משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם וחג שמח יש לי בעיה עם המשחק scarface המשחק עולה הכל טוב אבל שאני מתחיל לשחק כל המשחק מתושתש ומרוח וזה פעם ראשונה שאני נתקל בבעיה הזאת עדכנתי תכרטיס מסך לגרסה האחרונה של נוידיה (8800gts 640) הנה תמונה לראות מה קורה במשחק http://www.tinypic.ir/files/y8in72gf60i8a8jxp44r.jpg תודה לכל העוזרים!
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני מתקין את המשחק אבל שאני בא לשחק ולוחץ על האייקון אני מקבל הודעת שגיאה וזה נסגר. יש לי רדאון 9600XT בשני מחשבים ?AMD 65 BIT ו-AMD2500 ובשניהם יש את אותו סוג כרטיס וזה קורה (הדרייבר מעודכן) אבל כשאני מחבר כרטיס מסך ישן יותר שיש לי (TI4200) - המשחק עובד!! (בשני המחשבים) אין לי בעיה עם הכרטיסים של רדאון בשום משחק נוסף. מה יכולה להיות הבעיה?
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
רציתי המלצה מכם על שרתים ישראלים טובים למשחקים הבאים: Counter Strike Source Day Of Defeat Source Half Life 2 Deathmatch Source תודה רבה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
לא יכול לשחק בקמפיין, לא בSINGLE PLAYER התמונה ההתחלתית היא זו של התפריט ואז כל אנימציה פשוט מתווספת לתמונה ונמרחת... יצא איזשהו FIX לזה? ד"א התפריט הראשי והBAR נראים בסדר, לא יודע מה הבעיה... התקנתי גם את הC++ שהיה מצורף =\ תמונה
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
אני צריך סקרין שוט של המפה של NEED FOR SPEED MOST WANTED בבקשה אני לא מצליח לצלם אותה משום מה אם אפשר שתהיה כמה שיותר גדולה תשלחו לי למייל אם זה גדול מדי בשביל פה tal_levi1000@hotmail.com תודה מראש לעוזרים טל
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
hay guys מהי הדרך הטובה ביותר להריץ מישחקים שעלולים לידפוק את מערכת ההפעלה - xp ביגלל שהם ניבנו ל-98 או משום שהם מכילים וירוס שמעתי על אפשרויות כמו ghost ,go-back של norton לגיבוי וגם על אפשרות של הרצת תחת מערכת הפעלה וירטואלית שפותרת גם את בעיית התאימות האפשרית ל-xp באמצעות שימוש ב-virtual pc ,vmware מהי הדרך הטובה והבטוחה ביותר מניסיונכם?
-
- 2 תגובות
- 654 צפיות
-
-
זוכרים את הסרט הקצר ההוא ל"מורטל קומבט" שהיה פיצ' לסרט וקיבל סדרת רשת (שבסופו של דבר תהפוך לסרט)? עכשיו מצטלם אחד כזה ל-Halo! אז בואו לתמוך. אם יש לכם פייסבוק, כנסו לדף הרשמי של הסרט ותעשו לייק. כשהם יגיעו ל-6000 הם ישחררו טריילר. ותגידו גם לחברים שלכם בפייסבוק לעשות את אותו הדבר. http://www.facebook.com/HaloTheMovie?ref=ts
-
- 0 תגובות
- 654 צפיות
-
-
הצילו!!! Monster Garage מיתרסק לי אחרי המישמה ה-4 (זאת אם האמבולנס) זה מראה לא את שלושת הסרטים של הלימוזינה ואז יוצ לווינדוס!!!!!
-
שלום מה מצב יצא הדמו של קינג קונג הנה מס קישורים http://www.gamespot.com/pc/action/kingkong/download_6135243.html http://www.gamershell.com/download_11055.shtml 290 מגה תהנו
-
- 1 תגובה
- 654 צפיות
-
-
עוד מעט אני קונה מחשב חדש מעבד ננומטר 45 וכרטיס מסך GF9800GTS.. אז כל המשחקים יהיו צריכים לעבוד אצלי.. אז תביא לי המלצות תודה..!
-
- 4 תגובות
- 654 צפיות
-
-
המשחק עצמו נראה נהדר, והמשחקיות שלו נורא מעניינת ומרתקת. אבל הוא יותר מדי מסובך, איך אני יכול לנהל את הכספים שלי כמו שצריך? הכוונה להעלות את הארנונה לתושבים? כי מה שקורה שאני כל הזמן נמצא במינוס, ואני צריך לקחת הלוואות.
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
הפרט הכי חשוב על הנגן שסוני לא הזכירו הוא אורך חיי הסוללה אנשים שקנו ובדקו גילו שאורך חיי הסוללה עלובים מאוד עם הווליום על המקס ו התאורה על המקס נגן החזיק 164 דקות עלובות. שזה פחות מ 3 שעות. בזמן שהנגן של ניטנדו מחזיק בין 6 ל 10 שעות. - הנגן צפוי לעלות בין 650-700 דולר.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
למה אני לא יכול לשים את ההגדרות על VERY HIGH אפשר רק עד HIGH זה המחשב שלי: Windows XP Professional Intel core i3-2100 CPU @3.10GHz 3.0 GB RAM AMD Radeon hd 6800 series למישהו זה קרה ?
-
- 3 תגובות
- 653 צפיות
-
-
ראיתי את הדיון הנעוץ אך לא ממש עונה על צרכיי רוב המשחקים ישנים ולא מה שאני מחפש. אני מחפש משחקים בסגנון מלחמה, מרוצי מכוניות (יש לי NFS:MW) זאת אומרת מרוצי ראליי, איזה משחק קראש יצא אחרון לסוני2? תודה אשמח בכלל לשמות של משחקים יפים.
-
- 2 תגובות
- 653 צפיות
-
-
קיצר המחשב עושה לי ריסטארט לאחר כמה דקות בשלב וזה מבאס טילים עכשיו יש לי קובץ DMP שווינדוס יצר אם מישהו מבין בזה ויכול לעזור אני ישמח אני חושב שזה משהו חומרתי דפוק או דריבר המשחק מעודכן אם הדריבר האחרון לא משנה הורדתי את הדריבר של הכרטיס מסך מ91.47 ל85.98 והסתדר אבל באסה זה היה השלב האחרון וסיימתי אותו אני רוצה עוד איזה משחק אני חייב עוד [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
ראיתי שיצא לו הרחבה ורציתי לישאול איך המישחק?[גם ההרחבה וגם הרגיל]. תודה.
-
- 6 תגובות
- 653 צפיות
-
-
הכותר הייחודי ReCore מקבל דרישות מערכת רשמיות וסרטון משחקיות ארוך, לרגל ההשקה בשבוע הבא למחשבים האישיים ולקונסולות ה-Xbox One לכתבה
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
אז ככה: יש לי בעיה בסימס 2 שהתקנתי את המשחק במשתמש אדמין של המחשב ושמתי לו קראק מסוייים שפועל על Mini backup. כשאני מנסה להפעיל את המשחק במשתמש אחר במחשב אז הוא מראה לי הודעה: Unspecified Error משהו כזה.. מה יכולה להיות הבעיה? והבעיה ב-Unreal: אני מנסה לפתוח משחק רשת ואנשים לא רואים את המשחק שאני פותח... יש לי ראוטר אבל כתוב לי שה-Listen port הוא 80 ועד כמה שאני יודע זה האינטרנט אז סביר להניח שהוא פתוח לא? מה יכולה להיותהבעיה פה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
נקעתי במסך .. שאני הורס מצלמה .. ואחרי זה נכנס לחדר השני ויש לי בן אדם מת על הכיסא מה אני אמור לעשות?!..!?! ועכשיו אני שומר את הדיון במעודפים .. ככה .. שכל פעם אני יתקע תכולו לעזור לי נ.ב תודה אני בטוח שאתם מכירים את המסך אם לא אני יעלה תמונה .
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני מתכוון למשחק הראשון ותעשו טובה בלי וירוסים תודה
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
אני הורדתי א המשחק ב-3 חלקים ואני לא יודע איך להתקין את המשחק.... הורדתי את הקראק
-
- 4 תגובות
- 653 צפיות
-
-
קודם כל אין לזה שום WALKTHROUGH חיפשתי ומאיזה סיבה ה-WALKTHROUGH נגמר בשלב יותר מתקדם.. אז נתקעתי בשלב שאני צריך להביא 5 הוכחות לאיזה רצח אז מצאתי הוכחה אחת (מצאתי את הגופה) אבל מפה אני לא יודע מה לחפש העיר גדולה ואין לי מושג מאיפה להתחיל זה משגע!! מישהו עבר או יודע מה לעשות בשלב הזה?
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-
-
-
הגעתי למרוץ שאני לא יכול להשתתף בו כיוון שאין לי כוכב אחד ,וכאשר אני מנסה לקנות דברים שחסר לי יש עליהם סמל של מנעול. חוץ מהמרוץ הזה אין עוד מרוצים ב"underground" תודה מראש לכל העונים
-
- 1 תגובה
- 653 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לשמוע במשחק שירים MP3 מהמחשב? "need for speed underground 2"
-
- 0 תגובות
- 653 צפיות
-


