עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ex_,

    היי את 2 המשחקים אני מאוד אוהב ואני מתלבט במה לשחק אוןליין... אם יש פה שחקנים מהמשחקים הנ"ל שמשחקים אוןליין תכתבו התרשמות בבקשה תודה

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  2. Started by gilloze,

    שלום, היום סימתי תמחשק fear משחק יפה ברמות ונורא מפחיד. אכשיו יש לי תגירסת הרחבה והיית מעונין לדעת כמה שלבים יש בגרסת הרחבה תודה רבה גיל

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  3. Started by Bessmertniy,

    עוד מישהו מצפה ליציאת המשחק הזה או רק אני? לא שיחקתי אף פעם בראשון אבל המשחק הזה נראה דיי מדהים ... עם יעשו אותו איכותי מבחינת gameplay בסגנון שרק בליזרד יודעים לעשות אז זה הולך להיות משחק חזק! http://www.gamespot.com/pc/rpg/everquest2/media.html?gcst=eq2_lucanint_1013.asx&push=1

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  4. Started by yakir8,

    שלום ראיתי את המשחק לגרסאת המחשב אבל בשם שלו נוסף Special Edition יש הדל בין הגיסא הזאת לגיסא הרגילה או שככה ניקראת גיסאת המחשב? ויש הבדל בעלילה בין הגירסא הזאת לגירסת הPS2?? ועוד דבר אחרון המשחק הזה טוב באמת(כי שמעתי מחבר שהוא טוב)

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  5. חיפשתי ולא מצאתי,אז אם אפשר אני ממש ממש ממש אשמח !!!

    • 4 תגובות
    • 656 צפיות
  6. Started by amit_flame,

    למי שמכיר, יש תוכנה שעורכת מודלים? (אפילו שהמשחק נראה כמו חרא שנדרס והיתיבש)

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  7. Started by eranmor,

    הדיון על דיאבלו 2 שפתחתם פה עשה לי נוסטלגיה ומה לעשות, אני אוהב נוסטלגיה. חזרתי לשחק בו קיצר, התקנתי את המשחק והורדתי את העדכון האחרון V1.10 והתחלתי לשחק - הכל טוב ויפה אחרי שאני יוצא מהמשחק ובא להיכנס שוב, הוא אומר לי לבדוק שהדיסק של דיאבלו2, הPLAY DISK, נמצא בכונן. בדקת באמת שאין טעות ושלא הכנסתי דיסק אחר במקרה, אבל לא הייתה טעות והPD היה בפנים. אישרתי לו שהדיסק נמצא בכונן, אבל הוא ממשיך להציג לי את הבקשה שאני אכניס את הPD לכונן. הדיסקים מקוריים וזה מעצבן אותי שהמחשב המפגר שלי לא מזהה אותם! התקנתי מחדש אולי 3 פעמם וכל פעם קורה אותו דבר: אפשר לשחק פעם אחת ולאחר מכן המחשב לא מוצא את הדיסק שבכונן. מישהו מכיר את הבעיה ויודע מה עושים?

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  8. Started by TimoTy,

    טוב אני מחפש משחק מכות למחשב בסגנון TEKKEN או משהו דומה...... אם זה בדרך אימולטורים או איזושהי דרך ל חוקית נא לא לפרסם את כאן אלא לשלוח לי בפרטי תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  9. אני רוצה לשחק בזה כבר!! ואצל חברים שלי המשחק פועל טוב... יש דרך לסדר למישה וזה קרה והוא סדר את זה??? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  10. אורח McCartney
    Started by אורח McCartney,

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  11. Started by boludo,

    שלום לכולם קיבלתי 2 תיקיות - CD1 ו CD2 - יעני CLONE CD כיצד אני צורב אותם בכדי להפעיל את התוכנה אלכוהול ודיימון לא מזהים שום קובץ !?!?!?! תודה

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  12. אחד הסרטונים ההזויים\מצחיקים\ארוכים ומושקעים שיצא לי לראות בזמן האחרון על משחק מחשב כלשהו. אתם חייבים לראות. כל מי שמשחק BF2 להוריד עכשיו ! http://www.gamershell.com/download_13203.shtml

    • 7 תגובות
    • 656 צפיות
  13. Started by דניאל52,

    http://www.vgames.co.il/smile.Vgames.web/Site/news_article.aspx?NewsID=13206

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  14. Started by Saliman,

    אני בשלב הראשון, אחרי הקרב שמתרחש בבאר, פתחתי את הדבר הזה מעל הבאר, ומאז לכל מקום שאני הולך, גם בפנים וגם אם הוא מחוץ למוטל הזה, זה לא נותן לי את האפשרות לנוח, לא משנה מה אני עושה!! עצות? תגובות? הארות? הערות? משהו?????? אני חייב להבין מה הולך פה או שאני אתחרפן!! חיכיתי למשחק הזה יותר מדי זמן בשביל זה...

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  15. Started by __MIKO__,

    משום מה פקודת give_all_weapons=1 לא עושה כלום. אני מנסה לשחק קמפיין עם כמה ציטים אך הם לא עובדים לי. \save_game דווקא כן עובד. פתרון?

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  16. Started by Y.R,

    חבר הביא לי את black and white 1 המקורי (דיסק מקורי וסיראל שהוא קיבל מהחברה). לא היתה לי בעיה עם ההתקנה אבל משום מה המשחק לא עולה לי, אני לוחץ play, הוא מראה לי את הלוגו של המשחק, ואז הלוגו נעלם והמחשב מתנהג כאלו לא בקשתי שהוא יעלה את המשחק, כשאני לוחץ ctrl+alt+del הוא לא מראה שהוא מריץ את המשחק (יעני הוא יוצא ממנו עוד לפני שהוא נכנס) מה אני יכול לעשות? *יש לי windows xp pro אם זה חשוב וכמובן שהמחשב עומד בדרישות של המשחק

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  17. Started by Lupin,

    המשחק קצת מקרטע לי..אבל המחשב שלי עומד בדרישות למשחק. יש פאץ' שמסדר את זה?

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  18. Started by cb,

    אחרי שהתקנתי תמשחק ...שוב (חח היה בא לי רצח!! לא שיחקתי בו מהפעם הראשונה שסיימתי אותו,משחק גדול). יצאתי לאחר כמה שלבים... והדסקטופ שלי הופיע כך: http://i35.tinypic.com/2l8eyya.jpg בהתחלה גם כל השירים שעל השולחן עבודה היו נראים ככה אבל אחרי ריסט הם חזרו לעצמם,כולל הראר שיש שם.. אבל משום מה כל שאר הסמלים נשארו דפוקים...זה משגע אותי,מישו יכול לעזור? אם זה לא הפורום הנכון תעבירו את הנושא שלי...

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  19. Started by orlando,

    אני מנסה להתקין אתהמשחק JTF ויש לי 150 גיגה פנויים בכונן D ולמרות זאת הוא נותן הודעה שאין מקום פנוי מה הבעיה שלו

    • 3 תגובות
    • 656 צפיות
  20. Started by evy,

    פיצלתי את המשחק לדיסקים כמו שהיה מוסבר בסטים וזה פיצל את המשחק ל4 דיסקים שהראשון הוא מן קובץ הפעלה כזה של ההתקנה, עכשיו כל מה שצריך לעשות זה לצרוב את ה4 קבים האלו רגיל או שיש עוד משהו?

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  21. Started by navk2,

    אם אני שם עם או בלי HDR זה לא משנה כלום, בדוק !

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  22. Started by ori24,

    סיימתי את המשחק (דרך אגב משחק אחלה) ואני לא מצליח להסיר אותו. אין במשחק בכלל קובץ UNINSATLL. גם בהוספה והסרה של תוכניות הוא לא מופיע. תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  23. היי חברים. החלפתי מחשב ולאחר התקנה מחודשת של המשחק ניסיתי להעלות את המשחקים השמורים שלי. למרות שמיקמתי אותם בספריה המשחק פשוט לא רואה אותם. ניסיתי אפילו לשנות את השם של אחת השמירות הישנות שלי וכלום לא הואיל. יש למישהו רעיון? תודה חנן

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  24. אני רוצה לעשות לי קליפ ואני צריך להפעיל את הדמואים שהקלטתי ולעשות לקט ביצועים של WaRLocK. תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות
  25. Started by netanel38121,

    יחסית משחק ישן של חברת UBI אני חיפשתי בכל חנות שרק אפשר ולא מצאתי אז בלת ברירה אני פונה לאינטרנט אולי יש סיכוי להשיג אותו מאיפה שהוא Suzuki Alstare Extreme Racing זה השם שלו. אם מישהו יודע איפה אפשר להשיג את המשחק המלא אני ישמח עד השמים כבר כמה שנים אני מחפש אותו יש לי את הדמו. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 655 צפיות

דיונים חדשים בפורומים