משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
נתקעתי... אחרי שהפכתי להיות מלך הגריפ הכל נשאר נעול.. מה לעשות?
-
- 7 תגובות
- 657 צפיות
-
-
המקשים אצליבהגדרות לא מופיעים, ואז כשגתוב לי ללחוץ על מקש כדי לעשות משהוא הוא מצוייר במין ציור מוזר כזה .. סמל של המישחק אני חושב .. ניסיתי לעשת דיפולט וזה עדיין ככה תמונה :
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
למשחק אני זוכר שקראו COSMO או משהו בסגנון.(הוא תורגם גם לעברית אני חושב) זה היה משחק הרפתקאה שאתה משחק בתור גיבור אדום (חייזר אדום כזה) שאתה צריך לעבור שלבים ולהילחם במפלצות. אני זוכר למשל שהיו מפלצות שעשויות מאור וכדי לחסל אותם צריכים להדליק את האור (הם חיים רק בחושך) ואותו דבר על מפלצות החושך. הייתה שם מפלצת של כלב מכני. אני זוכר 2 נשקים מהמשחק- מן מקל קסם כזה ורובה אור. תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אין לי על המחשב DEAMON TOOL אבל יש לי CloneCD יש משהו שאני יכול לעשות חוץ מלהסיר את התוכנה ?
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום. אז ככה, הנה תיאור הבעיה בשלבים: 1. קניתי את המשחק 24 ל- PS2. שיחקתי ושיחקתי, עד שהגעתי לשלב 22. סיימתי את שלב 22, הופיע אייקון השמירה לקראת שלב 23, המסך הבהב בצורה מוזרה, והמשחק קרס. לאחר מכן, כל השמירות נמחקו. 2. חשבתי שזו אולי בעיה בדיסק, אז שיכפלתי אותו. שיחקתי שוב עד לשם, ושוב זה קרה. 3. החלפתי עותק בחנות - זה קרה שוב! 4. שכרתי עותק מספריה וידאו (!!!) ושיחקתי עד לשם שוב - אך הפעם המסך נהיה כחול ואז קרס. כמובן שגם עכשיו כל השמירות נמחקו. מה זה לעזאזל יכול להיות?! תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 657 צפיות
-
-
-
-
אחי בפורום אני צריך SERIALL סיסמה למשחקים F.E.A.R ול-BROTHERS IN ARMS EARNED IN BLOOD
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
bloodrayne 2 ftp://theuser:9K5ya@ftp4.3dgamers.com/pub/3dgamers/games/bloodrayne2/br2final.zip splinter cell pandora tomorrow http://www.gamershell.com/download_filehell.pl?hellID=4790&mirror=2&a=1204321562448.53&b=init תכתבו את דעתכם!
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
כשאני מפעיל Ghost Recon Advanced Warfighter 2 הייתה לי הודעה Wed Aug 08 17:29:19 2007 Crash in application version: 29980.2562 Streaming WAV file from bank die_wave not found at path: data/sound/voices/die\die_wave.bank Renderer: threaded Physics : threaded\ נכנסתי לתקייה הנ"ל..וראיתי קובץ כקוראים לו..die_wave.bnk בכל מקרה שיניתי לו את השם לdie_wave.bank נראה לי שהבעיה נפטרה , אבל אז צצה עוד אחת.. Crash in application version: 29980.2562 Unhandled exception - access violation C STACK: graw2 (???) : ??? ??? (???) : ??? SCRIPT STACK: data\lib\managers\viewportmanager.dsf(0) data\menu\menu.dsf(0) Renderer: threaded Physics : threaded מה לע…
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אוקי אז אני בשלב הראשון ועברתי את הנחל אם הגשר ונכנסתי לחצר של הבית ואז עליתי ועכשיו אני בכמו מרפסת כזאת ויש שם שתי חלונות כאלה ואין לי מושג מה לעשות?!!?!?יש את המפקד שלהם שנכנס לחדר ולא ייוצא ושומר בחלון שכל רעש שאתה עושה הוא עובר לחדר ליד בודק מזה וחוזר... העלתי לכם גם תמונות בבקשה תנסו לעזור לי.. תודה מראש.. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אוקי נראה לי שהגעתילמקום הנכון אוקי הורדתי תמשחק עכשיו יש לי בעייה להתקין אותו.. פתחתי תהתקנה התחלתי להתקין הוא עושה please insart disk 1 thet contains the file data2.cab אני מנסה לפתוח את הdata 2 הזה והוא עושה לי cannot open becous its not standart microsoft cab format ואני לא מצליח להתקין..אולי אני עושה משו לא נכון? תודה מראש דרךאגב הורדתימ lineage2.com
-
- 3 תגובות
- 657 צפיות
-
-
בMOH:AA הרגיל (בלי חבילות הרחבה) אם הייתי נכנס למשחק ורוצה לעבור לאי סי קיו או משהו הייתי לוחץ Alt+Enter ואז זה היה ממזער אותו והייתי יכול לעבור באמצעות אלט+טאב למה שאני רוצה. במשחק החדש אני לא מצליח לעשות את זה (וגם לא לעבור באמצעות שלט+טאב). מישהו יודע איך פותרים את זה? בנוסף בחלק מהשרתים אי אפשר להזיז את הראש ימין או שמאל (במשהלך המשחק) תוך כדי תנועה אבל בחלק אחר כן אפשר. למה זה ככה? וגם בחלק מהשרתים יורדים חיים אם שואפים עשן מרימון עשן ובחלק אחר זה לא ככה. למה? ומשהו אחרון- איך אני בודק את הIP של השרת שבו אני נמצא, תוך כדי משחק?
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אם אני קונה את הPSP בארצות הברית אני אוכל לקנות משחקים בארץ והם יעבדו????
-
- 4 תגובות
- 657 צפיות
-
-
בדיוק כהAUTORUN רץ זה עושה את הארור הבא [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
הנה היא,באיכות מצויינת. http://fadedcode.com/hl2case.jpg אני אישית הולך להדפיס אותה עריכה: טעות שלי זו לא העטיפה המקורית...
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
שלום, "רכשתי" ;D עותק של NFSU ויש לי בעיה של כמו קוביות במקום טקסט במשחק... אני בטוח שעוד כמה נתקלו בבעיה, הרצתי חיפוש ולא ממש מצאתי את התשובה שאני מחפש אז מי שיודע בבקשה עזרה מתן.
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אני משתוקק ליריבים...... איסיקיו 164931364 מסנג'ר: sheff2k1@yahoo.com
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
מישהו יודע אולי אם יש אמולטור בעזרתו אפשר לסחור בקלפים כמו במשחקים של יוגי הו או משהו דומה. כי לי יש את ה-VBA והוא לא עושה כלום בנושא, ד"א יש לי גם רשת אם צריך כדי לסחור ממחשב למחשב, אם למישהו יש עצה או משהו דומה בבקשה שיעזור לי.
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
09:20 p.m. Viva Pinata is coming to Windows. Gears of War coming to PC. No surprise. The game is coming this holiday, with new content and an editor. CliffyB is on stage. 09:21 p.m. Gears of War on Windows Vista. The game features five new levels, a new multiplayer mode and maps. They are showing the level where you have to fight the Brumak. This alone justify to get the PC version of the game. The level is called "Desperation." http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=18811. לפי מה שכתוב המשחק יגיע כבר בחצי שנה הקרובה "THIS HOLIDAY"!
-
- 0 תגובות
- 656 צפיות
-
-
עד לא מזמן שיצא המשחק התקנתי אותו ו...וואלה נהנתי הכל היה בסדר. נאלצתי לפרמט את המחשב לאחר התקנת דרייברים וכל מה שמסביב התקנתי שוב פיפא 08 ופתאום אני רואה בעיה בהרצת המשחק מבחינת הגרפירה. ז"א המשחק לא רציף יש תקיעות הורדתי לרזוולוציה נמוכה ועדיין יש בעיות, זה משגע אותי לפני הפירמוט הכל היה בסדר ועכשיו המשחק לא חלק כלל. נסתי להתקין דיירקס מעודכן אבל כלום. יש לי כרטיס מסך X600XT ATI לא שזה משנה כי קודם לכן המשחק עבד מעולה, יש לכם פיתרונות?
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
ביעקרון המישחקים שאני רוצה שיעבדו לי ממש חלק וברזולוציה סבירה הם far cry 2 gta 4 nfs uncover זה המיפרט מעבד אינטל c2d e7200 כרטיס מסך ati hd4859 1g זיכרון 2g
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
התקינו לי לאחרונה כרטיס מסך WinFast A7600 GT לAGP וכשניסיתי להפעיל את serious sam 2 ואת Play Dark Messiah of Might and Magic Demo אז שלחצתי פשוט לא קרה כלום.. למה זה קורה? במשחקים אחרים הכל עובד יופי.. בבקשה עזרה!
-
- 3 תגובות
- 656 צפיות
-
-
אני פשוט לא היתי בעניינים הרבה זמן... ד"א Desert Conflict Mod מה קורה איתו ? יצא כבר ? תודה
-
- 1 תגובה
- 656 צפיות
-
-
סוני:ה- PS3 היא מחשב לכל דבר שלשום ציטטנו בכיר מסוני שבטוח בהצלחתה של ה- PlayStation 3, אתמול בכיר אירי שקצת פחות אופטימי, והיום נגוון, ונספר לכם על משהו שלדעתי האישית, הוא קצת מדאיג. קן קוטוראגי, האיש המפקח על העסק שנקרא PlayStation, דיבר עם האתר היפני Impress Watch, וחיזק את הטענות של פיל הריסון מהשבוע שעבר לפיהן הקונסולה החדשה היא לא אחרת מאשר מחשב. "אף פעם לא אמרנו שאנחנו משחררים מכונת משחקים. ה- PlayStation 3 היא בבירור מחשב. עם קונסולות, אתה צריך לקצץ באפשרויות כדי להפחית בעלויות, אך עם מחשב, אין כך הדבר", מגלה קוטוראגי. "מכיוון שה- PS3 הינה מחשב, יותר חשוב לנו להתעדכן בטכנולוגיות החדשות, מאשר לשמור על מחיר נמוך. אם טכנולוגיה חדשה תגיע למחשב, אז ה- PS3 תסתגל, ותכ…
-
- 4 תגובות
- 656 צפיות
-


