משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
אם כן: icq 164931364 messenger: sheff2k1@yahoo.com
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
הי. הגעתי לעולם הרביעי. [נדמה לי. זה העולם שמתחילים לספר על היפנים]. איך שאני מתחילה "המצפון" שלי אומר לי ישר לבנות חומה... יש לי שטח ממש ממש קטן של Ore, שמספיק לי בדיוק לבניית החומה, ולאחר מכן אין לי מספיק בשביל לבנות את כל הדברים האחרים. אני תקועה בלי Ore, בזמן שכל כמה דקות בא צבא לתקוף אותי ואין לי מה לעשות. אני לא יכולה לבנות שום דבר, גם בסביבה אין יותר איך להשיג Ore. מישהו ששיחק יודע על מה אני מדברת?
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אם מישהו יכול לתת פה המלצות למשחקים בסגנון..תודה (: פשוט לא מצאתי משהו מעניין בת'ראד המלצות
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
בשלב השלישי נדמה לי, אחרי שנוסעים עם הרכבת ויורים באנשים מסביב, המשימה להכנס להאנגר. יש רכבת והיא מופעלת עם כרטיס, אני לא מצליח למצוא כניסה פנימה, לא כרטיס לרכבת , גם לא על האנשים בסביבה. ניסיתי להסתתר בתוך קרון כדי שאולי בכל זאת אחד העובדים יסיע את הרכבת פנימה... נגמרו לי הרעיונות, מי מתנדב להציל אותי???
-
- 5 תגובות
- 652 צפיות
-
-
משחק טוב, מישהו מכיר? http://www.armadillorun.com/
-
- 6 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות PS2 ואני רואה גרסה V5 גרסה SCPH - 500004 גרסה V11 מה זה כל זה ? מה ההבדלים ביניהם ?
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
איך מוצאים את הספינה הלבנה בדיסק הרביעי תודה לעונים
-
- 4 תגובות
- 652 צפיות
-
-
פתחתי נושא דומה בעבר בפורום כרטיסי מסך וbarak עזר לי שם אבל הבעיה הזאת קצת שונה יש במשחק משימות מסוימות שהמשחק מחליף לי מסך אבל אני לא בטוח שזה בגלל המחשב שלי כמו הבעיה הקודמת כי פה אני רואה את הנשק רגיל ורק את הרקע אני רואה בצבעים תמונה: Uploaded with ImageShack.us מה לעשות? תודה
-
- 3 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום אני דש בפורום ורציתי שלאול את אלה שמשחקים mu אם אפשר לקבל לינק מאפה שאפשר להוריד את העדכון החדש מכיוןן שלהוריד אותו מהמשחק עצמו לוקח שעות.
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
היי האם יש פאטצ' לליגה הישראלית בשביל FIFA 2005? ואם כן... איפה אפשר להוריד??? תודה מראש Install
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שיחקתי ב-WWE 2K19 וה-GAMEPLAY דומה לזה שיש ב-2K20. השליטה במקשים על הפנים. מישהו יכול להסביר לי איך להשתמש במקשים?
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
אני לא מבין את זה, נכנסתי להגדרות של המקשים, ויש שם סיבוך אחד גדול. איך אני לעזאזל משנה מקשים? אני חייב לציין שיש שם כמה מקשים שרשומים בתור - B5, B6, B7 , וכו'. משום מה גם, אני רואה בכניסה למשחק בכלל מן שלט כזה, וחשבתי לעצמי שזה בכלל בקר לשלט ולא למקלדת ואולי צריך לשנות בהגדרות. אני לא ממש יודע, הורדתי במיוחד למחשב קובץ שבמפורש היה כתוב שהוא למחשב ולא לקונסולה זו או אחרת, ויכול להיות שבאמת הסיבה היא שזה לקונסולה. אנא תקנו אותי, אני צריך עזרה בנוסף. בבקשה?
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום אני צריך המלצות למשחק קווסט בסגנון ה- Phantasmagoria שעובד ב- xp ~~~ תודה רבה :s05: :s05: :s05:
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום אני משחק במשחק age of empires3 וכל פעם שאני משחק אחרי 5 דקות המחשב זורק אותי ממנו ורושים לי בעיה שגיאה ויש לי שתי אפשרויות לשלוח דו"ח או אל תשלח ואני לא יודע איך לפתור את זה יש לי תוכנת אנטי וירוס nod32 תודה לעוזרים
-
- 7 תגובות
- 652 צפיות
-
-
כל פורט שאני בא לשחק קורס לי אחרי 2 דקות משחק.קרה עם לי GOW,עכשיו עם קיין ולינץ' ובלקסייט. איך אני מסדר את זה?יש איזה תיקונים למשחקים האלו? אני משתגע כבר
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
אני עדיין לא מאמין שאני מבקש עזרה במשחק.. בחיים לא נתקעתי בשום משחק ולא היה שום משחק שלא סיימתי עד עכשיו.. כאמור, נתקעתי ב SC:DA - אני בשלב שבו אני צריך לפצח אימייל שמקודד עם קובייה כזאת עם מספרים (היה מעצבן אבל את זה עברתי..) לאחר שמפצחים אותה נשארים לי משהו כמו 20 דקות למשימות השניות וכאן הבעיה שלי - יש לי כמה משימות, אחת למצוא טביעות אצבע כדי לפתוח את המנעול ושניה של להביא הוכחה קיימת לפצצה. חרשתי את כל המתחם והייתי בכל החדרים מבלי להתגלות כולל אצל אמיל הזה בחדר ולא מצאתי שום כיוון לאיפה היא צריכה להיות או טביעות אצבע של מי להביא ומאיפה ?? מישהו יודע אולי ויכול לעזור? כי פשוט נמאס לי כבר לחפש..
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
-
כשאני מתקין את המשחק, לקראת סוף ההתקנה יש טעות והוא אומר לי ש: .cannot create file C:\Program Files\Codemasters\OperationFlashpoint\bin\ijl15.dll ואז זה מפסיק את ההתקנה ומוחק את כל מה שהתקין ורושם שהיתה טעות. אנא תעזרו לי... :s05:
-
- 1 תגובה
- 652 צפיות
-
-
שלום . תמיד חלמתי שהיה משחק כזה של הקבוצות באירופה ואינה עכשיו עשו פאאצ'ץ רק מה הבעיה שאני לא יודע מאיפה להוריד!!! מי יודע איפה מורידים פאצ'ץ ליורוליג? ל- nba live 2005 :smile1 [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שלום רב ופסח כשר ושמח. רציתי לבדוק האם מישהו מעוניןן במשחק ACT OF WAR בקופסא בלי סריטה כמו חדש עם סיראל והכל חוברת וכו' ההצעת מחיר שלי זה 110 שקל חצי מהמחיר שקניתי מישהו מעונין? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 652 צפיות
-
-
היי שנכנסים למשחק וצריך לבחור שפה...אב זה מחליף שפות לבד.. שאני צריך לבחור קבוצה זה מחליף קבוצות לבד.. שאני בתפריט\במשחק זה מחיף לי לבד.. בקיצור בכל מקום שזה מחליף לבד... איך פותרים את הבעיה הזאת? תודה מראש install
-
- 0 תגובות
- 652 צפיות
-
-
שיחקתי במשחק והכל... ואז ראיתי ארנב ואחרי זה גם צבי והרגתי את שניהם, אבל השאלה היא מה עושים עכשיו אחרי שהרגתי... ניסיתי לבדוק באפשרויות אבל לא מצאתי משהו כמו להרים גופה....? ??? ? אני בטוח שצריך איכשהו להרים את הגופה או לעשות משהו כזה.... זה לא הגיוני שפשוט הורגים וממשיכים כאילו כלום נכון?!?! תודה לעוזרים..... ;D (בבקשה לא להפוך את הנושא לדעתכם על המשחק, פשוט לענות על השאלה)
-
- 4 תגובות
- 651 צפיות
-
-
רוצים גישה אל חלק מהקטלוג העשיר של החברה הצרפתית מבלי לשלם כמעט 80 שקלים בכל חודש? כעת יש הצעה חדשה שתנסה להרחיב את קהל היעד של שירות ה-Ubisoft+לכתבה
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
- 2 followers
-
-
פרק ראשון בסידרה החדשה שהתחלתי עם יש קצת בהתחלה בעיות בסאונד אז תגיבו ואני יתקן. חשוב שתידעו שכמובן הכול בהומר ומקווה שתהנו (: http://www.youtube.com/watch?v=aquWxUoaAXY
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
-
-
http://www.gamestation.co.il/product.asp?productid=414 נראה מגניב, אבל לא הבנתי מה זה עושה.. 8)
-
- 1 תגובה
- 651 צפיות
-


