עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אם כן: icq 164931364 messenger: sheff2k1@yahoo.com

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  2. Started by Tanya,

    הי. הגעתי לעולם הרביעי. [נדמה לי. זה העולם שמתחילים לספר על היפנים]. איך שאני מתחילה "המצפון" שלי אומר לי ישר לבנות חומה... יש לי שטח ממש ממש קטן של Ore, שמספיק לי בדיוק לבניית החומה, ולאחר מכן אין לי מספיק בשביל לבנות את כל הדברים האחרים. אני תקועה בלי Ore, בזמן שכל כמה דקות בא צבא לתקוף אותי ואין לי מה לעשות. אני לא יכולה לבנות שום דבר, גם בסביבה אין יותר איך להשיג Ore. מישהו ששיחק יודע על מה אני מדברת?

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  3. אם מישהו יכול לתת פה המלצות למשחקים בסגנון..תודה (: פשוט לא מצאתי משהו מעניין בת'ראד המלצות

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  4. Started by YH,

    בשלב השלישי נדמה לי, אחרי שנוסעים עם הרכבת ויורים באנשים מסביב, המשימה להכנס להאנגר. יש רכבת והיא מופעלת עם כרטיס, אני לא מצליח למצוא כניסה פנימה, לא כרטיס לרכבת , גם לא על האנשים בסביבה. ניסיתי להסתתר בתוך קרון כדי שאולי בכל זאת אחד העובדים יסיע את הרכבת פנימה... נגמרו לי הרעיונות, מי מתנדב להציל אותי???

    • 5 תגובות
    • 652 צפיות
  5. Started by benor,

    משחק טוב, מישהו מכיר? http://www.armadillorun.com/

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  6. אני רוצה לקנות PS2 ואני רואה גרסה V5 גרסה SCPH - 500004 גרסה V11 מה זה כל זה ? מה ההבדלים ביניהם ?

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  7. Started by ezx,

    איך מוצאים את הספינה הלבנה בדיסק הרביעי תודה לעונים

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  8. Started by _idank_,

    פתחתי נושא דומה בעבר בפורום כרטיסי מסך וbarak עזר לי שם אבל הבעיה הזאת קצת שונה יש במשחק משימות מסוימות שהמשחק מחליף לי מסך אבל אני לא בטוח שזה בגלל המחשב שלי כמו הבעיה הקודמת כי פה אני רואה את הנשק רגיל ורק את הרקע אני רואה בצבעים תמונה: Uploaded with ImageShack.us מה לעשות? תודה

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  9. Started by WHY-NAB,

    שלום אני דש בפורום ורציתי שלאול את אלה שמשחקים mu אם אפשר לקבל לינק מאפה שאפשר להוריד את העדכון החדש מכיוןן שלהוריד אותו מהמשחק עצמו לוקח שעות.

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  10. היי האם יש פאטצ' לליגה הישראלית בשביל FIFA 2005? ואם כן... איפה אפשר להוריד??? תודה מראש Install

  11. שיחקתי ב-WWE 2K19 וה-GAMEPLAY דומה לזה שיש ב-2K20. השליטה במקשים על הפנים. מישהו יכול להסביר לי איך להשתמש במקשים?

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  12. אני לא מבין את זה, נכנסתי להגדרות של המקשים, ויש שם סיבוך אחד גדול. איך אני לעזאזל משנה מקשים? אני חייב לציין שיש שם כמה מקשים שרשומים בתור - B5, B6, B7 , וכו'. משום מה גם, אני רואה בכניסה למשחק בכלל מן שלט כזה, וחשבתי לעצמי שזה בכלל בקר לשלט ולא למקלדת ואולי צריך לשנות בהגדרות. אני לא ממש יודע, הורדתי במיוחד למחשב קובץ שבמפורש היה כתוב שהוא למחשב ולא לקונסולה זו או אחרת, ויכול להיות שבאמת הסיבה היא שזה לקונסולה. אנא תקנו אותי, אני צריך עזרה בנוסף. בבקשה?

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  13. שלום אני צריך המלצות למשחק קווסט בסגנון ה- Phantasmagoria שעובד ב- xp ~~~ תודה רבה :s05: :s05: :s05:

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  14. Started by shayhaziza,

    שלום אני משחק במשחק age of empires3 וכל פעם שאני משחק אחרי 5 דקות המחשב זורק אותי ממנו ורושים לי בעיה שגיאה ויש לי שתי אפשרויות לשלוח דו"ח או אל תשלח ואני לא יודע איך לפתור את זה יש לי תוכנת אנטי וירוס nod32 תודה לעוזרים

    • 7 תגובות
    • 652 צפיות
  15. Started by asaf_azar,

    כל פורט שאני בא לשחק קורס לי אחרי 2 דקות משחק.קרה עם לי GOW,עכשיו עם קיין ולינץ' ובלקסייט. איך אני מסדר את זה?יש איזה תיקונים למשחקים האלו? אני משתגע כבר

    • 8 תגובות
    • 652 צפיות
  16. Started by jacko_il,

    אני עדיין לא מאמין שאני מבקש עזרה במשחק.. בחיים לא נתקעתי בשום משחק ולא היה שום משחק שלא סיימתי עד עכשיו.. כאמור, נתקעתי ב SC:DA - אני בשלב שבו אני צריך לפצח אימייל שמקודד עם קובייה כזאת עם מספרים (היה מעצבן אבל את זה עברתי..) לאחר שמפצחים אותה נשארים לי משהו כמו 20 דקות למשימות השניות וכאן הבעיה שלי - יש לי כמה משימות, אחת למצוא טביעות אצבע כדי לפתוח את המנעול ושניה של להביא הוכחה קיימת לפצצה. חרשתי את כל המתחם והייתי בכל החדרים מבלי להתגלות כולל אצל אמיל הזה בחדר ולא מצאתי שום כיוון לאיפה היא צריכה להיות או טביעות אצבע של מי להביא ומאיפה ?? מישהו יודע אולי ויכול לעזור? כי פשוט נמאס לי כבר לחפש..

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  17. Started by fp581,

    אם משיהו יכול להביא לי את השמות של השלבים לפי הסדר

  18. כשאני מתקין את המשחק, לקראת סוף ההתקנה יש טעות והוא אומר לי ש: .cannot create file C:\Program Files\Codemasters\OperationFlashpoint\bin\ijl15.dll ואז זה מפסיק את ההתקנה ומוחק את כל מה שהתקין ורושם שהיתה טעות. אנא תעזרו לי... :s05:

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  19. שלום . תמיד חלמתי שהיה משחק כזה של הקבוצות באירופה ואינה עכשיו עשו פאאצ'ץ רק מה הבעיה שאני לא יודע מאיפה להוריד!!! מי יודע איפה מורידים פאצ'ץ ליורוליג? ל- nba live 2005 :smile1 [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  20. Started by gbox,

    שלום רב ופסח כשר ושמח. רציתי לבדוק האם מישהו מעוניןן במשחק ACT OF WAR בקופסא בלי סריטה כמו חדש עם סיראל והכל חוברת וכו' ההצעת מחיר שלי זה 110 שקל חצי מהמחיר שקניתי מישהו מעונין? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  21. Started by 1nstall,

    היי שנכנסים למשחק וצריך לבחור שפה...אב זה מחליף שפות לבד.. שאני צריך לבחור קבוצה זה מחליף קבוצות לבד.. שאני בתפריט\במשחק זה מחיף לי לבד.. בקיצור בכל מקום שזה מחליף לבד... איך פותרים את הבעיה הזאת? תודה מראש install

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  22. Started by slim_shady,

    שיחקתי במשחק והכל... ואז ראיתי ארנב ואחרי זה גם צבי והרגתי את שניהם, אבל השאלה היא מה עושים עכשיו אחרי שהרגתי... ניסיתי לבדוק באפשרויות אבל לא מצאתי משהו כמו להרים גופה....? ??? ? אני בטוח שצריך איכשהו להרים את הגופה או לעשות משהו כזה.... זה לא הגיוני שפשוט הורגים וממשיכים כאילו כלום נכון?!?! תודה לעוזרים..... ;D (בבקשה לא להפוך את הנושא לדעתכם על המשחק, פשוט לענות על השאלה)

  23. רוצים גישה אל חלק מהקטלוג העשיר של החברה הצרפתית מבלי לשלם כמעט 80 שקלים בכל חודש? כעת יש הצעה חדשה שתנסה להרחיב את קהל היעד של שירות ה-Ubisoft+לכתבה

  24. Started by mahno586,

    פרק ראשון בסידרה החדשה שהתחלתי עם יש קצת בהתחלה בעיות בסאונד אז תגיבו ואני יתקן. חשוב שתידעו שכמובן הכול בהומר ומקווה שתהנו (: http://www.youtube.com/watch?v=aquWxUoaAXY

    • 3 תגובות
    • 651 צפיות
  25. Started by אלון פ,

    http://www.gamestation.co.il/product.asp?productid=414 נראה מגניב, אבל לא הבנתי מה זה עושה.. 8)

    • 1 תגובה
    • 651 צפיות

דיונים חדשים בפורומים