משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,403 דיונים בפורום זה
-
ערב טוב אנשיםםםם... אממ יש לי בעיה במשחק COD. כאשר אני רוצה להיכנס למולטיפלייר הWIN רושם לי שהיתה לי בעיה בעבר והוא שואל אותי אם אני רוצה להפעיל את המשחק במצב בטוח... אני עונה שלא והמשחק לא עולה... במצב הרגיל שלו (לא במולטי פלייר) המשחק עולה. אשמח אם תוכלו לעזור לי. בתודה מראש אלדד כהן. נ.ב יש לי מערכת הפעלה Win xp pro sp2.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
ילד שהכרתי במשחק אמר לי שחבר שלו רוצה להביא לו שרת ואנחנו ביחד בקלן אז שמחתי מאוד והוא אמר ש אני צריך להבי לו את הסיסמה ואת המשתמש של steam והוא הביא לי את של חבר שלו ניסיתי את הפרטים של חבר שלו וזה עבד עז הבתי לו את הסיסמה ואת המשתמש ניסיתי להתחבר וזה לו עובד !!!! :'( :'( :'( צריך עזרה :'( :'( :-\
-
- 5 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום לכולם התחלתי לשחק בשבועיים האחרונים את FARCRY בהמלצתכם עכשיו ישנם כל מיני מודים למחשק מהאתר של יוביסופט ורציתי לדעת האם עלי להתקין את האחרון 1.4 והאם זה יעזור למשחק מבחינת מהירות גרפיקה וכו יצוין שאיני משחק כרגע ברשת ועוד דבר מעצבן!יש מצב לשמור משחק באמצע ולא כל הזמן לחזור לתחילת המשימה???
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
מצריך QuickTime http://www.panogames.com/vr_hl2/
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום!!! אם מישהו משחק במשחק Sniper Elite אולי אתם יכולים להביא לי שמירה שלכם. כי שלי לא עובדת פתאום....מוזר. הייתי במשימה משהו...AGENT E-MAIL: lizard666@hotmail.co.il
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
קניתי DELL 2007WFP, ומסתבר שהרבה משחקים לא מתאימים לו (ברזולוציות שלהם אין רזולוציה רחבה) מה לעשות? עשיתי חיפוש בפורום והגעתי לזה http://www.widescreengamingforum.com/forum/viewtopic.php?t=1739&highlight=mvp+2005 עשיתי מה שכתוב שם, אבל לא השתנו הרזולוציות יש לכם המלצה מה לעשות? מבאס לקנות כזה מסך ולראות בקטן / מתוח את המשחקים.
-
- 4 תגובות
- 664 צפיות
-
-
כל פאר קריי בפחות מ70 דקות!!! http://www.youtube.com/watch?v=SH_ocuvVF7k זה לא סופר מריו או משחקים מסכנים אחרים...FAR CRY !!! הוא לא נהנה כל כך , אבל עדיין - יפה!!!
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום אני תקוע במפה codename farallon אני צריך למצוא שם EMP ואני לא מוצא אותו מצאתי כבר איפו אני צריך להניח אותו אבל אתו לא מצאתי :\ משהו יכול לתת לי תמונה או להגיד לי איפו הוא נימצא זה ממש יעזור לי תודה מראש עריכה: טוב עברתי את זה לא הבנתי נכון את המשימה היא הייתה למצוא את איפו לשים את הEMP ולא למצוא את הEMP :\ אפשר לנעול
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום חברה אני צריך עזרה באיזשהו קטע ב-Gran Turismo 4 (אגב אני חדש פה ;D) אני רוצה להיות בטוח איך אפשר להשיג מכוניות... דרך ה-Aracade או דרך Gran Turismo Mode? אני דווקא חשבתי ב-GRAN TURISMO MODE ואיך בדיוק אפשר? כי מפה אחת השגתי
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
אני נמצא פה: כל פעם שאני מתקם לדלת יש LOADING ואז הוא נתקע. מישהו יכל להביא שמירה של אחרי הטעינה?
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
יש לי מין כול מיני פיצפוצים ברקע והסאונד קצת מקוטע ואני לא יודע מה לעשות בדקתי אויל זה נובע מן המע' ע"י חיבור איזניות ועדיין יש אותם ממה זה יכול להיות ?
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
מה נשמע אנשים... שבוע טוב. נתקעתי במשחק ספלינטר סל בשלב הראשון הראשון ממש בהתחלה נכון אני יורד במדרגות מחסל את כולם אחר כך מתקתק במחשב שם פותח לי תגישה לדבר הזה שאני צריך לפצח תקוד ואז עולה ואז מפצח תקוד ואז יש לי 60 שניות לברוח מהמקום מה אני עושהההה ניסיתי להוזיז עם הדבר הזה תמדרגות כדאי שאני ינסה לברוח מהמאורר הזה אבל אני לא מצליח מישהו יכול אולי לעזור לי בזה, בקיצור תודה מראש! ועם אפשר תפאץ' הכי חדש שיש!
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
-
יש לי את שני המשחקים האחרונים של gta ובשניהם יש את אותה הבעיה, שאני מריץ את המשחק המכוניות וחלק מהרקעים "נמרחים" ואני לא יכול לראות כלום, וזה מחמיר כל זמן שאני משחק יותר למישהוא יש פיתרון לבעיה?
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
הכותר החדש של יוצרי Max Payne כבר לא בלעדי לחנות המשחקים של מיקרוסופט ולחלונות 10, ומקבל את אהדת הגיימרים לכתבה
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
הגרפיקה מאוד יפה. לא יודע בקשר למשחקיות, כמעט שלא שיחקת, מחר אולי. מי שלא מאמין שיש לי, ברור שלא מכיר אותי. מי שמכיר אותי, זה טוב. . קיצר, מחרתיים אולי אני אעלה לכם תמונות אקסקלוסיביות, למרות שזה לא הכי מסוג המשחקים שאני חולה עליהם.
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שאני נכנס למשחקים לא משנה לאיזה משחק ואם הוא חדש או ישן אני משחק בערך 10 דקות ואז זה פשוט יוצא לי מהמשחק זה לא מראה לי שום הודעה עם בעיה אני משתגע! מה לעשות?? ???
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
היי צרבתי לפני שבוע משחקים לPS1 שהורדתי מאימיול והם לא עולים בקונסולה למרות שהיא קוראת צרובים מה הבעיה יכולה להיות?
-
- 2 תגובות
- 664 צפיות
-
-
נתקעתי בשלב 6 (נראה לי) אחרי המעבדת טילים, שצריך להשתלט על איזה גבעה ב 50 דקות.... כול האזור שורץ בפאנזרים, והגולייאטים (המיני טנק הזה ) ממשיכים להשתאד לי על הטנקים. הצלחתי פעם אחת כמעט להשתלט על הגבעה ב 46 דקות, עד שהגיעו 2 גוליאטיים ופוצצו לי 4 טנקים (!!). יש איזה טקטיקה מסויימת לעבור את השלב הזה?
-
- 5 תגובות
- 664 צפיות
-
-
לא יודע אם ידעתם, אבל יש לHL2 אתר רשמי וגם טריילר... אם אתם יודעים זאת, המנהלים רשאים למחוק הודעה זו.
-
- 1 תגובה
- 664 צפיות
-
-
זה מעצבן שיש את המתחרים באדום כזה ולא את המכונית האמיתית, זה אמור להיות ככה? ב 05 זה גם ככה?
-
- 3 תגובות
- 664 צפיות
-
-
לכל מי שמעוניין להוריד טריילר למשחק הנ"ל כדי להתרשם מאיכות הגרפיקה האמיתית של ה PS3 מוזמן להוריד את הטריילר:http://www.gamershell.com/download_13787.shtml
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק כבר הרבה זמן אני במשימה עם המאג שצריך לירות בו כמה זמן ואז מגיע מטוס והורס אותו אבל לא משנה איך אני יורה בו או כמה זמן המשימה לא ממשיכה אני יורה רבע שעה ולא קורה כלום אמרו לי זה באג במשחק מישהו מכיר את זה? ראיתי סרטונים איך לעשות את המשימה אני עושה בדיוק כמוהם ולא עובד אשמח לעזרה אני רוצה להמשיך לשחק אבל כבר חודש תקוע במשימה הזאת תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 664 צפיות
-
-
שלום. חשבתי לקנות את COD4 דרך סטים ואולי עוד כה משחקים אז יש לי כמה שאלות 1.אם נגיד אני קונה את המשחק ואחרי כמה זמן אני עושה פורמט למחשב ומתקין מחדש סטים אני יוכל להוריד אותו שוב ? 2. אם אני קונה את המשחק ורוצה אחרי כמה זמן להחליף משתמש אני יכול להבעיר את המשחק למשתמש אחר ? תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 664 צפיות
-
-


