משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
המשחק לא זז לי חלק איך זה יכול להיות?המפרט שלי בצד.ויש עוד משחקים כמו פיפא הסרטונים מקרטים לי .ואולי מישהו יכול לומר לי איפה אני רואה כמה מתח הכרטיס מסך שלי מקבל מהספק.?
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
האם מישהוא יודע האם אפשרי לשחק את DREAMFALL עם 7600GT לפי האתר הרשמי , הכרטיסים שנתמכים הם בין היתר 6800 ו 7800 אך לא מצויין האם 7600 גם נתמך אולי למישהוא יש מענה?
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
היי, אני זוכר שפעם מזמן ראיתי על המשחק (עוד שהיה לי GF6200) על מישהו שהוציא פאץ שגרם לשיפור הטקסטורות בצורה אדירה במשחק HL2 וכל התוספים שלו, אני זוכר שראו על הפנים של השחקנית שם ממש את הנקבוביות בעור והיתי בהלם מאיך שזה נראה... איפה ניתן למצוא את זה? אני לא רואה שזה קיים באתרים ממש. תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום חברים, קניתי מחשב חדש עם Q6700 וCF של 4850 התקנתי עליו vista business 64 bit מקורית וחוקית! ניסיתי להתקין משחק שכניראה לא נתמך וכשעשיתי reboot אז הויסטה ניתקעה.. אז העפתי אותו אבל אני מעניין לדעת איזה משחקים כמו COD4 ודומיהם ירוצו על 64 ביט בלי לעשות בעיות האם תוכלו לעזור לי?? ד"א האם משחק שרשום בדרישות מערכת שהוא טוב לוויסטה -> אומר שירוץ על 64 ביט גם אם לא מפורט? תודה רבה לכולכם!!!
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
איזה משחק ענק כל שלב ושלב מיוחד וכיף לשיחוק גרפיקה ופיזיקת משחק מדהימות ומנוע קל יחסית וזה שהמשחק קצר עושה אותו עוד יותר טוב כי הוא קצר ואיכותי כל שלב מתוכנן מעולה.. אהבתי תשלב בונוס בסוף במטוס שחושבים שזה נגמר
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
באיזו משימה ממש בהתחלה אני עומד ליד איזה בובות ולידי יש משאית עכשיו ממה שהבנתי אני צריך לירות בבובה הזאת יעני הוא כמו בן אדם ואני יורה מלא פעמים ולא יודע מה לעשות מה לעשות? ???
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
חניכת שרת הקלאב היום הקהילה קיבלה את שרת הClub החדש שלה! בשרת הזה ירוצו כל משחקי התחום התחרותי ובנוסף גם איוונטים וגאטרים. איוונטים הם משחקים מתוכננים שלא פועלים ע"פ חוקי המשחק הרגילים אלה ע"פ החוקים שתוכננו מראש, לדוגמא איוונט זומבים. גאטרים הם משחקים שבהם מערבבים בין השחקנים שנרשמו לגאטר ועושים בניהם משחק תחרותי כמו Conquest או Squad Rush. מחר ירוצו גאטרים בכמות גדולה, לרובם לא תצטרכו להירשם אלה להראות נוכחות בטימספיק. הכרזה על גאטר תעשה בצ'אט הראשי של הטימספיק ובנוסף אדמינים יעברו בחדרים לבדוק אם אנשים רוצים להצטרף. איוונטים גדולים יתקיימו בהמשך, לרובם תתנהל הרשמה פה בפורום - אז תישארו מעודכנים. אם יש שאלות אתם מוזמנים לשאול את מנהלי שרת הקלאב, MrStereo וRazA…
-
- 4 תגובות
- 658 צפיות
-
-
לא יודע איך להסביר אבל העכבר לא זז חלק כל כך לא בגלל שהמשחק פועל לאט או משהו כזה אלא לא למשל כמו בשאר המשחקים שהשליטה היא נוחה וזה דיי מזיק לgame play עוד מישהו חושב כמוני?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
-
הורדתי את המוד הזה כי מישהו פה המליץ,תכלס מוד נחמד,גרפיקה מגעילה חח...אבל המשחק דיי נחמד מזכיר מאוד את cs 1.6..יש פה אנשים שמשחקים בו? למה הבעייה היחידה שהפינגים בו על הפנים בגלל שאין שרתים ישראלים..מישהו מכיר אולי שרת ישראלי של המוד הזה?
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש את המשימה 15-04 שאני צריך ללכת למישהו לשים לו פצצה מתחת לאוטו אבל כל הזמן שאני מגיע האיש יורה עליי ואם אני הורג אותו ישר או שמישהו מגיע והורג אותי עם שוט גאן או שרשום שסרגיו ברח מה אני אמור לעשות תודה
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
יש לי AMD3800X2 מה יותר טוב לשחק אם שתי ליבות או לבחור בין ליבה 0 ו 1?
-
- 9 תגובות
- 658 צפיות
-
-
http://computers.walla.co.il/?w=/4/967336 לא מספיק שהרבה מישחקים של EA ממוסחרים וממוחזרים הכשיו גם יהיו פירסומות ועוד במישחקים כמו Battlefield 2142 :kopfpatsch: אם היו מורידים לפחות מחירים היתי איך שהוא מבין אבל במחירים של היום ועוד פירסומות הם ידפקו תלקוחות שלהם כמו שבתי הקולנוע בארץ דופקים תלקוחות
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק את המשחק ברשת. אז אני נכנס למשחק ומזין את הפרטים וזה כותב לי שיש בעייה. איזה סיסמא אני אמור להכניס שם כדי שזה יתחבר לי?
-
- 3 תגובות
- 658 צפיות
-
-
שלום לכולם שמי ארז ויש לי שאלה אני הורדתי מהאתר gamer את המשחק Unreal Tournament 2003 ואחרי שסיימתי להוריד אותו מופיע לי קובץ ושאני לוחץ עליו מופיע לי חלון ששואל אותי באיזה צורה לפתוח את הקובץ ובקיצור אני לא מצליח לפתוח את ההתקנה מה לעשות בתודה ארז
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/gaming/2005/12/09/source_film_effects/1.html איזה כיף! Valve ממשיכה לפנק. (כתוב שהם יוציאו את זה עם העדכון הבא אבל לא הודיעו מתי הוא יהיה)
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
איך אני פותח את השחקנים ב UT2004 בלי לגמור את SINGLE PLAYER אני מדבר על CLANLORD XAN ו MALCOLM פעם אמרו לי איך אבל שחכתי :'(
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
נכנסתי למשחק וההודעה הזאת עלתה לי הבנתי שצריך פא'צ הורדתי התקנתי לא עזר עדין ההודעה הזאת עולה איך אני יכול לשחק במשחק אני משתגע
-
- 0 תגובות
- 658 צפיות
-
-
התקנתי והמשחק עובד שיחקתי תשלב הראשון אבל כשהוא מגיע לשלב השני ב LOADING הוא עושה שגיאת שלח אל תשלח ויוצא מהמשחק מה זה יכול להיות ואיך פותרים את זה? מנהלים לא להעביר לדיון הראשמי כי העבירו לשם כבר וכצפוי אף אחד לא הגיב שם וזה סתם עבר לעמוד השני ובינתיים אני תקוע עם הבעיה ,,חוץ מזה שהבעיה לא קשורה ספציפית למשחק אולי זה במשחק אז זה לא קשור לדיון הראשמי
-
- 1 תגובה
- 658 צפיות
-
-
אחרי שבוע ומשהו סוף סוף הצלחתי להיכנס לתוכנה...אבל כשזה נכנס זה כותב לי שעות מחפש עדכונים למשחקים ולא מראה לי את הרשימת משחקים....ואחרי שזה מסיים זה רושם לי על המשחקים updating:0% ולא מתחיל להוריד...זה ככה כבר כמה ימים(ימים...לא שעות!)זה לא מתחיל להוריד אפילו לשניה גם לא בלילה...ניסיתי לעשות ריסטרט מאה פעמים וגם לעשות pause/resume להורדה וכלום לא עוזר! בבקשה תעזרו זה ממש דחוף!
-
- 2 תגובות
- 657 צפיות
-
-
בשלב 6 צריך לזרוק את הליבה core של האנטרפרייז לפני שהיא מתחממת ואז כל הספינה מתפוצצת אני לא מצליח למצוא איך עושים את זה ??? תודה רבה לכל מי שיקדיש חצי דקה לכתוב לי איך.
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
אני על מעבד AMD 3000 754, לוח K8NS PRO וכרטיס מסך Leadtek 6600GT ואני עובד עם Forceware 71.24 ההתקנה עברה חלק בלי בעיות אבל כשאני מנסה להפעיל את המשחק אני מקבל את ההודעה הבאה בלי אפשרות לעשות כלום
-
- 8 תגובות
- 657 צפיות
-
-
BF-IL.Com Ranked By Beesites.biz - 80.179.153.14:16567 כנסו ותתפרעו!
-
- 1 תגובה
- 657 צפיות
-
-
שלוםיש לי שתי בעיות שאחת אישהו הסתדרה 1. המשחק לא ביצע שמירות כשהייתי מגיע לנקודת שמירה הוא היה כותב save failed -זה איכשהו הסתדר 2. אני לא יכול לשנות שום דבר בתפריט options כשאני נכנס אליו הוא נותן לי מסך ריק ואין שום דרך לצאת מהמסך חוץ מלהעלות את ה task manager ולצאת מהמשחק. מה עושים?????????????
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-


