משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
שלום, קניתי מחשב נייד עם המפרט הבא: pentium M 1.86 ghrz 1024mb ddr2 x600 mobility radeon והפיפא (אפילו בתפריט.. לא ניסיתי בכלל להכנס למשחק עצמו) ממש מקרטע.. אני בקושי מסוגל לבחור משהו.. בעצם אפילו בהתחלה כשבוחרים שפה החלון אמור לקפוץ כזה.. הוא פשוט מקרטע בין למטה ללמעלה.. הקיצר הייתי אומר שזה פועל בערך על 5 fps.. *ניסיתי לשים הגדרות הכי נמוכות.. גם לא הולך..* עכשיו.. לא הייתי שואל את זה אם זה היה בכל משחק אבל nfs most wanted עובד חלק לגמרי.. עשיתי את הeasyinfo שבתיקיה support והוא רושם לי שהמעבד שלי לא עולה על המינימום למשחק.. משום מה הוא מזהה שהמעבד שלי עובד על 798mhz וצריך 1300 בערך.. אם אני לא טועה הראם שלי עובד על 798 מישהו יודע מה הבעיה?! נ.ב: גם הeasyi…
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
התקנתי שוב את unreal tournament הישן, וכשמנסים להפעיל אותו תוך שימוש במאיץ (Radeon 9800) הוא שוב ושוב נתקע, נזרק למערכת הפעלה ומציג את הודעת השגיאה הבאה - יש לציין שבמצב של software randering הכל פועל בסדר המשחק מעודכן לגרסה החדשה ביותר (436 נדמה לי) [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום, החלטתי שאני ממש רוצה להתחיל לשחק בפיינל פנטזי 11. ראיתי באתר הרישמי שמוכרים עכשיו ערכה של 2007 עם כל התוספות שיצאו. אני פשוט לא מצליח למצוא חנות בארץ שמחזיקה בעותק או חנות באנגליה והסביבה כדי להזמין מחו"ל. (לדעתי צריך את הגרסא הארופאית.. לא ? ) מישהו יכול לכוון אותי לחנות כלשהי בארץ או בחו"ל ?? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני מתקין את המשחק ואז הכל בסדר ואז כשאני בא לשחק במולטי פלייר זה דורש גרסה 1.3... כשאני בא לעדכן את המשחק ל 1.3 זה כאילו מסיים ובקו האחרון זה כותב את זה: בבקשה חבר'ה אם מישהו יודע שיעזור לי אני מבואס מזה לגמרי
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום, הפעלתי את המשחק ולא ראיתי שיש בו Multi Player אוליי יש בו ואני פשוט לא יודע איך מפעילים?
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
-
היי חברה.. אני מצטער על האשכול אני יודע שהוא לא במקום, אבל אני כבר חצי שעה מחפש בכל הפורומים בHWZONE ללא הצלחה. לפני שבוע ראיתי פה הודעה של מישהו שמצא איזשהי תוכנה (נראה לי RIVA TUNER או משהו דומה) שמצליחה להתגבר על TEARING במשחקים ע"י הפעלת VSYNC ו-TRIPLE BUFFER ישירות מהכרטיס מסך או משהו כזה... נראה לי גם שזה פעל רק על OPENGL. קיצר אני לא מצליח למצוא את ההודעה הזאת ואני ממש צריך את זה ! מישהו יכול לעזור לי למצוא תא ההודעה ?
-
- 5 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני מחפש משחק פורמולה לשחק בו אבל אני לא מוצא 2007... הפסיקו לפתח אותם? ראיתי רק 2002 והגרפיקא שם נוראה האם המשחק לפחות אמיתי בפיזיקה? ואם יש אחרים, אז אני מוכן לשמוע תודה!
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
בראית לילה יש לי דרופים ל 8 לעוד מישהו זה רץ ככה או שאצלי משהו לא תקין יש לי 6800 לידטק מעבד 3200 לא 64 ביט 80 גיגה סאטא גירסת דריבר אחרונה
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
שלום, אני כבר הרבה זמן מנסה למצוא טרופיקו 1 ולא מצליח, מישהו יכול להגיד לי מאיפה אפשר להשיג?(בין אם להוריד או בין אם לקנות)...
-
- 1 תגובה
- 662 צפיות
-
-
היום עליתי דרגה ושיצאתי מהשרת הוא הודיע לי שאני יכול לבחור נשק שאני אפתח אותו מנעילה... הקיצר לחצתי "בחר מאוחר יותר" ועכשיו שאני בא לפתוח אותו אין לי מושג איפה ללחוץ כדי לבחור את הנשק שאני רוצה לפתוח אז אם מישהו יודע שיענה לי בבקשה! ועוד שאלה בפתיחת הנשק הקודמת פתחתי את ה g3 והשאלה שלי היא אם אני יכוול לפתוח גם את נשק הבא אחריו f2000 או שאני צריך קודם כל לפתוח את כל הנשקים הראשונים של כל קיט ואז אני יוכל לפתוח את ה f2000 תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אולי זה נשמע קצת דפוק אבל אני לא מצליח לשמור במשחק הזה...ואני עכשיו בתוכו..מישהו יכול להיגד לי איך שומרים!?.. תודהה
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
התמונות הבאות מראות את ההתפתחות הגרפית של סדרות משחקים. פשוט מדהים לחשוב איך הגרפיקה תתפתח בעשור הקרוב... Ratchet & Clank Project Gotham Metal Gear Solid Super Mario Halo Gran Turismo Devil May Cry Grand Theft Auto Final Fantasy Tekken
-
- 5 תגובות
- 662 צפיות
-
-
משחק המירוצים החדש של Codemasters נקט בגישה חדשה ומרעננת, ונראה שזה הצליח לו השנה האחרונה הייתה שנה מוצלחת בהחלט לחובבי המירוצי במחשבים האישיים, עם Assetto Corsa (שהשוק בדצמבר 2014, אם לדייק), Project CARS, Rocket League – ועכשיו גם Dirt Rally, שהושק רשמית אחרי קצת יותר מחצי שנה בתוכנית ה-Early Access ומצליח להרשים לטובה מבקרים ושחקנים כאחד. כפי שאפשר להבין די בקלות משמו, Dirt Rally של Codemasters מהווה חזרה למקורות עבור סדרת משחקי המירוצים, שהתחילה את דרכה בתחילת המילניום תחת השם Colin McRae Rally – רק מירוצי ראלי במגוון רחב של מסלולים מאתגרים ברחבי העולם, ללא תוספות של מירוצי מכוניות מסגנונות אחרים ובעיקר ללא תוספת של כל עולם הפעלולים שהפך להיות חלק מהמותג בשנ…
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
הכתבה מגיימר: http://gamer.co.il/gamer2/php/doc.php?id=105337
-
- 3 תגובות
- 662 צפיות
-
-
הבנתי שדיברו על זה בדיון הראשי. אבל יש שם 63 עמודים \= מישהו זוכר ידוע איך משחקים בביושוק על כרטיס מסך SM2,? ואיזה משחקים ניתן לעשות את זה?
-
- 2 תגובות
- 662 צפיות
-
-
המשחק שמפותח בשיתוף עם AGEIA מציג פיזקה לא מהעולם הזה (או שדווקה מהעולם הזה) המשחק ישוחרר בחינם והוא לא יצריך את הכרטיס של AGEIA בשביל להפיעל אותו.. למרות שהמשחק יהייה די מוגבל ללא הכרטיס. קצת תמונות: http://www.gamespot.com/pc/action/cellfactor/images.html?om_act=convert&om_clk=gsimage&tag=images;img;1לידיעה: http://techreport.com/onearticle.x/12224
-
- 4 תגובות
- 662 צפיות
-
-
אני באמצע המשחק ועושה ESC ואין אפשרות לשמור... מישהו יודע איך שומרים?
-
- 0 תגובות
- 662 צפיות
-
-
עדיין לא התנסיתם באחד ממשחקי התפקידים הטובים ביותר שנוצרו? עכשיו כבר לא יהיה לכם שום תירוץ לזה לכתבה
-
- 3 תגובות
- 661 צפיות
-
-
תכננתם לנסות את כותר התפקידים המוערך שהושק בשנה שעברה וחיכיתם להזדמנות עם המחיר הנכון? כעת תוכלו לעשות זאת באופן חופשי וללא הגבלה דרך שירותי ה-EA Play וה-Xbox Game Passלכתבה
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
- 1 follower
-
-
מישהו יכול בבקשה להגיד לי איפה לעזאזל נמצאים הכרטיסי טיסה של פרנק בנמל תעופה ? כי אני כבר מרגיש מפגר , חרשתי את כל המקום ולא מצאתי.
-
- 2 תגובות
- 661 צפיות
-
-
התקנתי היום בבוקר את Dark Messiah of Might and Magic, שיחקתי קצת ואז יצאתי מהמשחק. עכשיו אני בא להכנס ופתאום הוא לא נכנס... הוא מראה מסך שחור לשניה ואז יוצא. שום דבר לא מופיע :s05: איך פותרים את זה? עריכה.. לא חשוב.. פתרתי את הבעיה
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
-
ראיתי שישראל לא נמצאת ברשימת המדינות שמיקרוסופט מפעילה בהן את השירות. האם עדין אני יכול לקנות שם נקודות?
-
- 0 תגובות
- 661 צפיות
-
-
אחי הקטן קנה את Roller coaster Taycoon החדש והוא משחק בו במחשב שלו. האם אני יכול לצרוב את המשחק עם Nero באופציה של Copy Disc ולשחק במשחק במחשב שלי? או שהצריבה הזו לא טובה?
-
- 5 תגובות
- 661 צפיות
-


