עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אוקיי ... לא ממש ידעתי איפה לשים את זה , בTRADEZONE לא ממש יש מחלקה של רהיטים , אז בחרתי בכללי : למהירי החלטה !!! מדף חדש לחלוטין , לא הותקן מעולם , בצבע עץ כזה , לא ממש יודע איזה צבע זה , אבל הוא דמוי עץ , ונראה כמו עץ , אז זה הופך אותו לצבע עץ כזה ... קיצר , מדף מטורף לגמרי !!! מי שירצה ברצינות , אני גם מוכן להתגמש קצת . תמונות יתווספו כנראה מחר .

    • 23 תגובות
    • 2.3k צפיות
  2. Started by Spirit Crusher,

    אני ועוד 3 חברים טסים ללונדון ל12 יום בתחילת אוגוסט. אנחנו משתכנים אצל משפחה של אחד מהחברים בלונדון ככה שיש לנו שם לינה וחלק מהמזון חינם. לפני שאני שואל אני רוצה לציין שכבר ניסיתי לשאול בפורום אתר "למטייל" אבל אף אחד שם לא מתייחס, או לא יודע מה לענות לי. בכל אופן אני כבר הייתי בלונדון וגם החבר שיש לו שם משפחה ואני משער שלא יהיה לנו יותר מדיי מה לעשות בלונדון, עם כל הכבוד זו עיר יפה אבל יותר מ4 ימים בטח לא יהיה מה לעשות...אנחנו לא חובבי מוזאונים ידועים. בכל אופן אני אשמח אם תמליצו לי על מקומות נחמדים שיכולים להעביר לנו תזמן בכיף בסביבת לונדון או אפילו אם נצטרך לנסוע כמה שעות ברכבת אנחנו רוצים גם נופים גם פאבים מועדונים וכל מה שנראה לכם...רק תכתבו מה שעולה לכם לראש..אם עול…

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by eladbu,

    מישהו מכיר מחירוני רכב ברשת? חוץ מ http://www.discovery-israel.co.il/pc.cgi

    • 5 תגובות
    • 777 צפיות
  4. למי שלא יודע (כלומר - כולם), בעוד ימים ספורים תתחיל אליפות העולם בקליעה אולימפית. את ישראל מייצגים כתריסר ספורטאים, בינהם גם אני. בתקווה להפוך את הספורט הזה למוכר יותר, פתחתי את האשכול הזה ובו אשתדל להביא תמונות ועדכונים מביצועי הנבחרת שלנו... קישור לאתר התחרות: http://www.sszg.hr/index.php שיהיה לנו בהצלחה!

    • 20 תגובות
    • 2.1k צפיות
  5. Started by JellyBlast,

    מצטער, אני לא כ"כ יודע לאן הדיון הזה שייך, אז חשבתי לפתוח אותו פה. אני כנראה מתכוון ללכת על המסלול הזה. אבל יש לי שאלה, האם הוא באמת שווה את המכיר? עד כמה הפינגים באמת נהיים יותר טובים? ובכמה? למשהו פה יש את המסלול והוא יכול לעזור לי? אני גם אשמח אם משהו במסלול יעשה Ping ל216.67.237.17, זהו אייפי של השרת של המשחק Uniball. כדי לעשות Ping למי שלא יודע: Start>run>cmd>ping 216.67.237.17 תודה מראש! שוב מצטער, אין לי מושג לאן זה שייך .

    • 29 תגובות
    • 2.1k צפיות
  6. Started by רן.ט,

    למישהו יש מושג מתי זה יוצא וכמה הוא יעלה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. ???

    • 1 תגובה
    • 491 צפיות
  8. אל תתפסו את זה בנימה של כעס, זה בקשה, לא דרישה. לי אישית זה קרה ושמתי לב שזה קרה גם לאנשים אחרים. שמישהו מעוניין לדעת השוואה בין מפרטים מסויימים או בין כל דבר אחר תמיד אתם עונים לו ששניהם גרועים.. וזה ממש לא עוזר........ אם מישהו שואל מה טוב אז פשוט תענו לו מה יותר טוב... לאנשים יש סיבות לשאול דווקא את מה שהם רוצים .. תפסיקו להגיד שהכל גרוע כי תמיד יהיה משהו יותר טוב... ופשוט תענו על הבקשה של המשתמש!! מקווה שאני לא לבד פה. תודה..

    • 1 תגובה
    • 661 צפיות
  9. Started by MS-D,

    אהלן, אני מנסה לברר פרטים על תיכונים עם מספר ילדים עצום. יותר נכון, אני מחפש תיכונים שלמשל מחוברים עם חטיבות או לחילופין בכל שכבה 400 ילדים וכד' .. אשמח לקבל את עזרתכם בכל הקשור למידע על תיכונים עצומים (מבחינת כמות הילדים) ובמקביל מידע על כמות התלמידים בתיכונים שלכם. תודה מראש!

    • 37 תגובות
    • 2.2k צפיות
  10. Started by ביתרי בדם,

    שלום לכולם, בכל מקום אשר תפרסמו את האתר הכנתי עבורכם מכתב. כשאתם מפרסמים משהו על האתר השתמשו בו. - אין לפרסם לינקים אישיים!!!! עולם הגורל הוא שמו של משחק תפקידים ישראלי חדש, המיועד לשימושם של משתתפים רבים, ובמובנים רבים הוא מעין הצגה מקוונת. תקציר העלילה היא נבואה עתיקה על קרב נורא, שיביא את יום הדין על האנושות ויכחיד אותה. כדי למנוע את הגשמת הנבואה המציאו המדענים מכונת זמן, שבה נוסעים המשתתפים במטרה לשנות את העבר וכך למנוע מהנבואה מלהתגשם. המשחק הוא עולם מדומה, שאליו יכולים הגולשים להיכנס על ידי אימוץ של דמות המייצגת את אחד האזרחים באותו עולם. כל משתתף הוא דמות אחרת, וכל מהלך של הדמות הוא פועל יוצא של שיקול דעתו של השחקן. כללי המשחק נקבעים בידי המאסטר, במקרה זה ה…

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by Da-Funk,

    אני צריך לקבל לשם תשלום ממשהו אני רוצה לדעת איך אני יכול למשוך את הכסף לכסף מזומן אם יש לי כ.אשראי בינלאומי ? יש אפשרות לעשות את זה זה הגיוני אבל אני לא מצליח לבחור בנקים מישראל... יש למשהו מושג ?

    • 8 תגובות
    • 986 צפיות
  12. Started by Salwaby,

    http://www.amirlotan.com/nassralla/nasralla.html http://planet.nana.co.il/atarsh//flashoo/nasral.html חחח משחקים דפוקים , אבל זה הקטע :}

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. כל יום ראשון מתפרסם בידיעות מדור מחשבים אז למה שלא תיתפסו יוזמה ותדברו עם האחראים שם שאתם רוצים לקדם את המדור הזה כי לדעתי הכתבות שמיתפרסמות פו הרבה יותר מעניינות והרבה יותר עכשויות מהעיתון לדעתי שווה לכם לנסות

    • 4 תגובות
    • 555 צפיות
  14. http://www.youtube.com/watch?v=dWBSL2cvwGQ&search=cat ;D

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  15. Started by kinggil,

    שלום, חזרתי אתמול מאיטליה ואני יכול להגיד רק דבר אחד איכס!!!!. הדרום מלוכלך מלא גנבים הכול מקושקש ומוזנח. מקומות יפים הייתי אבל לא שווה ללכת לשם, ההתנהגות שלהם מגעילה ולא נחמדה בכלל. מכוניות הכי נמכרות שם זה: פיאט,לנצ'יה,אלפה רומיאו,מרצדס,במו,פרארי,טויוטה,מאזדה זהו. עכשיו חזרתי ויש לי קבלת פנים לא נעימה כל הזמן נופלות פה פצצות

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  16. Started by Judas Iscariot,

    שלומות אנשים, האם יש ביניכם מישהו מאזור המרכז אשר באמתחתו שטר של 20SEK?(כלומר, 20 קורונות שוודיות) השטר נראה כך: http://www.onlinefx.co.uk/fx/Stores/OnlineFX/Images/Sek/SEK20front.jpg אנא הגיבו כאן אם יש באמתחתכם את השטר הנ"ל, אני מוכן לשלם בעין יפה עבורו (לא מאות או אלפי שקלים, אלא יותר משער החליפין, אפילו הרבה יותר).

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  17. והסרט המצליח משנת 91

    • 12 תגובות
    • 902 צפיות
  18. Started by pixilated,

    שיהיה לישראל בהצלחה במוקדמות יורו 2008

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by draak31,

    יש לי קופת גמל, כבר הפסקתי להכניס אליה כסף אבל לפי מה שהבנתי יש לה תשואה כך שהיא עדיין מרויחה כסף. אם אני ישבור טת הקופה ויוציא ממנה סכום מסוים(10% נגיד) אני עדיין ימשיך להרויח עליה? כלומר היא עדיין תניב תשואה?

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  20. Started by pixilated,

    האם למישהו יש אתר טוב שאני יכול להוריד ממנו דברים ל-bitlord? ורק למי שלא יודע גם אתרי ביטורנט טובים בשבילי אני ממש אשמח אם תתנו לי כמה שיותר אתרים.

    • 1 תגובה
    • 556 צפיות
  21. Started by Lirux,

    לפני דקה בדיוק קבלתי את ההודעה הזאת באיסיקיו: לאור המצב הבטחוני הקשה חברת האייסיקיו החליטה לעשות משהו בנידון, על כל 20 איש שמקבלים את ההודעה הזאת חברת האייסיקיו תשלח טיל גרעיני על לבנון. אנא מכם שילחו זאת לכמה שיותר אנשים. חשבתי שראיתי כבר את כל ההודעות המפגרות אבל זאת באמת קרעה אותייייייייי!! חחחחחחחחחחחחחחחחח

    • 22 תגובות
    • 2.9k צפיות
  22. Started by SweeT_EviL,

    לא יודע אם אפשר להשוות ביניהם אבל.... אבל העיקרון זה מכל מיני בחינות משכורות בצבא(בקבע מן הסתם), מי מביא יודע ידע, עבודה אחרי הצבא (מי יביא לי יותר אפשרויות , שוב משכורת יותר גבוהה) וכל שאר השטויות שתחשבו עליהם שאפשר להשוות בניהם

    • 110 תגובות
    • 12.5k צפיות
  23. Started by J.allmighty,

    http://www.dsy.co.il/goodnews.htm

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים