כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
-
אני צריך להזמין מוצרי מודינג בעיקר מאווררים שאין בארץ. אני מזמין על סך 200$ תודה
-
- 0 תגובות
- 516 צפיות
-
-
-
מחר ה 24 ל 7 , אני מתגייס לצבא הגנה לישראל , 4 שנים בפורום , שמחתי לעזור לכל מי שהצלחתי לעזור , ולמי שלא הצלחתי לפחות ניסיתי אני כניראה מתגייס לשירות קרבי , אז אני מקווה שאני אוכל להמשיך לעזור פה ושם בסופש"ים למדתי הרבה מהפורום הזה , ורציתי להגיד תודה לכל מי שעזר לי .. שיהיה לכם המשך שבוע נפלא מיכאל .
-
- 3 תגובות
- 921 צפיות
-
-
היי, אבי גר בארה"ב ואני רוצה להזמין לו מחשב שאני ארכיב למענו. רציתי לבקש המלצות לעוד אתרים טובים וזולים לקנות מהם כדוגמאת newegg. אודה מאד לממליצים ולמשתפים תודה מראש רום
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
משהו מצא סרטים מלאים באתר אם כן תביאו איזה קישור משעמם לי פצצות
-
- 0 תגובות
- 789 צפיות
-
-
משחק חזק ;D http://www.2people.co.il/downloads/nassaralla/ שיחקתי קצת הגעתי ל 5131 לחצו רווח להחליף נשק
-
- 6 תגובות
- 647 צפיות
-
-
-
אני מתגייס מחר, למודיעין שדה. יש כאן עוד מישהו שמתגייס מחר? עכשיו אני לא אוכל להיות פעיל בפורום לעיתים קרובות, אבל אני אבוא לבקר מידי פעם. בכל מקרה גיוס נעים לכל מי שמתגייס מחר, או בכלל בזמן הקרוב .
-
- 6 תגובות
- 633 צפיות
-
-
שימו לב לפה: http://www.pcchip.co.il ושימו לב פה: http://www.skypc.co.il כל המחירים זהים וכל האירגון
-
- 9 תגובות
- 678 צפיות
-
-
מישהו מכיר אתר טוב שבו אני יכול לברר מפרטים שונים של מחשב ולעשות השוואה בין המחירים של המחירים, למשל כמו אתר ZAP? או אםפ אני יכול לפרסם מפרט באתר בפורום המתאים ותינו לי מחירים מחנויות (אם זה מותר)??
-
- 1 תגובה
- 492 צפיות
-
-
עוד שבוע וחצי בערך אני טס לקנדה וארה"ב ואני לא יודע מה לקנות, אם כבר אני אהיה שם אני רוצה לקנות משהו "רציני". אני מחפש משהו שזקוק לחשמל בשביל לשעשע אותי ושיעלה עד 100$ פחות או יותר, על מה אתם ממליצים?
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני בכיתה טי ויש לי שאלה שממש חשובה לי: הציון של מבחן מייצב ניכנס לתעודה??? אני צריך תשובה בדוקה ובטוחה.... *יש לי שנה הבאה מבחן מייצב ואני חייב לדעת אם הציון שאני יקבל במבחן יכנס לתעודה... *לאלה ששכחו: מבחן מייצב זה מבחן של משרד החינוך, כל בתי הספר בארץ עושים אותו כדי שמשרד החינוך ימדוד את רמות בתי הספר בארץ...
-
- 3 תגובות
- 757 צפיות
-
-
-
יש לי שני חברים שקטנים ממני בחודש+ והם קיבלו צו ראשון ואני עדיין לא, למה זה ככה?
-
- 17 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
וואי אני נשפך מצחק, איך הם מסופקים... :silly: :silly: :yelclap: http://www.youtube.com/watch?v=oDVpNJZ11ko&search=missle
-
- 1 תגובה
- 558 צפיות
-
-
שלום אנשים, אני מתגייס ב 30.7 (שריון, חטיבה 188) אני רוצה לקנות שעון, אבל אני לא יודע אם השעונים שאני אוהב מותרים לשימוש בצבא. אשמח אם תוכלו לומר לי אם השעונים שבחרתי אכן מותרים לשימוש בשירות הצבאי. אני מחפש שעון חזק ועמיד שישרוד את הטירונות ושיהיה תמיד על היד. מצד שני, אני לא סובל את שעוני הגומי האלה של G-SHOCK וחושב שהם מאוד מכוערים ומפלצתיים, אני לא אוהב שעונים דיגיטליים ומעדיף אנלוגיים עם סטופר ותאריכון דיגיטלי. אין לי מגבלת תקציב או משהו, אבל הכל בפרופורציות.. אני מתבלט בין שלושה שעונים, רציתי לשאול לדעתכם. אז הנה הרשימה לפי סדר העדיפויות שלי, תגידו מה אתם חושבים. 1. G-Shock Cockpit Solar GW-1701D 2. G-Shock SCUBA G701D 3. G-Shock Worldtime Steel G731…
-
- 3 תגובות
- 995 צפיות
-
-
אני לרוב שומע מוסיקת רוק ולאחרונה ניתקלתי באחד זמרי הרוק עם הקול המרשים ביותר ששמעתי , תתנו בבקשה ביקורת על הקטע הבא: http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=9D1D708E69ADBE1A זהו שיר של Kamelot מאלבום Karma שם השיר : Elizabeth: i. Mirror Mirror זהו שיר שמיתפרס ל 3 שירים המתחיל מהשקט עד לחזק בסדר עולה ממש מדהים. Elizabeth: i. Mirror Mirror הוא החלק הראשון של השיר אם תיהיו מעוניינים אני יעלה גם את שתי החלקים האחרים. ---- אם ניתקלתם בזמרי רוק בעלי קול מרשים תעלו קטעים בבקשה. אהזנה נעימה. :coolman:
-
- 67 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה כזאת: ניקח שני אנשים שניהם בגיל X. בן אדם A שוקל Y ק"ג בן אדם B שוקל Y+50 ק"ג (מן הסתם B הוא גם שמן). שניהם הולכים לאותו חדר כושר ונתאמנים באותם מכשירים ואותו כמות שעות בשבוע. אחרי Z זמן מי יהיה יותר מפותח A או B? תודה רבה מראש
-
- 38 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
משהו לפנים תורידו http://www.lala.co.il/FILES2/AssaFrishman%20&%20The%20Pioneers%20-%20UNasrallah.mp3
-
- 25 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי 2 שאלות, ואני זוכר שיש כמה אנשים בפורומים שהתנדבו ומתנדבים במד"א ואולי הם יוכלו לענות לי (אני כמובן אנסה ליצור עם מד"א קשר מיד עם תחילת שבוע הבא: 1. האם מד"א מגייס מתנדבים בשביל 4 וחצי חודשים (אני מתגייס בנובמבר, ואני מעוניין להתנדב למד"א). 2. האם קורסי הכשרת מתנדבים עובדים גם בימים אלה? או שמירב המאמצים של מד"א מופנים לטפל בפצועים? תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
-
-
משהו רוק ניו מטאל כזה.. הולך ככה we build it up for you for the year 2000 we make it up for you for the year 2000 משהו כזה..שיר ממש יפה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 641 צפיות
-
-
טוב נפלו פה (כרמיאל) כמה קטיושות לפני איזה חצי שעה-שעה ואבא שלי החליט לנסוע לאיפה שהוא. ואני לא רוצה להשאיר את הכלב שלי לבד פה. אז מישהו מכיר פנסיון טוב באיזור הצפון שלא יקר? תודה רבה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 4k צפיות
-
-
למי שלא מכיר ואני מאמין שרובכם מכירים, היום לפני 15 דקות שהלכתי לשירותים ולא היה לי מה לקרוא לקחתי את הספר הזה, והוא פשוט קורע מצחוק! הספר הוא על משפטים מוזרים, מצחיקים שנאמרו על ידי שדרים,שחקנים ומאמנים בתקשורת. כמובן שאלון מזרחי הוא הכוכב הגדול שם ואני יתן לכם כמה דוגמאות: הייתי שלוש פעמים מלך השערים ועכשיו אני מקום שיש בכובשי כל הזמנים, אז איך אני יכול ליהיות טיפש? הכדורגלן, אלון מזרחי, בתהייה על הקשר בין חוכמה לשערים. "ידיעות אחרונות", ינואר, 1998. מה שעמאר אמר על גוטמן, זה הכי נכון. -מה הוא אמר? לא זוכר, אבל הוא אמר דברים נכונים. כדורגלן בית"ר ירושליים, אלון מזרחי, מוכיח בריאיון עיתונאי שלא את הכל צריך לזכור, העיקר הכוונה. "תל אביב", אפריל 2001. לא צריך לצאת מפרופורצ…
-
- 24 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום. ארצה לדעת כיצד אפשר לקחת מחשב שלם בנוי (מארז מסך וכו) ופשוט מאד להעביר אותו לחול, איך לעשות את זה, מה הדרך הכי בטוחה לעשות את זה וכמה זה יעלה. תודה מראש
-
- 9 תגובות
- 615 צפיות
-


