עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. השאלה בכותרת , מישהו נתקל אולי בבעיות? כי כשאני מנסה להתחבר לחשבון הוא רושם לי במצב התחברות Unknown Error , ככה גם כשאני מנסה להתחבר דרך האתר.

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  2. אחרי זוג הצלחות בולטות בחודש ינואר, גם חודש פברואר נפתח באופן חיובי בהחלט עבור חובבי המשחקיםלכתבה

  3. Started by rotems18,

    שלום לכולם ... לכל המנהלים למינהם אני יודע שצריך לפרסם את זה בדיון הראשי אבל הוא לא ניראה לעין לאחרים אז אני מעדיף לפרסם פה מיתנצל מראש( בבקשה לא לנעול לי ) טוב אז ככה יש לי בעיה מעצבנת במשחק אני הגעתי כבר לשלב האחרון במשחק שזה צריך להיכנס למקדש עצמו (למי שסיים את המשחק אמור להבין ) אז אני ניכנס לבפנים ויש לי את המקום שכולו כחול ואז אני קופץ על פלטות האלה שיש להם צבעים (כחול . אדום ירוק וצהוב) אז רק בשלב הזה איך שאני מגיע לפלטה הצהובה אז המשחק יוצא לי אוטומתית ומראה לי את הודעת השגיאה של הוינדוס ....(בקשר למשחק כאילו שיש לו בעיה) מה אני עושה ומה יכולה להיות הבעייה!? תודה רבה מראש לעוזר .....

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  4. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, אני צריך המלצות למשחקי פעולה. בcrysis כמובן אני אשחק וגםבCOD 4, אבל מה אחר כך? שמעתי שlost planet טוב מאוד, האם זה נכון? מפרט: P4 3 GHZ 1.5 RAM 8600 GTS (זה היה אמור להיות הכרטיס שלי, אבל החליפו לי אותו במשו ממש דומה של ATI, אז אני חושב שהביצועים יהיו אותו דבר) תודה לעוזרים! אלון

    • 0 תגובות
    • 653 צפיות
  5. הרי כל מה שאני עושה בה אני יכול לעשות במשחק עצמו.. היא יכולה לזהות אויבים? אם כן איך?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  6. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    יש לי בעיה בהתקנה של המשחק. טוב אז ככה אני מכניס את הדיסק,וקופץ לי הAutoRun וזה שואל אותי מה לעשות, אני בוחר בלהתקין ואז זה הוא שואל אותי אם לצאת מההתקנה,אם אני אומר כן זה יוצא, אם אני אומר לא זה ממשיך לישאול בלי סוף!!! מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  7. Started by 10GaZ,

    המשחק עבד מצוין עד שפעם אחת ניסיתי להעלות אותו ברזולוציה גבוהה 1280x960 עם פילטרים ושאר הגדרות הכי גבוהות. הטעינה לקחה המון זמן ובסופה הכרטיס מסך אפילו קרס. (x1950pro) הפעלתי את המחשב מחדש, שיניתי הגדרות, אבל אני שמתי לב שחלק מהקולות במשחק לא עובדים, למשל קולות ירי.. התקנתי מחדש, הפכתי עולמות, כלום לא עוזר. מה הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  8. Started by shiran69,

    יש לי את המשחק nfs אבל בדיסק הראשון אין לי את הקוד הסראלי אם למשהוא יש את הקוד אז בבקשה תגידו לי!!!!! שירן(בת)

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  9. Started by haim652,

    רציתי לקנות את המשחק ורציתי לדעת עם אני יכול לקנות אותו פה בחנות בארץ. כאילו לא קניה דרך האינטרנט. ורציתי לדעת עוד משהו, עם אני קונה את המשחק פה בחנות, אני גם מקבל CD KEY לאון ליין? (אני בכלל יוכל לשחק באון ליין?)

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  10. או שזה פשוט המשך לקודם ?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  11. Started by vinipyx,

    אני תקועה ממש מאתחלה ,כאשר אני עומד מול מונה ליזה ורואה כל מיני אירוגליפים אם אולטרא סגול. מה אני אמור לעשות????

    • 6 תגובות
    • 653 צפיות
  12. Started by Interl-Conore,

    איך זה XBOX360 על VGA MONITOR? אם כבל מתאים... ב 300 שח ב MEDIAGAMES האיכות יותר טובה??? מאשר בטלויזיה רגילה\? :xyxthumbs:LCD

  13. Started by constantine16,

    האם המשחק הזה באמת יצא גם למחשב?

    • 1 תגובה
    • 653 צפיות
  14. Started by Enigma1992,

    שלום יש לי בעיה במשחק Ducati World Championship, הורדתי אותו התקנתי הכל הלך טוב. שמתי קראק והתקנתי Directx. עכשיו מתי שאני נכנס למשחק אני מקבל את השגיאה הבאה : אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  15. Started by uzi_sch,

    תראו את הסימולטור הזה: http://www.gametrailers.com/player/44458.html איך מתאים לי לשחק עליו משחקי גוף ראשון, כמו "FAR CRY 2".

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  16. מישהו יודע שלב אחרי שלב איך להתקין את UnrealTournament2003 על לינוקס? ההפצה של היא Mandrake גרסה 9.0, הכי חדשה. אני צריך שמישהו יגיד לי שלב אחרי שלב, יש לי את שלושת הדיסקים. או שלמישהו יש קישור למדריך גם יהיה טוב, תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  17. Started by galCool,

    אני רוצה לקבל המלצה למשחק עם גרפיקה טובה... לא אכפת לי איזה זה סוג רק שלא ישעמם אחרי שעתיים... תודה!!

    • 8 תגובות
    • 652 צפיות
  18. Started by HeaT-SinK,

    אני לא יודע מתי לשמור ... כאילו יש לי כפתו SAVE רק בתפריט הראשי ואני לא יכול לצאת אליו באמצע משחק ... ואין לי כפתור SAVE ב"תפריט ה ESC" שאני עושה (כשלוחצים איסקייפ תמיד אז יש תפריט קטן) ... ???

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  19. אני לא מצליח לגלות את התשובה לזה.. מישהו יודע? יהיה נחמד לשחק עם קבוצה קטנה כמו בדיאבלו.

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  20. Started by aleXtazi,

    יש לי את המשחק והוא טס עם המחשב החדש שלי אין לי כח לפרט עכשיו שאני מנסה לשחק ברשת זה לא מוצא לי שרתים ושאני ניכנס עם the all seeing eye זה נכנס אבל לא מיתחבר לשרת זה עושה awiting conection ומיספרים כזה אני מתקין מהדיסק המקורי של המישחק שהוא אצלי נימצא כבר כמה שנים בבקשה תעזרו לי

    • 4 תגובות
    • 652 צפיות
  21. Started by Bose,

    ערב טוב. הגיעו לאוזניי שמועות משני אנשים שאנדרגרוונד 2 יוצא לאוויר העולם ב-14 לחודש, האם זה נכון? האם יהיה אפשר להוריד אותו מהאימיול באותו יום?

    • 2 תגובות
    • 652 צפיות
  22. שלום. בזמן האחרון יוצאים מלא משחקים חדשים, שאני די רוצה לבדוק אותם. קניתי קירור לכרטיס מסך בשביל שאוכל להמהיר אותו. הכרטיס X800GTO2/ כררגע פתחתי לו רק את הצינורות, אבל להמהיר אותו אני צריך עזרה - זה כבר משהו אחר. השאלה היא: כאשר נגיד התקנתי את Medal of Honor Airborne ריינבו סיקס. ספלינטר סל האחרון. אף אחד מהם לא יכל לעלות, עלה לי חלון שיידע אותי שהכרטיס מסך שלי לא תומך. אז בסדר אני לא אראה כמה אפקטים, על המסך העל שלי (Dell 2407WFP) אבל העיקר לשחק? יש דרך לעקוף את זה? שכן הוא יריץ אץ המשחק? תודה

    • 6 תגובות
    • 652 צפיות
  23. Started by L1ron,

    יש קטעים במשחק שאני נוסע והכל מהיר ורגיל ואז זה נהיה ממש כמו SlowMotion כזה..האם זה קורה כי ככה המשחק,או שיכול להיות שהכרטיס מסך בעייתי/חלש? היום קניתי את הכרטיס HD5670 GDDR5

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  24. Started by OmEr.il,

    שלום אני צריך שמישהו ישלך לי את הקובץ SWAT4.EXEבתיקיית סיסטם. אני רוצה לעדכן את המשחק,הבעיה שבטעות דפקתי שם משהו ואין לי ת'דיסק,וכל פעם שאני מנסה להתקין את העדכון בשביל חבילת ההרחה שרכשתי,הוא אומר לי שחסר לי הקובץ הזה.אז אם מישהו שיש לו SWAT4 יוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד... תודה,עומר נ.ב:סליחה עם עברתי על חוק של הפורום :

    • 1 תגובה
    • 652 צפיות
  25. Started by dddd01,

    שלום, בcontrols של המשחק אין מקום להגדיר כזה כפתור ואני לא מוצא אותו, איך עושים? תודה.

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות

דיונים חדשים בפורומים