עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. הסטודיו שהביא לנו את החידושים למשחקים Wasteland ו-Torment חוזר אל קיקסטארטר בפעם השלישית - כדי להחזיר לחיים את סדרת The Bard\'s Tale הקלאסית לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a7%d7%90%d7%9e%d7%91%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%9e%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%9f-%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%a8-%d7%94%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%98%d7%9f-%d7%94%d7%a0%d7%95%d7%93%d7%93-%d7%97%d7%95%d7%96%d7%a8/

    • 1 תגובה
    • 992 צפיות
  2. Started by matani122,

    אני מחפש משחקים בדיוק כמו DMC: Devil May Cry + PROTOTYPE משחקים שאתה לאט לאט משיג עוד מתקפות, עוד יכולות, ושיש סיפור מעניין [ העדפה למשחקים עם איכות טובה ]. משחקים ששיחקתי בסגנון: DMC Devil May Cry // DMC 4 The Legend Of Korra // Castlevania lords of shadow 2 // Dark siders 2 // The Amazing Spiderman // Shadow Of Mordor// Metal Gear Rising: Revengeance Witcher 3 Wildhunt // Prototype 1-2. מקווה לקבל המלצות טובות

    • 20 תגובות
    • 4.3k צפיות
  3. Started by ag43,

    מה האפשרויות להזרמת משחקים ברשת ביתית? אני רוצה להזרים משחקים בינוניים ללפטופ. יש לי מחשב נייח עם 7870HD. האם יש דרך להשתמש בחומרה שלו כדי להריץ משחקים על הלפטופ? מדובר על משחקים STAND ALONE ולא דרך STEAM לדוגמא.

    • 39 תגובות
    • 5.4k צפיות
  4. Started by huber,

    הנה דילמה, יד ימין שלי מושבתת לחודש הקרוב (ובדיוק שיצא THE WITCHER 3 כמובן), מה שמעלה את השאלה, איזה משחקים אפשר לשחק רק עם יד אחת?

  5. מודעת שהגיע לרשת מוקדם מהמיועד מגלה כי מבצעי הקיץ בחנות המשחקים המקוונת עשויים להתחיל כבר ביום חמישי הקרוב לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/%d7%93%d7%99%d7%95%d7%95%d7%97-%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%94%d7%92%d7%93%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%9c-steam-%d7%99%d7%97%d7%9c%d7%95-%d7%91%d7%a1%d7%95%d7%a3/

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  6. Started by guylederer0,

    http://www.playark.com/ http://store.steampowered.com/app/346110/

    • 7 תגובות
    • 3.2k צפיות
  7. Black Ops 3 הוא המשחק הבא בסדרת CoD, וגם הוא יתרחש בעתיד לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/black-ops-3-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%94%d7%91%d7%90-%d7%91%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%aa-cod-%d7%95%d7%92%d7%9d-%d7%94%d7%95%d7%90-%d7%99%d7%aa%d7%a8%d7%97%d7%a9-%d7%91%d7%a2/

    • 4 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by matani122,

    איזה באסה זה, אני שיחקתי ב DMC 5 עם דאנטה והמשחקיות שם בהרבה יותר נוחה. להרביץ ולירות עם העכבר, תזוזה עם העכבר. ב DMC 4 להרביץ עם i ולירות עם J זה ממש לא נוח וגם כל שאר הכפתורים. ואי אפשר להחליף את זה לעכבר, ניסיתי כבר.

    • 0 תגובות
    • 993 צפיות
  9. אומנם גייב היה קרוב בתחזית שלו אבל פספס (הוא חשב שחלונות 8 תכיל את החנות של מיקרוסופט שתחחרה בו, בסוף הגיע ב 10). בחנות של 10 מיקרוסופט תפסה שכל (וכרגיל העתיקה מאפל) והולכת על כל הקופה. בעזרת החשבון שלך (שכמובן הרבה ייצרו בהתקנת מערכת ההפעלה כדי שקורונה ושאר היכולות יעבדו) תוכל כמובן לקנות ולהוריד מהחנות (שמגיעה מותקנת עם החלונות, כמה פשוט). כמובן שגם אמצעי התשלום שלך (במוקדם או מאוחר) יהיה מקושר לחנות בשביל זה. כרגע הם יתחילו כנראה במלחמות פשוטות יותר ויהיה שם תוכנות, סרטים וסדרות טלוויזיה, אבל די ברור שבסופו של דבר הם יחתמו עם כל המפיצים ו UCRAP ו BORINGIN יתקפלו יותר מהר מ VALVE לשים את הדברים שלהם שם. אני מניח שהאינדי ילכו לאיפה שהם יוכלו להרוויח יותר כסף. איך עוד 2-3…

    • 24 תגובות
    • 4.7k צפיות
  10. Started by yoel12,

    שלום, לאחרונה שמעתי על תוכנה בשם rivatuner statistics server, ושיש לה frame limiter שאמור להגביל את FPS בצורה יעילה יותר מV-SYNC, ובכן ניסיתי את התוכנה בthe witcher 3, הוספתי את פרופיל המשחק, הפעלתי אותו, נטרלתי את V-SYNC, ושמתי את הגבלת הפריימים לUnlimited, על Full screen, ויש קריעות רציניות, מישהו יודע כיצד להפעיל את התוכנה כראוי? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Kyphosis-Kazzak, הגילדה הישראלית מגייסת! לקראת ההרחבה החדשה Warlords Of Draenor התקבלה החלטה בקרב הקהילה הישראלית לאחד מספר גילדות קטנות ושחקנים בודדים לקהילה ישראלית אחת גדולה ומגובשת. קצת על הגילדה: 1.הגילדה הינה גילדה ישראלית עם דגש חברתי בנוסף להיותה גילדת ריידים מובילה ובעלת הישגים. 2.מטרת הגילדה: כל ישראלי באשר הוא מוזמן להצטרף לגילדה ולהנות מחווית משחק ישראלית ומהנה, מטרת הגילדה היא לאגד את הישראלים ביחד בכדי שאלו יוכלו להקים קבוצות Raiding, קבוצות PvP, לעשות Questing וAchievements ביחד, וכן להריץ גם תוכן אחר בכיף ובאווירה טובה, הרבה שחקנים טובים (חלקם גם מאוד מוכשרים) כבר הצטרפו אלינו ואלו מחפשים אחרים כמוכם בכדי לקחת את המשחק שלהם קדימה, או סתם להעביר את חווי…

    • 5 תגובות
    • 5.1k צפיות
  12. Started by GameGems,

    • 10 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by bagetrek,

    שלום שלום למישהו יצא לשחק את המשחק החדש ? מבלי לאכול את הראש איך המחשב לא מריץ את זה על איכות הכי גבוהה עם FPS יציב וטוב מבלי להתאמץ יותר מידי ? אז כנראה שלא , משהו לא מסתדר לי במשחק הזה , אני רוצה לקנות אותו השבוע , אבל משום מה הייתי חייב לנסות לשחק בפרוץ ( כן מה לעשות ) ושם הבנתי שהסיפור לא פשוט כמובן גם אחרי חיפוש ברשת הבנתי שהמצב אצל אנשים עם מערכת HIGH-END אותו דבר נ.ב חשבתי שאולי משהו אצלי במערכת לא בסדר כאן לדוג' http://www.carmageddon.com/forum/topic/26685?page=2 איזה באסה .. מרגיש לי כמו הדרישות של GTA IV לעומת התכלס במציאות ..

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  14. Started by yoel12,

    שלום, אשמח לדעת מה דעתכם על הבעיה?, מה היא תעשה לשוק הPC? ולגיימינג בכלל...?

    • 123 תגובות
    • 19.2k צפיות
  15. Started by TheDiesel,

    שלום האם הג'ויסטיק הבא(ועוד דגמים בשוק שאתם מכירים) יכול לשמש כתיבת הילכים למשחק מחשב(למשל Need for Speed Rivals - למחשב- ועוד משחקי מכוניות למחשב)? קישר לתמונה: http://jpg.co.il/view/5572ebe0a89b0.png/ והאם ההגה הבא מתאים גם הוא לאותם סוגי משחקים http://jpg.co.il/view/5572ed16b6d59.jpg/ תודה

    • 1 תגובה
    • 957 צפיות
  16. מוכנים להציל את המין האנושי בשנית? הכותר החדש בסדרת האסטרטגיה הנודעת נוחת בנובמבר הקרוב, ומבטיח לשדרג את כל מה שאהבתם ב-Enemy Unknown משנת 2012 לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a0%d7%a7%d7%9e%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%99%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d-xcom-2-%d7%9e%d7%92%d7%99%d7%a2-%d7%91%d7%9c%d7%a2%d7%93%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%9e%d7%97%d7%a9%d7%91%d7%99%d7%9d-%d7%94%d7%90/

    • 1 תגובה
    • 897 צפיות
  17. Started by Transformice,

    לא יודע אם אתם מכירים,אבל המשחק נקרא Transformice וזה משחק ממש ממכר אבל חמוד ואני מאוד ממליץ עליו... מי שיש לו משתמש שירשום פה ואוסיף לחברים שלי בדיון הזה אני שואל אם מישהו מכיר דרך להשיג תותים(כמו כסף אמיתי שלנו במשחק) או גבינות(הכסף של המשחק)בחינם? אשמח לתגובות

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. לגו ממשיכה בנסיונותיה להשתלט על העולם הדיגיטלי - הפעם בעזרת משחק חדש שמתיימר להיות גירסה משופרת ללהיט האינדי Minecraft, שמושק בהפתעה וזמין כבר עתה לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%a6%d7%a4%d7%95-%d7%94%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7-%d7%a9%d7%9c-%d7%9c%d7%92%d7%95-%d7%a8%d7%95%d7%a6%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%94-minecraft-%d7%94%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%a9%d7%9c%d7%9b/

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. וואלב חוגגת את ההכרזה על הפרק החדש בסדרת Fallout בדרך היחידה שהיא מכירה: עם הנחות קורצות על כל משחקי הסדרת הקודמים, רק בסוף השבוע הקרוב לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%aa%d7%9b%d7%95%d7%a0%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9c-fallout-4-%d7%9b%d7%9c-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99-%d7%94%d7%a1%d7%93%d7%a8%d7%94-%d7%91%d7%94%d7%a0%d7%97%d7%95%d7%aa-%d7%92%d7%93%d7%95/

    • 3 תגובות
    • 966 צפיות
  20. Started by matani122,

    1.) לפני כמה ימים סיימתי את המשחק הראשון שלי בסדרה במחשב - DMC: Devil May Cry ורציתי לשאול: אחרי שסיימתי לשחק עם דאנטה איך אני יכול לשחק גם עם ורג'יל [ עם פירוט בחלוקה לשלבים, כי אני ניסיתי להוריד UPDATE למשחק + VERGIL DOWNFALL וזה עדיין לא עבד. ] 2.) ואני גם רוצה להוריד את 4 DMC , אבל ראיתי גם ביוטיוב שיש DMC 4 Special Edition- שייתן לנו אפשרות לשחק עם 5 דמויות שונות, שיצא רק ב 23/6/15 - תהיה אפשרות להוריד אותו בטורנט כבר בחודש יוני ? אם לא מתי זה יצא למחשב להורדה. ובמידה וזה לא יצא להורדה אז מה הגרסה האחרונה שיצאה ושכדאי להוריד אותה.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. לינק בסרטון

  22. החנות המקוונת הפופולרית פוצחת במבצעי קיץ עם הנחות גדולות, ואפילו בונוסים חינמיים למתמידים לכתבה: http://hwzone.co.il/%d7%9e%d7%91%d7%a6%d7%a2%d7%99-%d7%94%d7%a7%d7%99%d7%a5-%d7%91%d7%97%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%9c-gog-%d7%9e%d7%a9%d7%97%d7%a7%d7%99%d7%9d-%d7%9c%d7%9c%d7%90-%d7%94%d7%92%d7%a0%d7%95%d7%aa-%d7%a7/

    • 0 תגובות
    • 754 צפיות
  23. Started by yoel12,
    • 0 תגובות
    • 484 צפיות
  24. Started by Donald Mark,

    אהלן אנשים יש לי ערוץ יוטיוב ואני מעלה המון סרטונים על משחקים כל יום , המון משחקים והמון כייף אם אהבתם תנו sub https://www.youtube.com/channel/UCNTBkQfUDquL-L-k-C-QMig תודה רבה ":D

  25. Started by ExenTex,

    שלום, שמתי לב שאני חווה סוג של FPS DROPS, LAGS כשאני משחק במשחקים עם עולם פתוח. הדבר קורה בעיקר כשאני נכנס לרכב ומתחיל להתקדם במפה, בהתחלה תיארתי לעצמי שאולי זה ההארדיסק שפשוט איטי ולא מצליח לעמוד בקצב של הכרטיס בטעינה של המפה וכו'. למישהו יש רעיונות? שמתי לב שזה לא רק במשחק אחד, זה בכל משחק. GTA V, FAR CRY 4, WATCHDOGS, בכל משחק זה קורה. רעיונות? לא בטוח אם זה הפורום המתאים אבל אני באמת אשמח להבין מה הבעיה. פירוט המפרט בקיצור: GTX 970 16GB RAM SSD 256GB i7-4790 2TB Seagate ניסיתי גם על ה-SSD, וגם על ה-HDD. לא עוזר או משפר משהו.

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים