כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
רציתי לדעת שתי דברים אם אני אוכל רוב הזמן טונה זה בסדר וגם בבוקר צהריים וערב חוץ מימי שישי שבת ורציתי לדעת אם זה מזיק לפנים מבחינת פצעונים ? תודה לעונים
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברה, הציעו לי בצבא לעשות קורס כזה (4 סמסטרים ,סך הכל 15 מפגשים (פעם בשבוע)) ב-1700 ש"ח (במקום 32000). האם שווה לעשות את הקורס הזה? האם הוא נחשב באזרחות? מישהו עבר אותו? איזה דברים מעניינים לומדים שם? הבנתי שהוא מתרכז בעיקר בתקשורת של CISCO..? תודה מראש, סשה.
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
אם כן אני אשמח לתשובה פשוט כתה יב' אין לי כוח ללמוד יותר אני רוצה ללכת לקורס במקום כל הלימודים האלה ואם מישהו מכיר שיגיד אין בעיה לשלם 10 אלף לשנה רק שזה יהיה קורס שבסופו יוצאים עם תעודה של טכנאי PC ןתגידו בבקשה על שם של מקום ואם יש גם טלפון יעזור מאוד וכמה שעות בערך לומדים ביום תודה מראש לעוזרים עדיף באזור רמת-אביב צפון תל-אביב
-
- 25 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תורת המספרים האלמנטרית, האוניברסיטה הפתוחה, 2003. . חיפשתי בגוגל,באתר של סטימצקי ללא תוצאות..עזרה!
-
- 3 תגובות
- 804 צפיות
-
-
נשקים כוללים : tanks/subs/etc אני אישית בוחר ב RUSSIA T-34 tank...PPSH-42...AK-47...Dragunov rifle...RPG-7...Hind...T-72...T-90...MiGs...etc..
-
- 2 תגובות
- 628 צפיות
-
-
אהלן חברה!! לאחר ויכוח קטן עם חבר החלטתי לפתוח את הדיון הזה. שיניתי קצת את הנושא והתמקדתי דווקא על זכיה בלוטו בסכום של 10 מיליון. אפשרות 1 : הפקדת כל הכסף בבנק, ולחיות רק על ה 3-5% (תקנו אותי אם אני טועה) שנתיים שמקבלים. אפשרות 2 : בזבוז הכסף ללא התפשרות. אפשרות 3 : לפלצנים, זה בצחוק. אפשרות 4 : כתבו את הרעיון שלכם, למשל לפתוח עסק, להיות משקיע וכו', תהיו יצירתיים לי דווקא האפשרות הראישונה נראית הכי טובה. 3-5 אחוזים מה 10 מיליון זה 300-500 אלף שח בשנה, ז'א 25-40 אלף בחודש. לדעתי זה מאוד מספיק, לא צריך להסחף ולקנות בתים במיליונים, להחליף מכונית כל יום וכו', אפשר לחיות גם ב"צניעות". כמובן שלא צריך להתקמצן ובעת הצורך לקחת סכום גדול יותר. מה דעתכם?
-
- 92 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
מטוסים מדגם 787. המטוס הזה אמור להחליף את ה767 הישן והטוב. כנראה המטס הזה ישמש אותם לקווים ארוכים,כמו:ישראל--->יפן. שבנתיים מבצע הבואינג 757-300 שהוא ממש מטוס להטסת בהמות (איזה קמצנים! תוותרו על 10 מקומות לא יקרה כלום! תנו לנו קצת מקום לרגליים, כבר בחברת הצארטר הבולגרית יש מקום) ועוד יש עצירה לתידלוק איפושהו באיזור אירופה. סוף סוף לארקיע יש מטוס שאפשר להתגאות בו! אל על וישראייר אותו דבר אל תתקמצנו (ואני מדבר בתור בן של טייס אל על). קיצר תגיבו בנושא.
-
- 35 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
מישהו יודע מה קרה בסוף של פרק היורה??? זה ממש דחוף ככה בקצרה שתי שורות
-
- 7 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אני הולך לקנות חלקים בנפרד אז אני צריך לדעת איך אמור להגיע כל חלק (קופסא או שקית) כי פעם שעברה שקניתי צורב של סמסונג הוא הגיע בשקית והיה לו מלא בעיות והחלפתי אותו כמה פעמים עד שהחליפו לי אותו ל LG שהוא בסדר אז אני קצת מפחד לקנות דברים בשקית (לא בטוח שזה היה בגלל שקניתי בשקית אולי בגלל שקניתי את זה באייבורי) אז תגידו לי איך צריך להגיע מארז, ספק,מעבד, לוח אם,דיסק קשיח,כרטיס מסך,זכרונות. שבע דברים תודה רבה
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
http://zap.co.il/model.asp?model_id=401554 http://zap.co.il/model.asp?model_id=401552 http://zap.co.il/model.asp?model_id=379522 תודה.
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היא עובדת עוד ? אני ניסיתי להיתקשר עכשיו לא עובד אני מקווה שהיא עובדת כי אני רוצה להזמין דברים מישם :'(
-
- 9 תגובות
- 789 צפיות
-
-
הגיע הזמן להחליף טלויזיה בסלון, וההורים רוצים 32". אבל, הם רוצים רגילה, ולא דק, בטענה שדקה איכותית תעלה יותר מהמקבילה לה ברגילה(CRT). אני אומר LCD גם בגלל מסך רחב, וגם מהעובדה שהרזולוציה גבוהה יחסית. עכשיו, יש למישהו מושג כמה עולה טלוויזית LCD שהיא גם איכותית וגם זולה יחסית?
-
- 3 תגובות
- 557 צפיות
-
-
העלתי וידאו שמראה פגיעה של טיל בבית בחיפה מישהו רשם לי בלע בלע אתם רוצחים הבאתי בעיטה באמא שלו [יענו הגבתי לו כמו שצריך] ועכשיו כל פעם שאני מנסה להכנס לוידאו אני רואה את
-
- 3 תגובות
- 809 צפיות
-
-
שים 100 לבנים ללא סדר מיוחד בתוך חדר, שלו דלת וחלון אחד. אחרי כן הכנס לחדר שניים שלושה אנשים וסגור את הדלת. השאר את האנשים בחדר וחזור לאחר שש שעות על מנת לנתח את המצב. אם האנשים סופרים את הלבנים, הפנה אותם למחלקת הנהלת חשבונות. אם הם סופרים שנית תעביר אותם למחלקת מבדקים. אם יש אנדרלמוסיה בחדר העבר אותם להנדסה. אם הם מסדרים את הלבנים בצורה מוזרה, העבר אותם לתפ"י. אם הם זורקים את הלבנים אחד לשני, העבר אותם מידית לניהול פרויקטים. אם הם ישנים, העבר אותם לביטחון. אם הם שברו את הלבנים לחלקים קטנים, העבר אותם לטכנולוגיית מידע. אם הם יושבים ולא עושים דבר, העבר אותם למשאבי אנוש . אם הם אומרים שניסו לסדר את הלבנים בכמה אופנים, למרות שלא הזיזו לבנה אחת, העבר אותם למכירות.…
-
- 1 תגובה
- 589 צפיות
-
-
http://www.aish.com/movies/PhotoFraud.asp אגב גם מדברים שם אז להדליק רמקולים\אוזניות. מדהים עד כמה שונאים אותנו.
-
- 10 תגובות
- 698 צפיות
-
-
-
שלום לכולם קניתי לפני שבועיים גולף שנת 2000 2000 סמ"ק רציתי לדעת אם ישנו אתר שמספק מידע אודות כוח סוס הספק וכו נכון לדגם של שנת 2000 בתודה מראש!
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
אני מקבל את הרדיו דיסק בלי כלום יענו bulk...אני רוצה להתקין אותו בעצמי השאלה שלי למי שעשה זאת בעבר היא מה צריך לקנות על מנת להתקין..אילו כבלים ואורכים אם יש למישהו מושג...יש לי ידע מקדים באלקטרוניקה אני חושב שאני יסתדר... תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 889 צפיות
-
-
בעקבות תארד הוותיקים אני רואה שיש מיספר גדול של מישתמשים שהם בשירות צבאי פעיל.. אז בוא ניראה מי הם. תגיבו פה תנו פירוט קל על תפקידכם .. רק סדירים!! לא כאלה שיתגיסו בקרוב ! לא כאלה שסיימו שירות! לא כאלה שכרגע בשירות מילואים ובאים ליצחוק על צעירותינו שם: עידן תפקיד: לא עקרוני, מישתנה כל שבועים.. בסיס: בא"פ אליקים פז"מ : 13 חודש
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
פרסומת חדשה של קוקה-קולה שעשויה בסגנון של משחקי GTA (הכי מזכיר את GTA3). http://www.youtube.com/watch?v=JoMAqh1N29I תהנו!!
-
- 9 תגובות
- 910 צפיות
-
-
שלום חברים! נכנסתי הרגע לאתר של NVIDIA, ואני רואה שהלוגו שונה במעט, אני הוזה? לעומת הלוגו הקודם: מי שלא הבין את מה שונה, הם עיוותו את האותיות. בכל אופן, הלוגו הקודם של NV היה הרבה יותר יפה. זכרונו לברכה... :'(
-
- 22 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום D: אתמול בערב הייתי בחנות מסוימת ששמה לא יוזכר מסיבות אלו ואחרות. הלכתי למחלקת האלקטרוניקה של אותה חנות במטרה למצוא ספק כוח למחשב של אחותי. כמובן שלא ציפיתי למצוא משהו, אבל חשבתי "אם אני כבר פה..." שאלתי את אחד העובדים שם אם יש להם ספקי כוח, והוא שאל אותי "לאיזה מארז?" אמרתי לו ATX. "כן, אבל איזה?" "ATX סטנדרטי, מידי טאוואר." "אבל איזה? מארז של פנטיום 4?" "מה? מארז מידי טאוואר סטנדרטי, לא צריך משהו חזק, זה לסמפרון" "אני מצטער יש לנו פה רק למארזים של פנטיום 4" (מרים קופסה עם ספק ג'נרי ב 80 שקל) אני, לוחש לאבא שלו באוזן- "הבחור לא יודע על מה הוא מדבר, בוא נסתלק מפה ומהר o_O" בקיצור, משעשע ביותר D: אבל לפעמים יש מציאות שם. כמו העכבר האופטי-אלחוטי-נטען שקנית…
-
- 109 תגובות
- 14k צפיות
-
-
-
חחח משהו שם לב לדגל למעלה מאחורי הלוגו של hw ךםך רק עכשיו שמתי לב
-
- 6 תגובות
- 620 צפיות
-


