עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by ilia121,

    שלום חברים, יש לי מחשב אחד (מיני רבים) והמפרט שלו הוא כזה: מעבד athlon 600 MHz כ.מסך Asus V6800 Deluxe (בעצם geforce 256) - דרייבירים גרסהD 43.45 של ASUS בכל אופן יש לי בעיה מעצבנת במספר משחקים: Jedi Academy SOF 2 הבעיה היא כזאת, אני נכנס למשחק ורואה הכל מעורבב כזה, יענו כמה שכבות של המשחק, בשביל לפתור את זה אני יוצא וחוזר למשחק ע"י Alt+Tab. אבל אז מופיע החלק השני של הבעיה - גליצ'ים כאלו, מה שאומר שהמסך קופץ ואני לא רואה תמונה מלאה אלא היא קופצת, בעלת חלקים שנעלמים וצצים שוב. אני לא יודע מה לעשות, זה לא תמיד היה ככה. מה גם ששני המשחקים פועלים על אותו מנוע, מנוע קווייק אם אני לא טועה. עזרה בבקשה!

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  2. Started by payback,

    איזה משחק פיייי... היום התקנתי אותו...פיי איזה כיף לשחק נגד מישהו במשחק הזה.. קיצר... ממליץ גם לכם לחזור אליו!! אחלה משחק שבעולם!!!

    • 4 תגובות
    • 664 צפיות
  3. Started by barcelona2002,

    שלום! יש לי את המשחק PRO BEACH SOCCER והוא פועל היטב עד שנכנסים לאופציית המשחק עצמו.....(FRIENDLY לדוגמא) אז המשחק מתחיל להיות איטי בצורה מחרידה! אם זזים עם הכדור או מקפיצים זה לוקח שעות! הקטנתי את הרזולוציה עד כמה שאפשר וזה עזר בטיפ טיפה אך לא פתר את הבעיה אני בטוח שלעוד כמה זה קורה. לעיתים נידמה לי שככה המשחק אבל לאחר מבט חוזר במשחק בטוח שלא תיכננו אותו ככה, חשבתי אולי צריך פאטצ' מסוים........ נ.ב. הערות נוספות: יש לי מחשב חדש ומצוין כך שזה לא קשור לביצועי המחשב התקנתי DIRECX 9 מזמן כל הדרייברים שלי מותקנים כמו שצריך. תודה מראש!

  4. Started by gernite,

    משנים שם מ livingNbreathing ל r4pe מוציאים את wernz ומכניסים את sashajkeתודה.

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  5. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    הגעתי לשלב (בעצם זה הראשון) ששם האנס ניהיה חולה ואני צריך ללכת להרים עכשיו מצאתי בגדים אבל איך אני לובש אותם?

    • 5 תגובות
    • 664 צפיות
  6. Started by Kenny,

    היי , התקנתי את המשחק גירסא 1.6 ואז ישר התקנתי את גירסא 1.7 (את ה upgrade) לא בדקתי אם 1.6 עובד , ועכשיו שאני מנסה להריץ את הגריסא החדשה יותר , הוא כותב לי את זה : No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1760 MHz with 255MB RAM Video: RADEON 9700 PRO (6360) Failed to enter Entry: Can't find file for package 'M-FX' History: UGameEngine::Init <- InitEngine יכול להיות שלמישהו כבר היתה את הבעיה כאן , ניסיתי לעשות חיפוש , אבל האתר הזה עובד לי כל כך לאט שהחיפוש פשוט נתקע :-\ תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 664 צפיות
  7. Started by ShayGTi,

    אני מנסה להתקין את הדמו והוא מוכן להתקין רק בתיקיית הווינדוס ואין לי שם מקום. אני בוחר מיקום אחר לוחץ NEXT ואז הוא ממשיך לתת לי הודעה שאין מקום בדיסק (של הווינדוס) למרות שבחרתי דיסק אחר.

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  8. ככה אני מתכנן לקנות או מחשב חדש או את הקונסולה עכשיו עלות הקונסולה +ציפ יוצא לי 1700 שקלל גג 2000 שקל מחשב חדש יוצא לי בעלות של 5700 שקל +מסך אבל מחשב פצצה יעני ההתלבטות שלי זה מה לקנותתתתתת1@#!@#? אם אני קונה את הבוקס אני מתכנן לחבר לו את ה- xfps הזה שמחבר מקלדת ועכבר ולחבר אותו למסך מחשב 22 אינץ ולשחק בו כמו שאני משחק במחשב אבל הקטע שאני לא יצטרך לשדרג כל פעם וסיפור וגם יוצא לי יותר זול ממחשב מצד שני יש את המחשב מה להחליטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט אני משתגע כבר... אני מדבר על איכויות הגראפיקה של הxbox לעומת המחשב האם זה שווה???? כי מעצבן אתה משקיע במחשב הון תועפות היום וכעבור שנה זה כבר גרוטאה אז אני אומר בוא נשקיע חצי מזה בקונסולה ונהפוך אותה למחשב משחקים כזה ונחיה באושר ו…

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  9. Started by amos700,

    מחפש המלצה למשחק פעולה

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  10. Started by lior322,

    הורדתי משחק nba 2006 שתי קבצים iso מלהלה עכשיו אני מנסה לשים אותם ב דימון טולס הוא אומר שהוא לא מצליח לפתוח את הקובץ או משהו כזה עכשיו אני רוצה לצרוב את זה איך אני עושה את זה? עשיתי ככה נכנסתי לנרו עכשיו יש למעלה ברקורד burn image לחצתי על זה בחרתי את הקובץ של המשחק הוא צרב אבל שבאתי להפעיל את הדיסק המחשב הראה לי את הדיסק ריק האם עשיתי משהו לא סדר לא צרבתי טוב? האם מישהו יכול להסביר לי?

    • 2 תגובות
    • 663 צפיות
  11. Started by ORANGEJUICED,

    הורדתי תמשחק בגרסת ה CLONE לפי דעתי כי הייתי צריך להשתמש ב DEAMON TOOLS בשביל להתקין אותו ושאני מנסה לשחק בו הוא רושם לי שאני צריך להכניס תדיסק.... ואני ניסתי כבר עם שתי הדיסקים להחליף גם ב DEAMON TOOLS וגם ב CD הרגיל וזה לא עובד.... למישהו יש רעיון???. תודה

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  12. Started by KaPuT,

    המפרט בצד dx9 מותקן הדרייבר הוא 40.72 4in1 מותקן

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  13. אני משער שהמנוע הוא הSOURCE המפורסם. פורטל היה מותקן ומחקתי רק כדי להתקין מחדש לראות אם פועל, לא פעל, השגתי את הקופסא הכתומה, התקנתי משם, גם PORTAL וגם EP1 לא פועלים. האמתי פועלים, רק עד שאני עושה משהו והמשחק מתרסק. להראות את דו"ח השגיאה? ד"א המפרט שלי הוא מעבד E2200, לוח אם G33MS2, כרטיס מסך מובנה. לפי CAN YOU RUN IT אני מסוגל להריץ את HL2 על המומלץ. המשחק אפילו רץ עד שהוא מתרסק. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 663 צפיות
  14. מפרט: מעבד: 3000+ AMD כרטיס מסך: 7800GT זיכרון: 1GB סינגל צ'נל מה יכולה להיות הבעיה?

  15. Started by Proww,

    שלום, יש לי את המשחק crysis (לכל מי שמכיר..). המשחק תומך בווינדוס ויסטה של כל הגירסאות. יש לי את הדרישות המתאימות. כרטיס מסך: Nvidia Gofroce 8500 GT זיכרון של: 512 MB. מעבד מסוג: intel ® TM 2 Due Cpu . סוג מערכת: מערכת הפעלה של 32 סיביות. מה קורה שאני משחק? שאני נכנס לתפריט הראשי, פתאום המשחק ניתקע לי. זאת אומרת שהתמונה נקפאת ועושה רעש של טרקטור כזה "טרטרטרטרטרטר", ולאחר מכן, המחשב ניפתח לי מחדש (restart). אני מאוד רוצה לקבל עזרה, המשחק אם אתה מכירים משחק בעל גראפיקה מהממת. ואני מאוד רוצה לשחק במשחק. יש למישהו מושג מה לעשות? תודה.

    • 5 תגובות
    • 663 צפיות
  16. Started by Psy,

    יצא לי לשחק קצת במשחק יריות החדש. לא מציג חידושים וגם אין לו מולטיפלייר! מבחינת משחקיות המשחק זורם חלק ומהר על רזולוצייה גבוהה (1024x1280) ועל ההגדרות הכי גבוהות. עלילה סבירה מינוס... יצא למישהו לשחק בזה ? אני התאכזבתי, לדעתי מולטיפלייר היה מביא הרבה יותר גיימרים ועושה את המשחק הזה ליותר טוב

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  17. Started by SHAY951,

    אחרי שהמשחק טוען, אני מתחיל לשחק, עוברות כמה שניות והמחשב נתקע לי לגמרי, לא מגיב לשום דבר חוץ מ-RESET. יש לי את DIRECT X החדש, וגם הדרייברים מעודכנים (יש לי כרטיס מסך ATI RADEON 9600, עם דרייברים 4.9 שאמור להעלות את המשחק ללא בעיה). מה יכולה להיות הבעיה? זה ממש מעצבן אותי כי חיכיתי הרבה זמן כדי לשחק במשחק......

    • 2 תגובות
    • 663 צפיות
  18. Started by Born2Kill,

    למשל במשחק כמו Battlefield 2 או CSS אפשר להוציא פאטץ' שייתמוך ב-DX10 בשבילם?

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  19. Started by yotam_10,

    למי שיש PS2 נא להגיב

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  20. Started by flatout,

    הגעתי לאיזה שלב שאני אים האופנוע ים ויש כמו שער ענק כזה אני ניכנס לתוך הביניין כידי ליפתוח את השער אני עובר כמה חדרים והורג כמה חיילים ואז שאני מגעיה ליפתוח את השער הדבר הזה שמסובבים ופתוחים איתו את השער שבור ואין לי מוסג איך לעבור תעזרו לי בבקשה תודה לכל העוזרים ;D

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  21. Started by liav12,

    המקשים במשחק מאוד מעצבנים, אי אפשר לעשות לצעוד ימינה בלי לסובב את השחקן וזה מאוד מפריע למשחק, אני כל פעם צריך לסובב את העכבר לכיוונים שונים לראות אם יש איזה מפלצות, יש לזה פתרון עם איזה פאץ או משהו? או בכלל איזה פאץ שמוסיף משהו למשחק? תודה לעוזרים..

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  22. ניחושים נאיביים או סודות עסקיים עסיסיים שנחשפים מוקדם מהמיועד? רשימת משחקי העתיד של פלטפורמת GeForce NOW יוצרת הדים ברשתלכתבה

  23. Started by omri_ro,

    נתקעתי בשלב 18 בחלק שצריך להביא את הקוביה(לא מצליח להגיע אליה). תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 663 צפיות
  24. Company of Heroes English Patch, Version 1.0 - 1.2 קישור להורדה http://thq.vo.llnwd.net/o10/CoH/retail/En_1_0_0_to_1_2_0.exe

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות

דיונים חדשים בפורומים