי 82 במועד א', אולי אפשר עוד לשפר. קיצר מישהו יכול להגיד לי מניסיון אם זה עם שאר ציוני הבגרות שבהם לא עשית מועד ב' או לפני ?

    • 2 תגובות
    • 540 צפיות
  8. הטראנס עצמו אם אני לא טועה הוא HIT AND RUN מה שכן הגירסה היא לא רגילה נדמה לי שהיא מהופעה חיה ויש בה קטע גיטרות די חזק. אני לא סגור על זה שזה HIT AND RUN.

    • 7 תגובות
    • 608 צפיות
  9. Started by Vatos-Locos,

    הסתדרתי תודה... (:

    • 0 תגובות
    • 500 צפיות
  10. Started by tom123,

    http://www.cnn.com/2006/WORLD/meast/07/14/mideast/index.html למטה יש תצביעו yes

    • 0 תגובות
    • 699 צפיות
  11. Started by TALEL,

    משהו בסגנון של: Pakito - - Moving On Stereo PAKITO-living on video משהו בסגנון הזה שכיף לשמוע.. אם אפשר בלי שירים בסגנון של סקאזי למה אני לא כל כך אוהב תודה לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by Guarding angel,

    והכוונה היא לא ל"רובה תפוח האדמה" של Skid

    • 69 תגובות
    • 5.6k צפיות
  13. Started by SupeRnovA,

    שלום, אני מחפש מכוניות ישנות למכירה משהו בסביבות שנת 90' ומטה מכוניות שלא עולות יותר מ5 אלף ככה תודה

    • 2 תגובות
    • 2.5k צפיות
  14. ...אין מה להוסיף...

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  15. לאור המצב, והתגברות ההתקופת, היכן אתם נמצאים ?

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by AC/DC,

    כנראה חר באים להראות לנו טפלפונים בבית (עסק)(אפילו לא צריך להביא ותם הם באים עם שליח ) אז ככה אנכנו הולכים על המיבצע אני חושב אין לי מוסג אין W800I אז אני רוצה ליבחור בין 6280 או V3X מה עדיף ? תכונות תמונות וביצועים תמונות כאילו שתביעו תמונות חח

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. מישהו מכיר?

    • 5 תגובות
    • 696 צפיות
  18. Started by eli_a2006,

    לי אישית יש את אלה הם ממש נוחות וטובות: (למי שלא יודע אלה נעליים של adidas) [attachment deleted by admin]

    • 301 תגובות
    • 46.6k צפיות
  19. חבר שלי גר בקריות הוא אמר שהוא שמע בומים וזה (בMSN) והיתה צפירה בעפולה אמאלה איזה לחץ אני מת פה מפחד!!! עריכה: זה שידור חי!!! אמא'לה!!

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום. יום רביעי לפנות בוקר אני טס ואני אהיה בדיוטי פרי פה בישראל. עכשיו בדיוטי פרי לפי מה שאני יודע די זול מכשירים וזה. מה כדאי לקנות? שנה שעברה קניתי בדיוטי פרי בהולנג אייפוד מיני. יש לי את סוני אריקסון W800 גם. אני רוצה משהו שיהיה סביר והגיוני שכדאי ומשתלם לקנות כי אחרי הכל ההורים משלמים ולא בא לי שזה יהיה יקר, אבל זה פעם השנה אז למה לא אז מה אתם מציעים? אני חשבתי על מכונת גילוח, אבל בא לי משהו שקשור למחשב אולי או סתם איזה גאד'ט תותח שגם אבא שלי יתלהב ממנו. תודה

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  21. Started by stone cold,

    בחורה יפה שאוהבת מחשבים :eek2: ועוד עזרתי לה להבין את FIREFOX והראתי לה תכת הסודית והמבודדת שלנו (האתר) זה מנפץ את כל התאוריות שאוהבות מחשבים חיבות ליראות לפחות ככה במדד הכיעור-

    • 14 תגובות
    • 981 צפיות
  22. אני פשוט מת לקנות את הכלי הזה http://www.montysminiguns.com/AirSoftPage.htm# תראו מה החיה הרעה הזאת עושה http://www.youtube.com/watch?v=X9SttlXWTmw&search=mini%20gun%20bb

    • 14 תגובות
    • 4.1k צפיות
  23. שאלה בכותרת.

    • 185 תגובות
    • 21.9k צפיות
  24. כרגע אני עובד בחופש, כבר יש לי 500 ש"ח ביד ובקרוב אקבל עוד כסף. בכל מקרה, אני מתלבט מה לקנות - כרטיס מסך חזק, נגן MP3 איכותי, או משהו אחר. במקרה גם חשבתי על משהו שרציתי לפני כמה שנים, כשהייתי קטן יותר - מולטי טריינר, הבעיה שלא היה לי כסף וההורים כמובן לא רצו לקנות את זה. מה דעתכם על מולטי טריינר בכללי? האם הוא שווה את הכסף? http://www.p1000.co.il/hot_sale_product.asp?g_id=8782131 מה דעתכם על המולטי טריינר בקישור הנ"ל? נראה לי חברה "ג'נרית", אם אפשר לכנות אותו ככה.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by Psychedelic,

    חברה שלי ישבה מתחת לבניין עם חברה שלה פתאום ירד אחד הדיירים חשב שהן מעשנות שם סמים דפק לחברה שלי מכות רצח... היא הגישה תלונה למשטרה על תקיפה לפני כמה חודשים טובים כבר ומאז כאילו לא היה . כל פעם שהיא עוברת בסביבה שם הוא גם שם,עכשיו אני מפחד שהוא יעשה לה משהו יותר חמור מזה,והמשטרה לא עושה כלום,והיא הלכה כבר כמה פעמים לתחנה מה לעשות?

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים