עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by rednit,

    לאחרונה המשחק השתגע קורה שאני מפעיל אותו והמשחק רץ מהר מידי (הזמן האנשים והמכוניות = הכל בספיד) ולעיתים המשחק פועל בצורה רגילה יש ניחושים מה הבעיה

    • 8 תגובות
    • 659 צפיות
  2. Started by haimiko84,

    שבת שלום, חבר'ה. הייתי רוצה לדעת למה בפיפ"א 2007 כשאני זוכה בכל טורניר שיש לו גביע, לא מראים את ההנפה? זה אולי נשמע הזוי, אבל זה כל הקטע כשזוכים בטורניר, לא? בכל מקרה, האם ככה בנוי המשחק או שפשוט יש בהגדרות משהו שפספסתי? תודה רבה, חיים.

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  3. Started by KOBRA CHOPER,

    thare is big different between medium and high settings in BF2 but only taxture is high there is different i was played and i didnt saw any different? ???

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  4. Started by cb,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחקים שמתעמקים בצליפה בסגנון סנייפר אליט ... משחקים טובים אבל לא כמו המשחק צליפה האחרון שיצא אני אפילו לא זוכר תשם שלו...תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  5. Started by ido147,

    אנחנו 4 שחקנים בנתיים ואנחנו מחפשים חמישי,בנתיים פתחתנו אשכול(iRRational) אבל אחד לא יכל לבוא,יש סיכוי שמחר בערב נוכל להכניס שחקן חמישי?כי מחר המועד הרשמה האחרון הוא ב12 בבוקר.אם אפשר לאפשר לנו להכניס שחקן חמישי עד לערב??

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  6. Started by yonatan.mendelson,

    היצרנית היפנית ערכה הופעה מרשימה עבור קונסולת ה-PlayStation 5 שלה, עם מספר גדול של סרטוני משחקיות חדשים וכמה הפתעות מיוחדותלכתבה

  7. Started by avner_100,

    שלום יש לי bf2 ומזמן לא שיחתי בו . עכשיו שניסיתי לשחק בפעם הראשונה שיחקתי איזה חצי שעה ואז המשחק נסגר לי סתם ככה... נכנסתי עוד הפעם וזה יצא לי באמצע הטעינה של הסרבר... עכשיו התקנתי את הפאטץ החדש שלהם 1.41 משהוא והורדתי את הקראק והתיקון ל סרברים מ מגה-גיימס ועכשיו יש כמה סרברים יחידים שזה יכול להתחבר אליהם כי אני יכול להכנס רק לסרברים הפרוצים.. שכאני נכנס לסרברים האלה כשזה גומר תתעינה אני לא עושה כלום ואז זה מביא לי הודעה כזאת : תעזרו לי בקשההה אני חייב לשחק אין לי מושג מה לעשותתת ////// תודה לעוזרים....

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  8. Started by m0sh,

    מאד מאד נמוך במיוחד אחרי שהם טענו שהם מכרו 400 אלף....והם מרוצים NPD'>http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=14685"]NPD results revealed that the PlayStation 3 only sold 197K units in the U.S. during November. The PS2 and PSP, however, sold 664K and 412K units, respectively. And Sony'>http://www.playstation.com/"]Sony Computer Entertainment America is apparently happy with these sales figures. The company today issued the following statement to GameDaily BIZ: "Sony Computer Entertainment America is very pleased with the NPD data for November, showing outstanding sales for all of its platforms. These figures clearly demonstrate the strength of the PlayStatio…

    • 3 תגובות
    • 659 צפיות
  9. Started by Zaks Sharon,

    שלום! מישהו זוכר איך אני יכול למצוא משחק ישן שמאוד דומה ל-jill of the jungle... ההבדלים ביניהם הם שפני האישה ומד החיים נמצאים בצד ימין למטה, הגרפיקה מתקדמת יותר... אתה משחק מן לוחמת כזאת, שנלחמת במפלצות בכל מיני מקומות, ויש גם מפת עולם (יענו שאתה מטייל בתוך המפה ונכנס לעיגולים שהם בעצם העולמות שאתה משחק בהם). תודה רבה על העזרה!

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  10. ראיתי (בעיקר בפורומים בחו"ל) שנושא ה-widesceen ממש ניהיה פופולרי, אבל השאלה העיקרית היא בנוגע למשחקים, עד כמה באמת משחקים חדשים תומכים במסכים רחבים? כמובן שאני לא מצפה למספרים או אחוזים מדוייקים, אבל לפי ההרגשה שלכם ממה שאתם רואים ביומיום, האם המשחקים החדשים בדר"כ באים מוכנים לרזולוציות רחבות או שזה עדיין לא הפך לגמרי למקובל? תודה רבה!!!

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  11. Started by termister2000,

    המפרט בצד... הדמו עבד מצויין הכל על MAX 1280*1024 אבל המשחק עובד פשוט גרועה... לממממה?

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  12. Started by Drek Boy,

    מישהו שיחק את המשחק the threat? איך המשחק? אני יודע שהוא קצת ישן אבל הוא טוב?

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  13. Started by YINON110,

    שלום חבר'ה, התקנתי את המשחק BIOSHOCK ולא אהבתי אותו, הבעיה היא שאני לא מצליח למצוא את קובץ המחיקה. חיפשתי בכל מקום כולל בADD REMOVE בלוח בקרה, לא מוצא שום דבר שקשור למחיקת המשחק הזה. דרך אגב, אותה הבעיה גם עם המשחק NBA 2K09. שני המשחקים הללו לא ניתנים למחיקה. מישהו יודע מה עושים? איפה מוצאים את קובצי המחיקה? אשמח לעזרה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 659 צפיות
  14. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 12 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. חג שמח לכולם! יש לנו פרק שווה לאללה עבורכם במהדורה חגיגית, אפילו ערכנו מיני סדר משלנו שנקטע באכזריות באבחה אחת! (תאזינו ותבינו) (למזלנו הספקנו לתת את הגרסה שלנו לעשר המכות…) בפרק אנחנו סוקרים את המשחק החדש Chime Super Deluxe, מדברים על דמואים חמים (Swarm, Might and Magic: Clash of Heroes) משחקים לאייפון (מונסטר בלאסטר הישראלי, דיפ-סי, דת’ ראלי ואטומיקס) חדשות גיימינג שונות (מיקרוסופט ומפתחי משחקים, מכירות סוני ואקסבוקס, פורטל 2 ו-Wii 2). יש לנו שאלה שבועית חדשה: “מה הסוד האפל שלכם?” והמון שאלות מאזינים… אנחנו מק…

  15. Started by yotam360,

    איך אני יכול לפתור את הבעייה הזאת??? http://img226.imageshack.us/my.php?image=10ki1.jpg

    • 4 תגובות
    • 659 צפיות
  16. Started by eladbu,

    יש לי בעיה ב hl2 העניין הוא שאני מצליח להעלות את המשחק אבל שאני לוחץ על load game הוא לא מצליח להעלות לי את המשחק השמור שרק בצהריים שיחקתי בו לעומת זאת משחק חדש עולה כרגיל? מה הבעיה? ואם אצטרך להתקין מחדש מהי הספרייה של שמירת המשחק?

    • 5 תגובות
    • 659 צפיות
  17. לינק להורדה שלום מאזינים ומאזינות! אנו שמחים להודיע כי פרק מס’ 14 בעלילות הפאנבויז עלה לאוויר. מה העניינים, חברים? קיבלנו המון פידבקים חיוביים על המערכון שפותח את פרק 13 ואנחנו מודים לכל מי שהקשיב ובמיוחד למי שהשקיע ורשם לנו גם תגובה. גם הפעם יש לנו מערכון מקורי ומשעשע, יש בו אסלות, מסע בזמן וחורבן עולמי – בקיצור כיף חיים. הפרק אנו סוקרים בהרחבה 2 מהמשחקים החדשים והחמים ביותר בשוק Homefront ו-OPeration Flashpoint: Red River, יש לנו סקירה גם על הכותר השני של Sly Cooper, המלצות על אפליקציות לאייפון (Tiny Planet, Unpleasant Horse, Iris, Face Shift) המון חדשות חמות (סאגת ה-PSN מגיעה לסיומה, תובעים את סוני, L.A. Noir, פרוט נינג’ה מגיע ל…

  18. בpes 4 במצב ניבחרות כן. אבל לא במצב קבוצות החץ מופיע רק לצד שמאל ואין אפשרות לשנות. מה אפשר לעשות.

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  19. Started by lielmar1,

    שלום לכולם !!! אני צריך שמירה למשחק Xpand Rally Xtreme אם אין לכם שמירה אז תביא לי צ"יטים או קודים או טריינר ותסבירו איך להשתמש תודה רבה לעוזרים !! :)

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  20. Started by Kukishin,

    בניתי עיר והיא ריווחית, מה הלאה, יש איזה אתגר במשחק הזה?

    • 0 תגובות
    • 659 צפיות
  21. Started by urich,

    המחשב שלי מריץ את fear סבבה בלי בעייה אבל כשאני רוצה לשחק במולטי פלייר המשחק לא עולה וישר עולה הודעת שגיאה. אז המחשב עומד בדרישות הסרתי את daemon tools ואין לי עוד תוכנות שאמורות לעשות בעיות עם המשחק. ובכל זאת הוא לא עובד במולטיפלייר. יכול להיות שזה בגלל שיש לי ראוטר? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  22. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    p4 2.4b 512 dual ddr 2700 radeon 9500 pro 128mb יהיה אפשר לשחק בו בצורה סבירה? או שזה יפעל ח*א ולא תהייה הנאה מהמשחק?

    • 4 תגובות
    • 658 צפיות
  23. את המפרט של המחשב שלי אתם יכולים לראות בחתימה. לחבר שלי יש מחשב 2.6 ג'יגה הרץ פנטיום 4, 512 זיכרון. כרטיס מסך 32 מגה. אנחנו משחקים קבוע באנריל 2004 דרך האינטרנט. ואני באופן קבוע מוביל עליו וברוב המקרים מנצח אותו. ניסינו שהוא יארח את המשחקים, אבל גם אז אותו סיפור. הוא טוען שאני מנצח כי המחשב שלי יותר מהיר. הסברתי לו שלפי המפרט שלו לא צריכה להיות לו בעיה במשחק. עכשיו השאלה היא האם הכרטיס מסך 32 מגה שיש לו הוא זה שגורם לבעיה? (רוב הזמן הוא אומר שהוא לא מרגיש איזו שהיא איטיות במשחק). חוץ מזה כמובן שעשיתי איתו בדיקות שהחיבור שלו לאינטרנט תקין, עמודת רשת על אפס אחוז, אין שום דבר שתופס לו פס מהרשת ואם היה לו אז המשחק שלי היה איטי כשהייתי מתחבר אליו כשהוא מארח את המשחק. והמחשב של…

    • 0 תגובות
    • 658 צפיות
  24. Started by ¥«::Ru§§iaN_BoY::»¥,

    שלום לכולם, אני משחק באינטרנט בבאטלפילד 2 וההרחבה (הכוחות המיוחדים) וכל הזמן יש פינג ענק 150 ואפילו עד 340 (אימיול כבוי). תעזרו לי בבקשה. תודה מראש.

דיונים חדשים בפורומים